امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 972
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 432
آخرین ویرایش:
تو جمع بندی های آخر هر سال ی دسته بندی وجود داره به اسم ناامید کننده ترین.
یادمه زمان عرضه GT5 این بازی آخر سال تو چندجا ناامید کننده ترین بازی سال شد در حالی که متای ۸۵ داشت ، میدونید چرا؟
چون بعد از سال ها میخواست عرضه شه ، صحبت از ۱۰۰۰ ماشین بود ، صحبت از غولی بود که میخواست بیاد و از همه نظر بترکونه اما اینطوری نشد.
همین اتفاق برای این بازی افتاده ، یه بازی با اسکیل خیلی بزرگ که قرار بود از همه جهات بترکونه ، اما نشد.مشکل بزرگ تر اینه که اکس باکس نیاز داشت به این اتفاق تا از زیر سایه بقیه در بیاد اما نتونست.
به نظرم از الان آماده باشین تا اسم این بازی رو در خیلی از جاها به عنوان ناامیدی سال ببینید در عین حالی که بازی خیلی خوبیه...
 
صد تا سولز و سکیرو و .و..... رو جای یک rpg بتسدا نمیدم . نظر شخصی
خیلی حرفه از سبک سولز و بلادبورن در اوج پختگی بری روی سکیرو با مکانیک های جدید و ناب و باز بهترین سال بشی .
حالا شرکت بتسدا ببین از فال اوت و اسکایریم رسیده به فال اوت 76 و استارلودینگ .پسرفت قابل دفاع کردن نیست.
 
بازی هنوز برای خریداران نسخه عادی باز نشده، Day 1 روی گیم پس هم هست، 234.5K پیک‌ پلیر زده رو استیم.
پیک GoW + Spiderman + Horizon + TLOU رو جمع کنید بازم به این نمی رسه.
با اپیک فیل مایکروسافت و تاد خوش باشید :)
این چه سمی بود خوندم =P~
پیک؟ یعنی پیک روی استیم مهم تر از کل میزان فروش یه بازیه ؟:-j
شما فروش همه بازی های فرست پارتی مایکرو روی pc + اکس باکس رو با هم جمع کنی همشون اندازه یه گاد نمیشه. اسپایدرمن و هورایزن و اینا هم ولش کنیم اصلا...
میگن آدم تو محدودیت ها ستاره میشه همینه ها ، گشته اینو پیدا کرده :D
 
این چه سمی بود خوندم =P~
پیک؟ یعنی پیک روی استیم مهم تر از کل میزان فروش یه بازیه ؟:-j
شما فروش همه بازی های فرست پارتی مایکرو روی pc + اکس باکس رو با هم جمع کنی همشون اندازه یه گاد نمیشه.اسپایدرمن و هورایزن و اینا هم ولش کنیم اصلا...
میگن آدم تو محدودیت ها ستاره میشه همینه ها ، گشته اینو پیدا کرده :D
میگه تو استیم
 
رفقا یک نکته دیگر که فراموش کرده بودم بگویم موضوع ۸ میلیارد هزینه مایکروسافت هست.دقت کنید مایکروسافت ماشین یا خانه نخریده است که کل این ۸ میلیارد رو پای استارفیلد می زنید و پرونده رو می بندید.این مبلغ صرف خرید تعداد زیادی IP شده که به مرور توسط استودیوهای بتزدا ساخته خواهند شد.مقل این است که کسی بگوید سونی ۳ میلیارد خرج بانجی کرده است و در نهایت یک بسته الحاقی متای ۶۹ تحویل گرفته است و دیگر کار تمام است.هر چند شک ندارم اگر مایکروسافت،بانجی رو خریداری کرده بود و همین شرایط پیش می آمد دوستان سونی فن دقیقا همین حرف رو می زدند.

در نهایت به نظر بنده دلیل اردوکشی دوستان سونی فن به این تاپیک و ارسال انواع مطالب بی سر و ته همین نداشتن بازی درجه یک هست.وقتی اکثر انحصاری های این کنسول آشغال متا ۸۷ باشند من جمله عنوان فاینال فانتزی که اخیرا عرضه شده است،مشخص هست که دوستان سرگرمی دیگری به جز دیدن استارفیلد از یوتیوب ندارند و باید بخش عمده ای از وقت خود رو در این تاپیک بگذرانند.با توجه به اینکه احتمالاً اسپایدرمن هم در بهترین حالت یک آشغال متا ۸۷ خواهد شد به نظرم تا انتهای سال دوستان مهمان این تاپیک هستند و البته یوتیوب.
 
