اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
اون نکته ای هم که میخواستم بگم اینکه بازی الزاما مولتی نیست و میشه تکنفره هم باهاش رفت جلو.کامنت شما رو که خوندم یه جور vibe اینو گرفتم که تاکید شما گویا روی ردفال به عنوان یک عنوان آنلاین هستش(که در ابتدا هم همین بود ولی بعدش یک داستان و بخش تکنفره چپوندن داخل بازی)، که البته تفکر اشتباهی هم نیست ولی میتونه به عنوان یک بازی تکنفره ((معمولی و متوسط)) برای خودش جا خوش کنه. البته الان که کامنت شما رو میخونم احساس میکنم منظور شما الزاما بازی چندنفره نبوده و منظورتون از پلیر محدود الزاما مالتی بازها نیستن.اگه اینطوریه پس ببخشید:D

به شخصه امیدوارم روزی redfall 2 هم عرضه بشه:D8->
کانسپت بازی رو خیلی دوست دارم.پایانش هم کاملا جوریه که داد میزنه که میشه براش شماره 2 هم درست کرد
واقعا برای من همون guilty pleasure معروف هستش
حیف که اینطور داغون عرضه شد
یعنی یکی از فانتزی های گیمینگ من همین معرفی redfall 2 هستش :D
منظور من‌ مجموع پلیرهاست. کاری به‌ مالتی و بخش ازاد سازی مناطق ندارم.

اینکه یک چیزی توسعه داده میشه، هزینه‌ای دربر داره. وقتی قرار نیست ازش استفاده بشه، یا اینقدر کم بهش پرداخته بشه، بودن و نبودنش اهمیتی نداره.

sea of thieves هم خیلی مشکلات موقع عرضه داشت، اما تونستن حلش کنن و با پتانسیل بالای بازی، مخاطبای بیشتری رو‌ جذبش کنن اما Redfall هیچ انگیزه‌ای برای‌ اینکه دوباره دانلود و تستش کنم نذاشته. اپدیت قبلی اومد، اتفاقی داخل یوتیوب‌ دیدم که مشکلاتیش حل شده اما همچنان مشکلات هم‌ داره. نزدیک به ۷ ماه‌ گذشته، هنوز نتونستم به یک بازی بدون ایراد گرافیکی در روز عرضه تبدیلش کنن.

یا باید یکسال تاخیر میزدن، یا کنسلش می‌کردن. بدترین کار عرضه‌ی بازی بود. بدتر از اون‌ هم اتلاف انرژی روی بازی. نوش‌دارو بعد از مرگ‌ سهرابه. حتی استفاده از اسم بازی برای شماره‌ی دوم هم تا ده سال اینده اشتباهه‌.

نسخه دو، فصل دو، اپدیت و ... هرکاری اضافه کاریه.
 
منظور من‌ مجموع پلیرهاست. کاری به‌ مالتی و بخش ازاد سازی مناطق ندارم.

اینکه یک چیزی توسعه داده میشه، هزینه‌ای دربر داره. وقتی قرار نیست ازش استفاده بشه، یا اینقدر کم بهش پرداخته بشه، بودن و نبودنش اهمیتی نداره.

sea of thieves هم خیلی مشکلات موقع عرضه داشت، اما تونستن حلش کنن و با پتانسیل بالای بازی، مخاطبای بیشتری رو‌ جذبش کنن اما Redfall هیچ انگیزه‌ای برای‌ اینکه دوباره دانلود و تستش کنم نذاشته. اپدیت قبلی اومد، اتفاقی داخل یوتیوب‌ دیدم که مشکلاتیش حل شده اما همچنان مشکلات هم‌ داره. نزدیک به ۷ ماه‌ گذشته، هنوز نتونستم به یک بازی بدون ایراد گرافیکی در روز عرضه تبدیلش کنن.

یا باید یکسال تاخیر میزدن، یا کنسلش می‌کردن. بدترین کار عرضه‌ی بازی بود. بدتر از اون‌ هم اتلاف انرژی روی بازی. نوش‌دارو بعد از مرگ‌ سهرابه. حتی استفاده از اسم بازی برای شماره‌ی دوم هم تا ده سال اینده اشتباهه‌.

