امتیازات بازی Halo 5: Guardians

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Halo5_KeyArt_Horiz_Final1.jpg




ThisGenGaming- 9.5*
+Fireteams are a great addition
+The story is magnificent
+Audio and vIsuals are outstanding
+343 shook the pillars and were rewarded
-A few encounters were a little repetitive
-I have to wait for the next game!
Nextgengamingblog- 9*
(If I was to score the campaign alone I would give it 9/10)
*فقط کمپین بررسی شده
GamingTrend : 100
Gaming Age : 100
Gamereactor : 100
We Got This Covered : 95
Arcade Sushi : 95
Multiplayer.it : 95
Game Over Online : 95
MondoXbox : 94
Vandal Online : 92
Hobby Consolas : 92
XET : 90
Meristation : 90
Attack of the Fanboy : 90
Gamer.no : 90
gamerevolution : 90
escapis : 90
Game Rant : 90
Gadgets 360 : 90
Polygon : 90
USgamer : 90
wegotthiscovered : 90
Everyeye.it : 88
Gaming Nexus : 88
Gamer.nl : 85
Level7.nu : 80
Gameblog.fr : 80
Hardcore Gamer : 80
CGMagazine :80
COGconnected : 80
Rocket Chainsaw : 80
Giant Bomb: 80
Daily Dot : 80
progressbar : 80
Press Start : 80
Lazygamer : 79
Destructoid : 70
Paste Magazine : 60
Eurogamer – no score
IGN – review in progress
TIME – 3.5/5
GameSpot – “where’s our review?”
Ars Technica – “Come for the multiplayer”
Hardcore Gamer – 4/5
US Gamer – 4/5
AR12 Gaming – 9/10
Pixel Vulture – 94/100
Pennyworth Reviews – 3.8/5
InsideGamer.nl - 85/100
Metro GameCentral - 90/10
3DJuegos - 95/100
TorontoSun 7.0/10
OXM UK 8.0/10
GameOver.gr 9.0/10
CheatCodeCentral 9.6/10
 
آخرین ویرایش:
برام عجیب هست که چرا پست منو نقل قول کردی اگه لازم باشه خودش میاد توضیح می ده
شما اصلا متوجه منظور من نشدی خواهشا دخالت نکن !
تمام سایت ها از مولتی بازی تعریف کردن !
داستان چیزی هست که همیشه تو بالاترین سطح ممکن بود تو halo ولی الان نتونسته سطح انتظار را براورده کنه ! این چیز عجیبی هست !!!!!! به نظرت !
1+1=2 فکر نکنم چیز عجیبی باشه !
استاد اعظم وقتی معنای فروم و کارکردش رو درک کردی بیا و این جا نظر بده، اگه میخوای فقط یه نفر خاص بهت جواب بده برو بهش خصوصی پیام بزن!
در مورد داستان هم پست بنده رو یبار دیگه بخون شاید متوجه شدی، منظور اینه که داستان هیلو ۵ شاید الان کسی رو راضی نکنه که این به علت بالا رفتن استانداردهاست، همین داستان شاید چند سال پیش راضی کننده بود!
 
طرف دقیقا داره نقطه ضعف بازی رو میگه که نتونسته پا به پا صنعت بیاد. و هنوز گیر همون فرمولاست برا همین متاش اومده پایین. بعد میگن ربطی‌ نداره داری بهانه میگیری.
بهانه چی‌ دقیقا؟
 
Guardian
8.0/10
With so much at stake, Halo 5 needed to be a new perfection of old triumphs, or a landscape-altering revolution. In terms of its campaign it falls short of both of these ideals. Online, however, 343 has taken more significant risks, of the sort that first convinced Apple and Microsoft to place bets on the series. Warzone, in particular, is a kind of bold design that we almost never see in expensive FPS game-making any more

متا برگشت رو 85 ...
 
Guardian
8.0/10
With so much at stake, Halo 5 needed to be a new perfection of old triumphs, or a landscape-altering revolution. In terms of its campaign it falls short of both of these ideals. Online, however, 343 has taken more significant risks, of the sort that first convinced Apple and Microsoft to place bets on the series. Warzone, in particular, is a kind of bold design that we almost never see in expensive FPS game-making any more

متا برگشت رو 85 ...
86 هست الان :دی احتمالا بعدش نمره جدیدتر ثبت شده. فکر کنم این باشه:
ZTGDomain 9.0/10
Halo 5: Guardians is a fantastic step for the series. 343 Industries proves it knows the series, and this being the first official game on the Xbox One
 
البته بیشتر به خاطر نمره IGN هست، چون متا رو 85 بود و با نمره IGN رفت رو 86 :دی
آره IGN کشید بالا متا رو ولی اگه GS با توجه به اینکه ضریبش زیاده اونم 9 داده بود الان سه بار پایین بالا نمیشد ! الانم یـ هفت هشت تا 9 بیاد واسه بازی فک کنم فیکس شه رو همین 86 . در کل میخوام بگم این ضریب دهی سایتا مضخرف ترین کاری ـه که متا تا الان کرده ....
 
