Last edited by a moderator:
نا امید کننده !به به! بالاخره یه خبری ازش شد! دیگه کم کم داشتم فکر میکردم کنسل شده!
View attachment 339644
بازی پاییز امسال برای تمام پلتفرم ها عرضه میشه. هفته بعد هم یه دمو ازش رو استیم منتشر میشه.
View attachment 339646
اسمش روشه دیگه تاکتیک، برای پرسونا 5 هم به همین نامه، شاید در آینده مثل SoR با سبک و سیاق اون زمان پلی استیشن عنوانی ریلیز کنن. ناامیدکننده واژه درستی نیست، بطور مثال برخی عناوین به ظاهر کوچک و متفاوت از به قول شما سبک اصلی در صنعت، بیشتر از عناوین سری جدید لذتبخش بودن. بطور مثال Lara Croft Go از جمله عناوینیه که بسیار لذتبخشه و شعبه خدابیامرز Montréal قبل از واگذارشدنش ساخته و از اون جم های درخشان صنعته، موسیقی جادویی و پازل های سرگرم کنندش منو برد به همون دورانی که ازش نام می بری. پیشنهاد می کنم حتما تجربش کنیدنا امید کننده !
این دیگه چه سبکیه و گیم پلی
اون سرباز کوچولو (به این اسم میشناختیمش)که من روی پلی استیشن ۱ رفتم اصلا اینجوری نبود !
سندز اف تایم یكی از بهترین بازی های زندگیمه، كلا از بچگی فن سری بودم، از اون موقع كه رو پی سی نسخه دو بعدی رو با فك و فامیل بازی میكردیم، تا آون نسخه سه بعدی پی سی، تا بعد اینا سندز اف تایم و بعدش وریور ویتین و تو ترونز، و البته 2008 و حتی 2010،جردن مکنر با اینکه خالق POP هست ولی کلا آدم پرتی هست.
اصلا این WW میشه گفت دلیل محبوبیت امروزی POP هستش. ولی استاد هنوز درگیر اون نسخه قدیمی دوبعدی که با برادرش ساخته هستش.
اصلا شما هر موقع پلات و کلیت Warrior Within نگاه میکنی موهای تنت سیخ میشه!
پرنس توی نسخه اول یعنی 7 سال پیش به اشتباه شن های زمان رو باز میکنه. و از اون زمان هر شب کابوس میبینه. مرد پیر دلیلش رو میگه "قرار بمیری و راه فراری نیست" ولی پرنس تصمیم میگیره بجای انتظار برای مرگ میره به جزیره ی زمان تا که منبع اصلی وجود اومدن شن های زمان هستش. که اونجا با زهاک یا همون محافظ زمان آشنا میشه که نامیرا هست و سعی میکنه سرنوشت خودش رو تغیر بده که این هم بستگی به این داره شما یعنی پلیر هر 9 چشمه ی آب رو پیدا کنین تا با شمشیر آب که فقط با اون میشه با محافظ زمان جنگید رو بدست بیارین. تازه بخاطر تم بازی و خشونتش موزیک بازی هم راک و متال هست. جالب آخرش هم دلیل و منبع اصلی این شن های زمان که چرا و چطور و کی و کجا اومده معلوم نمیشه!
تیم اصلی POP که فقط 3 نفرش توی صنعت بازی مشغول به بازی سازی هستن. بقیه کلا بازنشسته شدن. یعنی حتی تیم اصلی هم نمیتونن این بازی رو ریمیک کنن حالا بقیه بماند. آخرش هم یه چیزی میشه شبیه به ریمیک بلوبر از Silent Hill2 که باز میاین اوبیسافت رو فحش میدین. با وضعیت حال یوبیسافت POP همون فراموش بشه بهتره.
دست رو دلم نذار مهرداد. یادمه توی شنهای زمان شلوار پرنس سفید بود و وقتی غلت میخوردی چندین بار، شلوارش کثیف میشد و اگه نزدیک یک دقیقه پرنس رو حرکت نمیدادی شروع میکرد به تمیز کردن گرد و خاک شلوارش. یا مثلا اواخر بازی که تعداد زخم های بدنش بیشتر شده بود شروع میکرد به نگاه کردن به زخم هاش و دستش رو میذاشت روی زخم و ناله میکرد. یا مثلا وقتی محیط جدید میرفتی پرنس خودش به در و دیوار نگاه میکرد و یه موزیک با تم مرموز پس زمینه پخش میشد. بنظرم SOT از منظر انیمیشن از زمان خودش خیلی جلوتر بود. یعنی بلاک باستر های امروزی مثل GOW حتی همچین جزییاتی ندارن. تنها جزییات کرتوس توی همین رگناروک اینکه موقع نفس کشیدن بدنش حرکت میکنه یا توی هوای سرد گرمی نفسش معلوم میشه. درحالی که شنهای زمان همچین جزییات رو 20 سال پیش داشت.سندز اف تایم یكی از بهترین بازی های زندگیمه، كلا از بچگی فن سری بودم، از اون موقع كه رو پی سی نسخه دو بعدی رو با فك و فامیل بازی میكردیم، تا آون نسخه سه بعدی پی سی، تا بعد اینا سندز اف تایم و بعدش وریور ویتین و تو ترونز، و البته 2008 و حتی 2010،
یادش بخیر برای سندز اف تایم و اندرگروند 1 رفتم گرافیكم رو برای اولین بار ارتقا دادم و یك جی فورس خیلی خفن و قوی گرفتم و بعدش بازی ها با فریم ریت بالا احتمالا 60 اجرا میكردم و قشنگ یادمه چقدر این افزایش پرفورمنس اجرا رو بهتر میكرد و حال میداد، هنوزم پوستر های پاپ و ان اف اس یو جی برای تبلیغات كارت های جی فورس انویدیا رو یادمه..
