سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
Just Cause developer Avalanche closing two studios and laying off 50 workers
آوالانچ 50 کارمند اخراج کرد (9 درصد) و استودیوهایی نیویورک و مونترال را بست
_____________
دارندگان کارتهای سری 10 و بالاتر انویدیا، که تاکنون گیم پس نگرفتن، میتونن با نصب اپ انوییا از فردا ساعت 18:30 میتونند 3 ماه گیم پس pc رایگان بگیرند
GeForce Rewards: Get PC Game Pass Free For 3 Months, Starting June 4th
 
آخرین ویرایش:
Just Cause developer Avalanche closing two studios and laying off 50 workers
آوالانچ 50 کارمند اخراج کرد (9 درصد) و استودیوهایی نیویورک و مونترال را بست
_____________
دارندگان کارتهای سری 10 و بالاتر انویدیا، که تاکنون گیم پس نگرفتن، میتونن با نصب اپ انوییا از فردا ساعت 18:30 میتونند 3 ماه گیم پس pc رایگان بگیرند
GeForce Rewards: Get PC Game Pass Free For 3 Months, Starting June 4th
نیاز به کردیت کارت داره؟
 
نیاز به کردیت کارت داره؟
انویدیا داره میده، نه ماکروسافت
  • Create an NVIDIA Account
  • If you created an account previously, head here and check you’re enrolled in GeForce Rewards
  • Download and install GeForce Experience or the NVIDIA app beta. Or alternatively access GeForce NOW Rewards and follow the steps listed at the link
  • Open either GeForce Experience or the NVIDIA app beta with a GeForce GTX 10 Series or newer desktop PC or laptop
  • Login to your NVIDIA Account within your chosen app
  • Click on the Redeem section
  • Select the PC Game Pass GeForce Reward, starting June 4th at 6am
  • Follow the on-screen instructions
انویدیا اکانت بساز و یا اگه داری، فردا با همون ردیم کن.
 
به گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیه‌کننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگ‌تر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول طراحی کنند.


IMG_20240603_232629_438.jpg
 
Last edited by a moderator:
Greg Miller گفته Wonder Women که استودیوی Monolith درحال توسعه اش بود، درحال حاضر وضع پروژه اصلا جالب نیست.
ازش پرسیدن احتمال داره WB از Wonder Women چیزی نشون بده!؟ اونم گفته تا جایی با اینسایدر ها در ارتباطم اصلا شاید در حالی نباشه که بشه نشونش داد.


اینم از WB که یکی از بهترین استودیوهای صنعت بازی رو به مرور زمان نابود کرد. سیستم Nemesis که زمان سری Middle- Earth معرفی کردن واقعا جالب بود و هست. اگه خیلی وقته این دوتا بازی رو تجربه نکردین حتما برین سراغش شدیدا متفاوت و فان هستش.
 
Greg Miller گفته Wonder Women که استودیوی Monolith درحال توسعه اش بود، درحال حاضر وضع پروژه اصلا جالب نیست.
ازش پرسیدن احتمال داره WB از Wonder Women چیزی نشون بده!؟ اونم گفته تا جایی با اینسایدر ها در ارتباطم اصلا شاید در حالی نباشه که بشه نشونش داد.


اینم از WB که یکی از بهترین استودیوهای صنعت بازی رو به مرور زمان نابود کرد. سیستم Nemesis که زمان سری Middle- Earth معرفی کردن واقعا جالب بود و هست. اگه خیلی وقته این دوتا بازی رو تجربه نکردین حتما برین سراغش شدیدا متفاوت و فان هستش.
این جریان ثبت حق امتیاز سیستم نمسیس از بزرگترین خیانت های تاریخ گیمینگ بود. کلی استدیو میدونستند از این سیستم استفاده کنند و بازی ها بهتر از آب میومدند.
 
به گفته تهیه کننده بازی Kingdom Come Deliverence 2 تحت تأثیر ضعف کنسول Xbox Series S دچار محدودیت شده است.
تهیه‌کننده بازی اعلام کرده که این عنوان 25 درصد بزرگتر از نسخه اول است و در ابتدا قرار بود این مقیاس بزرگ‌تر باشد ولی به خاطر ضعف کنسول Xbox Series S تصمیم گرفته شد تا آن را فقط 25 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول طراحی کنند.
ظاهرا سرطانی که مایکروسافت این نسل روانه بازار کرده به دلیل محدودیت فنی باعث شده تاثیر مهمی بر روی بازیهای مولتی پلتفرم بگذارد بطوری که مستقیما روی وسعت بازیها هم تاثیر گذاشته است.


