Last edited by a moderator:
مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگیسازنده Metal: Hellsinger از ضرر های گیم پس برای صنعت گیم صحبت کرد.
Metal: Hellsinger dev says he is against Game Pass after seeing how it affects sales

من نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیستمخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی![]()
دو تا جمله این گفته و یکی دیگه که بد نیستمخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی![]()
In addition, he added that Game Pass will eat "your audience alive on PC especially if you are short [game] with no replay [value]".
میگه مخصوصا بازیت کوتاه باشه و ارزش تکرار نداشته باشه، رو فروشت تاثیر میزاره. یعنی اینکه طرف چون میچشه مشکله و به نوعی خودش داره میگه بازیم کوتاهه یا ارزش تکرار ندارهThis is not the first time that we're getting such statements on Game Pass. Recently, Somerville dev also stated that Game Pass hurts sales. "I also think it hurts sales. Because a lot of people just go in and try it and they don’t invest. If they don’t like the first 10 minutes? That’s it," he said but added that the team made "a pretty good deal" overall with Microsoft.
یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی![]()
palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه ولی بازی خودشون اون عده ای که خریدن و استقبال شد بخاطر گیم پس بود وگرنه کسی نمیدونست این بازی اصلا وجود دارهمن نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیستاول اینکه این بازی بخش بسیار بزرگی از فروشش رو پی سی بوده. در ثانی حجوم وحشتناکی که به این بازی شد ریشه در هیولای ترسناکی به نام Pokemon داره
palworld خیلی خوب تونست روی موج هیجانی این فرنچایز سوار بشه و ملت هم که دیوانه پوکمون هستن بشدت از palworld استقبال کردن. در واقع استقبال از این بازی خیلی بزرگتر از بحث گیم پس و این حرفاس. شما احتمالا هنوز با میزان روانی بودن ملت در مبحث پوکمون و ریپ آف هاش آشنا نیستید
هرچند که این استقبال خیلی دووم نداشت و و فعلا بازی با کله سقوط کرده و از اون جو اولیه اش خیلی دور شده.
میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه
دقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن ولی تجربه به مرور ثابت کرد که اینجور بازیا اتفاقا بیشتر صدمه میبینن. گیم پس واسه این بازیا به هیچ وجه برگ برنده نخواهد بود.یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟
مهم بازی هایی هستند که بازار عادی تر روتین تر در حاشیه تری دارند، باید دید اینا از دی وان گیم پس بودن مخصوصا، سود میبرند یا ضرر، تا حالا "فرض" بر این بود که سود میبرند چون بیشتر "دیده" میشند، حالا صداهای زیادی از سوی دولوپر ها میاد که نه، این دیده شدنه به درد نمیخوره و مهم فروش بازی هست، شاید وقتی بازی فروش میره، جدی تر "بازی" هم میشه..
دیگه حالا زمان مشخص میکنه، نهایتا باید تا اخر این نسل تکلیف گیم پس از نظر بازده و کارایی، روشن شده باشه...
Former Rocksteady Co-Founders Reportedly Partner With Xbox For Their New Studio's Debut Game - PlayStation UniverseWarner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe
خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبختیعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن!
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،
بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر!بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...
چه قدر کثیفه این وارنر پسر!![]()

A Plague Tale: Requiem crosses three million copies sold - Video Games on Sports Illustrated.میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟
فعلا که گیم پس کاری کرده ماکروسافت گیمینگ مجبور شده بازی ها خودش رو هم روی ps5 بیاره تا فروش کنن .

این شامل GAAS میشه نه بازی سینگل پلیردقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن
این آداپتورم ساختن تا اون تعداد تولید شده تو انبار رو بفروشن. بعدش تولیدش متوقف میشه.
