امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 969
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 429
آخرین ویرایش:
این شاهکار هزار سیاره ای تاد خالی بنده. وقتی میگفتیم چرا هزار تا، میگفتن شبیه سازه
یه موتور قدیمی و یکسری عدد و رقم صرف که ما هزار تا سیاره داریم.
بجا این چرت و پرتا میرفتن دنبال یه منظومه و بجاش رو خود بازی و جزییات کار میکردن، این خرابکاری بوجود نمیومد.
بعد اسکایریم بتسدا تو سرازیری قرار گرفت. فال اوت 4 هم از دستشون در رفت و همونم بازم، خیلیا قبلیا رو میپسندیدن.
چیزی ساخته تاد هاوارد که فقط باید بیخیال توسعه اش شد و از بس موتورش داغونه. هیچ کاریش نمیشه کرد و تهشم چهار تا سیاره رو درست کنی. بقیه رو چه کنی.
فقط و فقط دنبال کمیت و عدده. چه تو بحث تعداد چه تو بحث دیالوگ و ..
تازه کاراکترم بی صداست.استارفیلد میتونست تو یه منظومه جمع و جور مثل starwars outlaws ساخته بشه ولی بجاش تو یه دنیای بی محتوا و خالی از سکنه روایت شد و از بس بزرگه، کجاشو درست کنی.
اگه بحث اعداد و ارقام بود همین DLC حداقل خوب درمیومد. اینکه محدود بود به یک سیاره بود. بیس بازی خراب و داغونه
 
*عوض کردن موتور یکی از مهم ترین فانکشن های بازی های بتزدا یعنی ماد و ابزار هاش رو تضعیف شدیدی میکنه...
این توجیه برای من همرده اون داستانه که میگفتن ۳۰ فریم حس سینمایی بیشتری به بازی میده.
من دقیقا از اسکایریم یادمه میگفتن این که بتسدا به کل موتورشو تغییر نمی‌ده همین مادینگشه. خب تا کی؟
یعنی ۲۰ سال دیگه هم وقتی هزارتا تکنولوژی فوق پیشرفته به انجین ها اضافه شده بتسدا با گیم بایرو قراره یه سری لوکیشن تکراری اتو جنریت کنه بعد بگه ایول عجب دنیای بزرگ و پویایی دارم مشکلاتشم ایشالا پلیرا با ماد برطرف میکنن؟
 
خیلی کار سختیه که دقیقا بیای از بازیت همونجوری که هست تعریف کنی؟حتی انتظارات رو بیاری پایین تا بعد ریلیز ملت یکم سورپرایز بشن؟مگه جهان سومه که یه جنسی رو بندازی به ملت و بعد احساس زرنگ بودن بهت دست بده
انگار این هارت و پورت و قدرت بادکنکی EA به همه جا سرایت کرده
 
مایکی هرجا تاکید می کنم هرجا گند زده مقصر خودش بوده، جز سر استارفیلد(بماند جوگیر شدن و عملا خواستن با این دو بازی بتسدا پرونده نسل رو برای خودشون ببندن)

