امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
Indiana Jones and the GreatCircle
8
نکات مثبت:
1. داستان جذاب و درگیرکننده
روایت کلاسیک ایندیانا جونز با حس ماجراجویی، رمز و راز تاریخی، و شخصیت‌پردازی قوی.
2. تنوع محیطی بالا
3. گیم‌پلی متنوع و متعادل
4.پازل‌های هوشمندانه و طبیعی
پازل‌ها به خوبی در داستان و محیط ادغام شدن و زورکی نیستن.
5. صداگذاری و موسیقی عالی
6. وفاداری به سبک ایندیانا جونز
نکات منفی:

1. هوش مصنوعی ضعیف دشمنان
2نبود آزادی کامل در مبارزات

3مبارزات با اسلحه کم‌عمق
چون تمرکز بازی بیشتر روی شلاق و مبارزات تن‌به‌تن هست، مبارزه با اسلحه‌ها خیلی عمق نداره.
 
Indiana Jones and the GreatCircle
8
نکات مثبت:
1. داستان جذاب و درگیرکننده
روایت کلاسیک ایندیانا جونز با حس ماجراجویی، رمز و راز تاریخی، و شخصیت‌پردازی قوی.
2. تنوع محیطی بالا
3. گیم‌پلی متنوع و متعادل
4.پازل‌های هوشمندانه و طبیعی
پازل‌ها به خوبی در داستان و محیط ادغام شدن و زورکی نیستن.
5. صداگذاری و موسیقی عالی
6. وفاداری به سبک ایندیانا جونز
نکات منفی:

1. هوش مصنوعی ضعیف دشمنان
2نبود آزادی کامل در مبارزات

3مبارزات با اسلحه کم‌عمق
چون تمرکز بازی بیشتر روی شلاق و مبارزات تن‌به‌تن هست، مبارزه با اسلحه‌ها خیلی عمق نداره.
واقعا هوش مصنوعی ضعیف بود مخصوصا ۵۰ متر میرفتی اونور دوباره میومدی بعضی لوکیشن ها کاریت نداشتن سربازها😂
ولی گرافیک خوب و داستان و پازل های خیلی خوبی داشت
مثل خوره افتادم به جونش واسه پلات کنسول ۳روزی درگیر بود😂😂
یکی نکته مثبت که داشت اینه که اگه واسه کالکشن مدسانس که تجارت کنی واسه خرید کتاب یکی جا گذاشتم مرحله اول گفتم بیچاره شدم از اول ولی وسط بازی فهمیدم امکان جابه‌جایی به لوکیشن چپتر ها هست😁خیلی خوب بود
امتیاز ۸/۱۰ خوبه براش👍
 
میخوام از یه بازی بگم که بعد از مدت ها بهم نشون داد حروم کردن وقت اونم سر یه بازی گرون قیمت چه جوریه، بازی ایی که نه سازندگانش، بلکه مدیران و ناشرین اش رو باید با اردنگی تا دم در مشایعت کرد

بله دوستان قراره در مورد Ubisoft و Starwars Outlaw صحبت کنیم

یعنی من نمیدونم چه مقدار پتانسیل، توانایی، منابع یا هر چیزی که هست باید نابود بشه تا اینا بفهمن هر چیزی رو نباید هی باهام قاطی کرد
متاسفانه با اینکه بازی از لحاظ طراحی هنری و گستردگی نقشه خوب در اومده، خود بازی گیم پلی اش هیچ چنگی به دل نمیزنه، اونقدر سعی کردن مخفی کاری رو همه جا بچپونن که ادم عصبانی میشه، میخوان روش های مختلفی برای ورود به یه پایگاه یا سفینه باشه اما نهایت میشه نصف وقت تون رو دنبال یه جایی گشتن برای ورود و در نهایت میشه یه کانال تهویه و نفوذ به پایگاه تا بیخ مسلح و افراد احمقی که هی کانال گذاشتن تو بری بزنی همه چی رو از بین ببری ! درسته خود دنیای استاروارز خیلی plot hole و سوراخ داره ولی نه دیگه اینجوری
تنها قسمت هایی که شاید از بازی کمی دلچسب میشد وقت اکشن شدنش بود که اون هم اواخر بازی اوج گرفت اما باز هم ایرادات گان پلی و علی الخصوص کاورگیری نصفه نیمه ناقص، اعصاب ادم رو بهم میریخت