View attachment 339701
البته در سطح سوشال مدیا همه دارن این حرف رو مسخره میکنن که چون ۲۵ درصد رم بیشتری داره، ما هم میتونیم ۲۵ درصد دنیای بزرگتری بسازیم lol :D

مخصوصا وقتی همین یک ماه پیش گفتن دنیای بازی دو برابر شماره اوله:

Kingdom Come: Deliverance 2 Announced, Will be 'Twice as Big' as the Original: ‘A Behemoth of a Game’ - IGN

Screenshot_20240603_235355_Chrome.jpg
 
Last edited by a moderator:
به به! بالاخره یه خبری ازش شد! دیگه کم کم داشتم فکر میکردم کنسل شده!

View attachment 339644

بازی پاییز امسال برای تمام پلتفرم ها عرضه میشه. هفته بعد هم یه دمو ازش رو استیم منتشر میشه.

View attachment 339646
نا امید کننده !
این دیگه چه سبکیه و گیم پلی
اون سرباز کوچولو (به این اسم میشناختیمش)که من روی پلی استیشن ۱ رفتم اصلا اینجوری نبود !
 
نا امید کننده !
این دیگه چه سبکیه و گیم پلی
اون سرباز کوچولو (به این اسم میشناختیمش)که من روی پلی استیشن ۱ رفتم اصلا اینجوری نبود !
اسمش روشه دیگه تاکتیک، برای پرسونا 5 هم به همین نامه، شاید در آینده مثل SoR با سبک و سیاق اون زمان پلی استیشن عنوانی ریلیز کنن. ناامیدکننده واژه درستی نیست، بطور مثال برخی عناوین به ظاهر کوچک و متفاوت از به قول شما سبک اصلی در صنعت، بیشتر از عناوین سری جدید لذتبخش بودن. بطور مثال Lara Croft Go از جمله عناوینیه که بسیار لذتبخشه و شعبه خدابیامرز Montréal قبل از واگذارشدنش ساخته و از اون جم های درخشان صنعته، موسیقی جادویی و پازل های سرگرم کنندش منو برد به همون دورانی که ازش نام می بری. پیشنهاد می کنم حتما تجربش کنید
 
آخرین ویرایش:
جردن مکنر با اینکه خالق POP هست ولی کلا آدم پرتی هست.
اصلا این WW میشه گفت دلیل محبوبیت امروزی POP هستش. ولی استاد هنوز درگیر اون نسخه قدیمی دوبعدی که با برادرش ساخته هستش.

اصلا شما هر موقع پلات و کلیت Warrior Within نگاه میکنی موهای تنت سیخ میشه!

پرنس توی نسخه اول یعنی 7 سال پیش به اشتباه شن های زمان رو باز میکنه. و از اون زمان هر شب کابوس میبینه. مرد پیر دلیلش رو میگه "قرار بمیری و راه فراری نیست" ولی پرنس تصمیم میگیره بجای انتظار برای مرگ میره به جزیره ی زمان تا که منبع اصلی وجود اومدن شن های زمان هستش. که اونجا با زهاک یا همون محافظ زمان آشنا میشه که نامیرا هست و سعی میکنه سرنوشت خودش رو تغیر بده که این هم بستگی به این داره شما یعنی پلیر هر 9 چشمه ی آب رو پیدا کنین تا با شمشیر آب که فقط با اون میشه با محافظ زمان جنگید رو بدست بیارین. تازه بخاطر تم بازی و خشونتش موزیک بازی هم راک و متال هست. جالب آخرش هم دلیل و منبع اصلی این شن های زمان که چرا و چطور و کی و کجا اومده معلوم نمیشه!

