بازی‌کست BaziCast

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,958
نام
آریا
دمتون گرم خیلی خوب بود! :D حالا که این سیزن تموم شده، میشه در مورد مجموع کار قضاوت مناسبی کرد و من نمره بالایی بهش میدم. افراد باحال، بحث های جالب و اطلاعات مختلف در مورد بازی ها و کنسول ها، انتخاب فوق العاده موسیقی ها که بعضی هاشون به شدت شنیدنی هستن، صدای مناسب (به جز اندک بخش هایی که یه کم قر و قاطی میشد و البته خوشحالم که ادیتش نکردین، چون این طوری آدم احساس نزدیک تری نسبت به پادکست داره :D) و حس صمیمیتی که توی کار وجود داره باعث میشه آدم منتظر قسمت های بعدی بمونه.
به نظرم سیزن بندی کار هم ایده خوبی بود. من ترجیح میدم هر چند وقت یه بار خستگی در کنین و نفسی تازه کنین و با انرژی بیشتر ادامه بدین، تا اینکه هر هفته پشت سر هم ضبط کنین و آخرش دیگه کم بیارین و کلاً ول کنین! :D
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
خیلی ممنون از پادکست خوبتون.:bighug:
خیلی خوبه که چند تا از بهترین منتقد های صنعت بازی در ایران، یک برنامه به صورت هفتگی درست کنن و اونو به صورت مجانی در دسترس بقیه قرار بدن.
به نظر من این خودش بهترین جایزه ای که هر کسی که پادکست گوش داده به دست آورده.
در آخر هم برای گیفت کارت تشکر می کنم و امیدوارم زودتر فصل بعدی پادکست شروع بشه.:d
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
معلومه كه برنامه يه عشق خاصي پشتش هست،
لذت مي برم وقتي مي بينم كه منتقد هايي مثل شما به اين صورت زحمت مي كشن،
فصل يك پادكست لحظات خيلي خوبي رو برام رقم زد ازتون تشكر مي كنم و اميد وارم كه فصل بعدي و فصل هاي بعدي رو با همين قدرت پيش ببرين.
واسه فصل بعدي لحظه شماري مي كنم، :x
يا علي مدد
 

R@OUF

کاربر سایت
Aug 15, 2014
260
نام
رئوف
این بازی کست رو هم گوش دادم و فقط میتونم بگم...افتضاح بود...
شوخی کردم بابا جدی نگیرین:D مگه میشه بازی کست بد باشه؟:x امیدوارم که سیزن 2 هم مثل سیزن 1 عالی و جذاب باشه.موفق باشید.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
سلام. اولا تشکر میکنم از محمد و کسرای عزیز که بازیکست را با این کیفیت عالی و البته بدون هیچ چشم داشتی تهیه می کنید.چند تا پیشنهاد داشتم که خوش حال می شم مد نظر قرار بدین:
1.بازیکست داره رایگان تهیه می شه بنابراین کسی انتظار جایزه نداره.کسانی که از اولین قسمت به سوال های شما جواب دادن صرفا به خاطر احترام به شما بوده.تنها چیزی که ما از بازیکست انتظار داریم کیفیت بالا و انتشار منظمه.اگه هم واقعا مصرید که جایزه بدین جایزه های یونیکی مثل ماگ یا بلیط کنسرت اون هم فقط به نفر اول بدین که هزینه اش هم کمتر بشه.
2.بازیکست کاری است که داره برای اولین بار(و احتمالا آخرین بار) تو ایران اون هم در رابطه با گیم انجام میشه و با توجه به اینکه کیفیت بالایی هم داره و البته(مثلاً بر خلاف پادکست های میثم قربانی) محدود به یک سایت نیست و هر شماره هم داره مخاطباش بیشتر می شه اگه بتونین در دراز مدت سرپا نگهش دارین عالی ميشه. (کار شدنیه ,مثلا شما دو سال دیگر اصلا نمی تونید ادامه بدین،خب امیر از شما کوچکتره و بالتبع سرش هم خلوت تره بسپارین به اون بعد امیر هم مثلا بسپارین دست دانیال و...) اگه بتونین این کاررا بکنین مطمئنا خیلی ها خوشحال می شن. (با توجه به اینکه نظزات شما در باره ی بحث هایی که کی می کتید با توجه به سابقه کاریتون نظرات کارشناسی(!) است)
3.بیشتر کسانی که بازیکست را گوش می دهند فنای سابق بازی رایانه اند که با کیفیت کار شما آشنان. چیزی که هست اینه که خیلی سوالات برای خوانندگان مجله های بازی ایرانی وجود داره که بی جواب مونده(مثلا تو دی بازی, نامه بازی کی بود،اوضاع مجله ها چه طوربود،تیراژ مجله ها چقدربود و...) و شما باتوجه به دوست و آشنا هایی که دارید حالا نه به همه ولی به خیلی از سوالات می تونی جواب بدید.
در نهایت بازم ازتون تشکر می کنم .هان در ضمن حتما یه قسمت از یاشار هم دعوت کنید(فقط ازش بخواین زیاد داد نزنه:d)
 