آره IGN کشید بالا متا رو ولی اگه GS با توجه به اینکه ضریبش زیاده اونم 9 داده بود الان سه بار پایین بالا نمیشد ! الانم یـ هفت هشت تا 9 بیاد واسه بازی فک کنم فیکس شه رو همین 86 . در کل میخوام بگم این ضریب دهی سایتا مضخرف ترین کاری ـه که متا تا الان کرده ....
بریم کوچ کنیم هممون OpenCritics، اسمش خوب نیست فقط، بجای متا باید بگیم اُپن:))
 
من بعد از خوندن نقد IGN:
Make no mistake: though Spartan Jameson Locke and Master Chief share the cover of Halo 5, Locke is the main character. You play as him, leading Fireteam Osiris, in 80% of the campaign’s 15 missions,

poker-face-2.png




واقعا اینو نمیدونستم. خیلی عجیبه. به جای اینکه مثل نینتندو بیان دودستی بچسبن به شخصیت فوق محبوبی که دارن، پس زدنش! من زیاد کاری با داستان و Co-op و اینا ندارم، ولی کنار گذاشتن چیف از اصل بازی خیلی اشتباهه. که چی بشه مثلا؟

پ.ن: یادش به خیر قدیما فرق هیلوی شماره دار و غیرشماره دار چیف بود...
 
آخرین ویرایش:
Brash Games
10/10
Top echelon storytelling, new gameplay mechanics, vast and beautiful landscapes, and a superbly designed multiplayer, has soared Halo 5: Guardians to my favorite in the series


Game Informer
8.8/10
For the first time, Halo is fully embracing the broader fiction established in other mediums, drawing in characters and concepts of greater complexity. As a result, the universe feels more nuanced, even if some less devoted players may get lost in the jargon. Beautiful cut scenes lend a cinematic vibe to the ongoing adventure, which sees Master Chief chasing the one thing that can make him turn away from his duty, and a new generation of Spartans ordered to bring him back
 
فک کنم اگه شماره 5 رو از نام بازی برمیداشتن بازخوردها خیلی بهتر بود.
 
۶۰ فریم از اول هم یک اشتباه بود...اما بازم باید دید اگه ۶۰ فریم نمی بود،بازهم داستان تغییر می کرد...؟
اینکه بگیم co-op بودن بازی بده من موافق نیستم...بازی با توجه بع پایبند بودن به اصول سری باید یکسری تجربه جدید هم داشته باشه...خوب خیلی خوب هست که به بازی اضافه شده...!
این برمی گرده به نظر گیمر نه منتقد...دستینی نمونه بارز این موضوع هست...بعضی بازی ها هستند که شاید در متا کم تر از انتظار باشند اما در نزد گیمر تا ۱۰ نمره بیشتر از متا ارزش دارند...!

60 فریم کردن مرحله داستانی halo 5 به نظر من اشتباه بود چون این 60 فرم شدن دست کم 60-70 درصد زمان تیم تکنیکی و 3D Artist ـهای بازی رو هدر داده خدا میدونه چقدر طرح و کانسپت رو برای عملی شدن این 60 فریم شدن از بازی کنار گذاشتن سخت افزار Xbox one خودش محدود و بد قلق هست دیگه اضافه کردن یه محدودیت جدید (رندر هر فریم روی 16 میلی ثانیه) نباید به این محدودیتها اضافه میشد من تقریبا مطمئنم این محدودیت روی روایت داستان بازی هم تاثیر غیر مستقیم داشته، وقتی محدودیت وجود داشته باشه سازنده ها مجبورن از خیلی از ایده ها به خاطر محدودیت زمانی و تکنیکی صرف نظر کنن که شاید به چشم نیاد ولی در نهایت تاثیر خودش رو میگذاره یه نمونه قابل توصیفش کوتاه شدن بخش داستانی، اینکه یه بازی 60 فریم باشه خیلیم عالیه ولی نه روی سخت افزار Xbox one و توی این موقعیت زمانی.
Co-op کردن هم یه محدودیت اضافه هست هم ریسورس بیشتر صرف میکنه هم از نظر تکنیکی وزنه به حساب میاد چیزی که الان Xbox بهش احتیاج داشت یه Halo کاملا وفادار به اصول Haloـهای موفق بانجی بود متاسفانه مایکروسافت علاقه زیادی داشته قاشق رو بچرخونه بزاره دهنش.
این جور ریسکهارو باید روی یه قسمت غیر اصلی بازی انجام میدادن و بازخوردهارو میسنجیدن بعد فیدبکهای مثبتش رو روی بازی اصلی پیاده میکردن، به هر حال این Halo یه پروسه طولانی مدت 5 ساله بود که میشه گفت بخشی از میراث مدیرای قبلی ایکس باکس بود امیدوارم سر شماره بعدی به راه راست هدایت بشن.
 