بازی هنوز برای خریداران نسخه عادی باز نشده، Day 1 روی گیم پس هم هست، 234.5K پیک‌ پلیر زده رو استیم.
پیک GoW + Spiderman + Horizon + TLOU رو جمع کنید بازم به این نمی رسه.
با اپیک فیل مایکروسافت و تاد خوش باشید :)
1- صدقه سری طرفداران بازی های BGS هست نه اسپنسر
2- این بازی هایی که اسم بردی فروش خودشونو کردن توی پلی استیشن نیازی نیست از دکل پیک استیم بالا بری
3- وضعیت استیم: نگران نباش اینام ریفاند میکنن

photo_2023-09-02_14-17-38.jpg
 
رفقا یک نکته دیگر که فراموش کرده بودم بگویم موضوع ۸ میلیارد هزینه مایکروسافت هست.دقت کنید مایکروسافت ماشین یا خانه نخریده است که کل این ۸ میلیارد رو پای استارفیلد می زنید و پرونده رو می بندید.این مبلغ صرف خرید تعداد زیادی IP شده که به مرور توسط استودیوهای بتزدا ساخته خواهند شد.مقل این است که کسی بگوید سونی ۳ میلیارد خرج بانجی کرده است و در نهایت یک بسته الحاقی متای ۶۹ تحویل گرفته است و دیگر کار تمام است.هر چند شک ندارم اگر مایکروسافت،بانجی رو خریداری کرده بود و همین شرایط پیش می آمد دوستان سونی فن دقیقا همین حرف رو می زدند.

در نهایت به نظر بنده دلیل اردوکشی دوستان سونی فن به این تاپیک و ارسال انواع مطالب بی سر و ته همین نداشتن بازی درجه یک هست.وقتی اکثر انحصاری های این کنسول آشغال متا ۸۷ باشند من جمله عنوان فاینال فانتزی که اخیرا عرضه شده است،مشخص هست که دوستان سرگرمی دیگری به جز دیدن استارفیلد از یوتیوب ندارند و باید بخش عمده ای از وقت خود رو در این تاپیک بگذرانند.با توجه به اینکه احتمالاً اسپایدرمن هم در بهترین حالت یک آشغال متا ۸۷ خواهد شد به نظرم تا انتهای سال دوستان مهمان این تاپیک هستند و البته یوتیوب.
مایکروسافت 8 میلیادرد داده سرمایه جمع کرده استودیو ن اینا کافیه فردا همین بازی بیاد روی نینتندو یا ps یا الدر بعدی انحصاری باشه بعد بشکنه انحصارش - کافیه doom یا کویک بعدی رو چند ماه انحصاری کنه بعد باز بده روی همه پلتفرم ها - فروش این بازی ها براشون مفهوم نداره کسی که میره اکتیوژن میخره منتظر فروش هیچ بازی نیست .
 
من واقعا من درک نمی‌کنم چطور برای دفاع از کارنامه Bethesda و نمرات استارفیلد از نمرات عناوین سولزبورن استفاده می‌کنند!!!
دقیقا الان استارفیلد که از نوامبر سال 2015 در دست ساخت چه سنت شکنی انجام داده که از نمرات سری Dark Souls به عنوان توجیه نمره استارفیلد استفاده می‌کنید؟
سال 2011 میازاکی و تیم فرام‌سافتور ادعایی به اندازه سازندگان و ناشر استارفیلد داشتند؟
هایپ الدن رینگ به عنوان بزرگترین بازی تاریخ فرام‌سافتور یک دهم عنوان استارفیلد هم نبوده.
فرام‌سافتور به عنوان یک استودیو مستقل 350 نفره و بدون حاشیه از سال 2009 تا الان هشت بازی با کلی دی‌ال‌سی ساخته و وارد بازار کرده.
سکیرو و الدن رینگ با متای 90 و 96 به عنوان ثمره همون دارک سولز عقیم با متای 89 به عنوان بازی سال شناخته شدند! بعد شما از متای دارک سولز یک برای دفاع از استارفیلد با متای 87 به عنوان ثمره استودیو نسل پرور Bethesda Softworks استفاده می‌کنید؟

شدیدا باهات موافقم،
ولی بگمونم چون مپ نداره بازیشون، دارن با بازی های استاد مقایسه میکنن خودشون رو_.

