سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
طبق گزارش مالی اخیر کپکام اطلاعات اضافی‌‌ در مورد عنوان یا عناوین بزرگی که قراره تا پایان سال مالی شرکت ( 31 مارس 2025) منتشر بشه، ممکنه بزودی‌ رونمایی بشه.

Capcom.jpg

---------------

تهیه کننده Lollipop Chainsaw RePOP اعلام کرده بازی در مجموع 30 کاستوم خواهد داشت که شامل کاستوم های نسخه اورجینال و همینطور کاستوم های جدید خواهد بود. بعلاوه 4 تا رنگ موی جدید برای جولیت و 4 تا اره برقی جدید بازی در مجموع 480 ترکیب متنوع برای کاستوم ها خواهد داشت.

lollipop.png
 
مژده مژده کوتاکو 4 نفر رو اخراج کرد و یکی ازشون دشمن خونی stellar blade بود که البته گند جدیدی قبل اخراج زده بود .

1715326881657.png
...................
موسس Devolver Digital: صنعت ساخت بازی های بزرگ در حال له شدن زیر بار وزن خودش است"

موسس Devolver Digital آقای Nigel Lowrie در مصاحبه ای با GIBiz گفت:
[...] احساس میکنم [صنعت ساخت بازی‌های بزرگ] در حال له شدن زیر بار وزن خودش است. مصرف کنندگان بیشتر وقتشان را مشغول بازی های بعضا عالی لایو سرویس هستند، و درکل وقت محدودی برای اختصاص به بازی کردن دارند. بنابراین روزانه بازی های بزرگتر از پیش ساخته و عرضه می‌شود که نیازمند اختصاص زمان زیادی از طرف بازیکنان هستند، ولی هیچکس انقدر زمان آزاد برای بازی کردن آنها ندارد.

همچنین او در رابطه با فروش بازی ها و سرویس های اشتراکی بازی ها گفت:
از منظر دولوپر ها، ما باید مشتری را راضی کنیم تا برای بازی‌ ما هزینه کند تا اینکه آنرا برای سرویس اشتراکی با 100-200 بازی بپردازد. این ممکن است کمی مشکل باشد.
ولی ما هنوز قویا به فروش بازی هایمان باور داریم چون دیده ایم که مخاطبی همیشه برای انها وجود دارد و ما بیشتر به سرویس های اشتراکی برای ادامه فروش و درآمد بازی هایمان نگاه می‌کنیم.
البته ارائه بازی روز عرضه روی سرویس های اشتراکی را رد نمیکنم، بستگی به نوع بازی و مخاطب آن دارد، ولی ما ترجیح می‌دهیم اول بازی‌هایمان را بفروشیم.
 
مژده مژده کوتاکو 4 نفر رو اخراج کرد و یکی ازشون دشمن خونی stellar blade بود که البته گند جدیدی قبل اخراج زده بود .

View attachment 336843
...................
موسس Devolver Digital: صنعت ساخت بازی های بزرگ در حال له شدن زیر بار وزن خودش است"

موسس Devolver Digital آقای Nigel Lowrie در مصاحبه ای با GIBiz گفت:
[...] احساس میکنم [صنعت ساخت بازی‌های بزرگ] در حال له شدن زیر بار وزن خودش است. مصرف کنندگان بیشتر وقتشان را مشغول بازی های بعضا عالی لایو سرویس هستند، و درکل وقت محدودی برای اختصاص به بازی کردن دارند. بنابراین روزانه بازی های بزرگتر از پیش ساخته و عرضه می‌شود که نیازمند اختصاص زمان زیادی از طرف بازیکنان هستند، ولی هیچکس انقدر زمان آزاد برای بازی کردن آنها ندارد.

