امتیازات بازی Halo 5: Guardians

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Halo5_KeyArt_Horiz_Final1.jpg




ThisGenGaming- 9.5*
+Fireteams are a great addition
+The story is magnificent
+Audio and vIsuals are outstanding
+343 shook the pillars and were rewarded
-A few encounters were a little repetitive
-I have to wait for the next game!
Nextgengamingblog- 9*
(If I was to score the campaign alone I would give it 9/10)
*فقط کمپین بررسی شده
GamingTrend : 100
Gaming Age : 100
Gamereactor : 100
We Got This Covered : 95
Arcade Sushi : 95
Multiplayer.it : 95
Game Over Online : 95
MondoXbox : 94
Vandal Online : 92
Hobby Consolas : 92
XET : 90
Meristation : 90
Attack of the Fanboy : 90
Gamer.no : 90
gamerevolution : 90
escapis : 90
Game Rant : 90
Gadgets 360 : 90
Polygon : 90
USgamer : 90
wegotthiscovered : 90
Everyeye.it : 88
Gaming Nexus : 88
Gamer.nl : 85
Level7.nu : 80
Gameblog.fr : 80
Hardcore Gamer : 80
CGMagazine :80
COGconnected : 80
Rocket Chainsaw : 80
Giant Bomb: 80
Daily Dot : 80
progressbar : 80
Press Start : 80
Lazygamer : 79
Destructoid : 70
Paste Magazine : 60
Eurogamer – no score
IGN – review in progress
TIME – 3.5/5
GameSpot – “where’s our review?”
Ars Technica – “Come for the multiplayer”
Hardcore Gamer – 4/5
US Gamer – 4/5
AR12 Gaming – 9/10
Pixel Vulture – 94/100
Pennyworth Reviews – 3.8/5
InsideGamer.nl - 85/100
Metro GameCentral - 90/10
3DJuegos - 95/100
TorontoSun 7.0/10
OXM UK 8.0/10
GameOver.gr 9.0/10
CheatCodeCentral 9.6/10
 
آخرین ویرایش:
60 فریم کردن که فوق العاده تصمیم خوبی بود. احتمالا بهترین تصمیمی بوده که 343 از ابتدای تأسیسش گرفته. هرچند من میدونم این یکی دو نفری که گیر دادن به 60 فریم مشکلشون کجاست:دی
مدهای آنلاین (مخصوصا Warzone :x) و بیس بازی و گیم پلی و همه چی به بالاترین نقطه تکامل سری هیلو رسیده، فقط تنها اشتباهشون همین قضیه داستان بود که چیف رو بردن تو حاشیه. یا نباید این کار رو میکردن، یا در این صورت شماره 5 رو از تایتل بازی حذف میکردن. حتی کمپین 4 نفره هم به نظر من کار خوبیه چون نمیتونست تو همون حالت قدیم بمونه و evolve نشه، ولی نه اینکه بیان چیف رو از صحنه بردارن. مشکل الان از plot داستانیه که این مسیر رو انتخاب کرده، وگرنه تمام تصمیماتشون در تمام المان های بازی کاملا درست بوده.
به نظر من 343 تغییرات خیلی زیاد و مهمی رو در همین قسمت از بازی اعمال کرده (از تغییر شخصیت اصلی بازی گرفته، تا اضافه شدن کاراکترهای جدید و خط داستانی جدید و تغییرات زیاد در گیم پلی بازی، 60 فریم شدن بازی، اضافه کردن Warzone، بردن بخش Arena به سمت e-Sport و سرمایه گذاری زیاد برای موفقیتش و ...) و به خودش و کارش مطمعن بوده و الان هم نتایج بدی نگرفته (اگر که بیشترین دلخوری همه از بازی کمرنگ بودن نقش چیف و ... باشه) و البته یسری چیزها رو هم مجبور شدن قربانی کنن که Co-opـه آفلاین و عرضه نکردن BTB و Forge در زمان عرضه بازی از جمله اونها به شمار میان.

