امتیازات REDFALL

پیش بینی شما از متاکریتیک بازی؟

  • +90

    رای‌ها: 5 2.4%
  • 85-89

    رای‌ها: 11 5.3%
  • 80-84

    رای‌ها: 57 27.3%
  • 75-79

    رای‌ها: 70 33.5%
  • 70-74

    رای‌ها: 45 21.5%
  • 65-69

    رای‌ها: 11 5.3%
  • -65

    رای‌ها: 10 4.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    209
  • نظرسنجی بسته شده است .
ولی روی نمرات بازی و مدیریت جهادی اسپنسر می شه ماله کشید :D
تو یک پست نشون من بده من رو کار اسپنسر ماله کشیدم. در غیر این صورت پست من رو با حرفای خودم جواب بده.
من نه اسپنسر برام مهمه نه کل برند Xbox. اینی که من میام سونی رو ترول می کنم به معنی مایکرو فن بودن نیست. دم دست ترین چیزی که ازش می شه برای ترول سونی استفاده کرد مایکروسافت اه.
 
ایکس باکس حداقل ۶ ساله که مثل یه انسانی هست که تو باتلاق داره دست و پا می‌زنه و هر سری بیشتر به مرز خفه شدن پیش می‌ره.
اگه پول مایکرو نبود تا حالا چند بار به مرز ورشکستگی هم می‌رسید.
این هفته اخیر هم که شاید جزو سه تا هفته پر کابوس تاریخ ایکس باکس هست.
مشخص نیست کی صبر مایکرو سر بیاد و از اول تا آخر ایکس باکس رو تخته کنه
 
تو یک پست نشون من بده من رو کار اسپنسر ماله کشیدم. در غیر این صورت پست من رو با حرفای خودم جواب بده.
من نه اسپنسر برام مهمه نه کل برند Xbox. اینی که من میام سونی رو ترول می کنم به معنی مایکرو فن بودن نیست. دم دست ترین چیزی که ازش می شه برای ترول سونی استفاده کرد مایکروسافت اه.
روش ترول کردنت رو عوض کن عزیز
اینکه که بخوای از مایکروسافت و xbox واسه ترول سونی استفاده کنی مثل گل به خودی هستش و اخرش خودت ترول میشی
راه دیگه واسه ترول کردن سونی که نمیدونم چه کاری باهات انجام داده پیدا کن
 
داریم به لحظات ملکوتی نزدیک میشیم که دیگه هیچکس اکسباکس رو گردن نمیگیره!

با این وضعیت میشه انتظار داشت ساتیا نادلا توییت بزنه بگه سال 2014 اکسباکس رو به اسپنسر و گرینبرگ فروخته و مایکروسافت در فتح تپه‌های ده سال اخیر نقشی نداشته!

تو یک پست نشون من بده من رو کار اسپنسر ماله کشیدم. در غیر این صورت پست من رو با حرفای خودم جواب بده.
من نه اسپنسر برام مهمه نه کل برند Xbox. اینی که من میام سونی رو ترول می کنم به معنی مایکرو فن بودن نیست. دم دست ترین چیزی که ازش می شه برای ترول سونی استفاده کرد مایکروسافت اه.
 
تو یک پست نشون من بده من رو کار اسپنسر ماله کشیدم. در غیر این صورت پست من رو با حرفای خودم جواب بده.
من نه اسپنسر برام مهمه نه کل برند Xbox. اینی که من میام سونی رو ترول می کنم به معنی مایکرو فن بودن نیست. دم دست ترین چیزی که ازش می شه برای ترول سونی استفاده کرد مایکروسافت اه.
نشد دیگه، وقتی سونی فن ها رو جمع می بندی در پست قبلیت، چطور انتظار داری در پاسخ به حرفای خودت شما رو از بقیه جدا کنم :D منم دارم جواب خودتو بصورت جمعی می دم. ولی خب می گی مایکرو فن نیستی و بی طرفی، منم چون عضو جدیدم وشناختی از شما ندارم می پذیرم. فقط این مهم نبودن ایکس باکس و مدیریتش فقط مختص شما نیست و طی روزهای اخیر از اینگونه نظرات زیاد داشتیم و به قول نیما کسی دیگه گردن نمی گیرش :D
 