60 فریم کردن مرحله داستانی halo 5 به نظر من اشتباه بود چون این 60 فرم شدن دست کم 60-70 درصد زمان تیم تکنیکی و 3D Artist ـهای بازی رو هدر داده خدا میدونه چقدر طرح و کانسپت رو برای عملی شدن این 60 فریم شدن از بازی کنار گذاشتن سخت افزار Xbox one خودش محدود و بد قلق هست دیگه اضافه کردن یه محدودیت جدید (رندر هر فریم روی 16 میلی ثانیه) نباید به این محدودیتها اضافه میشد من تقریبا مطمئنم این محدودیت روی روایت داستان بازی هم تاثیر غیر مستقیم داشته، وقتی محدودیت وجود داشته باشه سازنده ها مجبورن از خیلی از ایده ها به خاطر محدودیت زمانی و تکنیکی صرف نظر کنن که شاید به چشم نیاد ولی در نهایت تاثیر خودش رو میگذاره یه نمونه قابل توصیفش کوتاه شدن بخش داستانی، اینکه یه بازی 60 فریم باشه خیلیم عالیه ولی نه روی سخت افزار Xbox one و توی این موقعیت زمانی.
Co-op کردن هم یه محدودیت اضافه هست هم ریسورس بیشتر صرف میکنه هم از نظر تکنیکی وزنه به حساب میاد چیزی که الان Xbox بهش احتیاج داشت یه Halo کاملا وفادار به اصول Haloـهای موفق بانجی بود متاسفانه مایکروسافت علاقه زیادی داشته قاشق رو بچرخونه بزاره دهنش.
این جور ریسکهارو باید روی یه قسمت غیر اصلی بازی انجام میدادن و بازخوردهارو میسنجیدن بعد فیدبکهای مثبتش رو روی بازی اصلی پیاده میکردن، به هر حال این Halo یه پروسه طولانی مدت 5 ساله بود که میشه گفت بخشی از میراث مدیرای قبلی ایکس باکس بود امیدوارم سر شماره بعدی به راه راست هدایت بشن.
خداییش این بخش رو اصلا نمی تونم متوجه بشم :دی اینکه 12 تا مرحله با Locke بازی می کنیم و فقط 3 تا مرحله با Chief چه ربطی به وقت داشتن یا نداشتن داره؟ ایده داستانی بازی از اول فاجعه بوده، اینکه بازی رو 60 فریم کردن و زمان کم اومده مطمئنا کوچکترین تاثیری رو بخش داستان بازی نداشته. مثلا به نظر خودت بازی 30 فریم بود، مراحل چیف میشد 6 تا؟ :دی
 
