سرخط خبرها

استدیوی یوبیسافت تورنتو به تیم ریمیک Prince of Persia Sands of Time اضافه شد
x.com
خبر خوبیه از این لحاظ که اون استودیوی موبایل ساز دیگه پشت بازی نیست!

خبر بدیه چون نشون میده یوبیسافت ول کن نیست. من ترجیح میدادم ریمیک POP: SOT رو بیخیال میشدن. هر بازی نیاز به ریمیک نداره. مخصوصا که قرار تر بزنن تو هویت بازی اصلی.

حالا ریمیک SOT تموم شد، نوبت Warrior Within میرسه که اونجا احتمال داره من Rage بزنم :D.

این Warrior Within هنوزم عالیه. مخوصا اون طراحی گاتیک بازی و الهام از ارباب حلقه ها.
 
استدیوی یوبیسافت تورنتو به تیم ریمیک Prince of Persia Sands of Time اضافه شد
x.com

ایول! چقدر خوب! امیدوارم حداقل گیم پلی اینو نشون بدن و یه بازی نسل بعدی خفن باشه. بعدشم برن سراغ WW! اون برای من جزو بهترین های عمرم بود. خیلی خیلی بیشتر از SoT خوشم میاد. هرچند خود جردن مکنر خیلی بدش میاد ازش و شاید سر همین تحویلش نمیگیرن:دی
 
جردن مکنر با اینکه خالق POP هست ولی کلا آدم پرتی هست.
اصلا این WW میشه گفت دلیل محبوبیت امروزی POP هستش. ولی استاد هنوز درگیر اون نسخه قدیمی دوبعدی که با برادرش ساخته هستش.

اصلا شما هر موقع پلات و کلیت Warrior Within نگاه میکنی موهای تنت سیخ میشه!

پرنس توی نسخه اول یعنی 7 سال پیش به اشتباه شن های زمان رو باز میکنه. و از اون زمان هر شب کابوس میبینه. مرد پیر دلیلش رو میگه "قرار بمیری و راه فراری نیست" ولی پرنس تصمیم میگیره بجای انتظار برای مرگ میره به جزیره ی زمان تا که منبع اصلی وجود اومدن شن های زمان هستش. که اونجا با زهاک یا همون محافظ زمان آشنا میشه که نامیرا هست و سعی میکنه سرنوشت خودش رو تغیر بده که این هم بستگی به این داره شما یعنی پلیر هر 9 چشمه ی آب رو پیدا کنین تا با شمشیر آب که فقط با اون میشه با محافظ زمان جنگید رو بدست بیارین. تازه بخاطر تم بازی و خشونتش موزیک بازی هم راک و متال هست. جالب آخرش هم دلیل و منبع اصلی این شن های زمان که چرا و چطور و کی و کجا اومده معلوم نمیشه!

تیم اصلی POP که فقط 3 نفرش توی صنعت بازی مشغول به بازی سازی هستن. بقیه کلا بازنشسته شدن. یعنی حتی تیم اصلی هم نمیتونن این بازی رو ریمیک کنن حالا بقیه بماند. آخرش هم یه چیزی میشه شبیه به ریمیک بلوبر از Silent Hill2 که باز میاین اوبیسافت رو فحش میدین. با وضعیت حال یوبیسافت POP همون فراموش بشه بهتره.
 
Just Cause developer Avalanche closing two studios and laying off 50 workers
آوالانچ 50 کارمند اخراج کرد (9 درصد) و استودیوهایی نیویورک و مونترال را بست
_____________
دارندگان کارتهای سری 10 و بالاتر انویدیا، که تاکنون گیم پس نگرفتن، میتونن با نصب اپ انوییا از فردا ساعت 18:30 میتونند 3 ماه گیم پس pc رایگان بگیرند
GeForce Rewards: Get PC Game Pass Free For 3 Months, Starting June 4th
 