آخرین ویرایش:

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
سلام. اولا تشکر میکنم از محمد و کسرای عزیز که بازیکست را با این کیفیت عالی و البته بدون هیچ چشم داشتی تهیه می کنید.چند تا پیشنهاد داشتم که خوش حال می شم مد نظر قرار بدین. 1.بازیکست داره رایگان تهیه می شه بنابراین کسی انتظار جایزه نداره.کسانی که از اولین قسمت به سوال های شما جواب دادن صرفا به خاطر احترام به شما بوده.تنها چیزی که ما از بازیکست انتظار داریم کیفیت بالا و انتشار منظمه.اگه هم واقعا مصری که جایزه بدین جایزه های یونیکی مثل ماگ یا بلیط کنسرت اون هم فقط به نفر اول بدین که هزینه اش هم کمتر بشه.
2.بازیکست کاری است که داره با اولین بار(و احتمالا آخرین بار) و با توجه به اینکه کیفیت بالایی هم داره و البته(مثلاً بر خلاف پادکست های میثم قربانی) محدود به یک سایت نیست و هر شماره هم داره مخاطباش بیشتر می شه اگه بتونین در دراز مدت سرپا نگهش داری عالی ميشه. (کار شدنیه مثلا شما دو سال دیگر اصلا نمی تونی ادامه بدین،خب امیر از شما کوچکتر و بالتبع سرش هم خلوت تره بسپارین به اون بعد امیر هم مثلا بسپارین دست دانیال و...) اگه بتونین این کاررا بکنین مطمئنا خیلی ها خوشحال می شن.
3.بیشتر کسانی که بازیکست را گوش می دهند فضای سابق بازی رایانه اند که با کیفیت کار شما آشنان. چیزی که هست اینه که خیلی سوالات برای خوانندگان مجله های بازی ایرانی وجود داره که بی جواب مونده(مثلا تودی بازی نامه بازی کی بود،اوضاع مجله ها چه طوربود،تیراژ چقدربود و...) و شما باتوجه به دوست و آشنا هایی که دارید حالا نه به همه ولی به خیلی از سوالات می تونی جواب بدید.
در نهایت بازم ازتون تشکر می کنم و عذر میخوام اگر غلط تایپی تاییدم چون دارم با موبایل مینویسم.هان در ضمن حتما یه قسمت از یاشار هم دعوت کنید(فقط ازش بخوان زیاد داد نزنه:d)

سلام.
خوشحالم که شما و دیگر دوستان از بازی کست راضی هستید ؛ اما در مورد مواردی که اشاره کردید. برنامه این هست که بازی کست رو به همین شکل و با کیفیت ارائه بدیم. از آغاز فصل دوم هم هر دو هفته یک بار بازی کست رو به صورت منظم منتشر خواهیم کرد. در طول فصل نخست هم به جز قسمت اخر تاخیری نداشتیم ؛ اگه هم بوده از قبل اعلام کردیم. در مورد جوایز هم همانطور که گفتید ما سعی می کنیم جوایزمون متفاوت باشه و قطعا به همین شکل خواهد بود. در مورد بازی رایانه ، در قسمت اخر توضیحات جامعی دادیم. فقط می مونه تیراژ که این موضوع رو فقط سردبیر ازش مطلع هست و با توجه به حق امتیاز مجله ما امکان اعلام ان رو نداریم. دعوت از یاشار هم توی برناممون هست.
ممنون

............
از نظرات دوستان خوشحالیم و همین پست هاست که باعث قوت قلبی ما برای ادامه کار میشه.
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
450
نام
حسین
دستون درد نکنه. عالی بود. من باشم یه برنامه تلویزیونی راه می اندازم با حظور شما. اصن آدم کیف می کنه. از نود هم پرطرفدار تر می شه :)
در ضمن من هم یه خواسته ای دارم اگه امکانش هست یه بخش TOP 10 هم راه بندازین. جون واقعا جالبه برای بازی کست:d
 

hamham.com

کاربر سایت
Nov 27, 2011
88
نام
حامد
سلام به همه
آقا دمتون گرم حرکته خیلی خوبی بود...امیدوارم همینطور عالی ادامه داشته باشه!
:)
ایشالا زودتر دوباره مجله های گیمم را بیفته :( یادش بخیر ...چه روزایی بود... یادمه همیشه نمره هایی که به بازیا می دادن من اول می دیدم آقا کسری چند داده به بازی :d آخه همیشه نمره ای که به بازی میداد با بقیه فرق داشت و کلا دست بالا نمره نمیداد! :d فقط یادمه یه بازیو بهش 20 دادی اونم bulletstrom بود که اگه منم بودم 20 می دادم بهش ! :d امیدوارم دوباره همتونو تو اون مجله زیارت کنیم ;)
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
آقا کسرا صفحه اینستاگرام را تو سیزن دو یه دستی به سر و گوشش بکشید این ایده ی قرار دادن عکس خودتون و مهمون ها جالب بود اگه مقدور بود بازم این کارا بکنید.با تشکر (راستی کامنت قبلی را هم ویرایش کردم اگه جایی ابهامی بود دوباره یه نگاه بهش بندازید)
 

