سرخط خبرها

Stretch Goals - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42

رقم جمع آوری شده برای بازی استار سیتیزن از 700 میلیون دلار عبور کرد و هم اکنون به 701 میلیون و 342 هزار و هفتصد و نود دلار رسیده است و تعداد حامیان به 5 میلیون و 240 هزار و پانصد و پنجاه و هفت رسیده است.
از زمان شروع جمع آوری کمک برای ساخت بازی 12 سال میگذرد و کریس رابرتز گفته است که امسال نسخه آلفا 4.0 عرضه خواهد شد و هنوز زمان دقیق ریلیز نسخه کامل بازی مشخص نیست و همچنان کمکهای مردمی برای ساخت بازی فعال است.
 
مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
من نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیست:دی اول اینکه این بازی بخش بسیار بزرگی از فروشش رو پی سی بوده. در ثانی حجوم وحشتناکی که به این بازی شد ریشه در هیولای ترسناکی به نام Pokemon داره:دی palworld خیلی خوب تونست روی موج هیجانی این فرنچایز سوار بشه و ملت هم که دیوانه پوکمون هستن بشدت از palworld استقبال کردن. در واقع استقبال از این بازی خیلی بزرگتر از بحث گیم پس و این حرفاس. شما احتمالا هنوز با میزان روانی بودن ملت در مبحث پوکمون و ریپ آف هاش آشنا نیستید:دی هرچند که این استقبال خیلی دووم نداشت و و فعلا بازی با کله سقوط کرده و از اون جو اولیه اش خیلی دور شده.
 
cdpr پشتیبانی از سایبر رو تموم کرد

2024-05-28_20-01-54.jpg

مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
دو تا جمله این گفته و یکی دیگه که بد نیست
In addition, he added that Game Pass will eat "your audience alive on PC especially if you are short [game] with no replay [value]".
This is not the first time that we're getting such statements on Game Pass. Recently, Somerville dev also stated that Game Pass hurts sales. "I also think it hurts sales. Because a lot of people just go in and try it and they don’t invest. If they don’t like the first 10 minutes? That’s it," he said but added that the team made "a pretty good deal" overall with Microsoft.
میگه مخصوصا بازیت کوتاه باشه و ارزش تکرار نداشته باشه، رو فروشت تاثیر میزاره. یعنی اینکه طرف چون میچشه مشکله و به نوعی خودش داره میگه بازیم کوتاهه یا ارزش تکرار نداره
و دومی میگه اگه از ده دقیقه اول خوششون نیاد ولش میکننولی میگه ما از قراردادمون با sommerville راضی هستیم.
________
بازیایی که نام بردی قابلیت بالایی تو این دو تا دارن و سایر موارد فورزا و sot و فلایت و ...
 
مخصوصا palworld و manor lords نشون داد که تو راست میگی :))
یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟

مهم بازی هایی هستند که بازار عادی تر روتین تر در حاشیه تری دارند، باید دید اینا از دی وان گیم پس بودن مخصوصا، سود میبرند یا ضرر، تا حالا "فرض" بر این بود که سود میبرند چون بیشتر "دیده" میشند، حالا صداهای زیادی از سوی دولوپر ها میاد که نه، این دیده شدنه به درد نمیخوره و مهم فروش بازی هست، شاید وقتی بازی فروش میره، جدی تر "بازی" هم میشه..

دیگه حالا زمان مشخص میکنه، نهایتا باید تا اخر این نسل تکلیف گیم پس از نظر بازده و کارایی، روشن شده باشه...
 
من نمیخوام بگم که گیم پس خوبه یا بده ولی مثال palworld قطعا مناسب این بحث نیست:D اول اینکه این بازی بخش بسیار بزرگی از فروشش رو پی سی بوده. در ثانی حجوم وحشتناکی که به این بازی شد ریشه در هیولای ترسناکی به نام Pokemon داره:D palworld خیلی خوب تونست روی موج هیجانی این فرنچایز سوار بشه و ملت هم که دیوانه پوکمون هستن بشدت از palworld استقبال کردن. در واقع استقبال از این بازی خیلی بزرگتر از بحث گیم پس و این حرفاس. شما احتمالا هنوز با میزان روانی بودن ملت در مبحث پوکمون و ریپ آف هاش آشنا نیستید:D هرچند که این استقبال خیلی دووم نداشت و و فعلا بازی با کله سقوط کرده و از اون جو اولیه اش خیلی دور شده.
palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه ولی بازی خودشون اون عده ای که خریدن و استقبال شد بخاطر گیم پس بود وگرنه کسی نمیدونست این بازی اصلا وجود داره
 
گيم پس واسه بازياى ايندى واقعا خوبه.
ميتونن ديده بشن و سرمايه گذار جذب كنن حتى.
ولى واسه بازياى AAA و حتى AA با شرايط فعلى هنوز خوب نيست.
از يه طرفى هم شما واسه يه چيزى وقتى مستقيما هزينه نكنى يا كمتر از ارزش اون هزينه كنى كمتر بهش توجه ميكنى.
من شخصا بازياى خيلى زيادى از گيم پس دانلود كردم و فقط رفتم توش يه دور چرخيدم و ديگه موندن كنار.
 
palworld هیچ n تا مثال دیگه هست که حرف ایشون رد میکنه
میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟
فعلا که گیم پس کاری کرده ماکروسافت گیمینگ مجبور شده بازی ها خودش رو هم روی ps5 بیاره تا فروش کنن .
 