به نظرم برای شماره بعدی بازی باید بیشتر روی شخصیت پردازی، طراحی کاراکتر و روایت بهتر داستان و زیاد کردن اتفاقات اپیک تمرکز کنن تا بتونن نتایج بهتری بگیرن (مدهای آنلاین هم که بنظر میاد خوب باشن و فقط باید همین بیس فعلی رو بهبود بدن).
Quoted for truth
 
امیدوارم سر شماره بعدی به راه راست هدایت بشن.

این قسمت را باید بگم متاسفانه راه برگشتی ندارند ! منطقی نیست که شماره بعدی را 30 فریم کنن درحال اینکه شماره قبلش تو 60 فریم اجرا میشد ! از اول باید این ......... را نمیخوردند که بعدش به مشکل بخورند . اگه اینها عقل تو کلشون بود مثل n تا استودیو بخش سینگل را 30 فریم در نظر میگرفتند و هیچ مشکلی به وجود نمیاورد الان بازیهای بزرگ همگی دارند از این شیوه استفاده میکنند .

هرچند من میدونم این یکی دو نفری که گیر دادن به 60 فریم مشکلشون کجاست:دی
متاسفانه درکش برات سخته :دی که بدونی 60 فریم کردن فقط محدودیت گرافیک بصری نمیاره بلکه محودیت های مربوط به گیم پلی هم میاره به خاطر محدودیتی که ایجاد میکنه روی هوش مصنوعی محیطهای شلوغ و n تا چیز هم محدودیت میاره یعنی از اینی که هست هم میتونستند بهتر کنند . یعنی یا باید از این طرف بزنی یا از اون طرف .
 
آخرین ویرایش:
اگه سینگل رو 30 فریم می‌‎کردن، سوئیچ بین مالتی و سینگل خیلی Jarring می‌شد.
کافیه توی TLOU R بین 30 و 60 سوییچ کنید تا ببینید چه حالی بهتون دست می‌ده :دی
 
اگه سینگل رو 30 فریم می‌‎کردن، سوئیچ بین مالتی و سینگل خیلی Jarring می‌شد.
فکر کن با چهار تا دوستت party تشکیل میدی، میرید چند ساعت Warzone بازی میکنید رو 60 فریم، بعد میرید دو تا مرحله کمپین رو چهار نفری تموم کنید رو 30 فریم:دی چشم آدم درد میگیره اصلا.
نقد GS خیلی نقد خوبیه. آخرش با این قسمت تموم میکنه:
In some ways, Halo 5 is the boldest Halo yet. The franchise's multiplayer is at its peak, with a mode I'm sure I'll return to several times over. But then there's the campaign, which introduces fluid new movement and open level design, yet can't tell a coherent story to match. There are signs of a phenomenal shooter here, but certain narrative aspects feel underdeveloped, holding the franchise's newest sequel back from true excellence.

Like Spartan Locke and his team, 343 is chasing after something bigger than itself, and with Halo 5: Guardians, it comes close. Now if only it could reach out its arm and take hold.
 
این امتیازات قطعا تو فروش بازی هم تاثیر داره وحتی تو فروش وان هم تاثیر گذاره

Call of Duty و فن هاش...
این داستان...
Halo و فن هاش...