MaysaM

کاربر سایت
Oct 4, 2007
494
نام
ميثم قرباني
البته(مثلاً بر خلاف پادکست های میثم قربانی) محدود به یک سایت نیست و هر شماره هم داره مخاطباش بیشتر می شه
والا من از خدام هست و خواهد بود که پادکستهام یا اخبار شبانه که میگم رو سایتهای دیگه بزارن و همه بشنون و استفاده کنن. چه قدیم و یا چه کارهای جدید.
ولی خدا وکیلی دست من نیست. همه یه جورایی کلاس میزارن. انگار که چون خودشون نمیتونن یا نمیخوان کار صوتی و تصویری بکنن یه جور افت کلاس میدونن کارهای صوتی و تصویری بقیه رو نشر بدن. تازه جالبیش اینه که با خیلی هاشون هم اشنا و بعضا دوست و یا حتی صمیمی هم هستم.
در مورد کار کسری و محمد هم همینطور بود.
من یهو اومدم دیدم این دو تا قمری کوچک:d که البته هر دو دوستان نزدیک هستن و هر دو هفته یه بار از خدمت همدیگه در میایم خصوصا محمد جووون ،‌ پادکست دادن بیرون به منم نگفتن
ترسیدن بدزدمش=)) یا نارحت بشم یا یادشون رفت یا هر چیزی. براشون دارم و خوابوندم تو اب اسید
کسری اومده بود دفتر کار من و گفت پادکست ما رو گوش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این قیافه من:
Vah.gif

WTF?????

گفت که پادکست راه انداختیم با محمد و میزاریم تو بازی سنتر.
شماره سومش رو داده بودن بیرون!!!!!!!!!!
خدا رو شکر اونروز محمد نیومده بود وگرنه یه قیافه عاقل اندر صفیح میگرفت رو به من و با همون لحن خاصش میگفت: استاد پادکست ما رو گوش ندادی؟؟؟؟

یعنی وقتی استاد میگه با اون چهره اش و اون حالتش یعنی جوجویی. کوچولو. فینقیلی. برو واسه خودت و این حرفا
که البتههههههههه من هم حسابی از خجالتشون در می اومدم.:))


منم به طور خود جوش گذاشتم رو سایتم. و از رادیو گیم ایمگ هم به محض انتشار پخش میشه.

یعنی اینکه این کار رو هم خود من انجام دادم و خودشون تقاضا نکرده بودن. و با کمال میل انجام دادم و باعث افتخارم هم هست که صدای دوستانم از سایت من پهن میشه رو نت:d و خودم هم کارشون رو دوست دارم.
حتی محمد در کمال ناباوری از من تشکر هم کرد تو یکی از پادکستهاش !!!!!!!!!!!!!


ولی بقیه سایتها اصلا اینجوری نیستن و مطمئنا اینجوری هم نخواهند بود چون سیاستهای سایتها با هم فرق میکنه و نمیشه خرده گرفت.
 
آخرین ویرایش:

reza7272

کاربر سایت
Dec 15, 2013
329
نام
علیرضا
سلام با تشکر از زحماتتون اقا دمتون گرم فقط این قسمت یکم خواب اور بود چیز خاصی نداشت یه وقت ناراحت نشین این کارو ادامه بدین که خیلی خوب و جدید هست فقط یه عکس از خودتون بذارید ببینیم روی ماهتون رو
درباره ی روی ماهتون با دوستمون موافقم
 

reza7272

کاربر سایت
Dec 15, 2013
329
نام
علیرضا
واقعا دمتون گرم خیلی عالی بود حتما منتظر پادکستای بعدی هستم و همونطور که یکی دیگه از دوستامون گفتن اگه امکانش هست حتما برای مایی که حتی اگه بلیطم گیرمون بیاد نمیتونیم بیایم یه طوری کنسرت رو در اختیارمون بزارین حالا یا به صورت dvdبرای فروش قرار بدین یا به صورت فایل تصویری قابل دانلود باز برای فروش قرار بدین خلاصه اجازه بدین ما هم بهره مند بشیم تشکر
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
اینهم عکسی‌ که آقای میثم قربانی از روی ماه کسرا, محمد و امیر بر روی سایتش قرار داده :
bazicast-arth-1864x876.jpg
به نظرم اگه این عکس رو به پستی اوّل اضافه کنید بد نیست ها :x
 

Drakes

کاربر سایت
Mar 14, 2014
281
نام
بی نام!
اگه اشکال نداره من یه بلاگ بزنم و قسمت هارو قرار بدم!

- - -ویرایش - - -

اگه اشکال نداره من یه بلاگ بزنم و قسمت هارو قرار بدم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر