امتياز سايتها و مجلات به Resident Evil 5

بار ها در اين زمينه بحث شده كه مجله هايي مثل OPM و OXM در چه حد متعبر هستند و واقعا اين حرف هايي كه هيچ كس نميگه ماست من ترشه مسخرست و گرنه OPM اگه اشتباه نكنم هيچ وقت به Motorstorm 2 نمره 6 نميداد و يا فرضا OXM به بازي مثل GOW 2 امتياز بالاتر از 9 مي داد.
نكته بعدي اصلا دوست ندارم اينجا دوباره بحث KZ 2 , GOW 2 رو ببينم.
نكته اخر يكم به لحنتون توجه كنيد اگر بر حسب قوانين بود تا به حال بايد چندين نفر بن مي شدند بار ها گفته شده با الفاظي همچون فن بوي هم ديگر رو خطاب نكنيد.
 
تنها دلیلی که باعث میشه این بازی از بعضی سایتها امتیاز پایین بگیره کنترل بد بازی هست . یه کنترل نسل گذشته که واقعا جای تاسف داره کپکام تا حالا نتونسته بعد شماره 4 کاری انجام بده . حداقل یه نگاهی میکردند به بازی هایی مثل gow کمی یاد میگرفتند .
حالا بعضی ها هم دوست داشتند که کنترل بازی تغییر نکنه و نشه هنگام راه رفتن تیر اندازی کرد ؟!
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم چرا هر بازیی رو میخواید تحلیل کنید باید با geow مقایسش کنید!! شورش رو در آوردیدا!! کنترل بازی خوبه بیشتر مشکلات رو از قسمت آنلاین بازی گرفتن!! به نظرت اگر کنترل اینطوری نبود اصلا میشد اسمش رو re گذاشت!! حداقل بذار وایسیم تیراندازی کنیم تا یکی از المانهای اصلی سری حفظ شده باشه!!معنی نداره کاور گیری و تیراندازی در این بازی!! البته طبق نوشته هایی مجلات تا الان بازی در مراحل آخرش حالت کاور گیری هم داره و حتی دشمنان تفنگ هم استفاده میکنند:eek:حالا حساب کنید حق نیست 80!!! :laughing:
 
Resident Evil 5
may contain "Hard" content not suitable for both n00bs & children

یه خوشحال آلمانی به بازی داده بود 8 گفته بود چه معنی داره این همه راشیسم! الان مده سنگ آفریقا رو به سینه بزنن دیگه... یارو هنوز فکر می کنه آفریقا اسم یکی از قمرهای زمینه برا من 2 نمره بخاطر راشیسم کم میکنه.
کنترل بازی هم هیچ مشکلی نداره، هرکس دوست داره بره مث تراکتور آدم هاروست کنه بازی این مدلی زیاده. رزیدنت همیشه همینطور بوده، حالا که همه چیزش رفته، به این یه موردش گیر ندید دیگه. Dead Rising که نیست! گیم پلی فوق العاده روونه، کنترلش برا اطفال و نوبز مناسب نیست، چون سخته. هرچند بعد یه مدت عادت میکنید. این قضیه کاورگیری و استفاده دشمن از اسلحه معنیش این نیست که Gears of War شده بازی. یکی دو بار تو Resi4 دیدیم. مثلا مساله کاورگیری تو Resi4 هم بود، وقتی دینامیت مینداختن پشت یه چیزی میکپیدی که بعد بصورت اسپری رو دیوار باقی نمونی. اینم همون حالت رو داره.
 
من نمیدونم مگه ادم سیاه رو بکشی(اندرون گیم) مشکل شرعی داره ولی سفید رو
بکشی حلاله-باید یک سر پیش این مرجع تقلید بریم
تنها دلیلی که باعث میشه که این بازی از بعضی سایتها امتیاز پایین بگیره کنترل بد بازی هست . که یه کنترل نسل گذشته که واقعا جای تاسف داره که کپکام تا حالا نتونسته بعد شماره 4 کاری انجام بده . حداقل یه نگاهی میکردند به بازی هایی مثل gow کمی یاد میگرفتند .
حالا بعضی ها هم دوست داشتند که کنترل بازی تغییر نکنه و نشه هنگتم راه رفتن تیر اندازی کرد ؟!
خدایش فرخ حرفت رو باید طلا بگیرند ولی اینا به خاطر اینکه از همه جدا باشند
(.... فیل باز شده اینا از توش افتادن بیرون):biggrin1:
حتما باید با بد بختی و حقارت بازی کنی!!!!!!!!:mad:
خدایش شانس اوردیم را رفتن بازی ها رو روی تریگر های کنترلر نزاشتن:-":-"