یعنی فردا پس فردا مایکرو اکتی رو خرید دیگه نباید در مورد COD و DIABLO و ..... هم نظر بدیم؟
فقط باید طرفدارای خاص XB در مورد نظر مثبت یا منفی اعلام کنن؟

خراب کردن دوباره دیگه .....اینهمه توجیه و ماستمالی نداره - کاش این انرژی که برای دفاع از اسپنسر و آبروی تیم مدیریتشون میزارین رو صرف انتقادهای شدید ازشون (مخصوصا تو فروم های خارجی ) میکردین تا بلکه رویشون رو درس می کردن.
بازی که قرار بود شوکیس کنسول بشه با متای 63 داره حمایت هم میشه از طرف یه عده و ناراحتن که چرا جماعت هیت می ورزن

.
 
داریم به لحظات ملکوتی نزدیک میشیم که دیگه هیچکس اکسباکس رو گردن نمیگیره!
در مورد گردن گرفتن، اون زمانی که در تاپیک ABK سهامدارا یقه جر می دادن! این حرف رو زدم
پ ن: این بنده خدایی که نقلش کردم کسی ازش خبر داره؟ خیلی به فن های سونی اصرار می کرد رایزنی کنن :D البته ایشون عادتشه یه مدت میاد باز چند سال ناپدید می شه!
Screenshot_۲۰۲۳۰۵۰۲-۱۶۳۲۲۶.jpg
 
من شخصا هیچ وابستگی به بتسدا و بازی هاش نداشتم و ندارم تنها بازیش هم که نسل قبل دوست داشتم و بازی کردم TEW و TEW2 بود این نسل هم دث لوپ رو بعد دو سه ساعت دراپ کردم و خوشم نیومد ، الان هم اگر بعد مدت ها ترولی کردم بخاطر دلواپسی نبود بخاطر این بود که باید همچین شرکتی با همچین آدمی مثل اسپنسر و تیم مدیریتی دلقکی مثل آرون گرینبرگ ترول بشه . آدم بی لیاقت و دروغگویی مثل اسپنسر وقتی میاد به واسطه پول شرکت مادر ناشر میخره و میخواد برعکس شعارش میلیون ها پلیرها رو از بازی های مولتی پلتفرم محروم کنه تا سال ها بی لیاقتی خودش در مدیریت استدیوها رو بپوشونه و فن هاشم دو سه سال تمام فقط برات یقه جر میدن و ترول میکنن و فروم رو با اخبار خرید شخم میزنن . اتفاقا دلواپس نیستم و باید هم ترول کنم وقتی همچین افتضاحی رو میبینم ، رقیب اگر مثل دوران پیتر مور و اون دوران xbox باشه هم قابل احترامه هم سگش شرف داره به همچین آدمی که با سیاست هاش فقط داره گند میزنه به همه چی . 3 تا دیگه ناشر مثل بتسدا بخرن فایده نداره وقتی مدیریت نباشه و ندونی چیکار کنی ولی یه استدیو کوچیک و معمولی بخری و با تلاش و مدیریت درست خروجی عالی از توش دربیاری 100برابر این میلیاردها دلار ارزش داره . الانم شما فن های افراطی ناراحت نباشید مهم نیست بازی آشغاله مهم اینه که day 1 گیمپس میاد اسپنسر هم همینو میخواد اتفاقا ، اعتراضی هم نمیتونید کنید که مثلا بازیو نخرید یا ریفاند کنید خلاصه همینه که هست . طبق فرمایش بی طرف جان هم که مایکرو میتونه بازی های پر خرج با گرافیک تا خرخره واقع گرایانه و nتا موشن کپچر بسازه فقط نمیخواد ... آره میتونه ها فقط نمیخواد ... فناش دوست ندارن
 