- - -ویرایش - - -

60 فریم کردن مرحله داستانی halo 5 به نظر من اشتباه بود چون این 60 فرم شدن دست کم 60-70 درصد زمان تیم تکنیکی و 3D Artist ـهای بازی رو هدر داده خدا میدونه چقدر طرح و کانسپت رو برای عملی شدن این 60 فریم شدن از بازی کنار گذاشتن سخت افزار Xbox one خودش محدود و بد قلق هست دیگه اضافه کردن یه محدودیت جدید (رندر هر فریم روی 16 میلی ثانیه) نباید به این محدودیتها اضافه میشد من تقریبا مطمئنم این محدودیت روی روایت داستان بازی هم تاثیر غیر مستقیم داشته، وقتی محدودیت وجود داشته باشه سازنده ها مجبورن از خیلی از ایده ها به خاطر محدودیت زمانی و تکنیکی صرف نظر کنن که شاید به چشم نیاد ولی در نهایت تاثیر خودش رو میگذاره یه نمونه قابل توصیفش کوتاه شدن بخش داستانی، اینکه یه بازی 60 فریم باشه خیلیم عالیه ولی نه روی سخت افزار Xbox one و توی این موقعیت زمانی.
Co-op کردن هم یه محدودیت اضافه هست هم ریسورس بیشتر صرف میکنه هم از نظر تکنیکی وزنه به حساب میاد چیزی که الان Xbox بهش احتیاج داشت یه Halo کاملا وفادار به اصول Haloـهای موفق بانجی بود متاسفانه مایکروسافت علاقه زیادی داشته قاشق رو بچرخونه بزاره دهنش.
این جور ریسکهارو باید روی یه قسمت غیر اصلی بازی انجام میدادن و بازخوردهارو میسنجیدن بعد فیدبکهای مثبتش رو روی بازی اصلی پیاده میکردن، به هر حال این Halo یه پروسه طولانی مدت 5 ساله بود که میشه گفت بخشی از میراث مدیرای قبلی ایکس باکس بود امیدوارم سر شماره بعدی به راه راست هدایت بشن.

ریسک ۶۰ فریم کردن بازی خطرناک بود...بهتر بود که بخش کمپین رو ۳۰ فریم می کردند...
اما یه چیزی هست اون هم موارد جدید بازی هست....Warzone یا Arena...چه بازخوردهای خوبی داشته...یا گیمپلی فوق العاده اون...هیچ نقصی به گیمپلی وارد نیست...تنها داستان حفره های عمیقش ایجاد مشکل کرده که باید تا نسخه بعدی صبر کرد...
 
اگر دوستان هم یادشون باشه بازی اولش با اسم Halo خالی معرفی شدش و خیلی ها هم تا مدت ها احمال میدادند نسخه فرعی هست این نسخه ولی فکر کنم بازم به خاطره مسائل مارکتینگ و فروش امدن عدد شماره 5 رو روی بازی گذاشن.در کل این کنار گذاشتن مستر چیف اشتباه بزرگی بود که متاسفانه انجام دادند.

پ.ن:یادی کنیم از کوجیما که فکرش کار کرد و کنار اسم MGS به خاطره محتوای داستان شماره نذاشت و با اسم MGS V بازی رو عرضه کرد.
 
+GamesRadar
8.0/10
Certainly not a bad Halo game, but one that succeeds despite its innovations, not because of them. With multiplayer the high point, Halo 5 is worthwhile, if not always truly convincing
 
یادش بخیر، دیگه هیچ وقت همچین چیزی منتشر نخواهد شد.
یادمه درست در همون ابتدای بازی که چیف یهو حرکت کرد و بلند شد و کیت کورتانا رو از فرمانده گرفت و گذاشت پشت گردنش همون جا دادم اقا 10/10

uwep_untitled.jpg
 
یادش بخیر، دیگه هیچ وقت همچین چیزی منتشر نخواهد شد.
یادمه درست در همون ابتدای بازی که چیف یهو حرکت کرد و بلند شد و کیت کورتانا رو از فرمانده گرفت و گذاشت پشت گردنش همون جا دادم اقا 10/10

uwep_untitled.jpg

تعداد منتقدین 86تا بودن کسایی که می گفتن تعداد منتقدان کمتر بوده#-o
آقا من همین جا می گم به جز اندک مشکلات طراحی مراحل بازی از نطر کمبات و مالتی بسیار خفنه ولی برای منی که کمپین بازم و داستان هیلو برام خیلی مهمه و هیلو شماره دار=چیف می دونم این بازی فاجعهست
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or