یک سری بازی در هر صورت هیت میشند، حالا یکی کیفیت خیلی خوبی داره یکی پیشینه یکی خلاقیت یکی شانس یکی همه اینا، مثلا بی جی 3 که نوابغ مایکرو به عنوان یک بازی معمولی 5 میلیون دلاری برای گیم پس، در نظر داشتند، حتی اگرم رو گیم پس میومد باز هم منفجر میکرد، نمیکرد؟

مهم بازی هایی هستند که بازار عادی تر روتین تر در حاشیه تری دارند، باید دید اینا از دی وان گیم پس بودن مخصوصا، سود میبرند یا ضرر، تا حالا "فرض" بر این بود که سود میبرند چون بیشتر "دیده" میشند، حالا صداهای زیادی از سوی دولوپر ها میاد که نه، این دیده شدنه به درد نمیخوره و مهم فروش بازی هست، شاید وقتی بازی فروش میره، جدی تر "بازی" هم میشه..

دیگه حالا زمان مشخص میکنه، نهایتا باید تا اخر این نسل تکلیف گیم پس از نظر بازده و کارایی، روشن شده باشه...
دقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن ولی تجربه به مرور ثابت کرد که اینجور بازیا اتفاقا بیشتر صدمه میبینن. گیم پس واسه این بازیا به هیچ وجه برگ برنده نخواهد بود.

بازی هایی که معمولا تو گیم پس موفق شدن در همون حدم رو استیم موفق بودن که یعنی کلا گیم پس تاثیر خاصی نداره رو این قضیه که بازی بیشتر دیده بشه حتی sea of thieves و flight simulator و forza horizon 5 هم که تو گیم پس عملکرد خوبی دارن رو استیمم اوضاعشون خیلی خوبه.

کلا اینجور که تا الان بوده بازی ای که تو حالت عادیم فروش خوبی میکرده و کاربر جذب میکرده رو گیم پسم عملکردش خوب خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
Warner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe

خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبخت :D یعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن! :D
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،

بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر! :D بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...

چه قدر کثیفه این وارنر پسر! :D
Former Rocksteady Co-Founders Reportedly Partner With Xbox For Their New Studio's Debut Game - PlayStation Universe
[Exclusive] Xbox Reaches Agreement With Batman: Arkham Trilogy Creators For A New AAA Game

یه گزارش دراومده که اولین گیم استودیو Hundred Star Games که بعد از خروج اعضای کلیدی راک استدی (Sefton Hill و Jamie Walker) تاسیس شد، قراره انحصاری/انحصاری زمانی Xbox باشه. ظاهرا تعداد اعضای تیمشون الان بیشتر از 100 نفر شده که حدود 20 نفرشون هم از دولوپرهای سابق راک استدی هستن، که مشخصه که یه ساپورت مالی درست حسابی برای تاسیس استودیو جدیدشون داشتن و دارن جدی روی گیم بعدیشون کار میکنن.

خیلی دیتیل خاصی از گیم جدیدشون وجود نداره، جز اینکه قراره "AAA-standard single-player, action adventure game built in Unreal Engine 5." باشه که یعنی دقیقا همون راک استدی که میشناختیم با همون فرمول ایده‌آل همیشگی. :x
 
میشه چندتا مثال ازین n تا نمونه بزنین ؟
فعلا که گیم پس کاری کرده ماکروسافت گیمینگ مجبور شده بازی ها خودش رو هم روی ps5 بیاره تا فروش کنن .
A Plague Tale: Requiem crosses three million copies sold - Video Games on Sports Illustrated.
Of course Lies of P is getting a sequel after selling a million copies



Wo Long: Fallen Dynasty officially surpasses 5 million players - KitGuru
While we do not have updated sales figures, back in May of last year the game had sold 1 million copies – with total players hitting 3.8 million. Assuming the ratio of Game Pass players to payers remained somewhat consistent, then the game is likely nearing 2 million copies sold.

این امار ها بروز نیست و تقریبا برای یک سال بعد از عرضه هست

Metal: Hellsinger رو ps5 چقدر فروش داشته؟ :))
 
آخرین ویرایش:
دقیقا همینطوره که میگید. یه افسانه ای بود که میگفتن گیم پس بستر خیلی خفنی واسه بازیایی میشه که تو حالت عادی کمتر ممکنه کسی پول پاش بده و اونائم دیده میشن و موفق میشن
این شامل GAAS میشه نه بازی سینگل پلیر
منطقش هم همون منطق F2P کردن بازی GAAS هست منتهی سازنده این وسط یه پولی هم از مایکروسافت میگیره. بزرگترین نمونه ای که تا حالا داشتیم Payday 3 بود که متاسفانه تو دفتر Overkill آب قطع بود و نمیشه در مورد عملکرد طولانی مدت بازی حرف زد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or