این وضعیت ردفال و کلا وضعیت اکسباکس رو میبینم همه بحث و جدل های سه سال گذشته میاد جلو چشمام که دقیقا همین روزها رو پیش بینی میکردیم.
چقدر گفتیم بازی AAA که ناشر میاد به عنوان یک brand value برای کل مجموعه معرفیش میکنه جاش day one سرویس نیست. حداقل بخاطر خود اون سازندگان هم که شده اینکارو نکنید که با روحیه بهتری بازیو بسازند و بابت ۷۰ دلاری که می‌گیرند مجبور باشند نهایت پاسخگویی و مسوولیت رو به خرج بدهند.
روزی که سونی اعلام کرد بازیهای انحصاریش رو دی وان نمی‌ده چقدر ترول شد. حالا تو اسناد CMA مشخص شده که هزینه ساخت بازیها تا یک میلیارد دلار هم ممکنه. حالا حساب کنید پروسه ساخت بازیها چقدر سخت شده. چقدر ریسک پذیر شده. این نسل خیلی فرق داره با نسل‌های قبل دلیل نساختن نیو ای پی یا زنده کردن یک سری ای پی های قدیمی هم همینه چون بشدت ریسک داره. سازنده اگر کلی خرج کنه و به سوددهی نرسه احتمال زیاد باید در استودیو را تخته کنه یا در بهترین حالت کلی نیرو تعدیل کنه. واقعا وضعیت فعلی صنعت گیم ترسناکه. اگر بطور متوسط ۵۰۰ میلیون دلار هزینه ساخت و مارکتینگ و خرجهای دیگه یک بازی AAA رو در نظر بگیریم باید اون بازی دست کم ۸ میلیون نسخه بفروشه تا فقط خرج ساختش در بیاد . حالا فکر کنید اون بازی چقدر باید کیفیت بالایی داشته باشه که این تعداد بفروشه بخصوص اگر ای پی معروفی نباشه که توسط ناشر بزرگ پروموت بشه که اوضاع خیلی وحشتناکتره.
بارها گفتیم برای یه بازی سینگل پلیر بزرگ اصلا تعداد پلیری که روی سرویس بازیش کردند مهم نیست تعداد فروشه که اون بازیو موفق میکنه. حالا بیان بنر درست کنن خوشحالیم که به فلان میلیون پلیر رسیدیم. همین فورزا هورایزن ۵ چون کراس جن هم بود براحتی میتونست تا 10 میلیون نسخه هم بفروشه ولی الان که آماری نیست ولی بعیده بالاتر از ۲ میلیون نسخه فروخته باشه . در حالیکه GT7 مثلا در عرض ۹ ماه تونسته بود ۶ میلیون نسخه بفروشه.
در کل روندی که سونی تو فروش بازیها و سرویس پیش گرفته کاملا درست ترین حالت ممکنه. بازیهای انحصاری که با اطمینان از کیفیت خوبشون ابتدا فروش خوبی میکنند سپس بعد از یکسال میان روی پلاس مثلا هورایزن فوربیدن وست و بعد از حدودا ۲ سال به صلاحدید روی PC هم منتشر می‌کنند تا یه درآمدزایی هم اونجا بکنند.
همین اخیرا یه نفر اومد گفت گیمپس یه اپشن اضافه هست . این حرف اصلا با چیزی که قبلا میگفتید و اون وعده ها فرق داره .قبلا می‌گفتید سرویس آینده صنعت گیمه. بعدشم اصلا این حرفا به کنار شما بازیی که بیاد رو سرویس میخری؟ هیچکس اینکارو نمیکنه. بخصوص اگه سینگل پلیر باشه.
 
ماکان همیشه واسم سوال بود که به چی بازی امید داشتین؟!
از همون تریلرهای اولیه داد میزد با چی طرفیم.
نه گرافیک خفنی نشون دادن، میشدم حدس زد بازی کو اپ محور داستان خفنی هم نباید داشته باشه.
من هر چی خودم و قانع میکردم و هر چی اخبار و دنبال کردم جز یه بازی متوسط از همون ابتدا چیزی ندیدم.
نمیگم زباله کامل ولی بنظرم خیلی ها این بازی و بُلد کردن ،در حالی که اصلا لایقش نبود.
خبر 30 فریم و این گرافیک اولش بنظرم شایعه بود ولی وقتی دیدم درسته دیگه داسم تیر خلاص بود.

تو چند جا هم میدیم اینقدر این بازیو گنده کرده بود که چون انحصاری هست و قرار نیست رو ps5 بیاد 12 ترافلاپس و اینجا می‌بینیم !!!
میگم از همون اولم واسه من در حد 70 بود و همون حدودا فکر کنم بشه چه بسا کمتر.

امین قبلا هم توضیح دادم، من در درجه اول فن ومپایر و کلا خاندان دراکولا هستم:D هر چیزی که تم دراکولایی داشته باشه برای من ذاتن جذابه، ولو اینکه بازی متوسطی باشه.