60 فریم کردن مرحله داستانی halo 5 به نظر من اشتباه بود چون این 60 فرم شدن دست کم 60-70 درصد زمان تیم تکنیکی و 3D Artist ـهای بازی رو هدر داده خدا میدونه چقدر طرح و کانسپت رو برای عملی شدن این 60 فریم شدن از بازی کنار گذاشتن سخت افزار Xbox one خودش محدود و بد قلق هست دیگه اضافه کردن یه محدودیت جدید (رندر هر فریم روی 16 میلی ثانیه) نباید به این محدودیتها اضافه میشد من تقریبا مطمئنم این محدودیت روی روایت داستان بازی هم تاثیر غیر مستقیم داشته، وقتی محدودیت وجود داشته باشه سازنده ها مجبورن از خیلی از ایده ها به خاطر محدودیت زمانی و تکنیکی صرف نظر کنن که شاید به چشم نیاد ولی در نهایت تاثیر خودش رو میگذاره یه نمونه قابل توصیفش کوتاه شدن بخش داستانی، اینکه یه بازی 60 فریم باشه خیلیم عالیه ولی نه روی سخت افزار Xbox one و توی این موقعیت زمانی.
Co-op کردن هم یه محدودیت اضافه هست هم ریسورس بیشتر صرف میکنه هم از نظر تکنیکی وزنه به حساب میاد چیزی که الان Xbox بهش احتیاج داشت یه Halo کاملا وفادار به اصول Haloـهای موفق بانجی بود متاسفانه مایکروسافت علاقه زیادی داشته قاشق رو بچرخونه بزاره دهنش.
این جور ریسکهارو باید روی یه قسمت غیر اصلی بازی انجام میدادن و بازخوردهارو میسنجیدن بعد فیدبکهای مثبتش رو روی بازی اصلی پیاده میکردن، به هر حال این Halo یه پروسه طولانی مدت 5 ساله بود که میشه گفت بخشی از میراث مدیرای قبلی ایکس باکس بود امیدوارم سر شماره بعدی به راه راست هدایت بشن.

این دلیل زمانی درست هست که بگیم منابعشون کم بوده و بخاطر برداشتن لقمه بزرگتر از دهانشون در بخش گرافیک و پرفورمنس و ... در نتیجه از بخش داستان و ... مجبور شدن بزنن. اما واقعیت اینه که این داستان و روایت و متکی بودن کمپین بازی به لاک و تیمش رو از همون اوایل برنامه ریزی کرده بودن و در زمانی هم که داشتن موشن کپچر انجام میدادن (که مهمترین و پر دردسرترین بخش ساخت کمپین هست) اصلاً با گرافیک اصلی بازی کاری نداشتن و با یسری مدلهای اولیه و ... کارشون رو انجام دادن.

این داستان و شخصیتها و پر رنگ شدنشون نسبت به چیف و داستانش انتخاب 343 بوده، نه نتیجه کم و کسری و ... . حتی برای غلبه بر این موضوعات و کم نکردن از محتویات بازی و مراحل و ... سیستم رزلوشن متغییر رو توی بازی بکار گرفتن که در مد Warzone کاملاً تواناییهای انجین بازی رو نشون میده و بقول یکی از سایتها (IGN بود بگمانم) با وجود کاری که با Apex 7 انجام دادن (دنباله روی معنوی مرحله The Silent Cartographer از Halo:CE) 343 از تمام پتانسیل انجینش استفاده نکرده (برای طراحی مراحل). حالا اینکه نخواستن یک چنین مرحله‌ای رو توی بازی قرار بدن یا نتونستن و ... خودش جای سؤال هست ولی اینکه مراحل بازی بزرگ و وسیع هستن و اتفاقات زیادی هم در پس زمینه و SkyBox بازی رخ میدن میتونه نشون دهنده این باشه که باز "انتخاب"ـشون در طراحی مراحل این بوده، نه اینکه نتونسته باشن.

به نظر من 343 تغییرات خیلی زیاد و مهمی رو در همین قسمت از بازی اعمال کرده (از تغییر شخصیت اصلی بازی گرفته، تا اضافه شدن کاراکترهای جدید و خط داستانی جدید و تغییرات زیاد در گیم پلی بازی، 60 فریم شدن بازی، اضافه کردن Warzone، بردن بخش Arena به سمت e-Sport و سرمایه گذاری زیاد برای موفقیتش و ...) و به خودش و کارش مطمعن بوده و الان هم نتایج بدی نگرفته (اگر که بیشترین دلخوری همه از بازی کمرنگ بودن نقش چیف و ... باشه) و البته یسری چیزها رو هم مجبور شدن قربانی کنن که Co-opـه آفلاین و عرضه نکردن BTB و Forge در زمان عرضه بازی از جمله اونها به شمار میان.

به نظرم برای شماره بعدی بازی باید بیشتر روی شخصیت پردازی، طراحی کاراکتر و روایت بهتر داستان و زیاد کردن اتفاقات اپیک تمرکز کنن تا بتونن نتایج بهتری بگیرن (مدهای آنلاین هم که بنظر میاد خوب باشن و فقط باید همین بیس فعلی رو بهبود بدن).
 
این امتیازات قطعا تو فروش بازی هم تاثیر داره وحتی تو فروش وان هم تاثیر گذاره
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or