امتیازات بازی Halo 5: Guardians

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Halo5_KeyArt_Horiz_Final1.jpg




ThisGenGaming- 9.5*
+Fireteams are a great addition
+The story is magnificent
+Audio and vIsuals are outstanding
+343 shook the pillars and were rewarded
-A few encounters were a little repetitive
-I have to wait for the next game!
Nextgengamingblog- 9*
(If I was to score the campaign alone I would give it 9/10)
*فقط کمپین بررسی شده
GamingTrend : 100
Gaming Age : 100
Gamereactor : 100
We Got This Covered : 95
Arcade Sushi : 95
Multiplayer.it : 95
Game Over Online : 95
MondoXbox : 94
Vandal Online : 92
Hobby Consolas : 92
XET : 90
Meristation : 90
Attack of the Fanboy : 90
Gamer.no : 90
gamerevolution : 90
escapis : 90
Game Rant : 90
Gadgets 360 : 90
Polygon : 90
USgamer : 90
wegotthiscovered : 90
Everyeye.it : 88
Gaming Nexus : 88
Gamer.nl : 85
Level7.nu : 80
Gameblog.fr : 80
Hardcore Gamer : 80
CGMagazine :80
COGconnected : 80
Rocket Chainsaw : 80
Giant Bomb: 80
Daily Dot : 80
progressbar : 80
Press Start : 80
Lazygamer : 79
Destructoid : 70
Paste Magazine : 60
Eurogamer – no score
IGN – review in progress
TIME – 3.5/5
GameSpot – “where’s our review?”
Ars Technica – “Come for the multiplayer”
Hardcore Gamer – 4/5
US Gamer – 4/5
AR12 Gaming – 9/10
Pixel Vulture – 94/100
Pennyworth Reviews – 3.8/5
InsideGamer.nl - 85/100
Metro GameCentral - 90/10
3DJuegos - 95/100
TorontoSun 7.0/10
OXM UK 8.0/10
GameOver.gr 9.0/10
CheatCodeCentral 9.6/10
 
آخرین ویرایش:
Shacknews
9.0/10
Halo 5: Guardians isn't 343's first Halo game, but it's the first that really makes the series its own. This isn't a reflection of Bungie's efforts, or a remaster, or stage-setting. The studio has put its own identity on this Halo game with smart moves like a more identifiable story and a wider array of multiplayer options, along with increased polish like Guardians' incredible visual punch and impeccable multiplayer balance
 
این نسل کلا امیتازا کلا سلیقه ای شده هرچیو دوست دارن نمره خوب میدن هرچیم خوششون نیاد نابود میکنن بعد از اینکه نمره های MGS رو دیدم گفتم حتما بهترین بازیه عمرمه چون شدیدن فن سریم اما بازی از نظر من فاجعه بود اما اون نمره هارو گرفت کلا این نسل نباید نمره هارو جدی گرفت
 
GameCrate
8.8/10
Going through the campaign once by myself was fun. But doing it again on heroic or legendary with friends is even better. Plus Warzone is addictive


IGN
9.0/10
Guardians’ multiplayer harkens back to the Halo 2 glory days with tons of balanced maps and fun modes, and the tactical new Warzone mode absolutely steals the show


متا اومد رو 86 ...
 
عنوانی که میخواد لقب شاهکار رو به خودش اختصاص بده باید همه چیزش باهم جور دربیاد.نمیشه بگید چون مولتیش خوبه پس نباید به کمپینش زیاد توجه کرد.خیلی از منتقدین که خودشونم جزء همین جامعه گیمری محسوب میشن بخش داستانی هر بازیی براشون از اهمیت بالایی برخورداره و اونو تو اولویت نمرشون قرار میدن و اگه کمپین راضیشون نکنه هر چقدرم بخش مولتیش عالی باشه براحتی ازش نمره کم میکنن و Halo 5 طبق این بازخوردها از داستان مناسبی برخوردار نیست

پ.ن:این فاز متاکریتیک هم جالبه.سایتی مثل Digital Spy نمرش به این صورته که 5ستاره داره و متاکریتیک اومده ستاره های اینو بصورت 20 40 60 80 100 در اورده.یعنی با اینکه متاکریتیک میدونه با این شیوه تبدیل, اعداد فرد و نیم حذف میشه ولی بازم اصرار دارن که به همین روش ادامه بدن
 
آخرین ویرایش:
بر چه اساسی؟ تا همین الان کدوم بازی خوب و عالی ساخته شده که حقش +90 بوده اما کمتر گرفته؟