آخرین ویرایش:
Just Cause developer Avalanche closing two studios and laying off 50 workers
آوالانچ 50 کارمند اخراج کرد (9 درصد) و استودیوهایی نیویورک و مونترال را بست
_____________
دارندگان کارتهای سری 10 و بالاتر انویدیا، که تاکنون گیم پس نگرفتن، میتونن با نصب اپ انوییا از فردا ساعت 18:30 میتونند 3 ماه گیم پس pc رایگان بگیرند
GeForce Rewards: Get PC Game Pass Free For 3 Months, Starting June 4th
نیاز به کردیت کارت داره؟
 
نیاز به کردیت کارت داره؟
انویدیا داره میده، نه ماکروسافت
  • Create an NVIDIA Account
  • If you created an account previously, head here and check you’re enrolled in GeForce Rewards
  • Download and install GeForce Experience or the NVIDIA app beta. Or alternatively access GeForce NOW Rewards and follow the steps listed at the link
  • Open either GeForce Experience or the NVIDIA app beta with a GeForce GTX 10 Series or newer desktop PC or laptop
  • Login to your NVIDIA Account within your chosen app
  • Click on the Redeem section
  • Select the PC Game Pass GeForce Reward, starting June 4th at 6am
  • Follow the on-screen instructions
انویدیا اکانت بساز و یا اگه داری، فردا با همون ردیم کن.
 
به گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیه‌کننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگ‌تر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول طراحی کنند.


IMG_20240603_232629_438.jpg
 
Last edited by a moderator:
Greg Miller گفته Wonder Women که استودیوی Monolith درحال توسعه اش بود، درحال حاضر وضع پروژه اصلا جالب نیست.
ازش پرسیدن احتمال داره WB از Wonder Women چیزی نشون بده!؟ اونم گفته تا جایی با اینسایدر ها در ارتباطم اصلا شاید در حالی نباشه که بشه نشونش داد.


اینم از WB که یکی از بهترین استودیوهای صنعت بازی رو به مرور زمان نابود کرد. سیستم Nemesis که زمان سری Middle- Earth معرفی کردن واقعا جالب بود و هست. اگه خیلی وقته این دوتا بازی رو تجربه نکردین حتما برین سراغش شدیدا متفاوت و فان هستش.
 
Greg Miller گفته Wonder Women که استودیوی Monolith درحال توسعه اش بود، درحال حاضر وضع پروژه اصلا جالب نیست.
ازش پرسیدن احتمال داره WB از Wonder Women چیزی نشون بده!؟ اونم گفته تا جایی با اینسایدر ها در ارتباطم اصلا شاید در حالی نباشه که بشه نشونش داد.


اینم از WB که یکی از بهترین استودیوهای صنعت بازی رو به مرور زمان نابود کرد. سیستم Nemesis که زمان سری Middle- Earth معرفی کردن واقعا جالب بود و هست. اگه خیلی وقته این دوتا بازی رو تجربه نکردین حتما برین سراغش شدیدا متفاوت و فان هستش.
این جریان ثبت حق امتیاز سیستم نمسیس از بزرگترین خیانت های تاریخ گیمینگ بود. کلی استدیو میدونستند از این سیستم استفاده کنند و بازی ها بهتر از آب میومدند.
 
به گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیه‌کننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگ‌تر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول طراحی کنند.
ظاهرا سرطانی که مایکروسافت این نسل روانه بازار کرده به دلیل محدودیت فنی باعث شده تاثیر مهمی بر روی بازیهای مولتی پلتفرم بگذارد بطوری که مستقیما روی وسعت بازیها هم تاثیر گذاشته است.


View attachment 339701
البته در سطح سوشال مدیا همه دارن این حرف رو مسخره میکنن که چون ۲۵ درصد رم بیشتری داره، ما هم میتونیم ۲۵ درصد دنیای بزرگتری بسازیم lol :D

مخصوصا وقتی همین یک ماه پیش گفتن دنیای بازی دو برابر شماره اوله:

Kingdom Come: Deliverance 2 Announced, Will be 'Twice as Big' as the Original: ‘A Behemoth of a Game’ - IGN

Screenshot_20240603_235355_Chrome.jpg
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or