امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 969
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 429
آخرین ویرایش:
Metro UK : 4/10
Starfield: Shattered Space review - from bad to worse

As an extra bonus, the DLC is full of bugs and glitches, with a choppy frame rate even in Balanced mode, broken textures, and permanently confused enemies and other characters. In particular, your companions rarely seem to realise where they are or what they're doing, as if they've just woken up bleary-eyed from all-night bender and still think they're somewhere else.This DLC manages to remove one of those problems while magnifying the others, including the weak storytelling and the fact that the characters and background lore for the universe are so thoroughly uninteresting. In fact, through the 12 hours or more of Shattered Space we've barely felt less gripped all year.

As an extra bonus, the DLC is full of bugs and glitches, with a choppy frame rate even in Balanced mode, broken textures, and permanently confused enemies and other characters. In particular, your companions rarely seem to realise where they are or what they're doing, as if they've just woken up bleary-eyed from all-night bender and still think they're somewhere else.


In Short: The exact opposite of what Starfield needed, with a DLC expansion that magnifies the parent game's failings and sidelines its more positive elements.

Pros: The new city is nice and big and the there's plenty of content. If purple is your favourite colour you'll never want to leave.

Cons: Boring story and characters, uninteresting new map and exploration, and the same old mediocre combat. No new weapons or enemies of note. Distressing amount of bugs. Very expensive.

Score: 4/10

IMG_3995.jpeg
 
تاد هاوارد الان بهترین کاربردش استفاده ازش تو موزه و خاطرات گیمر ها هست که بله تاد هاوارد خیلی آدم بزرگی بود فلان بازی رو ساخت فلان انقلاب رو تو صنعت انجام داد
الان هر چی بیشتر فعالیت می‌کنه بیشتر گند میزنه.
استارفیلد تو بدیهیات هم مشکل داره اونم ناشی از تو گذشته موندن بتسدا و شخص تاد هست..
تا زمانی که بخوان همینجوری بمونن آینده خوبی رو حتی نمیشه برای tes متصور شد
 
تا کی میخوان فرمول و تکنولوژی فسیل و منسوخ شده رو ادامه بدن خدا میدونه. نقطه عطف این رویه، چه از نظر فنی چه گیم پلی اسکایریم بود همونجا باید تحول رو ایجاد میکردن از اون زمان تا حالا دوتا بازی عرضه کردن و احتمالا با همین روند آبروی tes رو هم میبرن.
 
این بدبخت طراحی نوین زده، رو بهتره هرچه سریع تر بیخیال شند (که متاسفانه نمیشه و احتمالا هم وظیفه خودشون میدونن برای ساپورت هم پلن هایی اقتصادی و تکنولوژیک اجازه نمیده بیخیال شند)

بازی که بیاد:

به جای یک استخر بزرگ با پیچ و خم های داخلی با طراحی خارق العاده و به شدت زیبا و چگالی بالا، که میشه هم توش اکسپلور کرد هم با سرعت شنا کرد و حس محشر رد شدن اب از رو پوست رو حس کرد، داخل اب مانور داد... (=> فال اوت 4 اسکایریم فال اوت 3 و حتی ابلوین)

1000 تا حوض الکی بزرگ پر از خالی، بهت بده، که تا میای اکسپلور کنی کار تموم میشه و میخوری به دیوار حوض و مجبوری از نردبون بری بالا تا اروم بپری تو حوض بعدی، و این رو ده ها بار هر دفعه مجبور باشی تکرار کنی، (=> استارفیلد)

معلومه شکست میخوره...

استارفیلد به جای یک یا چند استخر عمیق و زیبا، 1000 تا حوض داره، این در کنار ضعف سیستم پیشرفت و اسکیل تری غیر جذاب و غیر مفید و بهینه، گیم پلی ناقص تا همین اواخر، پرفورمنس افتضاح، داستان غیر جذاب، لور غیر جذاب، موسیقی کمتر از سطح انتظار، باعث شد استارفیلد شکست بخوره...

الدر بعدی باید متمرکز باشه، چگالیش زیاد باشه، 1-3 محیط بزرگ پر جزئیات داشته باشه، باید پر از کیفیت باشه، باید طراحی بازی روون و مینیمال باشه، باید ارت دایرکشن بی نظیر داشته باشه.. (بدبخت استارفیلد اینشم بد نیست، فقط بی سلیقه چیده شده طوری که خیلی ها اصلا ممکنه زیبایی رو "پیدا" نکنند در بازی) باید هارمونی بین اکسپلوریشن و موسیقی مشابه اسکایریم داشته باشه، چند روز پیش اسکایریم میزدم، یک رهگذر وسط کوه دیدم، بهش سکه دادم برام اواز بخونه، اخرش گفت "قبول داری اواز خوندن در طبیعت یک چیز دیگه است؟" یه همچین چیزی، الدر بعدی باید همچین ظرافت هایی داشته باشه، الدر بعدی باید فکشن هایی مثل فال اوت 3 و وگاس داشته باشه؛ باید سیستم کوئست شبیه فار هاربر و وگاس و اسکایریم داشته باشه...

الدر بعدی باید "بتزدا" مانند باشه، باید حس بتزدا بده....

نمره نهایی من بعد 1 سال به استارفیلد بی تعارف 6 هست، به نظرم متای 60 هم براش حتی منطقی هست...

نمره ام به فال اوت 4، 10 هست، به اسکایریم و فال اوت 3 هم همچنین...

*عوض کردن موتور یکی از مهم ترین فانکشن های بازی های بتزدا یعنی ماد و ابزار هاش رو تضعیف شدیدی میکنه...
 
آخرین ویرایش:
100 میلیارد دلار بودجه دستت باشه اونوقت پشت سرهم گند بزنی! خداییش دیگه ناشایستگی هم اندازه‌ای داره. یعنی تو این دنیا یه آدم کاربلد نتونستن پیدا کنن که مدیریت این مجموعه از هم پاشیده رو بهش بسپارن!
 
مایکرو مثل اون کشورهای نفت خیز هست که پول مفت سرازیر میشه بهشون و به فکر تولید نیستن. اصولاً هیچ چیزی رو نمیتونه تولید کنه و نکرده! همه چیو خریده و هیچ نظارت درستی هم روشون نداره! یکی نیس تو این کمپانی به اون عظمت بگه این چه زباله ای ساختید!
 
"استارفیلد اگه ۱۱ از ۱۰ هم بشه کسی ایکس باکس نمیخره"
این جاده خاکی زدن نتیجه همچین تفکریه
اسپنسر باید بره واقعا
بتسدا درس نگرفت و این شرایط برای tes 6 سخت تر کرد
مدیری که ذهنش شکست باشه راهش هم با شکست همراه هست. آقا بعد ۱۰ سال مدیریت گفته بیاین بگید چرا کنسول ما رو نمیخرید. یه مشت گاگول دور هم جمع شدن و خودشون نمیدونن دارن چه غلطی میکنن. فقط هم پول دارن و سربازان انقلابی که همش ازشون تعریف و تمجید کنن. باید اسپنسر بره و کل تیم نوابیغ هم با خودش برن و تیم جدید شروع به برنامه‌ریزی جدید کنند
 
همونطور که پیش بینی میشد و تو نظرات استیم بود. صرفا یه سیاره با ۴ تا کوئست دادن که بازی اصلی هم میتونست داشته باشه. ۳۰ دلار؟ بنظرم نهایتا ۱۰ دلار بیرزه اگه بازی اصلی رو خیلی دوست داشته باشید. اگه نه که عملا هیچی.

به قول یه نفر تو استیم shattered spacebar از بس باید دیالوگ اسکیپ کنید. چت جی پی تی فکرکنم دیالوگاشو نوشته.
 
همونطور که پیش بینی میشد و تو نظرات استیم بود. صرفا یه سیاره با ۴ تا کوئست دادن که بازی اصلی هم میتونست داشته باشه. ۳۰ دلار؟ بنظرم نهایتا ۱۰ دلار بیرزه اگه بازی اصلی رو خیلی دوست داشته باشید. اگه نه که عملا هیچی.

به قول یه نفر تو استیم shattered spacebar از بس باید دیالوگ اسکیپ کنید. چت جی پی تی فکرکنم دیالوگاشو نوشته.
این شاهکار هزار سیاره ای تاد خالی بنده. وقتی میگفتیم چرا هزار تا، میگفتن شبیه سازه
یه موتور قدیمی و یکسری عدد و رقم صرف که ما هزار تا سیاره داریم.
بجا این چرت و پرتا میرفتن دنبال یه منظومه و بجاش رو خود بازی و جزییات کار میکردن، این خرابکاری بوجود نمیومد.
بعد اسکایریم بتسدا تو سرازیری قرار گرفت. فال اوت 4 هم از دستشون در رفت و همونم بازم، خیلیا قبلیا رو میپسندیدن.
چیزی ساخته تاد هاوارد که فقط باید بیخیال توسعه اش شد و از بس موتورش داغونه. هیچ کاریش نمیشه کرد و تهشم چهار تا سیاره رو درست کنی. بقیه رو چه کنی.
فقط و فقط دنبال کمیت و عدده. چه تو بحث تعداد چه تو بحث دیالوگ و ..
تازه کاراکترم بی صداست.استارفیلد میتونست تو یه منظومه جمع و جور مثل starwars outlaws ساخته بشه ولی بجاش تو یه دنیای بی محتوا و خالی از سکنه روایت شد و از بس بزرگه، کجاشو درست کنی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or