سندز اف تایم از اون بازی هاست كه بیشترین ركورد تموم كردن و پلی ترو هام رو داره، هم كنسول هم پی سی، تقریبا كه یك سال در میون از اون موقع، حداقل یك بار تمومش كردم، اخرین بار پارسال كه پلت هم شد، از اون موقع دارم وریور ویتین رو میزنم، این پلت شد میرم تو ترونز...
سندز اف تایم یكی از اولین بازی هایی بود كه تو كف منظره و لندسكیپ هاش میرفتم، از اولین بازی هایی كه یه جا می ایستادم و به مناظر زل میزدم، در كنار رزیدنت ایول و سایلنت هیل ها جز اولین بازی هایی بودن كه ساندترك هاشون رو دانلود میكردم، قشنگ یادمه چقدر خفن بود وقتی تو سندز اف تایم میمردم و آون موسیقی راك شرقی همچنان پخش میشد و اون دیو های انمی بالا سرم همچنان این ور آون ور میرفتن...
تا رسیدیم به وریور ویتین و گادسمك كه دیگه نگم بیشتر بهتره.. چه آرت ها و والپیپر هایی داشت وریور ویتین..
این سری یه زمانی سرآمد گیم پلی و گرافیك و طراحی و موسیقی و داستان و محبوبیت و همه چی بود.. امیدوارم با این ریمیك ها به اوج برگرده... آرزو بر جوانان میانسال هم عیب نیست![]()
'So Someone be lyin'البته در سطح سوشال مدیا همه دارن این حرف رو مسخره میکنن که چون ۲۵ درصد رم بیشتری داره، ما هم میتونیم ۲۵ درصد دنیای بزرگتری بسازیم lol
مخصوصا وقتی همین یک ماه پیش گفتن دنیای بازی دو برابر شماره اوله:
Kingdom Come: Deliverance 2 Announced, Will be 'Twice as Big' as the Original: ‘A Behemoth of a Game’ - IGN
View attachment 339723
مایکروسافت با سری اس نسل ۹ نابود کردبه گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیهکننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگتر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگتر از نسخه اول طراحی کنند.
View attachment 339701

اشتباه نکنمایکروسافت با سری اس نسل ۹ نابود کرد![]()
اشتباه نکناشتباه نکن
این سونی هست که با ریمیک ریمستر های مسخرهاش نسل ۹ رو نابود کرد. بقیه هم دیدن و ازش یاد گرفتن.
بکوارد به ریمیک و ریمستر و عقب و جلو بودن نسل چه ربطی داره؟اشتباه نکن
اتفاقا ریمیک های این نسل جزو بهترینها بودن
این بکوارد و ریمستر بود که نسل رو عقب نگه داشت.اگه دست من بود قابلیت بکوارد و ریمستر رو از نسل قبل به بعد ممنوع میکردم.اون اوایل چقدر برا این قابلیت بکوارد کنسولها، ملت چه پزی که نمیدادن
خدا میدونه این شاهکار مهندسی چقدر راکستار رو مجبور کرده مقیاس gta6 رو کوچیک کنهبه گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیهکننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگتر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگتر از نسخه اول طراحی کنند.
View attachment 339701

یکی از مدیرای مایکروسافت گفته میخوایم رو بکوارد تمرکز کنیم پس نتیجه میگیریم بکوارد چیز بدیهبکوارد به ریمیک و ریمستر و عقب و جلو بودن نسل چه ربطی داره؟
اگر به نظر شما این نسل کویره، تاثیر وجود بکوارد در کویر بودنش چیه؟ استدیوها روی بکوارد وقت گذاشتن؟ کاربران رفتن سراغ بکوارد و بازی جدید نمیخوان؟
دقیقا ضربه اصلی به جی تی ای ۶ زد رسما بازی نهایی نصف چیزی که میتونست باشه در تمام زمینه ها نخواهد بود از فیزیک هوش مصنوعی بگیر تا گرافیک و ...خدا میدونه این شاهکار مهندسی چقدر راکستار رو مجبور کرده مقیاس gta6 رو کوچیک کنه![]()
من همچنان نميدونم چرا ميگيد اين نسل بازى نداشتيم![]()
