اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
بالاخره بعد ۱۰ سال؟ باندل کنسول ایکس باکس همراه با CoD.
کلاه کاپیتان پرایس+دیابلو۴+ مدرن وارفر ۳+ سری ایکس= ۴۳۰ پوند
View attachment 318342
اما در راستای بحث مدیریتی و استودیوهای CoD:
View attachment 318343
این یکی از اکانت های معتبر مرتبط به اخبار CoD هست که بنظر میاد ارتباط نزدیکی با مجموعه اکتی داره.
SHG امیدوارم زیر نظر مایکرو اختیار و آزادی مناسبش رو داشته باشه. البته من تو تاپیک بازی هم اشاره کردم که فکر میکنم برای سال بعد از استودیو IW یه سری اخراجی داشته باشیم که متاسفانه اجتناب ناپذیر هست مگه اینکه اصلاحات سازنده ای صورت بگیره.

View attachment 318353
همونطور که تو تاپیک امتیازاتش هم گفتم متای کمپین برای این بازی خیلی تعیین کننده نیست و برای یه عده محدودی ممکنه خیلی مهم باشه. وگرنه که کامیونیتی CoD بیشتر وقتش رو برای بخش مولتی میزاره. عامل مهم این فروش هم این نیست که چشم بسته بازی رو میخرند، بتای بازی رو اکثرا انجام دادن راضی بودن و با اون انتظار سراغ بازی جدید اومدند.
ادامه این فروش و موفقیت مالی بستگی به فصل اول و اپدیت های مکرر داره.

پ.ن: فکر کن اخبار CoD و استودیوهاش باید بیاد تو تاپیک ایکس باکس 😁 هنوزم تصاحب ABK برام باورنکردنی هست.
cod در عمل دیگه فرقی با یه بازی سرویس محور نداره و بی اهمیتی سازنده ها و حتی گیمرها به بخش داستان کاملا اینو نشون میده
فقط فرقش با سرویس محورها اینه که سالی یه نسخه جدید میده و یوزرا هرسال 70 دلار پول بابتش میدن که اینجوری درآمدش هم بیشتره
وگرنه تفاوتها توی نسخه های جدید شده مثل فیفا. صرفا یه سری مپ جدید و گرافیک کمی بیشتر همین.
البته گیمرهای نسل جدید هم کلا همینو می خوان و داستان و سینمایی طور بودن و این چیزا خواسته های گیمرهای قدیمی تره که اینجوری بزرگ شدن، این چیزیه که تو همین فروم هم کاملا مشهوده
 
cod در عمل دیگه فرقی با یه بازی سرویس محور نداره و بی اهمیتی سازنده ها و حتی گیمرها به بخش داستان کاملا اینو نشون میده
فقط فرقش با سرویس محورها اینه که سالی یه نسخه جدید میده و یوزرا هرسال 70 دلار پول بابتش میدن که اینجوری درآمدش هم بیشتره
وگرنه تفاوتها توی نسخه های جدید شده مثل فیفا. صرفا یه سری مپ جدید و گرافیک کمی بیشتر همین.
البته گیمرهای نسل جدید هم کلا همینو می خوان و داستان و سینمایی طور بودن و این چیزا خواسته های گیمرهای قدیمی تره که اینجوری بزرگ شدن، این چیزیه که تو همین فروم هم کاملا مشهوده
البته وارزون هم وجود داره که ۰ تا ۱۰۰ رایگان هست دقیقا مثل سرویس محورهای دیگه از جمله ایپکس/فورتنایت و... و بخاطر همین اون قسمت سالی ۷۰ دلار رو میتونم با استناد به وارزون از بین ببرم.

این وسط یه وارزون وجود داره که رایگانه، اپدیت میگیره، ایونت های فصلی داره، به جز بتل رویال مودهای دیگه داره و... و دقیقا مثل لایو سرویس های رقیب رایگان هست و بابت این مساله سالی ۷۰ دلار پول نمیگیره.

برای تجربه بیشتر میشه رفت سراغ مولتی و بابتش پول پرداخت کرد و محتوای خیلی زیادی گرفت. اگه بخوایم Cod رو با بازیهای لایو سرویس رایگان مقایسه کنیم باید از وارزون استفاده کنیم نه بخش پولی مولتی. اینطوری مقایسه برابر و عادلانه است.