مشکل بعدی گستردگی و تنوع شلخته ماموریت ها و objective ها، گنج ها و اطلاعات بازی که یه جورایی میخواد به شما ماموریت های گوناگونی بده ولی باز سر مسائل بالا به علاوه اینکه برای رفتن و رسیدن به هرکدوم شون باید پنج دقیقه سواری کنید و بعد با یک نقشه باز هم ناقص و بی استفاده هی باید دنبال مسیر اصلی بگردید و شانس تون بگه با یه گروه خلافکاری دچار مشکل نباشید و گرنه یهو گردان گردان دشمن میاد راه تون رو سد میکنه و باید با یه مشت اسپیدر ران ( بخوانید موتورسوار) احمق که اگر بخواهید سریع از بین شون ببرید کافیه برید کنار دیواریهو‌ ترمز کنید تا همه شون برن تو دیوار تا تک تک منفجر بشن
و بعد برای هر گونه اقدامی نسبت به یه گروه خلافکاری یهو مجازات می شید و اعتبار تون منفی میشه و دوباره درگیری، حتی بدتر امکان داره چندین بار بفرست تون یه جای خاص برای objective ها متفاوت اما یک مکان

من که سعی میکردم از سر و ته این مدل بازی ها سر دربیارم با چنان سرعتی سعی کردم که فقط تموم اش کنم که سه نفر از افرادی رو که میشد استخدام کرد برای سفینه کلا skip کردم که فقط بازی تموم بشه! و حتی بدتر از اون درجه سختی رو گذاشتم روی story که فقط تموم بشه و از شر این عذاب خلاص بشم، واقعا حروم کردن پول و استعداد یکی از بزرگترین استعدادهای یوبی سافت و خاندان گیلموت که اینجا نمود پیدا کرد و الانه هم میگن بازی نفروخت چون استاروارز افت کرده!!! فکر میکنم گیلموت خان از Andor و mandalorian چیزی نشنیده که همون سریال اولی همه جوره ترکونده و بودجه فوق عظیمی داشت! و دومی هم ملتی منتظر فیلم اش هستن تا بیاد

کاراکترهای اصلی نچسب، داستانی که یهو افت و‌ خیز ابدوغ خیاری پیدا میکنه و سعی میکنه با انداختن بار احساسی و اخلاقی یه چیزی رو توجیه کنه ولی اونقدر اشتباه این هارو توضیح میده و میچینه کنار هم که ادم به خودش و ملت شک میکنه

نقاط قوت بازی معدود و مظلوم اند، حیف از اون بدبختی که نشست سیاره Akiva رو طراحی کرد و ساخت و‌ در نهایت شد یه کادر قشنگ با بدترین جای ممکن برای نمایش در رزومه اش


در نهایت فقط و فقط به خاطر طراحی محیط و اهنگ های سبک استاروارزی میتونم بین پنج و شش بهش نمره بدم، بازی با این حجم و توان، با این مقدار عقبه، چنین حرکتی در حد همون AAAAAAA نامیدن گیم هاشون هست

5.5/10
 
آخرین ویرایش:
میخوام از یه بازی بگم که بعد از مدت ها بهم نشون داد حروم کردن وقت اونم سر یه بازی گرون قیمت چه جوریه :| بازی ایی که نه سازندگانش، بلکه مدیران و ناشرین اش رو باید با اردنگی تا دم در مشایعت کرد

بلکه دوستان قراره در مورد Ubisoft و Starwars Outlaw صحبت کنیم

یعنی من نمیدونم چه مقدار پتانسیل، توانایی، منابع یا هر چیزی که هست باید نابود بشه تا اینا بفهمن هر چیزی رو نباید هی باهام قاطی کرد
متاسفانه با اینکه بازی از لحاظ طراحی هنری و گستردگی نقشه خوب در اومده، خود بازی گیم پلی اش هیچ چنگی به دل نمیزنه، اونقدر سعی کردن مخفی کاری رو همه جا بچپونن که ادم عصبانی میشه، میخوان روش های مختلفی برای ورود به یه پایگاه یا سفینه باشه اما نهایت میشه نصف وقت تون رو دنبال یه جایی گشتن برای ورود و در نهایت میشه یه کانال تهویه و نفوذ به پایگاه تا بیخ مسلح و افراد احمقی که هی کانال گذاشتن تو بری بزنی همه چی رو از بین ببری ! درسته خود دنیای استاروارز خیلی plot hole و سوراخ داره ولی نه دیگه اینجوری
تنها قسمت هایی که شاید از بازی کمی دلچسب میشد وقت اکشن شدنش بود که اون هم اواخر بازی اوج گرفت اما باز هم ایرادات گان پلی و علی الخصوص کاورگیری نصفه نیمه ناقص، اعصاب ادم رو بهم میریخت

مشکل بعدی گستردگی و تنوع شلخته ماموریت ها و objective ها، گنج ها و اطلاعات بازی که یه جورایی میخواد به شما ماموریت های گوناگونی بده ولی باز سر مسائل بالا به علاوه اینکه برای رفتن و رسیدن به هرکدوم شون باید پنج دقیقه سواری کنید و بعد با یک نقشه باز هم ناقص و بی استفاده هی باید دنبال مسیر اصلی بگردید و شانس تون بگه با یه گروه خلافکاری دچار مشکل نباشید و گرنه یهو گردان گردان دشمن میاد راه تون رو سد میکنه و باید با یه مشت اسپیدر ران ( بخوانید موتورسوار) احمق که اگر بخواهید سریع از بین شون ببرید کافیه برید کنار دیواریهو‌ ترمز کنید تا همه شون برن تو دیوار تا تک تک منفجر بشن
و بعد برای هر گونه اقدامی نسبت به یه گروه خلافکاری یهو مجازات می شید و اعتبار تون منفی میشه

من که سعی میکردم از سر و ته این مدل بازی ها سر دربیارم با چنان سرعتی سعی کردم مه فقط تموم اش کنم که سه نفر از افرادی رو که میشد استخدام کرد برای سفینه کلا skip کردم که فقط بازی تموم بشه! و حتی بدتر از اون درجه سختی رو گذاشتم روی story که فقط تموم بشه و از شر این عذاب خلاص بشم، واقعا حروم کردن پول و استعداد یکی از بزرگترین استعدادهای یوبی سافت و خاندان گیلموت که اینجا نمود پیدا کرد و الانه هم میگن بازی نفروخت چون استاروارز افت کرده!!! فکر میکنم گیلموت خان از Andor و mandalorian چیزی نشنیده که همون سریال اولی همه جوره ترکونده و بودجه فوق عظیمی داشت! و دومی هم ملتی منتظر فیلم اش هستن تا بیاد

کاراکترهای اصلی نچسب، داستانی که یهو افت و‌ خیز ابدوغ خیاری پیدا میکنه و سعی میکنه با انداختن بار احساسی و اخلاقی یه چیزی رو توجیه کنه ولی اونقدر اشتباه این هارو توضیح میده و میچینه کنار هم که ادم به خودش و ملت شک میکنه

نقاط قوت بازی معدود و مظلوم اند، حیف از اون بدبختی که نشست Akiva رو طراحی کرد و ساخت و‌ در نهایت شد یه کادر قشنگ با بدتر جای ممکن برای نمایش در رزومه اش


در نهایت فقط و فقط به خاطر طراحی محیط و اهنگ های سبک استاروارزی میتونم بین پنج و شش بهش نمره بدم، بازی با این حجم و توان، با این مقدار عقبه، چنین حرکتی در حد همون AAAAAAA نامیدن گیم هاشون هست

5.5/10
نمی دونستم اوضاع انقدر خرابه
در مورد استار وارز هم فقط باید یه نگاه به موفقیت استار وارز جدای ها انداخت تا فهمید ربطی به ایپی نداره
مشکل اینه اینا توقع دارن منظور از «اعتبار ایپی» این باشه که هر چرتی روش برچسب استار وارز باشه فروش خفنی بکنه
 
  • Like
Reactions: Thundersky
نمی دونستم اوضاع انقدر خرابه
در مورد استار وارز هم فقط باید یه نگاه به موفقیت استار وارز جدای ها انداخت تا فهمید ربطی به ایپی نداره
مشکل اینه اینا توقع دارن منظور از «اعتبار ایپی» این باشه که هر چرتی روش برچسب استار وارز باشه فروش خفنی بکنه

ببین اوضاع خیلی خراب تر از اون چیزیه که فکر بکنی
فرض کن برای بیهوش کردن و ضربه زدن به استورم‌تروپر با چهار کیلو helmet مشت میزنه تو صورتش تا بیهوش بشه :| خوب عزیز من حداقل یه پنجه بکسی، شوکری چیزی بذار توجیه کنه
یه شوکر طور داره که برای ربات ها یا دشمن های گنده تر استفاده میشه که من عمرا دنبال ماموریت اش میرفتم
 
ببین اوضاع خیلی خراب تر از اون چیزیه که فکر بکنی
فرض کن برای بیهوش کردن و ضربه زدن به استورم‌تروپر با چهار کیلو helmet مشت میزنه تو صورتش تا بیهوش بشه :| خوب عزیز من حداقل یه پنجه بکسی، شوکری چیزی بذار توجیه کنه
یه شوکر طور داره که برای ربات ها یا دشمن های گنده تر استفاده میشه که من عمرا دنبال ماموریت اش میرفتم
نه حالا سخت نگیر شاید مشتش قوی بوده😁
 
  • Like
Reactions: Thundersky
Blue Prince
یکی از جذاب ترین indie های این دهه. یه بازی معمایی پر از پازل هایی که نه مثلشو جایی دیدین و نه خواهید دید.
شما در نقش یه پسر هستید که به عمارت عموش دعوت میشه تا ارثیه ی خودشو بگیره. اما طبق وصیت عموش, ارثیه فقط در حالتی بهش تعلق میگیره که بتونه طی ۱ روز به اتاق شماره ی ۴۶ برسه!
شما توی بازی یه تعداد مشخص قدم میتونید بردارید. بعد از اینکه قدم هاتون به صفر رسید, بازی وارد روز بعد میشه و هرچی پیشرفت داشتید, ریست میشه.
سیستم بازی اینطوریه که شما وارد ورودی عمارت میشید که همیشه ثابته. این ورودی شامل ۳ در هست. روی هر در کلیک کنید, میتونید اون در رو به ۳ اتاق به انتخاب خودتون تبدیل کنین‌. این اتاق ها طیف وسیعی دارن و به چهار گروه بن بست, تک درب ( در جهات مختلف) ، دو درب, سه درب و چهار درب تقسیم میشن. شما باید اتاقا رو طوری بچینید که به زیر زمین و در نهایت اتاق ۴۶ برسید! با پایان روز هم اتاقا ریست میشن و هیچ تضمینی نیست که روز بعد چه اتاق هایی بخواد براتون بیاد که draft کنین.
نقشه ی بازی ۹ در ۵ هست. یعنی ۴۵ خونه داره که میشه با ۴۵ اتاق پرش کرد.بعضی اتاقا برای draft کردنشون نیاز به الماس هست, بعضی ها نیاز به کلید و برخی نیاز به کارت هوشمند. پیدا کردن الماس و کلید و کارت, بسیار چالش برانگیزه و کاملا بر حسب RNG هست. برای افزایش قدم ها هم میتونید غذا بخورید و یا از اشپزخونه با سکه اونو بخرید و یا اتاق خواب و خوابگاه draft کنین.
بازی به شدت معماییه و حل کردنشون نیاز به این داره که تقریبا تمام اتاقا رو حداقل ۱ بار اسپاون کنین و تمامی سرنخ ها و نامه ها رو بخونین.
مثلا یکی از معماها های بازی این بود که clock tower رو draft کنین. بعد که واردش شدید میبینید که یکی از ساعت ها روی ساعت ۱:۳۰ قفل شده. اگر شما تا ساعت ۱:۳۰ همونجا وایسید, میبینید که یه درب مخفی اتوماتیک وار جلوتون باز میشه :D
یا مثلا اگر freezer رو درفت کنین, میبینید که تعداد زیادی سکه و الماس و کلید و... یخ زده و نمیتونید استفاده کنین. حالا اگر بر اساس شانس, فریزر رو روی نقشه کنار سونا یا موتور خونه یا کوره draft کنین, میبینید که گرمای اون اتاقا باعث میشه یخ های فریزر باز بشه و شما از اون سرنخ ها استفاده کنین :دی
به طور کل بخوام بگم, این بازی بی نهایت اعتیاد آوره و تا چند صد ساعت شما رو میخکوب خودش میکنه.

