امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 969
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 429
آخرین ویرایش:
Screenshot 2023-08-19 032728.jpg Screenshot 2023-08-19 183723.jpg Screenshot 2023-08-19 183808.jpg Screenshot 2023-08-19 183935.jpg
فقط اماده باید شد برای مادینگ !!
چند روزه میخوام فرصت بشه شروع کنم فالوت 4 رو باز شروع کردم مادینگ سنگین این دفعه تمرکز روی ساختن یک نسخه گرافیک خارق العاده و لور فرندلی است . اینقدر کریسشن اینجین رو دستکاری کرده اند حالا بخاطر سخت افزار قوی میشه با تکسچر های خود بتسدا و vivid 4k‌و بعد پارالاکس مپینگ سنگین فالوت 4 میشه بازی مدرن هنوز جای کار داره - البته - اخر سر ریشید یا enb بزنی رو این با دویست ماد تاپ فالوت 4 رویایی میشه مخصوصا وقتی ماد اچیومنت رو بزنی که بازی تروفی هم بده . بازی بتسدا یعنی جادو هیچ بازی به جادوی اسکایرم و ابیلیون و و فالوت3 و 4 نرسید که نرسید .
 

Attachments

  • Screenshot 2023-08-19 032820.jpg
    Screenshot 2023-08-19 032820.jpg
    1.6 MB · مشاهده: 40
من هم گفتم که در حدی که کمک به بهتر شدن گیم کرده اعتبار میگیره یعنی همین قضیه یکسال تاخیر و اینها. ولی اینکه وانمود کنیم بازی از اول برای مایکرو بوده و معادل اعتباری که سونی یا نینتندو یا خود مایکرو برای فرستپارتی ها میگیره واقعیت اینه که نه. این بازی موقعی که ساخته شد هیچ ربطی به هیچ پلتفرمی نداشت و ارزوی قدیمی تاد هاوارد بود که بازی با ستینگ فضایی بسازه ولی تکنولوژیش نبود تا سالهای اخیر. بعد هم که بتزدا بازی رو ساخت و در مراحل نهایی بود تازه بعدش مایکرو بتزدا رو خرید و بقیه مسائل که همه میدونیم.
کسی نمیگه مایکرو هیچ اعتباری نمیگیره. مایکرو معادل کاری که کرده اعتبار میگیره و فراموش هم نکنیم اسپنسر و دوستان دنبال اعتبار نیست. دنبال مشتری هستن و این کار رو هم استارفیلد بخوبی قراره انجام بده و برند xbox رو از هر نظر بالا ببره و این چیز کمی نیست. مایکرو نه قصد ساختن استارفیلد رو داشت نه شروع به ساخت استارفیلد کرد نه ساخت رو ادامه داد. مایکرو اخر کار وارد شد و به همون اندازه هم اعتبار میگیره.
بازی که 2016 استارت خورده تصمیم ساختش با بتزدا بوده روند ساخت با بتزدا بوده الان هم موفقیت یا شکستش مشخصه متعلق به کیه.
حاج کوروش حرفت حجته ولی ته ته ته همه اینا بازی قراره انحصاری کنسولی XBOX باشه یعنی روی رقیب نمیاد
یعنی رقیب پر
رقیب موز
اینکه مهمه :D :D
 
حالا جدا از این که بازی چی از آب در میاد:
شما مثل این که جدی جدی یادتون نمیاد استارفیلد چه وضعی بود.
نمایش اش فیل شدن از سر و روش می بارید.
مایکروسافت کل استادیو ها رو بسیج کرد برن کمکش و دیدید که با تاخیری که خورد بازی از این رو به اون رو شد.

بعد الان مایکروسافت هیچ کارست هرچی هست و نیست واسه بتسدا اه کسی هم ضد این بگه فن بازی اه؟ :))

فن بازی اینه که چون فلان بازی رو فلان پلتفرم نمیاد شما ندید بهش بگی زبالست و 0 بدی و ...
فکت ها رو گفتن ربطی به فن بازی نداره ;)

https://gamerant.com/starfield-microsoft-bethesda-help-redfall-mistakes/
Xbox's support has allowed Bethesda to 'be this ambitious' with Starfield
 
آخرین ویرایش:
حالا جدا از این که بازی چی از آب در میاد:
شما مثل این که جدی جدی یادتون نمیاد استارفیلد چه وضعی بود.
نمایش اش فیل شدن از سر و روش می بارید.
مایکروسافت کل استادیو ها رو بسیج کرد برن کمکش و دیدید که با تاخیری که خورد بازی از این رو به اون رو شد.