در خصوص Redfall هم فکر میکردم یه بازی معمولی باشه، و چون انتظار از آرکین بالاست و همه منتظر یه چیز دست کم +85 هستن، پس میکوبنش و یحتمل برای عموم ناامید کننده میشیه، ولی من میتونم شخصا باهاش حال کنم، چون انتظاری ندارم ازش و این تم دراکولاییش به متوسط بودن کیفیت بازی میچربه و کار من یه نفر راه میفته. ولی این خروجی واقعا قابل دفاع نیست، حتا برای تنها طرفدار بازی در سایت که خودم هستم:D مشکلات گیم پلی به کنار، لول دیزاین و داستان هم همینطور، مساول فنی واقعا قابل مذاکره نیستن. چون پورت زباله TLoU نشون داد به همه فرق نداره کیفیت بازی چیه، از نظر فنی بد باشه نمیشه از بازی لذت برد و محکوم به گنگ بنگ شدنه.

+++

ولی در خصوص Redfall یه سوال اساسی ذهن منو پر کرده، آیا بتزدا چند سال پیش هم چنین بازی فاجعه باری رو منتشر میکرد؟ چرا الان راضی شدن بازی با این کیفیت پایین بیاد بیرون؟ مسلما اینکه بگیم متوجه نبودن کیفیت بازی چیه درست نیست. اینکه نمیتونستن تاخیر بدن هم همینطور. ساده ترین جواب ترسناک ترین هم هست، براشون سر سوزنی اهمیت نداشته و صرفا میخواستن یه چیزی به اسم بازی AAA داشته باشن که دی وان رو گیم پس میاد. به نظر من این جواب خیلی تامل برانگیزه، چون مارو به سمت یه سوال دیگه میبره، آیا قراره داستان Redfall باز هم تکرار بشه؟ بازی های بعدی اینا چی؟ اگه آماده نباشن، کیفیتشون پایین باشه، یا هر چیز دیگه ای که باعث بشه به استانداردهای لازم نرسن، بازی کنسل میشه، وقت برای اصلاح بهش میدن، یا نه، حتما باید تحت هر شرایطی بیاد بیرون تا صرفا گیم پس یه عنوان جدید داشته باشه؟ به این سوال باید حسابی فکر بشه، بدور از تعصب و فن بازی البته. وگرنه نتیجه واضحه و ماقبل بحث کردن.
 
امین قبلا هم توضیح دادم، من در درجه اول فن ومپایر و کلا خاندان دراکولا هستم:D هر چیزی که تم دراکولایی داشته باشه برای من ذاتن جذابه، ولو اینکه بازی متوسطی باشه.

در خصوص Redfall هم فکر میکردم یه بازی معمولی باشه، و چون انتظار از آرکین بالاست و همه منتظر یه چیز دست کم +85 هستن، پس میکوبنش و یحتمل برای عموم ناامید کننده میشیه، ولی من میتونم شخصا باهاش حال کنم، چون انتظاری ندارم ازش و این تم دراکولاییش به متوسط بودن کیفیت بازی میچربه و کار من یه نفر راه میفته. ولی این خروجی واقعا قابل دفاع نیست، حتا برای تنها طرفدار بازی در سایت که خودم هستم:D مشکلات گیم پلی به کنار، لول دیزاین و داستان هم همینطور، مساول فنی واقعا قابل مذاکره نیستن. چون پورت زباله TLoU نشون داد به همه فرق نداره کیفیت بازی چیه، از نظر فنی بد باشه نمیشه از بازی لذت برد و محکوم به گنگ بنگ شدنه.