بنظرم برای سال بعد میشه صبر کرد و بخش کمپین فکر میکنم به خوبی جبران میشه. طبق گزارش بلومبرگ تصمیمات اکتی باعث شد که امسال مدرن وارفر به علت زمان کم برای توسعه، کمپین خوبی نداشته باشه.
 
البته وارزون هم وجود داره که ۰ تا ۱۰۰ رایگان هست دقیقا مثل سرویس محورهای دیگه از جمله ایپکس/فورتنایت و... و بخاطر همین اون قسمت سالی ۷۰ دلار رو میتونم با استناد به وارزون از بین ببرم.

این وسط یه وارزون وجود داره که رایگانه، اپدیت میگیره، ایونت های فصلی داره، به جز بتل رویال مودهای دیگه داره و... و دقیقا مثل لایو سرویس های رقیب رایگان هست و بابت این مساله سالی ۷۰ دلار پول نمیگیره.

برای تجربه بیشتر میشه رفت سراغ مولتی و بابتش پول پرداخت کرد و محتوای خیلی زیادی گرفت. اگه بخوایم Cod رو با بازیهای لایو سرویس رایگان مقایسه کنیم باید از وارزون استفاده کنیم نه بخش پولی مولتی. اینطوری مقایسه برابر و عادلانه است.

بنظرم برای سال بعد میشه صبر کرد و بخش کمپین فکر میکنم به خوبی جبران میشه. طبق گزارش بلومبرگ تصمیمات اکتی باعث شد که امسال مدرن وارفر به علت زمان کم برای توسعه، کمپین خوبی نداشته باشه.
وارزون بتل رویاله و خیلی ها مثل من اصلا از اون سبک خوششون نمیاد.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
اطلاعات خلاصه درباره Black Ops 2024:

- جولای 2022 از دیتاهای وارزون موبایل کاربرها متوجه میشند که بلک اپس بعدی تو راه هست.
- 2023 شخصی به اسم Luke Charles تو اکانت فیسبوکش این پست رو منتشر میکنه.
ezgif-5-e2befd8801.jpg
ezgif-2-ec345fc8e7.jpg

- Peter Ratcliffe یکی از اعضای ارتش بریتانیا از سال 1970 تا 1997 بوده که به علت خدمتش در جنگ خلیج مدال هم گرفته. از لیک 2022 با استناد به برخی فایل ها، احتمال داده میشد که بخشی از داستان در موگادیشو و سال 1993 باشه.
- 27 ژوئن 2033 اکانت Ralphvalve از اکانت های معتبر درباره CoD این ویدیو رو منتشر میکنه:
View attachment VID_20231113_170803_689.mp4

- حالا مشخص نیست بازی وقایع مختلف دهه 90 رو دنبال میکنه یا اینکه فقط تمرکزش روی جنگ خلیج هست. موگادیشو و جریان Black Hawk Down که بنظرم برای CoD خیلی خوبه و اگه بتونند به خوبی فیلمش دربیارن بعد سال ها یه کمپین هالیوودی داریم.

- از اطلاعات دیگه این هست که سال بعد مد Round base زامبی وجود داره.
- فعلا طبق مدرن 3، ریمیک مپ های قدیمی بلک اپس 2 هم برای 2025 برنامه ریزی شده.

- اگه بخوان طبق مدرن 3 پیش برند بهتره که از الان یه کمپین درست حسابی درکار باشه. البته احتمالش هست که جریان جنگ خلیج برای 2024 باشه و سال بعد نبرد موگادیشو.

Treyarch’s Call of Duty 2024 has allegedly cast lead character ‘Ratcliffe’ - Charlie INTEL
First images of Treyarch’s Call of Duty 2024 Black Ops leak in Warzone Mobile files - Charlie INTEL
Actor Claims He Will Play 'Ratcliffe' in Treyarch's Call of Duty Game - Insider Gaming
CoD 2025 leak claims Black Ops 2 maps will return - Charlie INTEL

- از قبل اعلام شده که مپ Rebirth Island و Fortune's Keep برای 2024 میان. اگه بشه بعد بلک اپس مپ وردانسک هم به وارزون اضافه بشه اونوقت برای 2024 یک پکیج کامل رو داریم.
- این شماره از CoD نقش مهمی رو برای مایکرو داره و باید ببینیم که تیم تبلیغاتی چه تدارکی رو برای این شماره دیده. CoD البته اونقدر بزرگ هست که ایونت اختصاصی خودشو داره، اما معرفیش در شوکیس ایکس باکس در حد گیمپلی کمپین تاثیر خیلی زیادی برای مایکرو داره.
 