نه این نسل شرایط عوض شده و نه منتقدها سخت گیر. بلکه این بازی ها هستن که کیقیت ساختشون افت کرده. وگرنه هربازی خوبی که امده و استحقاق نمرات خوب رو داشته، تونسته به +90 برسه. چه BloodBorne که یه بازی کاملا نیچ و خاص هست، چه Witcher 3 و حتی MGSV که کلا این IP رو زیر و رو کرده! اگه این نسل کسی سخت گیر میشد یا شرایط فرق میکرد مطمعن باش اول از همه BB رو منفجر میکردن. قشنگ بهانه خوبی هم داشتن. نسل قبل با Gears شروع شد که کلا ژانیرو زیر و رو کرد. همین الانم بازی های این سبکی اوج آمال و آرزوهاشون رسیدن به این بازیه! اما این نسل با بازی های ضعیف پر از باک و یه مشت ریمستر و خزعبلات این مدلی.

الان هم اگه Halo 5 متاش زیر 90 شده بخاطر سخت بودن شرایط نیست. اتفاقا برعکس شانس آورده الان منتشر شده! وگرنه مثلا این میخواست نسل قبل همزمان با Bio:I و TLoU و GTAV منتشر بشه قطعا به دلیل بالا رفتن سطح انتظارات همه، نمراتش چه بسا پایین تر هم میومد! وقتی بیشتر از 90٪ نقدها یه سری ایرادات مشابه گرفتن یعنی خوب واقعا یجای کار میلنگه و دلیلی نداره بازی به متای +90 برسه. نابود کردن کمپین داستانی تو بازی که اصلا یکی از دلایل محبوبیتش همین داستان بزرگ و حماسی بوده چیزی نیست که کسی از بابتش خوشحال باشه یا بتونه از روش رد بشه.

در مورد Halo 5 در اینکه این نمرات و این متا در حد و اندازه های نام بزرگ Halo نیست اصلا شکی وجود نداره. خصوصا بیشتر از خود بازی این نمره برای مایکروسافت و برند Xbox بده. چون دو سال از نسل گذشته و مایکرو هنوز یه بازی با متای بالای 90 نداشته. وقتی بزرگ و بهترین بازی انحصاریش نتونه به این امتیاز برسه پس کی باید این کارو بکنه؟ یعنی باید به قول ممد فروبری مایکرو بشینه چشم انتظار Scale بمونه که شاید به لطف کامیا یه بازی انحصاری +90 داشته باشن؟ این بده دیگه! Halo زمانی بزرگ ترین FPS کنسولی بود و هر شمارش این ژانر رو چند قدم میبرد جلو. اما الان باید دلمون خوش باشه حداقل مولتیش عین Halo 4 افتضاح نیست و میشه یه مدتی بازی کرد!!

البته من کماکان سر حرف اولم هستم! فارغ از شرایط Halo 5 بازی کاملا خوبی هست. کامبت بازی در ترکیب با 60 فریم بودن عالی شده. کلا گیم خوبی هست. بیشتر قسمت هاش کاملا بی نقص طراحی شده و اگه به این روز دچار شده از روی حماقت خود 343 بوده. عین آدم بیخیال co op کردن کمپین میشدن و یه بخش داستانی قوی و مستحکم میساختن همین الان حداقل رو 92 بودن. در نتیجه به کیفیت کلی بازی اصلا و هیچ رقمه نمیشه گیر داد! کاملا بازی خفنیه. باز میگم، باید به مایکرو گیر داد که چرا با خریت های این مدلی این بازی بزرگ رو پایین تر از حد استانداردها میاره؟


تقریبا حرفی که من میخواستم بگم رو محمدفروبری گفت.حرف من اینه که الان سطح انتظارات بالاتر رفته.تمام سبک ها دوشیده شدن تا حد مرگ.کسی که الان میخاد یک ریسینگ رو نقد کنه Forza 3,4,5,6 رو بازی کرده و کلی استاندارد جدید به تجاربش وارد شده.دیگه با یک فرمول قدیمی الان نمیشه به موفقیت رسید.به لحاظ داستانی برای مثال الان آثاری مثل Bioshock Infinte رو تجربه کردیم.فرق مساله اینه.در تمام زمینه ها همین مساله وجود داره.کسی که قراره Fallout 4 رو نقد کنه خواه ناخواه Witcher 3 و استانداردهای اون یادش میفته.یک فرمول دوبعدی نسبتا ساده Sonic بیست و پنج سال قبل صنعت گیم رو به لرزه در آورد ولی الان دیگه اون فرمول در بهترین حالت متای 80 میگیره.چرا؟ چون آثاری مثل Reyman Origins خلق شده.

