میلاد جان رفیق گلم اینو داشته باش:
بعد از چند سال بالاخره دلیل انتشار بازی Inside در قالب یک انحصاری زمانی ایکسباکس، مشخص شد.
در آن زمان استودیو Playdead یک قرارداد با پلیاستیشن داشت، اما ناگهان فیل اسپنسر از تیم Xbox با موسس استودیو تماس گرفت و گفت «ببین، ما نیاز داریم که به یک قرارداد برسیم. هر کاری بخوای میتونم بکنم. چی میخوای؟».
به همین خاطر بازی با حدود ۲ ماه تاخیر روی پلی استیشن 4 منتشر شد.
کثافت بازی های اسپسنر فقط
شبانه زنگ زده گفته هر کار بخوای میکنم ... میام میدم (من پولو میگم تو اونو میگی؟) ولی جون ما، این تن بمیره، دو ماه دیرتر بره روی PS4 خب؟
از اسپسنر همینجوری قدیس میسازید هر گندی میزنه هیچی نمیگید، جیمبو آب میخوره انتظار دارید ما با لگد بریم تو شکمش؟ خیلی خوبید.