اطلاعاتی در مورد سرویس Adsl

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
بچه ها من 128 نداگستر(همون صبا نت)دارم.از سرعتش تقریبا راضی ام ولی میخوام بکنمش 1 یا 2 مگ یا همون اداری تجاری.به یارو گه گفتم بهم گفت باید یه کپی از پروانه ی کسب شرکتت :d رو با قبض تلفنت رو بیاری که قبض تلفن باید مربوط به همون شرکت باشه :((
خواستم ببینم اگه کسی تا حالا تجربه داشته نمیشه اینو کاریش کرد؟
درود
همون 128 نداگستر به قول دوست بالاییمون تو مایه های 512 ـه ! من خودم اینترنت 1 مگ از نداگستر دارم که البته واسش مجوز کسب ارائه دادم . توی پینگ آنچنان فرقی نداره ولی سرعت دانلود میره روی 100 تا حداکثر 180 !
 

Reza Fitness

کاربر سایت
Jan 5, 2011
55
نام
Reza
سلام دوستان من سرویس+ADSL2 باسرعت 512 دارم مودمم هم (EXTERNAL COMBO ADSL2+ ROUTER (USB+ETHERNET هست. اینم عکسش:http://thyonet.com/en/images_pr/MD-1102.jpg میخواستم بدونم میتونم با استفاده از کارت شبکه بیسیم یا مودم یو اس بی وایرلس با گوشی یا لپ تاپ به صورت بیسیم به اینترنت وصل بشم؟ خواهشا راهنماییم کنید خیلی نیاز دارم.
 

nullnull

کاربر سایت
Jan 23, 2011
1
کلاهبرداری و دزدی به سبک صبا نت

کلاهبرداری و دزدی به سبک صبا نت
درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

در حدود سه سال و اندی است که از شرکت صبانت خدمات ADSL می گیرم. اینترنتی که این شرکت ارائه می دهد محدودیت حجمی دارد و قیمت بر اساس سرعت و ایضا همین محدودیت نیز تعیین می شود. گذشته از اختلالات بسیار زیاد و پشتیبانی بسیار بسیار ضعیفی که داشتند همیشه نزدیکی های اتمام شارژ ماهانه و سه ماه و زمانی که در صفحه ریز کارکرد خود این شرکت حدود 400 الی 700 مگابایتی از پهنای باند شما باقی است چند دقیقه بعد به یکباره ارتباط شما قطع می شد. اغلب مشتریان بدون توجه به ریز کارکردی که دارند و بدون توجه به اینکه اصولا چقدر اینترنت اسفتاده کرده اند پس از قطع ارتباط اقدام به شارژ دوباره می کنند و زمانی که فردی مثل من نیز متوجه پریدن 400 الی 700 مگابایت از پهنای باند خریداری شده از این شرکت در انتهای ماه یا فصل می شوند نیز در تماس با پشتیبانی این شرکت با جواب هایی از این دست رو در رو می شدند و می شوند: اطلاعات درج شده در قسمت ریز کارکرد ما صحیح نیست و شما استفاده کرده اید! شما تمام اینترنت خریداری شده را استفاده کرده اید و حواستان به این امر نبوده است و ...!

دیرو دوباره و در شرایطی که من هنوز 700 مگابایت از اینترنت خریداری شده را در ریز کارکردی که خود این شرکت ارائه می کرد داشتم به یکباره اینترنت قطع شد و زمانی نیمه شب با پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و وضعیت را جویا شدم گفتند که شارژ شما به اتمام رسیده است و باز پاسخ های همیشگی را تحویل من دادند. امروز صبح با اصرار و پس از بدترین لحنی که با این شرکت صحبت کردم مسئولین این شرکت به روشنی و به وضوح اقرار کردند که این مشکل در این شرکت هست و همیشه در انتهای ماه یا فصل و در زمانی که شارژ مشتریان رو به اتمام است شرکت چند صد مگابایت از پهنای باندی که به مشتریان فروخته است را به یکباره صفر کرده و به نفع خود ضبط می کند و البته دلیل این امر را نیز مشکل فنی اعلام کرده و به خیالب خود قول دادند که این مسئله به زودی حل خواهد شد.

