Last edited by a moderator:
مسئله خیلی مهمی رو داره میگه من خودم چند وقت پیش وسط بارگیری یهو حالگیری شدم.خدا قسمت گرگ بیابون نکنه
این کلا هر چندوقت یک یا چند کلمه ی جدید به تورش می خوره و دیگه تمام صحبتاش می شه استفاده از هموناضرورت سرعت و شتاب؟!!شتاب!!
یکی بیاد شتاب تو اینترنت رو برامون معنی کنه ببینیم اصلا چی هست
شتاب تو افزایش قیمت اینترنت.ضرورت سرعت و شتاب؟!!شتاب!!
یکی بیاد شتاب تو اینترنت رو برامون معنی کنه ببینیم اصلا چی هست
آقای nigel شما یک بازی بزرگ خوش ساخت به من نیشان بده اول که موفق نشده باشه بعد در مورد وزن و بار اینا صحبت می کنیممژده مژده کوتاکو 4 نفر رو اخراج کرد و یکی ازشون دشمن خونی stellar blade بود که البته گند جدیدی قبل اخراج زده بود .
View attachment 336843
...................
موسس Devolver Digital: صنعت ساخت بازی های بزرگ در حال له شدن زیر بار وزن خودش است"
موسس Devolver Digital آقای Nigel Lowrie در مصاحبه ای با GIBiz گفت:
[...] احساس میکنم [صنعت ساخت بازیهای بزرگ] در حال له شدن زیر بار وزن خودش است. مصرف کنندگان بیشتر وقتشان را مشغول بازی های بعضا عالی لایو سرویس هستند، و درکل وقت محدودی برای اختصاص به بازی کردن دارند. بنابراین روزانه بازی های بزرگتر از پیش ساخته و عرضه میشود که نیازمند اختصاص زمان زیادی از طرف بازیکنان هستند، ولی هیچکس انقدر زمان آزاد برای بازی کردن آنها ندارد.
همچنین او در رابطه با فروش بازی ها و سرویس های اشتراکی بازی ها گفت:
از منظر دولوپر ها، ما باید مشتری را راضی کنیم تا برای بازی ما هزینه کند تا اینکه آنرا برای سرویس اشتراکی با 100-200 بازی بپردازد. این ممکن است کمی مشکل باشد.
ولی ما هنوز قویا به فروش بازی هایمان باور داریم چون دیده ایم که مخاطبی همیشه برای انها وجود دارد و ما بیشتر به سرویس های اشتراکی برای ادامه فروش و درآمد بازی هایمان نگاه میکنیم.
البته ارائه بازی روز عرضه روی سرویس های اشتراکی را رد نمیکنم، بستگی به نوع بازی و مخاطب آن دارد، ولی ما ترجیح میدهیم اول بازیهایمان را بفروشیم.
صرفا از همین امسال بخوام نام ببرم FF7 Rebirthآقای nigel شما یک بازی بزرگ خوش ساخت به من نیشان بده اول که موفق نشده باشه بعد در مورد وزن و بار اینا صحبت می کنیم
برعکس دقیقا لایو سرویس های دم دستی هستن که دارن صنعت رو نابود می کنن![]()
یعنی اگر بخشی از مراحل پارت بعدی جلو نرفته بود، میگفتم با این وضع یا کنسلش میکنند یا قلع و قمعش میکنند(همین الانم بعید نیست از بعضی چیزا بزنند
)
در مورد این بازی که جای صحبت زیادهصرفا از همین امسال بخوام نام ببرم FF7 Rebirth
فروشش هیچ جوره با توجه به محتوا به "موفقیت" نمیخورهیعنی اگر بخشی از مراحل پارت بعدی جلو نرفته بود، میگفتم با این وضع یا کنسلش میکنند یا قلع و قمعش میکنند(همین الانم بعید نیست از بعضی چیزا بزنند
)
بازی زیاده کلا ... خیلیم زیاده![]()
alan wake 2آقای nigel شما یک بازی بزرگ خوش ساخت به من نیشان بده اول که موفق نشده باشه بعد در مورد وزن و بار اینا صحبت می کنیم
برعکس دقیقا لایو سرویس های دم دستی هستن که دارن صنعت رو نابود می کنن![]()
گزینه بعدی Star Wars پارسالدر مورد این بازی که جای صحبت زیادهبیشترین دلیلش فکر می کنم بخاطر اوردوز ملت هست چنین بازی هایی طولانی نباید با فاصله کم ریلیز بشن
من با اینکه ff بازنیستم ولی با XVI خیلی حال کردم و تمومش کردم ولی rebirth رو فقط در حد گشت و گذار اولیه رفتم واقعا ذهنم اشباعه از ff میرم تو بازی هی میگم ولش کن حالا
اون کششی که باید داشته باشه رو نداره واسم
بازی های بزرگ نباید ریلیز سالانه داشته باشن چه برسه این دوتا که فاصله اشون 9 ماه بود
) از FF16ه خود اسکوئر سر تر بود
(اینم نگاه به گرافیک پیکسلیش ننداز، محتوا و پروداکشن ولیو قشنگ AAAه حالا گاهی اوقات واقعا از این اتفاق ها میفته، نمونه ش فکشن TLOU که ND میخواست بسازه ، یا Sea of Thivesه Rare ...Warner Bros. Says the Failure of Suicide Squad Kill the Justice League Contributed to a $200 Million Hit to Revenue - IGN
Rocksteady Leadership Decided On Suicide Squad’s Live Service Angle; Wasn’t Forced On The Team By WB - PlayStation Universe
خب مشخص شد وارنر حتی غلطی هم که خودش میکنه گردن نمیگیره میندازه گردن استودیو بدبختیعنی علاوه بر لوزر بودن، بی **** هم هستن!
فک کن استودیو 3 تا گیم بسازه، هر سه تا استوری محور، با سیاست های کاملا یکسان در ارتباط با طراحی کارکترها و داستان، و هر سه تا هم کلی جایزه ببرن و GOTY بشن و عملا موفق بودن اون فرمول به استودیو ثابت بشه،
بعد یه دفعه خیلی ناگهانی استودیو تصمیم بگیره تمام سیاست گذاری های قبلیش رو به کل عوض کنه و یه اثر GAAS لوتر-شوتر بده با طراحی کارکترهای افتضاح و توهین مستقیم به 3 تا اثر قبلی! اونم خیلی اتفاقی و کاملا توسط خود استودیو بدون اجبار ناشر!بعد فک کن دو نفر موسس اصلی استودیو که 100% هویت راک استدی رو تعریف میکردن و عمرشون رو پای اون استودیو گذاشتن، خارج شدن و درجا هم رفتن استودیو جدیدشون رو با همون سیاست های قدیم تاسیس کردن، اونم خیلی اتفاقی و بدون اجبار ناشر...
چه قدر کثیفه این وارنر پسر!![]()