خدایش سخته ایستادن و تیر زدن به موجوداتی که حرکت میکنند و حمله میکنند:-"
اگه اونا هم می ایستادند و بعد ضربه میزدند و قدرتشون و تعدادشون کم بود اون یک چیزی ولی
اینی که یکسری باهاش حال میکنند من نمیدونم جریانش چیه
ولی بازم نظر همه برای همه محترمه:biggrin1::biggrin1::biggrin1::cheesygri
 
اين نقد در فروم سايت هاي مختلف در موردش بحث شده و از آن اشكالاتي گرفته شده
1.گفته شده بازي كوتاه است(7 ساعت و نيم) در صورتي كه سايت هاي قبلي كه نقد كرده بودند به كمتر از 12 ساعت اشاره نكرده بودند.(هر كدام يك مقداري را گفته بودند).به گفته يكي از اعضاي GAMESPOT در PREVIEW كه IGN كرده بوده گفته شده نصفي از بازي را در 6 تا 9 ساعت مي توان تمام كرد.(يادم هست يك سايت به 18 ساعت هم اشاره كرده بود)

2.گفته شده هوش شوا در استفاده از اسلحه پايين است .در صورتي كه همه از هوش شوا تعريف كرده اند و به يكي از اعضاي GAEMSPOT اگر مي خواهيد هوش شوا را را در استفاده از اسلحه ببينيد اون را در حالت ATTACK POSITION بگذاريد تا نوع مبارزه او را ببينيد.در حالت CO-OP هم كه ديگه دست خودمان هست كه چه كار كنيم.
3.به سيستم COVER اشكال گرفته شده.مگه بازي داراي حالت COVER هست يا شايد همان حالتي كه امير اشاره كرد را به عنوان سيستم كاور در نظر گرفته اند.هيچ سايت يا مجله اي در REVIEW يا PREVIEW خودش به اين نوع كاور گيري نه اشاره كرده و نه اشكال گرفته است.
بهتر است خودتان هم اين فروم ها را نيز بخوانيد
فروم سايت GAMESPOT
فروم سايت كپكام اروپا
 
همونطور كه قبلا هم گفتم من دوست دارم كنترل بازي همينطوري بمونه ولي دوست ندارم دشمنان بازي (حداقل دشمنان معمولي) انقدر سريع باشن.
بازي خيلي سريع شده. همچنين محيط بازي خيلي بازه. در 4 شما يه مسير تقريبا خطي رو ميرفتيد و دشمنان از جلو به سمتتون حمله ميكردند و نهايتا از پشت و جلو (دو طرف). زامبيها هم انقدر سريع نبودند. اين كنترل خوراكه RE4 بود. ولي تو اين قسمت دشمنا از همه طرف حمله ميكنن كه براي اين نوع كنترل مناسب نيست.
من مشكلم با كنترل نيست چون بايد همينطور باشه، مشكلم سرعت دشمناست. حداقل ديگه موتورسوار تو بازي نميزاشتن!
يه مشكل ديگم هم (:biggrin1:) حضور شوا در كنارمون تا آخر بازيه. اصلا معني نداره تو يه بازيه ترسناك يار داشته باشي. شما تو كدوم بازي ترسناك يار داشتيد؟ بازي شده Army Of Two در سبك Survival Horror.:biggrin1:
 
Resident Evil 5
may contain "Hard" content not suitable for both n00bs & children

یه خوشحال آلمانی به بازی داده بود 8 گفته بود چه معنی داره این همه راشیسم! الان مده سنگ آفریقا رو به سینه بزنن دیگه... یارو هنوز فکر می کنه آفریقا اسم یکی از قمرهای زمینه برا من 2 نمره بخاطر راشیسم کم میکنه.
کنترل بازی هم هیچ مشکلی نداره، هرکس دوست داره بره مث تراکتور آدم هاروست کنه بازی این مدلی زیاده. رزیدنت همیشه همینطور بوده، حالا که همه چیزش رفته، به این یه موردش گیر ندید دیگه. Dead Rising که نیست! گیم پلی فوق العاده روونه، کنترلش برا اطفال و نوبز مناسب نیست، چون سخته. هرچند بعد یه مدت عادت میکنید. این قضیه کاورگیری و استفاده دشمن از اسلحه معنیش این نیست که Gears of War شده بازی. یکی دو بار تو Resi4 دیدیم. مثلا مساله کاورگیری تو Resi4 هم بود، وقتی دینامیت مینداختن پشت یه چیزی میکپیدی که بعد بصورت اسپری رو دیوار باقی نمونی. اینم همون حالت رو داره.


مشکل این بازی هموناییه که قبلا من گفتم. اما مشکل کنترل هم داره هنوز موقع دویدن از استیف خبری نیست. کریسم که ماشاالنرزول نصف اسکرینو میگیره :دی ولی لااقل بازی از هاردشیپ قابل ملاحظه ای برخورداره من از دمو راضیم :دی
 
ه مشكل ديگم هم () حضور شوا در كنارمون تا آخر بازيه. اصلا معني نداره تو يه بازيه ترسناك يار داشته باشي. شما تو كدوم بازي ترسناك يار داشتيد؟ بازي شده Army Of Two در سبك Survival Horror.
تو خیلی از نسخه های اویل شما یار داشتی و داری!
مگه نسخه های قبلیش رو اصلا ندیدی؟ مخصوصا اونایی که آنلاین داشتن(فکر کنم outbreak بود)
هدف بازیه ترسناک که فقط این نیست که هر نسخه ترسناکتر و ترسناکتر بشه! اینجوری که خیلی کلیشه ای میشه!
بلاخره بعضی اوقات باید هیجان بره بالا!
ولی بعظی چیزاش خیلی سوتیه:-"
تو همین نسخه دموش اون یارو گندهه با 6 متر قدش تبر (اگه اسمشو تبر بزاریم) رو رو زمین میکشید اما اون یکی که اره برقی دستش بود با اون هیکل ریزش اره رو طوری راحت نگه داشته ایمگار 2-3 کیلو بیشتر نیست:laughing:
اصلا بازی پره از پارادوکس
 
البته امير واقعا اين مسخره هست كه كريس وقتي خنجر دستش هست راه نميره. ماشالا با اون همه زامبي خشاب كه برات نمي مونه مجبوري از خنجر استفاده كني اما كريس مثل ادم هاي فلج يك جا مي ايسته :biggrin1:
 
کریس انگار تو این مدته معلولیت ذهنی داشته نمیتونه دو تا کار رو با هم انجام بده اما باز هم هر جور باشه Resident Evil هست و همین اسم برای یک بازی خوب تضمین خوبی هست;)
 
تو خیلی از نسخه های اویل شما یار داشتی و داری!
مگه نسخه های قبلیش رو اصلا ندیدی؟ مخصوصا اونایی که آنلاین داشتن(فکر کنم outbreak بود)
هدف بازیه ترسناک که فقط این نیست که هر نسخه ترسناکتر و ترسناکتر بشه! اینجوری که خیلی کلیشه ای میشه!
بلاخره بعضی اوقات باید هیجان بره بالا!
نه ببين. اين فرق داره. از اول تا آخر بازي تو داستان اصلي در كنارته.

بازي به ترسناكيه حداقل 4 هم باشه من راضيم. ترسناكتر پيشكش!
بله هيجان لازمه. اين هيجان رو هم ميشه تو بازي هاي ديگه تجربه كرد نه اين بازي.
البته امير واقعا اين مسخره هست كه كريس وقتي خنجر دستش هست راه نميره. ماشالا با اون همه زامبي خشاب كه برات نمي مونه مجبوري از خنجر استفاده كني اما كريس مثل ادم هاي فلج يك جا مي ايسته :biggrin1:
كسري خوشم مياد هميشه نكته سنجي.:biggrin1:
اين يه مورد به نظر من مشكلي نداره باشه. حالا تفنگ يه چيزي. شايد دور از واقعيت باشه. ديگه اين كه دور از واقعيت نيست بدويي و همينجوري به دور و برت خنجر بزني.:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or