پاسخ دادم اگر مشکلی فنی است پس چرا همیشه به ضرر مشتری و به نفع خود شرکت عمل می کند و چرا در طول تاریخ سابقه نداشته است که مثلا ماهانه و یا سر هر فصل چند صد مگابایت پهنای باند رایگان به حساب کاربران افزوده شود و پاسخی نداشتند که بدهند و تاکید کردند که از ابتدایی که من از این شرکت اینترنت خریده ام هر چه از حساب من کم شده است دوباره برای من منظور کرده و به حساب من بازگردانند!

نتیجه این می شود که اولا بر اساس تجربیاتی که من داشته ام و بر اساس آنچه که امروز مسئول این شرکت پشت تلفن اینگونه واضح و روشن اقرار کرد: صبانت همیشه و در زمانی که شارژ مشتریانش رو به اتمام است از حساب هر مشتری چند صد مگابایت پنهای باند دزدی می کند و این امر از قرار معلوم در این شرکت نهادینه شده است! به خود این شرکت هم گفتم با این دزدی های ریز و درشت و با این قبیل کلاهبرداری ها نه شما و نه هیچ کس دیگری تا به امروز به جایی نرسیده است و در آینده هم نخواهد رسید و مکافات عمل پاسخ این قبیل بی وجدانی ها را بسیار دلنشین تر از آنچه که بهشت و جهنم می نامید در همین دنیا داده است و می دهد.

این رفتار شرکت صبا نت نه تنها دزدی آشکار از مشتریان می باشد بلکه به نوعی توهین به شعور مشتریانی است که فلسفه وجودی خود این افراد و شرکت ها همین مشتریانی است که این چنین بی ارزش شمرده می شوند. در صورتی که شما مشتریان برای شعور خود ارزش قائل بوده و از شرکت هایی که این چنین به آشکارا دزدی و تضییع حقوق می کنند خرید نکنید کسانی که با این دزدی ها امرار معاش می کنند در آینده یا جایگاه خود و جایگاه مشتری را شناخته و ادب شده و یا زمین گیر خواهند شد. درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
درود
همون 128 نداگستر به قول دوست بالاییمون تو مایه های 512 ـه ! من خودم اینترنت 1 مگ از نداگستر دارم که البته واسش مجوز کسب ارائه دادم . توی پینگ آنچنان فرقی نداره ولی سرعت دانلود میره روی 100 تا حداکثر 180 !

100 ? :| من همون 128 دارم سرعتم 130 ـه :d
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
آقا اگه خط تلفنمون فیبر نوری باشه هیچ شرکتی نمیده ؟
شاتل که باهاش قرارداد بستیم و بعد زنگ زد گفت شما فیبر نوری هستید و ما نمیتونیم بهتون بدیم.....گفت برین بگین باز مسی کنن:-o...میخواستم بگم باشششششششه چشم مخابرات منتظر دستور شما بود......
پارس آنلاین هم نمیده ؟

هیچ شرکتی سرویس نمیده بهتون...
البته یه کار میتونید بکنید...
از مخابرات سرویس میگیری و میگی که خط تلفن شما رو هم عوض کنن...بعد یه ماه سر میکنی با همین اینترنت مخاب و بعد میگی ناراضی ام و فلان خط رو تخلیه میکنی و میری از یه شرکت دیگه مثل پارس و...سرویس میگیری...
یکی از بستگان ما هم مجبور شد از این روش استفاده کنه:D
 

AMIR MGS

کاربر سایت
Feb 3, 2010
35
نام
امیرحسین
کلاهبرداری و دزدی به سبک صبا نت
درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

در حدود سه سال و اندی است که از شرکت صبانت خدمات ADSL می گیرم. اینترنتی که این شرکت ارائه می دهد محدودیت حجمی دارد و قیمت بر اساس سرعت و ایضا همین محدودیت نیز تعیین می شود. گذشته از اختلالات بسیار زیاد و پشتیبانی بسیار بسیار ضعیفی که داشتند همیشه نزدیکی های اتمام شارژ ماهانه و سه ماه و زمانی که در صفحه ریز کارکرد خود این شرکت حدود 400 الی 700 مگابایتی از پهنای باند شما باقی است چند دقیقه بعد به یکباره ارتباط شما قطع می شد. اغلب مشتریان بدون توجه به ریز کارکردی که دارند و بدون توجه به اینکه اصولا چقدر اینترنت اسفتاده کرده اند پس از قطع ارتباط اقدام به شارژ دوباره می کنند و زمانی که فردی مثل من نیز متوجه پریدن 400 الی 700 مگابایت از پهنای باند خریداری شده از این شرکت در انتهای ماه یا فصل می شوند نیز در تماس با پشتیبانی این شرکت با جواب هایی از این دست رو در رو می شدند و می شوند: اطلاعات درج شده در قسمت ریز کارکرد ما صحیح نیست و شما استفاده کرده اید! شما تمام اینترنت خریداری شده را استفاده کرده اید و حواستان به این امر نبوده است و ...!