شما بدونید قبل از خریده شدن، زنیمکس اوضاع مالی بدی داشت و مدیرانش به شدت ناراضی بودن! در نتیجه بازی قرار بود خیلی زودتر از موعد عرضه بشه احتمالا(2021) که یحتمل تو اون بازهه هرکی بازی بزرگ می خواد بده تو شروع نسل! بازی به این بزرگی رو نسل بعدی نمی کنه و بازی بین نسلی منتشر می شد(یک ابر فاجعه قرار بود رخ بده)
حالا که مایکی وارد شد، حاضر شدن کامل بازی بر پایه نسل نهمی باشه(بماند باز لول دیزاین هنوزم قدیمی هست) ولی اینجا کمک اول بود که اینا یکم محدودیت هاشون برداشته بشه!
بعد به صورت داخلی یک سال بازی باز تاخیر می خوره برا 2022،که با اون نمایش فوق ضعیف، تاخیر بعدی از راه می رسه، بالاخره مدیران xbox هم باید هر سه ماه جواب پس می دادن! اونور بقیه استدیو ها تعریف چندانی نداشتن، طرف دیگه دو بازی دیگه قرارداد مارکتینگ و انحصاری زمانی با ps بود! اینا سه سال تحمل کردن و هی راه اومدن، ولی بالاخره باید جواب می دادن هزینه این سه سال کجا هست؟!
در نهایت می خوام بگم، اره مایکی سر کنسل نکردن ردفال و دروغاش و کلی کارای دیگه ریده، ولی مشکل بتسدا، ریشه ای از درون خوده استدیو هست! انجین تاریخ مصرف گذشته، تاد هاوارد و تیمش که تو گذشته گیر کردند و فرهنگ استدیو رو با استاندارد های امروزی صنعت جلو نبردند! بتزدا باید ساختار تیمیش کلا عوض بشه، و فشار رو از طرف مدیران بالایی حس کنند، وگرنه اینا بعیده تغییر کنند!
 
اگه بحث اعداد و ارقام بود همین DLC حداقل خوب درمیومد. اینکه محدود بود به یک سیاره بود. بیس بازی خراب و داغونه
جدا تو فکر میکنی یعنی منظور اینه اگه بجا هزار تا پونصد بود خود بخود درست میشد. اونجا از موتور گفتیم و از جزییات، بعد اومدی ریپلای کردی این یکی، یکی بود
تو همونم بازم رفتن سراغ دیالوگهای متعدد و پر تکرار. موتور بیس بازیه . دقیقا ریپلای کردی چه چیزی خلاف حرف منو بزنی.
اگه از هزار سیاره میگیم. برا اینه که وقت صرفش شده که میتونسته جای بهتری صرف شده. انتظار اینه، معنی اینا رو بگیرید.
مایکی سر کنسل نکردن ردفال
ردفال وارد پروسه مارکتینگ شده بود و کنسل کردنش درست نبود. میخواست کنسل بشه، باید در جا در استودیو بسته میشد. شانسی بود که بهشون دادن. مثل اینکه بگی کنکورد نباید عرضه بشه ولی باید میشد سنگ مفت گنجشگ مفت.
 
Game Dev - Bethesda lead designer says Starfield is "hardest thing Bethesda has ever done" and the best game they ever made
"I think in a lot of ways, Starfield is the hardest thing Bethesda has ever done," Pagliarulo said. "We pushed ourselves to make something totally different. To just jam into an Xbox the biggest, richest space simulation RPG anyone could imagine. That we pulled it off makes Starfield something of a technical marvel. It's also, in a lot of ways, the best game we've ever made. But for us, most importantly, Starfield has its own unique personality, and now sits right next to Fallout and Elder Scrolls


javad-zarif-جواد-ظریف.gif
 
تاد هاوارد موقعی که گفت میخواد بعد Fallout 5 بازنشست شه ناراحت شدم ولی الان میگم باید با همین استارفیلد بازنشست میشد :دی اگه بخواد اسم TES و Fallout ـو خراب کنه دیگه قابل بخشیدن نیست.

واقعا سبک بازیسازیش دیگه جواب نمیده، تصمیماتی که بعد Fallout 76 گرفت واقعا خراب کرد اسم بتسدا رو.
اینکه با 500 نفر میخواست بازی 1000 سیاره ای بسازه (اونم تو سال 2023 که ساخت بازیای خطی عادی هم بشدت پر هزینه و طولانی میشه) تصمیم احمقانه ای بود بنظرم.