+++

ولی در خصوص Redfall یه سوال اساسی ذهن منو پر کرده، آیا بتزدا چند سال پیش هم چنین بازی فاجعه باری رو منتشر میکرد؟ چرا الان راضی شدن بازی با این کیفیت پایین بیاد بیرون؟ مسلما اینکه بگیم متوجه نبودن کیفیت بازی چیه درست نیست. اینکه نمیتونستن تاخیر بدن هم همینطور. ساده ترین جواب ترسناک ترین هم هست، براشون سر سوزنی اهمیت نداشته و صرفا میخواستن یه چیزی به اسم بازی AAA داشته باشن که دی وان رو گیم پس میاد. به نظر من این جواب خیلی تامل برانگیزه، چون مارو به سمت یه سوال دیگه میبره، آیا قراره داستان Redfall باز هم تکرار بشه؟ بازی های بعدی اینا چی؟ اگه آماده نباشن، کیفیتشون پایین باشه، یا هر چیز دیگه ای که باعث بشه به استانداردهای لازم نرسن، بازی کنسل میشه، وقت برای اصلاح بهش میدن، یا نه، حتما باید تحت هر شرایطی بیاد بیرون تا صرفا گیم پس یه عنوان جدید داشته باشه؟ به این سوال باید حسابی فکر بشه، بدور از تعصب و فن بازی البته. وگرنه نتیجه واضحه و ماقبل بحث کردن.
اره علاقه و فضای بازی خیلی تاثیرگذاره تو خرید و استارت کار.
این حالت واسه من تو سری dead or alive xtreme مصداق داره😈 تنها بازی که به متاش و قیمتش کاری ندارم و هر چی بیاد قبوله😄

ولی راجب ردفال و عرضه روی گیم پس ، منم باهات هم نظر هستم و معتقدم اگه گیم پسی در کار نبود یه تاخیر 6-7 ماهه رو شاخش بود چون این کیفیت خروجی و 70 دلار قیمت، نتیجه ش تو فروش مشخص بود.
 
امین قبلا هم توضیح دادم، من در درجه اول فن ومپایر و کلا خاندان دراکولا هستم:D هر چیزی که تم دراکولایی داشته باشه برای من ذاتن جذابه، ولو اینکه بازی متوسطی باشه.

در خصوص Redfall هم فکر میکردم یه بازی معمولی باشه، و چون انتظار از آرکین بالاست و همه منتظر یه چیز دست کم +85 هستن، پس میکوبنش و یحتمل برای عموم ناامید کننده میشیه، ولی من میتونم شخصا باهاش حال کنم، چون انتظاری ندارم ازش و این تم دراکولاییش به متوسط بودن کیفیت بازی میچربه و کار من یه نفر راه میفته. ولی این خروجی واقعا قابل دفاع نیست، حتا برای تنها طرفدار بازی در سایت که خودم هستم:D مشکلات گیم پلی به کنار، لول دیزاین و داستان هم همینطور، مساول فنی واقعا قابل مذاکره نیستن. چون پورت زباله TLoU نشون داد به همه فرق نداره کیفیت بازی چیه، از نظر فنی بد باشه نمیشه از بازی لذت برد و محکوم به گنگ بنگ شدنه.

+++

ولی در خصوص Redfall یه سوال اساسی ذهن منو پر کرده، آیا بتزدا چند سال پیش هم چنین بازی فاجعه باری رو منتشر میکرد؟ چرا الان راضی شدن بازی با این کیفیت پایین بیاد بیرون؟ مسلما اینکه بگیم متوجه نبودن کیفیت بازی چیه درست نیست. اینکه نمیتونستن تاخیر بدن هم همینطور. ساده ترین جواب ترسناک ترین هم هست، براشون سر سوزنی اهمیت نداشته و صرفا میخواستن یه چیزی به اسم بازی AAA داشته باشن که دی وان رو گیم پس میاد. به نظر من این جواب خیلی تامل برانگیزه، چون مارو به سمت یه سوال دیگه میبره، آیا قراره داستان Redfall باز هم تکرار بشه؟ بازی های بعدی اینا چی؟ اگه آماده نباشن، کیفیتشون پایین باشه، یا هر چیز دیگه ای که باعث بشه به استانداردهای لازم نرسن، بازی کنسل میشه، وقت برای اصلاح بهش میدن، یا نه، حتما باید تحت هر شرایطی بیاد بیرون تا صرفا گیم پس یه عنوان جدید داشته باشه؟ به این سوال باید حسابی فکر بشه، بدور از تعصب و فن بازی البته. وگرنه نتیجه واضحه و ماقبل بحث کردن.
الان فالوت 76 رو هم بخاطر گیم پس دادن؟ اینا میخواستن یه بازی کواپ رو جریان روز بدن که خب مشخصا اینکاره نبودن. تاخیر هم بنظرم فقط رو مشکلات فنی بازی اثر میذاشت نه رو هسته گیم پلی بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or