🤣
 
به در و دیوار زدن یه عده برام خیلی جالبه طرف اومده متای dlc و ریمستر و ریمیک و نسخه فرعی و اسپین اف که تیم های دوم و حتی سوم استدیوها با نفرات محدود اونا رو به زور میسازن و بودجه اش حتی یک دهم بازی اصلی و تیم اصلی نیست رو گذاشته که چی؟که ثابت کنه بتزدا به یه شرکت درجه دو تبدیل نشده=)) اینطوری گل به خودی میزنی قربونت:)) یعنی داری ثابت میکنی عملا بتزدا تبدیل شده به شرکتی که با نفرات اصلی و بودجه ۷۰۰ میلیون دلار و ۵۰۰ نفر سازنده و ۸ سال زمان ساخت در حد متای dlc و نسخه فرعی و ریمستر و ریمیک استدیوهای درجه یک بازی میسازه و رقابت میکنه:lol: البته تقصیری نداری مکانیزم دفاعی مغز کاری میکنه برای رهایی از به چالش کشیدن علایق و باورت هات اینطوری بجنگی و گل به خودی بزنی!
۱۰ سال و نزدیک به ۲ نسله بتزدا با اون همه استدیو حتی یدونه بازی جدید هم نداره بالای نود بشه حتی یدونه!
اگه قیاس فوتبالی کنیم بتزدا الان تبدیل شده به تیمهایی مثل برایتون و استون ویلا و وستهام و ویارعال و بتیس و ... که به دسته پایین تر سقوط نمی کنن ولی بزرگ ترین هدف و رویاشون اینه فقط مقابل تیمهای بزرگ یه خودی نشون بدن و پر گل و تحقیر آمیز مقابل تیمهای بزرگ نبازن!همین و بس!
من اگه سانتامونیکا و ناتی داگ با تیم اصلیشون و بودجه زیاد و نفرات اصلی یه بازی سینگل پلیر اصلی بسازه ۸۷ بشه کنسول رو از پنچره می اندازم پایین حالا تو فک کن ۸۷ یعنی شاهکار و درجه یک!
اسکرین بگیر من اگه gow بعدی که احتمالا تو مصر جریان داره و تیم اصلی میسازن(اصلی و نه اسپین اف) یا ip جدید ناتی داگ و تلو ۳(نه انلاین)زیر ۹۰ شد کنسول رو از بالای ساختمون می اندازم پایین و فیلم میگیرم تو فروم میذارم حالا برو با ۸۷ شادی کن و ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساعت عبادت اش کن
جفت باهم فیل بشن یا یکیشونم فیل بشه کنسول پرتاب؟ طبقه ی پرتابم مشخص کن، از طبقه ی اول بندازی سالم میمونه :p :D
 
بازی هنوز برای خریداران نسخه عادی باز نشده، Day 1 روی گیم پس هم هست، 234.5K پیک‌ پلیر زده رو استیم.
پیک GoW + Spiderman + Horizon + TLOU رو جمع کنید بازم به این نمی رسه.
با اپیک فیل مایکروسافت و تاد خوش باشید :)
رفیق اگر فرض بگیریم نسخه Xbox هم به همین میزان فروش داشته است،فروش نسخه پریمیوم در فاصله ۴ روز مانده به عرضه اصلی،به اندازه فروش ۳ ماه اول Returnal هست.البته مقایسه اشتباهی هست ولی دوستان اعتقاد داشتند مایکروسافت اشتباه کرده که بتزدا رو خریده و باید مثل سونی زرنگی به خرج می داده و سازنده Returnal رو می خریده است چون امتیازات دو بازی در یک حد است!در واقع یکی از مباحث بی سر و تهی که بالاتر عرض کردم همین موضوع بود.
 
در نهایت به نظر بنده دلیل اردوکشی دوستان سونی فن به این تاپیک و ارسال انواع مطالب بی سر و ته همین نداشتن بازی درجه یک هست.وقتی اکثر انحصاری های این کنسول آشغال متا ۸۷ باشند من جمله عنوان فاینال فانتزی که اخیرا عرضه شده است،مشخص هست که دوستان سرگرمی دیگری به جز دیدن استارفیلد از یوتیوب ندارند و باید بخش عمده ای از وقت خود رو در این تاپیک بگذرانند.با توجه به اینکه احتمالاً اسپایدرمن هم در بهترین حالت یک آشغال متا ۸۷ خواهد شد به نظرم تا انتهای سال دوستان مهمان این تاپیک هستند و البته یوتیوب.
سطح پستات داره خیلی خوب میشه. خیلی سعی میکنی منطقی باشی ولی نمیتونی! ینی نمیشه هم فن ایکس باکس باشی هم منطقی باشی، این دو تا باهم تضاد داره و هزار تا نمونه ش رو میتونم اینجا بنویسم برات.

یک بار برای همیشه: متای بازی های سونی خیلی برای مدیرانش مهمه و سخت گیری زیادی میشه روی استودیو تا بازی با متای بالا تحویل بده. برعکس اسپنسر که 20 تا سایت با اسم xbox براش 100 ردیف میکنن! (IGN و GameSpot با اون عظمت و سابقه 10 نمیدن بعد اینا راست میگن!). تلاش استودیو خودشه که بازی بسازه که امتیاز بالا بگیره.