بعد الان مایکروسافت هیچی کارست هرچی هست و نیست واسه بتسدا اه کسی هم ضد این بگه فن بازی اه؟ :))

فن بازی اینه که چون فلان بازی رو فلان پلتفرم نمیاد شما ندید بهش بگی زبالست و 0 بدی و ...
فکت ها رو گفتن ربطی به فن بازی نداره ;)

https://gamerant.com/starfield-microsoft-bethesda-help-redfall-mistakes/
Xbox's support has allowed Bethesda to 'be this ambitious' with Starfield
Redfall
 
حالا جدا از این که بازی چی از آب در میاد:
شما مثل این که جدی جدی یادتون نمیاد استارفیلد چه وضعی بود.
نمایش اش فیل شدن از سر و روش می بارید.
مایکروسافت کل استادیو ها رو بسیج کرد برن کمکش و دیدید که با تاخیری که خورد بازی از این رو به اون رو شد.

بعد الان مایکروسافت هیچی کارست هرچی هست و نیست واسه بتسدا اه کسی هم ضد این بگه فن بازی اه؟ :))

فن بازی اینه که چون فلان بازی رو فلان پلتفرم نمیاد شما ندید بهش بگی زبالست و 0 بدی و ...
فکت ها رو گفتن ربطی به فن بازی نداره ;)

https://gamerant.com/starfield-microsoft-bethesda-help-redfall-mistakes/
Xbox's support has allowed Bethesda to 'be this ambitious' with Starfield
همون دیگه چون برای ایستگاه نمیاد افتخارش برای بتسدا ست نه مایکرو
ولی به هر حال بازی موفق بشه که میشه و گوتی هم سر شاخش هست این تاپیک قراره خیلی ها رو عذاب بده
 
  • Like
Reactions: Thonkeyes
رفقا اینکه بازی برای بتزدا هست که اصلا یک چیز واضح هست و نباید در این مورد بحث کرد.مایکروسافت نقش مهمی که این وسط داشت همین تاخیر زدن بازی بود اون هم در حالی که سال گذشته به یک بازی سیستم سلر نیاز داشت ولی باز هم استارفیلد رو تاخیر زد.نتیجه این تاخیر هم واقعا واضح هست و حتی صرفا به Performance و مسائل تکنیکی محدود نمی شود.کافی هست نمایش سال گذشته و امسال بازی رو با یک دیگر مقایسه کرد.در نهایت این بازی بدون حضور مایکروسافت هم عرضه می شد و قطعا هم کیفیت بالایی داشت،همون طور که قبلاً بتزدا اکثر ساخته هاش از بهترین های سال و نسل بودن و چندین بار هم جایزه بهترین بازی سال رو گرفتن.ولی این وسط این قضیه خرید بتزدا به یک رابطه برد-برد برای دو طرف تبدیل شد،هم بتزدا از پشتیبانی مایکروسافت بهره مند شد و هم مایکروسافت یک بازی بزرگ و سیستم سلر رو تصاحب کرد.

موضوعی که این وسط هست همون قضیه Console Wars هست.اگر بازی موفق بشود که فن های مایکروسافت اون رو به نفع خودشون تصاحب می کنند.اگر هم شکست بخورد که فن های رقیب این قضیه رو گردن مایکروسافت می اندازند.در کل این موضوع اجتناب ناپذیر هست و همیشه وجود داشته است و به نظرم خیلی هم اهمیتی ندارد.
بحث کاملا درستی هست که تمام اعتبار بازی به xbox نمیرسد من در این شکی ندارم
بخشی از این هم به خاطر عدم انحلال زنیمکس هست تا زمانی که روی اول بازی نخوره Xbox game studios همین اش و همین کاسه هست در حالی که بازی را با مدیریت جهادی به این روز در اوردن ولی به اندازه ی تلاششان امتیاز نمیگیرن این هم به خاطر سیاست مدیریت مایکروسافت هست که به نظرم پس از افتضاح رد فال و همچنین به تاریخ عرضه نرسیدن استارفیلد هیچ تویجهی برای اینکه یک دیویژن جدا بمانند نیست
 