از همه بدتر اینه که نمیزاره هیچکس غیر خودش به این IP ها دست بزنه، فک کن چندتا Fallout New vegas میتونستیم بگیریم اگه این آی پی هارو میدادن دست آدمای درست و حسابی.
سریالش ربطی به بتسدا داره؟
بتسدا نه، شخص تاد هاوارد

تو Indiana Jones and the Great Circle هم کارگردان نیست اما executive producer ـه که نقش تاثیر گذاریه، خدا بخیر کنه :دی
 
آخرین ویرایش:
View attachment 352247

اون موقع که گفت میخواد بعد Fallout 5 بازنشست شه ناراحت شدم ولی الان میگم باید با همین استارفیلد بازنشست میشد :دی اگه بخواد اسم TES و Fallout ـو خراب کنه دیگه قابل بخشیدن نیست.

واقعا سبک بازیسازیش دیگه جواب نمیده، تصمیماتی که بعد Fallout 76 گرفت واقعا خراب کرد اسم بتسدا رو.
اینکه با 500 نفر میخواست بازی 1000 سیاره ای بسازه (اونم تو سال 2023 که ساخت بازیای خطی عادی هم بشدت پر هزینه و طولانی میشه) تصمیم احمقانه ای بود بنظرم.

از همه بدتر اینه که نمیزاره هیچکس غیر خودش به این IP ها دست بزنه، فک کن چندتا Fallout New vegas میتونستیم بگیریم اگه این آی پی هارو میدادن دست آدمای درست و حسابی.
سریالش ربطی به بتسدا داره؟
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER
Bazicenter 5
اگر قصد تجربه بازی استارفیلد را دارید، اصلا به بود و نبود Shattered Space فکر نکنید. این DLC را شاید بتوان از ضعیف‌ترین بسته‌های الحاقی Bethesda دانست که شاید اگر وجود نداشت، خوشحال‌تر بودیم. پیشنهاد من این است که از بازی اصلی لذت ببرید و به هیچ وجه فکر خرید DLC را هم در ذهن نداشته باشید.
 
18969.jpg

🟪 امتیازات دی‌ال‌سی Starfield: Shattered Space


Ⓜ️ Metacritic: 62 (24 Reviews) PC
Ⓜ️ Metacritic: 59 (20 Reviews) XSX
Ⓜ️ User Score: 4.3 (117 Reviews)
🅾️ Opencritic: 61 (42 Reviews)


🔸 -/10 - Gamespot
🔸 7/10 - IGN
🔸 6/10 - Eurogamer

📌دی‌ال‌سی در حال حاضر برای XSX و PC منتشر شده

▫️تحلیل Eurogamer
در حالی که «Shattered Space» احتمالاً یکی از جذاب‌ترین داستان‌های «استارفیلد» هست، اما باز هم نتونسته عواقب واقعی و معنی‌داری رو نشون بده. تازه، فضایی که داستان در آن اتفاق می‌افته هم بخوبی ازش استفاده نشده.

▫️تحلیل IGN
بازی Starfield: Shattered Space با پر کردن جای خالی شکل Va’ruun در کمپین اصلی، مقدار زیادی محتوای ماموریت ارائه میده که پر از داستان‌های مرتبط با پرستش مار و دشمنان سخت و تلپاتی است. طرفداران Elder Scrolls و Fallout داستانهای آشنا زیادی خواهند دید، اما twist خاص Starfield، این داستانها را بیش از یک بازتولید ساده میکند. این سیاره جدید به‌طور سنتی شبیه بازی‌های بتسداست و حس واقعی‌تری دارد، که نسبت به سفر بین دنیاهای خالی قبلی، پیشرفت خوبیه. با این حال، وقتی از آنجا خارج میشوید، چیز زیادی برای بردن ندارید، چون به جز ماموریتهای جدید و چند سلاح و گزینه ساخت، سیستم‌های گیم‌پلی یا قدرتهای جدیدی برای امتحان وجود نداره. این بیشتر Starfield برای کسانیه که بهش علاقمندن، ولی Shattered Space خیلی از قواعد رایج رو نمیشکنه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or