دیرو دوباره و در شرایطی که من هنوز 700 مگابایت از اینترنت خریداری شده را در ریز کارکردی که خود این شرکت ارائه می کرد داشتم به یکباره اینترنت قطع شد و زمانی نیمه شب با پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و وضعیت را جویا شدم گفتند که شارژ شما به اتمام رسیده است و باز پاسخ های همیشگی را تحویل من دادند. امروز صبح با اصرار و پس از بدترین لحنی که با این شرکت صحبت کردم مسئولین این شرکت به روشنی و به وضوح اقرار کردند که این مشکل در این شرکت هست و همیشه در انتهای ماه یا فصل و در زمانی که شارژ مشتریان رو به اتمام است شرکت چند صد مگابایت از پهنای باندی که به مشتریان فروخته است را به یکباره صفر کرده و به نفع خود ضبط می کند و البته دلیل این امر را نیز مشکل فنی اعلام کرده و به خیالب خود قول دادند که این مسئله به زودی حل خواهد شد.

پاسخ دادم اگر مشکلی فنی است پس چرا همیشه به ضرر مشتری و به نفع خود شرکت عمل می کند و چرا در طول تاریخ سابقه نداشته است که مثلا ماهانه و یا سر هر فصل چند صد مگابایت پهنای باند رایگان به حساب کاربران افزوده شود و پاسخی نداشتند که بدهند و تاکید کردند که از ابتدایی که من از این شرکت اینترنت خریده ام هر چه از حساب من کم شده است دوباره برای من منظور کرده و به حساب من بازگردانند!

نتیجه این می شود که اولا بر اساس تجربیاتی که من داشته ام و بر اساس آنچه که امروز مسئول این شرکت پشت تلفن اینگونه واضح و روشن اقرار کرد: صبانت همیشه و در زمانی که شارژ مشتریانش رو به اتمام است از حساب هر مشتری چند صد مگابایت پنهای باند دزدی می کند و این امر از قرار معلوم در این شرکت نهادینه شده است! به خود این شرکت هم گفتم با این دزدی های ریز و درشت و با این قبیل کلاهبرداری ها نه شما و نه هیچ کس دیگری تا به امروز به جایی نرسیده است و در آینده هم نخواهد رسید و مکافات عمل پاسخ این قبیل بی وجدانی ها را بسیار دلنشین تر از آنچه که بهشت و جهنم می نامید در همین دنیا داده است و می دهد.

این رفتار شرکت صبا نت نه تنها دزدی آشکار از مشتریان می باشد بلکه به نوعی توهین به شعور مشتریانی است که فلسفه وجودی خود این افراد و شرکت ها همین مشتریانی است که این چنین بی ارزش شمرده می شوند. در صورتی که شما مشتریان برای شعور خود ارزش قائل بوده و از شرکت هایی که این چنین به آشکارا دزدی و تضییع حقوق می کنند خرید نکنید کسانی که با این دزدی ها امرار معاش می کنند در آینده یا جایگاه خود و جایگاه مشتری را شناخته و ادب شده و یا زمین گیر خواهند شد. درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

من نمیدونم این پستت دقیقا راست و صحیح هست یا نه لوی بهت بگم من خودمم هم صبانت دارم و فکر نمیکنم همچین مشکلی وجود داشته باشه شما برو به شرکت مرکزی صبانت در تهران تماس بگیر به اونها بگو شاید اشغال از نمایندگیت باشه عزیز
 

iman134

کاربر سایت
Jan 19, 2007
606
نام
ایمان
کلاهبرداری و دزدی به سبک صبا نت
درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