اگر دنبال یه بازی هستید که تا حد مرگ, مغزتونو به کار بگیره و شما رو غرق در دنیایی از رمز و راز کنه, این بازیو تست کنین.

Metacritic: 92
امتیاز من: ۱۰ از ۱۰
 
Uncharted: The Nathan Drake Collection
۱۰/۱۰
هر سه نسخه شاهکار بودند
مخصوصا نسخه دوم گرافیک گیم موسیقی یه شاهکاره
گیم‌پلی پلتفرمر، معما و مبارزه با سکانس‌های سینمایی، جذاب و خیلی تأثیرگذار است
نسخه یکم هم بشدت زیبا
 
  • Like
Reactions: Thundersky
به نظر من هم گیم پلی بازی خشک و بی روح هست


😄 خوب دیگه بازی رو ادامه نمی دادی
شاید یکی خوشش بیاد ولی این بازی برای کسایی شاید بیشتر جذاب باشه که دنبال جمع کردن و گنج پیدا کردن و اینا باشن فقط به شرطی که با سر و کله زدن با دشمنان بازی و یه مسیری رو رفتن و اومدن با نقشه فوق داغون مشکلی نداشته باشند
 
Wuchang: Fallen Feathers

بعد از تجربه ی بالای ۷۰ ساعت از بازی و رسیدن به باس اخر بازی, گفتم یه کوچولو با تمرکز بیشتری از بازی بنویسم.
اول از همه اینکه من شخصا عاشق سولز لایک هستم و بازیهای Nioh برام جزو ۱۰ بازی برتر زندگیم بودن و هستن. به همین دلیل فارغ از خوب یا بد بودن بازی, قطعا اونو پلات می کنم.
اما در مورد ووچانگ. ووچانگ یه بازی سولز لایک هست با ترکیبی از Nioh و تمرکز بر دارک سولز ۱!
بازی با توجه به اپدیت های اخیر, واقعا روون و بی مشکل روی پی اس ۵ پرو اجرا میشه و به نظرم مهم ترین رکن موجود در این بازی ها هست.
بازی نظر ویژوال تقریبا چشم نوازه و بازی رنگ و لعاب خوبی داره. اما از نظر فنی چندان قوی نیست. علی الخصوص کیفیت تکسچر ها و درا دیستنس که واقعا توی ذوق میزنه. از طرفی با اسپرینت کردن, مناظر بلوری میشه. اما به شخصه از نظر بصری از بازی راصیم. چون این بازیها, گرافیک اصلا شاخص مهمی نیست براشون.
بازی از نظر سبک مبارزه, نقاط ضعف و قوت خودشو داره. از جمله نقاط قوتش , استایل مبارزه, کمبو ها و قابلیت های اساحه ها هست. از طرفی اسکیل تری موجود در بازی خیلی خوش ساخت و جذابه و شما میتونید به سادگی هر اسلحه ای که خواستید رو اپگرید کنید و ابلیتی هاشو فعال کنین و یا اگر پشیمون شدید, مجدد دی اکتیوش کنید.
اما نقاط ضعفش, مهمترینش اینه که مبارزات بازی بر پایه ی تاکتیک و استراتژی نیست. نه حملات باس ها بر اساس قانون و استراتژی هست و نه سبک مبارزه ی شما. باس ها هیت باکس هستن صرفا و همینطور بی وقفه به شما صربه میزنن و اکثرا شما رو وان شات میکنن که این واقعا منطقی نیست. از طرفی ضربات شما به سختی اونا رو استان میکنه, ولی با هر ضربه ی باس شما میفتید روی زمین و انیمیشن بلند شدن از زمین به قدری طولانی هست که در اکثر‌ موارد شما خواهید مرد! از طرفی چون باس ها بی وقفه دارن کمبو میزنن, هیچ فرصتی برای شما نمیذارن که دنبال استراتژی بگردید. برای همین مجبورید تمام باس ها رو با یه سلاح مشخص مثل تبر و با هوی اتک بزنید.
مورد بعدی اینکه محیط های بازی با وجود اینکه حس گردش و اکتشاف رو توی بازیکن زنده نگه میدارن, ولی به طور اغراق شده و غیر منطقی ای پر از تله و امبوش های روی مخ هست. تمامی سولز لایک ها بین تله ها و امبوش ها تعادل برقرار میکنن. ولی این بازی به طرز عجیب و ازار دهنده ای همه جا رو تله گذاشته که خوب برای چنین سبک از بازی ای, خیلی مناسب نیست.
مورد بعدی بعضا, فاصله ی بسیار زیاد بین شراین ها هست. بارها حتی وقتی وارد یه محیط جدید هم میشید, شراین شما فرسنگ ها دورتر از شماست. از طرفی محیط های بازی پر از چند راهی ها هست که شما ممکنه قبل از اینکه حتی به شراین برسید, سر از اتاق باس اصلی اون منطقه در بیارید :دی حالا بماند که بعضی از جاها ممکنه به چند راهی ای بخورید که یکی از راه ها شما ذو به منطقه ی دوم بازی ببره و یکی از اونا شما رو به منطقه ی سوم ببره :دی
اخرین مورد منفی ای که در بازی هست, کپی کاری صرف و مطلق بازی هست. الگو برداری از بازی کار بدی نیست. ولی این بازی رسما همه چیو کپی کرده. حتی برخی اسم ها, خیلی محیطا و باس ها! این یعنی سازنده نخواسته هیچ ایده ای از خودش داشته باشه. این قضیه زمانی بدتر میشه که بازی, یه کپی صرف از دارک سولز ۱ هست که در سال ۲۰۲۵ عرضه شده ولی از نظر مکانیزم های گیم پلی, مربوط به ۱۰ سال پیشه :دی حالا بالانس نبودن سختی بازی هم بذارید تنگش :D