هیچوقت هیچکس نگفته متای اسپایدرمن و فاینال و گرن توریسمو آشغاله. این بازی ها هیچوقت ادعا نکردن که میخوان یه نوآوری فضایی توی بازی هاشون به وجود بیارن، هیچوقت نگفتن اگه تلاش های جیم رایان نبود ما الان نمیتونستیم بازی خوب تحویل بدیم، هیچوقت نگفتن ایده ای که ما داریم تکنولوژیش فقط تو این نسل بدست میاد و از این دست چرندیاتی که تاد هاوارد تحویل داده با اون گرافیک!

ولی در حد و اندازه خودشون هم بازی های خوبی ساختن، هم متای خوبی گرفتن. اینسامنیاک رو با 240-50 میلیون دلار سونی خرید، از اون زمان دوتا اسپایدرمن و یه دی ال سی و یه ریمستر و یه رچت ساخته، یه ولورین داره میسازه و احتمالا یه دردیول، یعنی همین استودیو ده برابر هزینه شو برگردونده، ولی اسپنسر جان هنوز گیم پلی از بازی هلبلید 2 ندیده فقط صورت دیده!!!

هر وقت متای بازی های بعدی TLOU و GOW کمتر از 90 شد بیا باهم صحبت میکنیم. استودیو دهنش صاف شده یک سبک جدید رو 94 تحویل داده، 4 سال بعد دوباره با تکرارش 94 گرفته، بعد اینو با استارفیلدی که گوتی گوتی و متای 98 و دو قسم کردن دنیای گیم به قبل و بعدش و 10 سال ازش صحبت میشه، با اون مقایسه میکنید؟

من اگه جایی همچین حرفی میزدم و میدیدم خراب کردم، خودم خجالت میکشیدم بیام این تاپیک و در غار رو برای خودم باز میکردم ولی خب بابی و دوستان هستن چون پر رو تر از این حرفان. به اسپسنر خرده نمیگیرن چرا خراب کردی، برای ما دایه مهربان تر از مادر میشه که چرا سونی پلاس گرون کرده هیچی نمیگی!
 
چون یکم جو متشنج شده برا همین بزارید مثال فوتبالی بزنم تا هضم کردنش راحت باشه.
الان پاریسن ژرمن با اون ولخرجی های بی درو پیکر و پولپاشی های بی حد و اندازه بیاد تو لیگ فرانسه سوم یا چهارم بشه نمیان بگن ایول دمش گرم چهارم شد و جایگاه خوبیه.با این همه دبدبه و کبکبه غیر از قهرمانی برا پاریس و طرفدارانش باخت حساب میشه.نمیگیم زحمت نکشیدن و فاجعه بودن،نه ولی دیگه قهرمان نشدن. ایشالا با سعی و تلاش فراوان سالهای بعد شاااااید بتونن Game 3 تحویل بدن :)
ما هم درسته استادیوم نمیریم بازیاش رو ببینیم،ولی از تیلیویزیون پیگیریم
 
این بازی اگر امتیاز ۹۹ هم میگرفت بازم بدرد سونی فن ها نمیخورد چون بیشتر ۸ ساعت گیم پلی اونم خطی با کلی کات سین نمیتونن تحمل کنند و فوری باید دیسک بگزارن برای فروش
Starfield campaign takes 11 hours.

Not a speed run
Or even skipping dialogues or anything.

For context, The same channel's full playthrough of
Final Fantasy 16 on PS5 is 30 hours long (Main story)

---

زیر 25 ساعت با گرافیک فنی پشم ریزون به درد ما نمیخوره داش
نسل 9 هنوز برای جعبه شروع نشده و نخواهد شد!
 
Starfield campaign takes 11 hours.

Not a speed run
Or even skipping dialogues or anything.

For context, The same channel's full playthrough of
Final Fantasy 16 on PS5 is 30 hours long (Main story)

---

زیر 25 ساعت با گرافیک فنی پشم ریزون به درد ما نمیخوره داش
نسل 9 هنوز برای جعبه شروع نشده و نخواهد شد!
دوست عزیز
اطلاعات اشتباه نده
کمپین بازی بین ۲۰ تا ۳۰ ساعته.
Starfield campaign length, all main story missions listed

اگه ۱۱ ساعت بود، دوهفته زودتر نمیدادن ملت بازی کنن. اکثر منتقدا بالای ۱۰۰ ساعت پلی تایم دارن و میگن هنوز بازی کانتنت داره‌.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or