Last edited by a moderator:
palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه ولی بازی خودشون اون عده ای که خریدن و استقبال شد بخاطر گیم پس بود وگرنه کسی نمیدونست این بازی اصلا وجود دارهمن نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیست اول اینکه این بازی بخش بسیار بزرگی از فروشش رو پی سی بوده. در ثانی حجوم وحشتناکی که به این بازی شد ریشه در هیولای ترسناکی به نام Pokemon داره palworld خیلی خوب تونست روی موج هیجانی این فرنچایز سوار بشه و ملت هم که دیوانه پوکمون هستن بشدت از palworld استقبال کردن. در واقع استقبال از این بازی خیلی بزرگتر از بحث گیم پس و این حرفاس. شما احتمالا هنوز با میزان روانی بودن ملت در مبحث پوکمون و ریپ آف هاش آشنا نیستید هرچند که این استقبال خیلی دووم نداشت و و فعلا بازی با کله سقوط کرده و از اون جو اولیه اش خیلی دور شده.
میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه
دقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن ولی تجربه به مرور ثابت کرد که اینجور بازیا اتفاقا بیشتر صدمه میبینن. گیم پس واسه این بازیا به هیچ وجه برگ برنده نخواهد بود.یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟
مهم بازی هایی هستند که بازار عادی تر روتین تر در حاشیه تری دارند، باید دید اینا از دی وان گیم پس بودن مخصوصا، سود میبرند یا ضرر، تا حالا "فرض" بر این بود که سود میبرند چون بیشتر "دیده" میشند، حالا صداهای زیادی از سوی دولوپر ها میاد که نه، این دیده شدنه به درد نمیخوره و مهم فروش بازی هست، شاید وقتی بازی فروش میره، جدی تر "بازی" هم میشه..
دیگه حالا زمان مشخص میکنه، نهایتا باید تا اخر این نسل تکلیف گیم پس از نظر بازده و کارایی، روشن شده باشه...
Former Rocksteady Co-Founders Reportedly Partner With Xbox For Their New Studio's Debut Game - PlayStation UniverseWarner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe
خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبخت یعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن!
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،
بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر! بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...
چه قدر کثیفه این وارنر پسر!
A Plague Tale: Requiem crosses three million copies sold - Video Games on Sports Illustrated.میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟
فعلا که گیم پس کاری کرده ماکروسافت گیمینگ مجبور شده بازی ها خودش رو هم روی ps5 بیاره تا فروش کنن .
این شامل GAAS میشه نه بازی سینگل پلیردقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن
این آداپتورم ساختن تا اون تعداد تولید شده تو انبار رو بفروشن. بعدش تولیدش متوقف میشه.
کینکت 3
موافقم ، میخواستم همینو بگم تازه احتمالا مجبور بشه تخفیف هم بزنهاین آداپتورم ساختن تا اون تعداد تولید شده تو انبار رو بفروشن. بعدش تولیدش متوقف میشه.
Yesterday, tournament organiser Connor Kelly took the opportunity to tell a really strange story on X about a fighting event. He was working for Microsoft-owned Start.GG and kicked off work on a fancy Killer Instinct tournament, which also had $1500 in prize money.
It was a success from the start and many people wanted to participate. You might think that everyone would be happy, not least Microsoft. But... that wasn't the case. Microsoft didn't like the idea at all, and according to Kelly, they specifically asked after that that he would never run a big Killer Instinct competition again.
Why, you might ask? Well, Microsoft was afraid that people would interpret a semi-official tournament as a sign that a new game was on the way, and so they didn't want Kelly to organise one. The game was better off dead, in other words.
A rather strange story that is certainly one-sided, but Connor Kelly is reliable and has no reason to make this up. It seems to be simply a case of a particularly big brain fart on Microsoft's part.
خیلی بازی باحالی بود، فایتینگ خوب... خیلی دوسش داشتم...Microsoft cancelled Killer Instinct tournament so people wouldn't think a sequel was coming
ماکروسافت تورنمنت Killer instinct رو در سال ۲۰۲۱ بخاطر اینکه ممکنه فن ها فکر کنن نسخه دومی در کار هست کنسل کرد .
از بازی های مایکروسافت فقط میخوام این یکی بیاد واسه PS5 ببینم این دفعه بهانه ای هست برای عدم توجه بهش یا نهخیلی بازی باحالی بود، فایتینگ خوب... خیلی دوسش داشتم...