همچنین او در رابطه با فروش بازی ها و سرویس های اشتراکی بازی ها گفت:
از منظر دولوپر ها، ما باید مشتری را راضی کنیم تا برای بازی‌ ما هزینه کند تا اینکه آنرا برای سرویس اشتراکی با 100-200 بازی بپردازد. این ممکن است کمی مشکل باشد.
ولی ما هنوز قویا به فروش بازی هایمان باور داریم چون دیده ایم که مخاطبی همیشه برای انها وجود دارد و ما بیشتر به سرویس های اشتراکی برای ادامه فروش و درآمد بازی هایمان نگاه می‌کنیم.
البته ارائه بازی روز عرضه روی سرویس های اشتراکی را رد نمیکنم، بستگی به نوع بازی و مخاطب آن دارد، ولی ما ترجیح می‌دهیم اول بازی‌هایمان را بفروشیم.
آقای nigel شما یک بازی بزرگ خوش ساخت به من نیشان بده اول که موفق نشده باشه بعد در مورد وزن و بار اینا صحبت می کنیم :دی
برعکس دقیقا لایو سرویس های دم دستی هستن که دارن صنعت رو نابود می کنن :دی
 
🟣 طبق گزارشات منتشر شده احتمالا با تصمیم مستقیم Microsoft نام بخش گیمینگ این شرکت از Xbox به Microsoft Gaming تغییر می‌کند

🪧 Gaming Yard منبع

تو تاپیک اخبار اکس باکس هم گفتم اینجا هم میگم مایکروسافت میخواد برند اکس باکس و کنار بزاره و کم کم کلا از تولید سخت افزار بره سمت تبدیل شدن به بزرگترین ناشر صنعت .... برای همینم دارن تمام استدیو هایی که حاشیه سود کمی دارن تعطیل میکنن
 
آقای nigel شما یک بازی بزرگ خوش ساخت به من نیشان بده اول که موفق نشده باشه بعد در مورد وزن و بار اینا صحبت می کنیم :D
برعکس دقیقا لایو سرویس های دم دستی هستن که دارن صنعت رو نابود می کنن :D
صرفا از همین امسال بخوام نام ببرم FF7 Rebirth :-"

فروشش هیچ جوره با توجه به محتوا به "موفقیت" نمیخوره:-" یعنی اگر بخشی از مراحل پارت بعدی جلو نرفته بود، میگفتم با این وضع یا کنسلش میکنند یا قلع و قمعش میکنند(همین الانم بعید نیست از بعضی چیزا بزنند:-" )

بازی زیاده کلا ... خیلیم زیاده:-"
 
صرفا از همین امسال بخوام نام ببرم FF7 Rebirth :-"

فروشش هیچ جوره با توجه به محتوا به "موفقیت" نمیخوره:-" یعنی اگر بخشی از مراحل پارت بعدی جلو نرفته بود، میگفتم با این وضع یا کنسلش میکنند یا قلع و قمعش میکنند(همین الانم بعید نیست از بعضی چیزا بزنند:-" )

بازی زیاده کلا ... خیلیم زیاده:-"
در مورد این بازی که جای صحبت زیاده :دی بیشترین دلیلش فکر می کنم بخاطر اوردوز ملت هست چنین بازی هایی طولانی نباید با فاصله کم ریلیز بشن :دی
من با اینکه ff باز :دی نیستم ولی با XVI خیلی حال کردم و تمومش کردم ولی rebirth رو فقط در حد گشت و گذار اولیه رفتم واقعا ذهنم اشباعه از ff میرم تو بازی هی میگم ولش کن حالا :دی اون کششی که باید داشته باشه رو نداره واسم
بازی های بزرگ نباید ریلیز سالانه داشته باشن چه برسه این دوتا که فاصله اشون 9 ماه بود
 
در مورد این بازی که جای صحبت زیاده :D بیشترین دلیلش فکر می کنم بخاطر اوردوز ملت هست چنین بازی هایی طولانی نباید با فاصله کم ریلیز بشن :D
من با اینکه ff باز :D نیستم ولی با XVI خیلی حال کردم و تمومش کردم ولی rebirth رو فقط در حد گشت و گذار اولیه رفتم واقعا ذهنم اشباعه از ff میرم تو بازی هی میگم ولش کن حالا :D اون کششی که باید داشته باشه رو نداره واسم
بازی های بزرگ نباید ریلیز سالانه داشته باشن چه برسه این دوتا که فاصله اشون 9 ماه بود
گزینه بعدی Star Wars پارسال :D
تو لانچ مشکلاتی داشت ، قبول ، ولی کلهم اجمعین محو شد رفت تو افق...
یعنی حاشیه های Redfall هم اومد بدتر زد اینو از تیتر اخبار و آپدیت ها زد کنار :D

باز بخوام مثال بزنم Octopath Traveler 2 ، که از هر زاویه نگاه کنی (جز گرافیک تکنیکی... و نه هنری:-" ) از FF16ه خود اسکوئر سر تر بود:D
کلا آخر سال دیده نشد:D FF16ی که از بازی های ریسینگ هم کمتر RPGه، تو لیست بهترین RPGها حضور داشت و اکتوپث خیر:-" (اینم نگاه به گرافیک پیکسلیش ننداز، محتوا و پروداکشن ولیو قشنگ AAAه :D )

بازی زیاده خلاصه :D

گرچه وجه تشابه FF16 و FF7 Rebirth فقط اسم FF تو عنوانه، و صرفا چوکوبو :D تقریبا میشه گفت هیچ تشابه دیگه ای با هم ندارن:دی
 
Warner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe

خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبخت :D یعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن! :D
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،

بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر! :D بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...

چه قدر کثیفه این وارنر پسر! :D
 
Warner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe

خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبخت :D یعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن! :D
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،

بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر! :D بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...

چه قدر کثیفه این وارنر پسر! :D
حالا گاهی اوقات واقعا از این اتفاق ها میفته، نمونه ش فکشن TLOU که ND میخواست بسازه ، یا Sea of Thivesه Rare ...

اما چیزی که در مورد WB بیشتر وزنه رو سمت خود WB میبره اینه که این لعنتیا همه بازی هاشون رو لایو سرویس کردن یا یه جوری چپوندن داخلش! از همون Shadow of War بگیر که چطور یکی از بهترین IPهای جدید رو بردن تو حاشیه تو شماره دوم

تا همین موفقیت هاگوارتز که میگن میخوایم آنلاین اینا تو شماره دوم بهش اضافه کنیم!

وقتی این کارا رو کردن، حتی اگر انتخاب وضعیت SS با خود استودیو هم بوده باشه، مثل چوپان دروغگو کسی باورشون نمیکنه دیگه!:-"
 
در استیم، بازی Ghost of Tsushima هم مانند Helldivers 2 از مناطقی که حساب PSN از آنها پشتیبانی نمیکند، حذف و غیر قابل خرید شد.
View attachment 336920

استیم در حال بازپرداخت مبلغ پیش خرید های این کشور ها میباشد
View attachment 336921
و اینجاست که انجام این بازی بصورت پایرت نتنها قانونیه بلکه از لحاظ اخلاقی هم کار درستیه
مغز سران سونی روز ب روز کم حجم تر میشه
 
  • Like
Reactions: VITAMIN2X
در استیم، بازی Ghost of Tsushima هم مانند Helldivers 2 از مناطقی که حساب PSN از آنها پشتیبانی نمیکند، حذف و غیر قابل خرید شد.
View attachment 336920

استیم در حال بازپرداخت مبلغ پیش خرید های این کشور ها میباشد
View attachment 336921

غير ژاپن ديگه يه كشور آدميزادى تو ليست نيست ظاهرا سونى كلا آدم حسابشون نكرده :D
اين قضيه رو بايد يجورى حل كنن حالا درسته تو اين كشورا زياد درامد قابل توجهى نصيبشون نميشه ولى توى بازار صورت خوبى نداره اين كار.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or