علاوه بر اون الان شرایط روز به روز داره عوض میشه.مساله تاثیرگذاری مثل Media وارد قضیه شده و روز به روز هم تاثیرش داره بیشتر میشه.اون جو اطراف بازی قبل و موقع عرضه بازی مگه کم تاثیر میگذاره؟
 
تقریبا حرفی که من میخواستم بگم رو محمدفروبری گفت.حرف من اینه که الان سطح انتظارات بالاتر رفته.تمام سبک ها دوشیده شدن تا حد مرگ.کسی که الان میخاد یک ریسینگ رو نقد کنه Forza 3,4,5,6 رو بازی کرده و کلی استاندارد جدید به تجاربش وارد شده.دیگه با یک فرمول قدیمی الان نمیشه به موفقیت رسید.به لحاظ داستانی برای مثال الان آثاری مثل Bioshock Infinte رو تجربه کردیم.فرق مساله اینه.در تمام زمینه ها همین مساله وجود داره.کسی که قراره Fallout 4 رو نقد کنه خواه ناخواه Witcher 3 و استانداردهای اون یادش میفته.یک فرمول دوبعدی نسبتا ساده Sonic بیست و پنج سال قبل صنعت گیم رو به لرزه در آورد ولی الان دیگه اون فرمول در بهترین حالت متای 80 میگیره.چرا؟ چون آثاری مثل Reyman Origins خلق شده.

علاوه بر اون الان شرایط روز به روز داره عوض میشه.مساله تاثیرگذاری مثل Media وارد قضیه شده و روز به روز هم تاثیرش داره بیشتر میشه.اون جو اطراف بازی قبل و موقع عرضه بازی مگه کم تاثیر میگذاره؟

دوست عزیز همه این ها که گفته هیچ ربطی نداره به این که متا زیر 90 شده باید قبول کنید که بازی در سظح انتظار ظاهرنشده فکر نکنم کار سختی باشه !
 
دوست عزیز همه این ها که گفته هیچ ربطی نداره به این که متا زیر 90 شده باید قبول کنید که بازی در سظح انتظار ظاهرنشده فکر نکنم کار سختی باشه !
پست سهیل دقیقا داره توضیح میده چرا متای زیر ۹۰ گرفته و هدفش هم همینه بعد شما میگی ربطی نداره??
حرف اینه که واسه متای بالای ۹۰ باید یه چیز خارق العاده و نسیتا جدید بسازی، تکرار فرمول های قدیم هرچی هم بدون نقص اجرا بشن دیگه کافی نیست!
 
واقعا نمرات اصلا در شان هیلو نیست یعنی فکر نکنم از این پایینتر امکان داشته باشه هیلو امتیاز بگیره و این کف قضیه هست
تو هیلو 4 هم مشخص بود کمپین ضعیف هست و داستان و روند داستانی اختلاف فاحشی با نسخه های قبلی داره من اینو بارها گفتم ولی دوستان همه جبهه گرفتن حالا هم عیار 343 مشخص شده
فقط به خاطر یک قابلیت CO-OP بی ارزش کل بازی رو خراب کردن ابوهت مستر چیف رو پایین اوردن

در کل امیدوارم این استودیو یا دیگه هیلو نسازه یا فقط هیلو آنلاین بدون بخش داستانی بسازه
 
تقریبا حرفی که من میخواستم بگم رو محمدفروبری گفت.حرف من اینه که الان سطح انتظارات بالاتر رفته.تمام سبک ها دوشیده شدن تا حد مرگ.کسی که الان میخاد یک ریسینگ رو نقد کنه Forza 3,4,5,6 رو بازی کرده و کلی استاندارد جدید به تجاربش وارد شده.دیگه با یک فرمول قدیمی الان نمیشه به موفقیت رسید.به لحاظ داستانی برای مثال الان آثاری مثل Bioshock Infinte رو تجربه کردیم.فرق مساله اینه.در تمام زمینه ها همین مساله وجود داره.کسی که قراره Fallout 4 رو نقد کنه خواه ناخواه Witcher 3 و استانداردهای اون یادش میفته.یک فرمول دوبعدی نسبتا ساده Sonic بیست و پنج سال قبل صنعت گیم رو به لرزه در آورد ولی الان دیگه اون فرمول در بهترین حالت متای 80 میگیره.چرا؟ چون آثاری مثل Reyman Origins خلق شده.
این موضوع جدیدی نیس و همیشه تو هر علم و تکنولوژی و هنری این تکامل تدریجی وجود داره.
وقتی سونیک اومد و غوغا کرد، نسبت به بازیهای قبل و معاصرش چیزای جدیدی داشت .....حلا هم هیلو 5 باید نسبت به بازیهای قبل و معاصرش چیزای جدیدتری داشته باشه تا گل کنه و بهش بگن شاهکار و ...... .
شما وقتی یه مقاله علمی مینویسی هم باید نسبت به استانداردهای گذشته و حال بالاتر باشه تا گل کنه(همینطور یه محصول تولیدی و اثر هنری و ....).
پس چیزی عوض نشده فقط سطح استانداردا بالاتر رفته که متعاقب اون سطح تخصص و سرمایه هم بالا رفته....وقتی سونیک گل کرد این همه تخصص برنامه نویسی و داستان نویسی و ...... بود؟؟؟خیر- 343 با این همه تخصص و مغز و سرمایه خیلی بهتر از اینها می بایست عمل می کرد.
حالا گیریم هیلو4 نقطه تغییر بود(از همه لحاظ از تغییر استودیو گرفته تا داستان و.....)ولی این بار توجیهی هم وجود نداره و قشنگ تر زدن.
.
 