  • Like
Reactions: ali-ps
چه تاپیکی شده اینجا، انتظار سمی شدن اونم قبل اومدن نمره ها رو نداشتیم ولی لول یکسری از نوشته ها خیلی بالاست ولی خوشبختانه استارفیلد، میشه از سفینه پیاده شده و احتمالا آبی خورد با ساندویچ، نه مثل یه عنوان چیپ مثل فورزا.
اینکه اینو کی ساخته و نساخته مهم نیس، مهم اینه یه عنوانی قشنگ درآد، حدود 3 دهه از آخرین آیپی بتسدا گذشته و قعا هایپ براش بالاست.
ورژن بازی 1.6 هست، پس تاد درست میگفت که برنامه داشتن زودتر از حتی نوامبر پارسال ریلیز کنن ولی بیخیال شدن یا مجبور شدن و برا همین انتظار باگ نداریم و نباید یه اسکایریم بدن بیرون که مراحل رو با زدن کد رد کنیم.
___________
قطعا به وسعت بزرگ بازی که باعث میشه فضای خالی زیادی داشته باشیم گیر میدن، یه چیز شخصیه. فقط خدا کنه تو جاهایی که باید تراکم باشه، با یکسری سیاره خلوت روبرو نباشیم و قشنگ بشه تو شهرها گشت و کلی استراگ یافت.
وسعت بازی یکی از چالشهاست. گیم پلی، مراحل، طراحیها و ... از سایر چالشهاست که خیلی سخت میکنه کارو، مهم نیست گوتی ببره یا نه، مهم اینه روزی که بخوای از سرش پا شی، تایم بازی یه عدد 4 رقمی نشون بده.
قطعا بهشت مودرهاست، حدسم 89 هست و اگه بالاتر بگیره، موفق بوده واقعا. بریم ببینیم چی ساخته.
به نظر دنوو هم نداره.
 
قطعا به وسعت بزرگ بازی که باعث میشه فضای خالی زیادی داشته باشیم گیر میدن، یه چیز شخصیه
اصلا شخصی نیست بلکه علمیه . اکثرا سیارات جهان فضای یک نواختی دارن. ولی جالبه انتظار دارن 1000 سیاره مثل زمین طراحی کنند :)) .بتزدا خدا نیست دوستان استدیو بازی سازیه.
 
اصلا شخصی نیست بلکه علمیه . اکثرا سیارات جهان فضای یک نواختی دارن. ولی جالبه انتظار دارن 1000 سیاره مثل زمین طراحی کنند :)) .بتزدا خدا نیست دوستان استدیو بازی سازیه.
خود خدا هم نتوانسته چنین کند که دستکم چهار تا همسایه داشته باشیم
 
اصلا شخصی نیست بلکه علمیه . اکثرا سیارات جهان فضای یک نواختی دارن. ولی جالبه انتظار دارن 1000 سیاره مثل زمین طراحی کنند :)) .بتزدا خدا نیست دوستان استدیو بازی سازیه.
اینجا دنیای سرگرمیه و نه شبیه ساز حیات و قراره بریم سال 2330 نه 2023، یعنی سه قرن بعد.
با علم ما، هنوز سیاره ای که جو مناسب برای حیات انسانها رو داشته باشه، نیافتیم ولی تو این بازی داریم. پس این بازیه، نه شبیه ساز حیات.
و براساس داده های فرضی 3 قرن بعده، نه امروز.
پس اینکه ما برای شبیه سازی، این مدلی درآوردیم. پس برای شبیه سازی، باید انسانم میزاشتید رو زمین بمونه.
_______
استارفیلد دنیای سال 2330 هست با مفروضات اون برهه. پس نمیشه با دانسته های سال 2023 قضاوتش کرد، پس شخصیه. ما داریم یه دنیای خیالی میسازیم.
 
دیگه بحث مسخره تر از اینکه اعتبار چند درصد برا بتزداست و چند درصد مایکروسافت و ... نداشتیم تا الان که اینم به لیست اضافه شد.

اصلا ۱۰۰ درصد کردیت برا بتزدا. چه فرقی داره؟ خیلی دردتون رو تسکین میده این قضیه؟

بازی هم گویا مشکلات فنی زیادی نداره از این تک و توک ایمپرشن هایی که درمیاد.
ینی نمرات هرچی بشه، بحث فنی احتمالا توش تاثیر زیادی نداره. اگه چیزی کم بشه مربوط به محتوای خود بازیه.
 
دیگه بحث مسخره تر از اینکه اعتبار چند درصد برا بتزداست و چند درصد مایکروسافت و ... نداشتیم تا الان که اینم به لیست اضافه شد.

اصلا ۱۰۰ درصد کردیت برا بتزدا. چه فرقی داره؟ خیلی دردتون رو تسکین میده این قضیه؟

بازی هم گویا مشکلات فنی زیادی نداره از این تک و توک ایمپرشن هایی که درمیاد.
ینی نمرات هرچی بشه، بحث فنی احتمالا توش تاثیر زیادی نداره. اگه چیزی کم بشه مربوط به محتوای خود بازیه.
پیش‌بینیتون از نمره ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or