تیم اصلی POP که فقط 3 نفرش توی صنعت بازی مشغول به بازی سازی هستن. بقیه کلا بازنشسته شدن. یعنی حتی تیم اصلی هم نمیتونن این بازی رو ریمیک کنن حالا بقیه بماند. آخرش هم یه چیزی میشه شبیه به ریمیک بلوبر از Silent Hill2 که باز میاین اوبیسافت رو فحش میدین. با وضعیت حال یوبیسافت POP همون فراموش بشه بهتره.
سندز اف تایم یكی از بهترین بازی های زندگیمه، كلا از بچگی فن سری بودم، از اون موقع كه رو پی سی نسخه دو بعدی رو با فك و فامیل بازی میكردیم، تا آون نسخه سه بعدی پی سی، تا بعد اینا سندز اف تایم و بعدش وریور ویتین و تو ترونز، و البته 2008 و حتی 2010،

یادش بخیر برای سندز اف تایم و اندرگروند 1 رفتم گرافیكم رو برای اولین بار ارتقا دادم و یك جی فورس خیلی خفن و قوی گرفتم و بعدش بازی ها با فریم ریت بالا احتمالا 60 اجرا میكردم و قشنگ یادمه چقدر این افزایش پرفورمنس اجرا رو بهتر میكرد و حال میداد، هنوزم پوستر های پاپ و ان اف اس یو جی برای تبلیغات كارت های جی فورس انویدیا رو یادمه..

سندز اف تایم از اون بازی هاست كه بیشترین ركورد تموم كردن و پلی ترو هام رو داره، هم كنسول هم پی سی، تقریبا كه یك سال در میون از اون موقع، حداقل یك بار تمومش كردم، اخرین بار پارسال كه پلت هم شد، از اون موقع دارم وریور ویتین رو میزنم، این پلت شد میرم تو ترونز...

سندز اف تایم یكی از اولین بازی هایی بود كه تو كف منظره و لندسكیپ هاش میرفتم، از اولین بازی هایی كه یه جا می ایستادم و به مناظر زل میزدم، در كنار رزیدنت ایول و سایلنت هیل ها جز اولین بازی هایی بودن كه ساندترك هاشون رو دانلود میكردم، قشنگ یادمه چقدر خفن بود وقتی تو سندز اف تایم میمردم و آون موسیقی راك شرقی همچنان پخش میشد و اون دیو های انمی بالا سرم همچنان این ور آون ور میرفتن...

تا رسیدیم به وریور ویتین و گادسمك كه دیگه نگم بیشتر بهتره.. چه آرت ها و والپیپر هایی داشت وریور ویتین..

این سری یه زمانی سرآمد گیم پلی و گرافیك و طراحی و موسیقی و داستان و محبوبیت و همه چی بود.. امیدوارم با این ریمیك ها به اوج برگرده... آرزو بر جوانان میانسال هم عیب نیست :D
 
سندز اف تایم یكی از بهترین بازی های زندگیمه، كلا از بچگی فن سری بودم، از اون موقع كه رو پی سی نسخه دو بعدی رو با فك و فامیل بازی میكردیم، تا آون نسخه سه بعدی پی سی، تا بعد اینا سندز اف تایم و بعدش وریور ویتین و تو ترونز، و البته 2008 و حتی 2010،

یادش بخیر برای سندز اف تایم و اندرگروند 1 رفتم گرافیكم رو برای اولین بار ارتقا دادم و یك جی فورس خیلی خفن و قوی گرفتم و بعدش بازی ها با فریم ریت بالا احتمالا 60 اجرا میكردم و قشنگ یادمه چقدر این افزایش پرفورمنس اجرا رو بهتر میكرد و حال میداد، هنوزم پوستر های پاپ و ان اف اس یو جی برای تبلیغات كارت های جی فورس انویدیا رو یادمه..

سندز اف تایم از اون بازی هاست كه بیشترین ركورد تموم كردن و پلی ترو هام رو داره، هم كنسول هم پی سی، تقریبا كه یك سال در میون از اون موقع، حداقل یك بار تمومش كردم، اخرین بار پارسال كه پلت هم شد، از اون موقع دارم وریور ویتین رو میزنم، این پلت شد میرم تو ترونز...

سندز اف تایم یكی از اولین بازی هایی بود كه تو كف منظره و لندسكیپ هاش میرفتم، از اولین بازی هایی كه یه جا می ایستادم و به مناظر زل میزدم، در كنار رزیدنت ایول و سایلنت هیل ها جز اولین بازی هایی بودن كه ساندترك هاشون رو دانلود میكردم، قشنگ یادمه چقدر خفن بود وقتی تو سندز اف تایم میمردم و آون موسیقی راك شرقی همچنان پخش میشد و اون دیو های انمی بالا سرم همچنان این ور آون ور میرفتن...

تا رسیدیم به وریور ویتین و گادسمك كه دیگه نگم بیشتر بهتره.. چه آرت ها و والپیپر هایی داشت وریور ویتین..

این سری یه زمانی سرآمد گیم پلی و گرافیك و طراحی و موسیقی و داستان و محبوبیت و همه چی بود.. امیدوارم با این ریمیك ها به اوج برگرده... آرزو بر جوانان میانسال هم عیب نیست :D
دست رو دلم نذار مهرداد. یادمه توی شنهای زمان شلوار پرنس سفید بود و وقتی غلت میخوردی چندین بار، شلوارش کثیف میشد و اگه نزدیک یک دقیقه پرنس رو حرکت نمیدادی شروع میکرد به تمیز کردن گرد و خاک شلوارش. یا مثلا اواخر بازی که تعداد زخم های بدنش بیشتر شده بود شروع میکرد به نگاه کردن به زخم هاش و دستش رو میذاشت روی زخم و ناله میکرد. یا مثلا وقتی محیط جدید میرفتی پرنس خودش به در و دیوار نگاه میکرد و یه موزیک با تم مرموز پس زمینه پخش میشد. بنظرم SOT از منظر انیمیشن از زمان خودش خیلی جلوتر بود. یعنی بلاک باستر های امروزی مثل GOW حتی همچین جزییاتی ندارن. تنها جزییات کرتوس توی همین رگناروک اینکه موقع نفس کشیدن بدنش حرکت میکنه یا توی هوای سرد گرمی نفسش معلوم میشه. درحالی که شنهای زمان همچین جزییات رو 20 سال پیش داشت.

یا توی Warrior Within وقتی اولین بار sand wraith رو در زمان گذشته میبینیم و نمیدونیم کیه ولی اواخر بازی میفهمیم خود ما بودیم که سفر کرده بودیم به آینده تا سرنوشت خودمون رو تغیر بدیم. (یادمه اولین بار وقتی اینو فهمیدیم با پسر عموم، موهای بدنم مور مور شد)

اصلا این سگانه، مخصوصا دو قسمت اول خیلی به شکل هنری همه جزییاتش بهش پرداخته شده! شما توی همین سال 2024 اش نمیتونیم همچین پلاتی که " نه زیاد تخیلی باشه که نشه جدیش گرفت و هم با عقل و منطق جور دربیاد" پیدا کنیم. خلاقیت واقعا خشکیده بین توسعه دهنده ها و منم خیلی زورم میاد سری مورد علاقه مارو یوبیسافت ازش ریمیک چیپ بسازه و مفت بری کنه.
 
آخرین ویرایش:
البته در سطح سوشال مدیا همه دارن این حرف رو مسخره میکنن که چون ۲۵ درصد رم بیشتری داره، ما هم میتونیم ۲۵ درصد دنیای بزرگتری بسازیم lol :D

مخصوصا وقتی همین یک ماه پیش گفتن دنیای بازی دو برابر شماره اوله:

Kingdom Come: Deliverance 2 Announced, Will be 'Twice as Big' as the Original: ‘A Behemoth of a Game’ - IGN

View attachment 339723
'So Someone be lyin'
چون چندتا سایت این مطلب رو کار کردند به نقل از تهیه کننده بازی آقای Klíma .

ولی در اینکه Seires S بشدت باعث دردسر دولوپرها و عقب نگه داشتن نسل شده که شکی نیست مگر اینکه بخوای حرف سازندگانی مثل رمدی رو هم بگید مسخره هست.

https://gamerant.com/control-developer-xbox-series-s-problem/

Xbox Series S is a “Nice Option” for Customers, but Can be a “Bottleneck” for Devs – Trine 5 Developer

Developers are reportedly struggling with Xbox Series S

نمیدونم چجوری میشه از این کنسول حمایت کرد مخصوصا که میتونیم بگیم این کنسول باعث شد ۷۵ درصد پلیرهای اکسباکس در این نسل بازیها را زیر 720p تجربه کنن یعنی حتی زیر رزولوشن استاندارد نسل هفتم. اینو اگه بهش نشه گفت فاجعه دیگه چی میشه گفت؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or