پست سهیل دقیقا داره توضیح میده چرا متای زیر ۹۰ گرفته و هدفش هم همینه بعد شما میگی ربطی نداره??
حرف اینه که واسه متای بالای ۹۰ باید یه چیز خارق العاده و نسیتا جدید بسازی، تکرار فرمول های قدیم هرچی هم بدون نقص اجرا بشن دیگه کافی نیست!
نخیر دوست عزیز، اینا توجیحه است، منتقد دنبال چیز اعحاب انگیز و جدید تو گیم پلی نیست ، حتی تکامل هم تدریجی به وجود میاد و بر اساس تجربه بازیساز و استودیو و نه یکدفعه و استاندارد به تدریج میره بالا مثل کاورگیری تو geow و استاندارد شدنش تو بازی ها و پیشرفت به تدریجش
ولی هیچ منتقدی انتظار چیز عحیبی تو گیم پلی نداره، منتقد توقع داره همون استاندارد ها بدون عیب و بی نقص اجرا بشن، منتقد دوست داره تو halo یک داستان حماسی و طراحی هنری عالی و چینش درست ماموریت ها رو ببینه،
استاندارد ها تو این نسل بیشتر پیشرفتش تو موارد هنری و گرافیکی بوده اونم بخاطر پیشرفت تکنولوژی و باز شدن دست بازیساز ها
قیاس اتاری و سگا 20 سال پیش با الان و ربط دادنش به هیلو یک چیز بی ربط هست اره اون موقع تکنولوژی محدود بوده و دو بعدی ...
مثلا بطور مثال شما مثلا در گیم پلی uncharted 4 چیز خارق العاده و جدید و ابداعی میبینی؟ ناتی داگ از تجربه بازی های قبلیش و قدرت بیشتر کنسول ها استفاده میکنه
و مثلا تو نسل قبل ااگه بازی خطی بوده میاد تو این نسخه بازی و با قدرت بیشتر کنسول ها نیمه خطی میکنه یا طراخی هنری به اوجش میرسونه یا انیمیشن های جدید و عالی به کار میبره با کنار رفتن محدودیت هایی که داشته و از این دست تغییرات و میاد با اطمینان بالا متای بالای 90 هم میگیره و میره..
وقتی بازی داستانش ضعف داره و منتقد ها میگم گنگ هست یا طراحی مراحلش خوب نیست چه ربطی به چیز جدید داره؟
خود نقد ها دارن میگن بخش مولتی بازی فوق العاده و بی عیب و نقص هست
 
پست سهیل دقیقا داره توضیح میده چرا متای زیر ۹۰ گرفته و هدفش هم همینه بعد شما میگی ربطی نداره??
حرف اینه که واسه متای بالای ۹۰ باید یه چیز خارق العاده و نسیتا جدید بسازی، تکرار فرمول های قدیم هرچی هم بدون نقص اجرا بشن دیگه کافی نیست!


برام عجیب هست که چرا پست منو نقل قول کردی اگه لازم باشه خودش میاد توضیح می ده
شما اصلا متوجه منظور من نشدی خواهشا دخالت نکن !
تمام سایت ها از مولتی بازی تعریف کردن !
داستان چیزی هست که همیشه تو بالاترین سطح ممکن بود تو halo ولی الان نتونسته سطح انتظار را براورده کنه ! این چیز عجیبی هست !!!!!! به نظرت !
1+1=2 فکر نکنم چیز عجیبی باشه !
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or