در حدود سه سال و اندی است که از شرکت صبانت خدمات ADSL می گیرم. اینترنتی که این شرکت ارائه می دهد محدودیت حجمی دارد و قیمت بر اساس سرعت و ایضا همین محدودیت نیز تعیین می شود. گذشته از اختلالات بسیار زیاد و پشتیبانی بسیار بسیار ضعیفی که داشتند همیشه نزدیکی های اتمام شارژ ماهانه و سه ماه و زمانی که در صفحه ریز کارکرد خود این شرکت حدود 400 الی 700 مگابایتی از پهنای باند شما باقی است چند دقیقه بعد به یکباره ارتباط شما قطع می شد. اغلب مشتریان بدون توجه به ریز کارکردی که دارند و بدون توجه به اینکه اصولا چقدر اینترنت اسفتاده کرده اند پس از قطع ارتباط اقدام به شارژ دوباره می کنند و زمانی که فردی مثل من نیز متوجه پریدن 400 الی 700 مگابایت از پهنای باند خریداری شده از این شرکت در انتهای ماه یا فصل می شوند نیز در تماس با پشتیبانی این شرکت با جواب هایی از این دست رو در رو می شدند و می شوند: اطلاعات درج شده در قسمت ریز کارکرد ما صحیح نیست و شما استفاده کرده اید! شما تمام اینترنت خریداری شده را استفاده کرده اید و حواستان به این امر نبوده است و ...!

دیرو دوباره و در شرایطی که من هنوز 700 مگابایت از اینترنت خریداری شده را در ریز کارکردی که خود این شرکت ارائه می کرد داشتم به یکباره اینترنت قطع شد و زمانی نیمه شب با پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و وضعیت را جویا شدم گفتند که شارژ شما به اتمام رسیده است و باز پاسخ های همیشگی را تحویل من دادند. امروز صبح با اصرار و پس از بدترین لحنی که با این شرکت صحبت کردم مسئولین این شرکت به روشنی و به وضوح اقرار کردند که این مشکل در این شرکت هست و همیشه در انتهای ماه یا فصل و در زمانی که شارژ مشتریان رو به اتمام است شرکت چند صد مگابایت از پهنای باندی که به مشتریان فروخته است را به یکباره صفر کرده و به نفع خود ضبط می کند و البته دلیل این امر را نیز مشکل فنی اعلام کرده و به خیالب خود قول دادند که این مسئله به زودی حل خواهد شد.

پاسخ دادم اگر مشکلی فنی است پس چرا همیشه به ضرر مشتری و به نفع خود شرکت عمل می کند و چرا در طول تاریخ سابقه نداشته است که مثلا ماهانه و یا سر هر فصل چند صد مگابایت پهنای باند رایگان به حساب کاربران افزوده شود و پاسخی نداشتند که بدهند و تاکید کردند که از ابتدایی که من از این شرکت اینترنت خریده ام هر چه از حساب من کم شده است دوباره برای من منظور کرده و به حساب من بازگردانند!

نتیجه این می شود که اولا بر اساس تجربیاتی که من داشته ام و بر اساس آنچه که امروز مسئول این شرکت پشت تلفن اینگونه واضح و روشن اقرار کرد: صبانت همیشه و در زمانی که شارژ مشتریانش رو به اتمام است از حساب هر مشتری چند صد مگابایت پنهای باند دزدی می کند و این امر از قرار معلوم در این شرکت نهادینه شده است! به خود این شرکت هم گفتم با این دزدی های ریز و درشت و با این قبیل کلاهبرداری ها نه شما و نه هیچ کس دیگری تا به امروز به جایی نرسیده است و در آینده هم نخواهد رسید و مکافات عمل پاسخ این قبیل بی وجدانی ها را بسیار دلنشین تر از آنچه که بهشت و جهنم می نامید در همین دنیا داده است و می دهد.

این رفتار شرکت صبا نت نه تنها دزدی آشکار از مشتریان می باشد بلکه به نوعی توهین به شعور مشتریانی است که فلسفه وجودی خود این افراد و شرکت ها همین مشتریانی است که این چنین بی ارزش شمرده می شوند. در صورتی که شما مشتریان برای شعور خود ارزش قائل بوده و از شرکت هایی که این چنین به آشکارا دزدی و تضییع حقوق می کنند خرید نکنید کسانی که با این دزدی ها امرار معاش می کنند در آینده یا جایگاه خود و جایگاه مشتری را شناخته و ادب شده و یا زمین گیر خواهند شد. درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

شاید بهتر بود زودتر این پیغام رو میخوندم ولی نکته ای را باید بگویم :
الان بیشتر از دو سال و نیم هست که از صبانت سرویس دارم البته نه از خود شرکت از نمایندگی صبانت ، شرکت آرمان تصمیم شریف(امپراطور)... جدای از اینکه برخی اوقات مشکلی بوده و خصوصا اینکه پشتیبانی ضعیفی داره موافقم ولی در این مورد دزدی پهنای باند ! باید بگم که من اصلا همچین مشکلی نداشتم ، خودم تقریبا هر دو روز یکبار ریز مصرفم رو نگاه میکنم و تا آخرین روز ماه تقریبا تمام حجمم رو مصرف میکنم و گاهی اوقات که زیاد دانلود میکنم تا کیلو بایت آخر حجمم رو مصرف میکنم ؛ ضمنا چند ماه پیش تا اینکه تمام حجمم رو مصرف کرده بودم و ماهیانه شارژ میکردم (( نه چند ماهه )) 2 یا 3 گیگ (( دقیق یادم نیست )) اضافه به صورت رایگان به حجمم اضافه شد و حالش رو بردم ! :d
در کل بعید میدانم اینی که شما میگویید برای همه مشترکین صبانت باشه...
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
کلاهبرداری و دزدی به سبک صبا نت
درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!

در حدود سه سال و اندی است که از شرکت صبانت خدمات ADSL می گیرم. اینترنتی که این شرکت ارائه می دهد محدودیت حجمی دارد و قیمت بر اساس سرعت و ایضا همین محدودیت نیز تعیین می شود. گذشته از اختلالات بسیار زیاد و پشتیبانی بسیار بسیار ضعیفی که داشتند همیشه نزدیکی های اتمام شارژ ماهانه و سه ماه و زمانی که در صفحه ریز کارکرد خود این شرکت حدود 400 الی 700 مگابایتی از پهنای باند شما باقی است چند دقیقه بعد به یکباره ارتباط شما قطع می شد. اغلب مشتریان بدون توجه به ریز کارکردی که دارند و بدون توجه به اینکه اصولا چقدر اینترنت اسفتاده کرده اند پس از قطع ارتباط اقدام به شارژ دوباره می کنند و زمانی که فردی مثل من نیز متوجه پریدن 400 الی 700 مگابایت از پهنای باند خریداری شده از این شرکت در انتهای ماه یا فصل می شوند نیز در تماس با پشتیبانی این شرکت با جواب هایی از این دست رو در رو می شدند و می شوند: اطلاعات درج شده در قسمت ریز کارکرد ما صحیح نیست و شما استفاده کرده اید! شما تمام اینترنت خریداری شده را استفاده کرده اید و حواستان به این امر نبوده است و ...!

دیرو دوباره و در شرایطی که من هنوز 700 مگابایت از اینترنت خریداری شده را در ریز کارکردی که خود این شرکت ارائه می کرد داشتم به یکباره اینترنت قطع شد و زمانی نیمه شب با پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و وضعیت را جویا شدم گفتند که شارژ شما به اتمام رسیده است و باز پاسخ های همیشگی را تحویل من دادند. امروز صبح با اصرار و پس از بدترین لحنی که با این شرکت صحبت کردم مسئولین این شرکت به روشنی و به وضوح اقرار کردند که این مشکل در این شرکت هست و همیشه در انتهای ماه یا فصل و در زمانی که شارژ مشتریان رو به اتمام است شرکت چند صد مگابایت از پهنای باندی که به مشتریان فروخته است را به یکباره صفر کرده و به نفع خود ضبط می کند و البته دلیل این امر را نیز مشکل فنی اعلام کرده و به خیالب خود قول دادند که این مسئله به زودی حل خواهد شد.

پاسخ دادم اگر مشکلی فنی است پس چرا همیشه به ضرر مشتری و به نفع خود شرکت عمل می کند و چرا در طول تاریخ سابقه نداشته است که مثلا ماهانه و یا سر هر فصل چند صد مگابایت پهنای باند رایگان به حساب کاربران افزوده شود و پاسخی نداشتند که بدهند و تاکید کردند که از ابتدایی که من از این شرکت اینترنت خریده ام هر چه از حساب من کم شده است دوباره برای من منظور کرده و به حساب من بازگردانند!

نتیجه این می شود که اولا بر اساس تجربیاتی که من داشته ام و بر اساس آنچه که امروز مسئول این شرکت پشت تلفن اینگونه واضح و روشن اقرار کرد: صبانت همیشه و در زمانی که شارژ مشتریانش رو به اتمام است از حساب هر مشتری چند صد مگابایت پنهای باند دزدی می کند و این امر از قرار معلوم در این شرکت نهادینه شده است! به خود این شرکت هم گفتم با این دزدی های ریز و درشت و با این قبیل کلاهبرداری ها نه شما و نه هیچ کس دیگری تا به امروز به جایی نرسیده است و در آینده هم نخواهد رسید و مکافات عمل پاسخ این قبیل بی وجدانی ها را بسیار دلنشین تر از آنچه که بهشت و جهنم می نامید در همین دنیا داده است و می دهد.

این رفتار شرکت صبا نت نه تنها دزدی آشکار از مشتریان می باشد بلکه به نوعی توهین به شعور مشتریانی است که فلسفه وجودی خود این افراد و شرکت ها همین مشتریانی است که این چنین بی ارزش شمرده می شوند. در صورتی که شما مشتریان برای شعور خود ارزش قائل بوده و از شرکت هایی که این چنین به آشکارا دزدی و تضییع حقوق می کنند خرید نکنید کسانی که با این دزدی ها امرار معاش می کنند در آینده یا جایگاه خود و جایگاه مشتری را شناخته و ادب شده و یا زمین گیر خواهند شد. درخواست اکید من این است که این متن را به هر نوعی که می توانید در اینترنت پخش کنید!


همچین اتفاقی هم واسه من پیش اومده...:| بیشتر از یک گیگ بود!!!!حدوداً 300-400 مگ دانلود و وب گردی و آنلاین بازی کردن،حد اقل 1.2 گیگ باقی میموند که وقتی داشتم BFBC2 باز میکردم از بازی پرت شدم بیرون...زنگ زدم پشتیبانی گفت آره دیگه شارژتون تموم شده!گفتم خانـــــوم!دیروز 2 گیگ شارژ کردم!!گفتم نه استفاده شده!!!منم گفتم عجب و قطع کردم!
دوره ماهانه هم که تموم شد گفتم که خطم رو تخلیه کنند!!:|
 

Nameless

کاربر سایت
Oct 12, 2005
352
نام
محمد
با سلام

میخوام adsl بگیریم (قبلاً داشتم)

لطفاً اگه کسی adsl مخابرات داره و تست کرده جواب بده :

ping مخابرات چطوره ؟ فرقی با isp های دیگه نداره ؟

نوسان سرعت داره ؟ قطعی مکرر داره ؟

تعرفه هاشم اگه کسی بگه ممنون میشم. (اونی که تو اینترنت نوشته فکر کنم خیلی قدیمیه)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
یکی پرسیده بود شهراد چطوره :
شهراد خوبه . پینگش خوبه . سرعته دانلود 128 اش تقریبا 13 هستش. قطعی و نوسان سرعت هم خیلی کم داره . در کل خوبه فقط نامحدود 128 به بالاش خیلی گرونه .البته این اطلاعات ماله 7 ماه قبله
----------------------------------------------------------------------------------------------------
من سپنتا هم داشتم. داتک هم محل کار قدیما داشتم

سپنتا هم تقریبا مثل شهراد بود البته شهراد یکم بهتر . ولی حسن سپنتا قیمتهای مناسبه نامحدود 256 اش هست .


۞۩ محمد ۩۞
 

Sorrows

کاربر سایت
Jun 27, 2008
437
لطفاً اگه کسی adsl مخابرات داره و تست کرده جواب بده :

ping مخابرات چطوره ؟ فرقی با isp های دیگه نداره ؟

نوسان سرعت داره ؟ قطعی مکرر داره ؟

تعرفه هاشم اگه کسی بگه ممنون میشم. (اونی که تو اینترنت نوشته فکر کنم خیلی قدیمیه)

عالی!البته به نسبت بقیه ISP های ایرانی:D
2 سال هست از مخبارات سرویس میگیرم کلا فکر کنم 3 بار قطع شده!
قیمت ها برای هر شهر فرق داره...
 

hitman rocker

کاربر سایت
Apr 19, 2008
718
نام
arash
سلام، دوستان من قصد دارم شرکت ADSL امو عوض کنم. تهران-منطقه 2 هم زندگی میکنم. سرعت دانلود و حجم دانلود ام میخوام زیاد باشه سرعت لود زیاد مهم نیس ولی نه دیگه خیلی کند باشه قیمتشم مناسب باشه ( 15 یا 16 تومان) شرکتی سراغ دارین به درده من بخوره؟؟؟
مرسی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر