سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
میسازه اسمش شد fc دیگه قراردادش با فیفا تمدید نشد اجازه استفاده از اسمشو نداره
خیلی واسه من پیرمرد این موضوع عجیبه. :D کاش کونامی فلان فلان شده هم پای کار میموند و رقابت مثلثی قشنگی میشد
 
خیلی واسه من پیرمرد این موضوع عجیبه. :D کاش کونامی فلان فلان شده هم پای کار میموند و رقابت مثلثی قشنگی میشد
Konami داره با Efootball راه خودشو میره.خودم پارسال شروع کردم بازی کردن.چون بچه ها گفتن قابل مقایسه با آشغالی که 2022 ریلیز شد نیست.واقعا هم درست میگفتن.
گیم پلی این بازی با اختلاف بهترین هست در تاریخ عناوین فوتبالی.ولی بحث لایسنس و کمبود محتوای سینگل پلیر و لیگ و ...سر جاشه.برای ما ایرانی ها هم در واقع نیمه بسته هست.چون با آی پی ایران نمیشه بخش های کوآپ رو بازی کرد و بقیه محتوا هم فقط با حریف ایرانی جوین میشه.جشن 750 میلیون دانلودش رو هم گرفته و دو سه تا از دوستان فیفا باز که میشناختم الان دارن اینو بازی میکنن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: darkworld
به تازگی مشخص شد که در ابتدا قرار بود توسعه‌ی هل‌دایورز ۲ تقریبا سه سال طول بکشد. سونی در وهله اول با حمایت ۳ساله از استودیو اروهد موافقت کرده بود. ولی وقتی مشخص شد که بازی به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد، پلی استیشن پنج سال بیشتر به حمایت از استودیو سوئدی Arrowhead ادامه داد تا Helldivers 2 درنهایت پس از ۸ سال منتشر شود.

همچنین شرکت Sony طی دوران ساخت بازی هل‌دایورز ۲، بودجه‌ی تولید آن را دو برابر کرد.
 
به تازگی مشخص شد که در ابتدا قرار بود توسعه‌ی هل‌دایورز ۲ تقریبا سه سال طول بکشد. سونی در وهله اول با حمایت ۳ساله از استودیو اروهد موافقت کرده بود. ولی وقتی مشخص شد که بازی به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد، پلی استیشن پنج سال بیشتر به حمایت از استودیو سوئدی Arrowhead ادامه داد تا Helldivers 2 درنهایت پس از ۸ سال منتشر شود.

همچنین شرکت Sony طی دوران ساخت بازی هل‌دایورز ۲، بودجه‌ی تولید آن را دو برابر کرد.
Arrowhead initially planned to make Helldivers 2 in 3 years—instead it took 7 years, 11 months, and 26 days, but 'grit, camaraderie and compassion' saw the team through

......................................

لطفا منبع بگذارید
 
دعوتنامه برای سایلنت هیل!

کونامی اعلام کرده که روز پنجشنبه 30 ماه می ساعت 4 تا 7 ET برنامه خبری در مورد سایلنت هیل خواهد داشت در کانال یوتیوبش که شامل آپدیت خبری در مورد بازی و همینطور فیلم میشه.
SHKO.png

انتظار میره در این برنامه اخباری رو هم درباره فیلم Return to Silent Hill بشنویم.
این فیلم که اقتباسی از سایلنت هیل 2 هست توسط کارگردان فیلم سایلنت هیل 2006 آقای Christophe Gans کارگردانی میشه.
این تصویر Pyramid Head مربوط به همین فیلمه:

Phead.png
 
Stretch Goals - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42

رقم جمع آوری شده برای بازی استار سیتیزن از 700 میلیون دلار عبور کرد و هم اکنون به 701 میلیون و 342 هزار و هفتصد و نود دلار رسیده است و تعداد حامیان به 5 میلیون و 240 هزار و پانصد و پنجاه و هفت رسیده است.
از زمان شروع جمع آوری کمک برای ساخت بازی 12 سال میگذرد و کریس رابرتز گفته است که امسال نسخه آلفا 4.0 عرضه خواهد شد و هنوز زمان دقیق ریلیز نسخه کامل بازی مشخص نیست و همچنان کمکهای مردمی برای ساخت بازی فعال است.
 
مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
من نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیست:دی اول اینکه این بازی بخش بسیار بزرگی از فروشش رو پی سی بوده. در ثانی حجوم وحشتناکی که به این بازی شد ریشه در هیولای ترسناکی به نام Pokemon داره:دی palworld خیلی خوب تونست روی موج هیجانی این فرنچایز سوار بشه و ملت هم که دیوانه پوکمون هستن بشدت از palworld استقبال کردن. در واقع استقبال از این بازی خیلی بزرگتر از بحث گیم پس و این حرفاس. شما احتمالا هنوز با میزان روانی بودن ملت در مبحث پوکمون و ریپ آف هاش آشنا نیستید:دی هرچند که این استقبال خیلی دووم نداشت و و فعلا بازی با کله سقوط کرده و از اون جو اولیه اش خیلی دور شده.
 
cdpr پشتیبانی از سایبر رو تموم کرد

2024-05-28_20-01-54.jpg

مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
دو تا جمله این گفته و یکی دیگه که بد نیست
In addition, he added that Game Pass will eat "your audience alive on PC especially if you are short [game] with no replay [value]".
This is not the first time that we're getting such statements on Game Pass. Recently, Somerville dev also stated that Game Pass hurts sales. "I also think it hurts sales. Because a lot of people just go in and try it and they don’t invest. If they don’t like the first 10 minutes? That’s it," he said but added that the team made "a pretty good deal" overall with Microsoft.
میگه مخصوصا بازیت کوتاه باشه و ارزش تکرار نداشته باشه، رو فروشت تاثیر میزاره. یعنی اینکه طرف چون میچشه مشکله و به نوعی خودش داره میگه بازیم کوتاهه یا ارزش تکرار نداره
و دومی میگه اگه از ده دقیقه اول خوششون نیاد ولش میکننولی میگه ما از قراردادمون با sommerville راضی هستیم.
________
بازیایی که نام بردی قابلیت بالایی تو این دو تا دارن و سایر موارد فورزا و sot و فلایت و ...
 
مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟

مهم بازی هایی هستند که بازار عادی تر روتین تر در حاشیه تری دارند، باید دید اینا از دی وان گیم پس بودن مخصوصا، سود میبرند یا ضرر، تا حالا "فرض" بر این بود که سود میبرند چون بیشتر "دیده" میشند، حالا صداهای زیادی از سوی دولوپر ها میاد که نه، این دیده شدنه به درد نمیخوره و مهم فروش بازی هست، شاید وقتی بازی فروش میره، جدی تر "بازی" هم میشه..

دیگه حالا زمان مشخص میکنه، نهایتا باید تا اخر این نسل تکلیف گیم پس از نظر بازده و کارایی، روشن شده باشه...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or