نسخه دو، فصل دو، اپدیت و ... هرکاری اضافه کاریه.
داداش تا 90 درصد با شما موافقم و تفاوت ما در همون 10 درصد هستش :D
منم باور دارم که اصلا نباید ساخته میشد و آرکین از 2017(یا فکر کنم اویل 2018)اگه وقتش رو میذاشت روی یک بازی دیگه قطعا هزار برابر بهتر از این عنوان ارزش داشت.بازی منم معتقدم که نه پلیر جذب میکنه و نه حتی ارزش افزوده چندانی برای ایکس باکس یا بتزدا خواهد داشت.ایکس باکس باید لغوش میکرد و وقت استودیو رو با این زباله تلف نمیکرد یا اصلا نباید معرفی میشد ولی حالا که منتشر شده(با اون وضع داغون) بهتره که درحد یه بازی معمولی درش بیارن.آپدیت 3 احتمالا کافی باشه و منم از خدامه زودتر برگردن سر تخصص و کاری که درش ماهر هستند که اینجوری هم برای پلیرها بهتره هم خود شرکت.منم مایل نیستم بتزدا وقتشو سر همچین عناوینی تلف کنه

آپدیت 2 که اومده بود بازی فرسنگ ها بهتر شده بود.تو یوتوب ویدئو مقایسه ها رو نگاه کرده بودم.(همین 3 هفته پیش بود فکر کنم). 60 فریم هم برای هر دو سری منتشر شده بود.الان دیگه یه چیز ((قابل بازی هستش)).همون بهتر که برن سراغ dishonored یا prey یا حتی یک آیپی جدید.کار ردفال همینجا به پایان میرسه.اگرم نسخه دیگه ای از ردفال بخواد بیاد منم باهاتون موافقم که باید یه چیزی درحد 10 سال دیگه باشه و فعلا بازی رو همینجا رها کنن
 
سازندگان immortal:

"The S is challenging for a developer, no question about it. You have memory constraints that are hard and you have to unfortunately strip out some detail in order to really get a good experience. It's not a surprise, it's a less powerful machine than the X so there's going to be a compromise you're making to the game to some degree - it's inevitable.
Especially as we were finishing the game there was a lot of work to make sure that it was a good experience on the S and that it looked good. You're just dealing with a very different beast than the PlayStation 5, the Xbox X, or a high end PC."

فکر نکنم ترجمه بخواد ولی اگه ترجمه واقعی و مخفی این متن رو میخواهید به کانال تروگیمرز مراجعه کنید.
 
مدل آبی ایکس باکس سری ایکس با طراحی دوست‌داشتنی رونمایی شد

مایکروسافت نسخه‌ی ویژه‌ای از کنسول ایکس باکسسری ایکس و دسته بازی ایکس باکس را رونمایی کرد. این نسخه‌ی محدود Bluey Xbox نام دارد و بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد.
به‌نوشته‌ی گیزموچاینا ، ردموندی‌ها برای گرامی‌داشت انتشار بازی ویدئویی Bluey طرح جدیدی از ایکس باکس سری ایکس و دسته ایکس باکس را براساس این بازی ساخته‌اند.
بازی Bluey براساس انیمیشن و بازی محبوب کودکان استرالیایی ساخته شده است. این بازی برای ایکس باکس، کنسول پلی استیشن ، کنسول نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شد. مایکروسافت برای عرضه‌ی این کنسول و کنترلر سفارشی‌اش یک قرعه‌کشی‌ برنامه‌ریزی کرده است.
 

Attachments

  • photo_2023-11-20_19-58-57.jpg
    photo_2023-11-20_19-58-57.jpg
    52.5 KB · مشاهده: 17
اطلاعات خلاصه درباره Black Ops 2024:


- 27 ژوئن 2033 اکانت Ralphvalve از اکانت های معتبر درباره CoD این ویدیو رو منتشر میکنه:
اکانت RalphsValve دومین ویدیو مربوط به Gulf War رو منتشر کرد. اما این بار به طور کامل اسم شماره بعدی CoD نوشت.
IMG_20231124_181540_157.jpg
IMG_20231124_183053_023.jpg

View attachment VID_20231124_181536_891.mp4

اما هنوز درباره عرضه این بازی دی وان برای گیم پس ابهام وجود داره.
IMG_20231124_182602_064.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or