در‌کل من بازیو پلات خواهم کرد و نیو گیم پلاس رو میرم. از بازی ابدا بدم نیومده و حتی ساعت ها بکوب بازیش کردم. ولی از بازی لذت هم نبردم. چون تمام اتفاقات بازی برام تکراری بود. اما بازیش کردم و میکنم چون عاشق بازی های سولز لایکم.
اگه این بازی ۱۰ سال پیش عرضه میشد, قطعا بازی بیاد موندنی ای می شد:دی
اگر هم دارک سولزی وجود نداشت و این بازی اولین بازی در این سبک بود, قطعا بازی تاریخ سازی میشد :D ولی متاسفانه این بازی زمانی اومد که اکثر بازیهای سولزلایک دارن علاوه بر الگوبرداری, یه سری نوآوری ها هم برا خودشون میارن.

در کل اگر عاشق سولز لایکید, بازی قطعا جذبتون میکنه. اما اگر روی این سبک, تعصب دارید, قطعا حالتون از بازی به هم میخوره:دی

امتیازم: ۷.۵ از ۱۰ ( سعی کردم منطقی تر و دست بالاترین حالت ممکن رو بدم ) :دی
 
doom the dark ages
  • تنوع بالای سلاح‌ها و کلا روش‌های مبارزه با دشمنان با اضافه شدن سپر

  • طراحی بسیار خوب مراحل از حیث دیزاین کلی

  • وجود انواع محیط‌های مخفی در مراحل

  • تنوع مناسب دشمنان و باس‌ها

  • گستردگی بسیار بالای درجه‌سختی‌های بازی

  • جلوه‌های بصری باکیفیت و اجرای بسیار روان
موسیقی‌های هیجان‌انگیز و متناسب:D

تنها مشکل تکراری شدن دشمن هادر مراحل بازی در اواسط بازی هست

در یک کلام بکش پاره کن برو جلو

امتیاز 9
 
Clair Obscure: Expedition 33 ----------- 9

+ یکی خاص‌ترین، عمیق‌ترین و تاثیرگذارترین داستان‌های ویدیوگیم با روایتی بی‌نقص
+ شخصیت‌های جذاب و به یادماندنی
+ سیستم مبارزات نوآورانه با تلفیقی جذاب از نوبتی و ریل‌تایم
+ موسیقی‌ فوق‌العاده و کم‌نظیر
+ طراحی بصری چشم‌نواز
+ کات‌سین‌های هنری که از دیدنش لذت میبرید


- مشکلات فنی و گرافیکی همراه با نورپردازی بسیار ضعیف
- نداشتن HDR
- بعضی از مبارزات کاملا غیر ضروری و پشت‌ سر هم که به ریتم بازی آسیب میزنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or