دیگه‌ کسی سمت این بازی نمیره. کاش MS قبول‌ کنه تبدیل به شکست شده و بیخیالش بشه.
حرف شما تاحد بسیار زیادی درسته ولی بنظرم کار درستی کردن که بازی رو لااقل از اون حالت آشغال و مفتضح اولیه خارج کردن
خیلی از مشکلاتش رو برطرف کردن و لااقل الان قابل بازی و شاید الان بخواد بهش نمره بدن از میانگین 53 قطعا خیلی بالاتره!
بازی به قول pete hines قراره تو گیم پس برای همیشه بمونه (تا وقتی که وجود داشته این سرویس). حداقل به یک چیز متوسط تبدیلش کنند.
 
حرف شما تاحد بسیار زیادی درسته ولی بنظرم کار درستی کردن که بازی رو لااقل از اون حالت آشغال و مفتضح اولیه خارج کردن
خیلی از مشکلاتش رو برطرف کردن و لااقل الان قابل بازی و شاید الان بخواد بهش نمره بدن از میانگین 53 قطعا خیلی بالاتره!
بازی به قول pete hines قراره تو گیم پس برای همیشه بمونه (تا وقتی که وجود داشته این سرویس). حداقل به یک چیز متوسط تبدیلش کنند.
تا ابد بمونه وقتی پلیرش اینقدر محدود باشه، در‌ نهایت این عنوان مرده. بجاش وقت می‌ذاشتن برای کار دیگه‌ای!
 
تا ابد بمونه وقتی پلیرش اینقدر محدود باشه، در‌ نهایت این عنوان مرده. بجاش وقت می‌ذاشتن برای کار دیگه‌ای!
یه نکته کوچیکی هست در پست شما که درآخر بهش میپردازم ولی ببینید این بازی در نهایت جز سابقه ایکس باکس + بتزدا(زنیمکس) و از همه مهم تر چز سوابق آرکین محسوب میشه. بازی اصلا نباید ساخته میشد!(دستور از بالای زنیمکس بوده به خاطر دیدن درآمد بالای برخی بازی های gaas) یا باید بعد از خرید به کل کنسل میشد! یا باید تاخیر میخورد و در پایان شوکیس 2021 نباید معرفی میشد!(تا زمانی که مطمئن میشدند که به حد قابل قبولی رسیده).خوب هیچکدوم اتفاق نیافتاد ولی حالا که عرضه شده حداقل از اون حالت ننگین خارجش کنن، هرچی باشه بازم میگم این جز سوابق xbox و bethesda و از همه مهم تر استدیویی مثل arkane هستش ، همین که بتونن به یک چیز متوسط تبدیلش کنن خوبه و منم قبول دارم که ازین redfall دیگه به احتمال زیاد آبی گرم نخواهد شد.(انقدر داغون عرضه شد که خود آرکین و بتزدا هم نه dlc براش دادن و نه خواهند داد به احتمال زیاد و بجز co-op 4 نفره هیچ حالت مولتی دیگه ای براش درنظر ندارن و کلا اونا هم قطع امید کردن از این بازی).بازی تو استیم همین چند وقت پیش خبرش اومد که توی یک بازه زمانی، زیر 10 نفر پلیر داشت! زمان عرضه حتی جزو 50 بازی ، بازی شده در آمارهای استور ایکس باکس هم نبود(حتی به عنوان یک بازی که با گیم پس هم قابل بازی بود!).منم قبول دارم که بازی مرده ولی بازم خوب کاری کردن که حداقل بازی به حدی رسیده(به احتمال زیاد) که بشه تو قاب بازی های بتزدا جاش داد! البته جاش ته لیست/ردیف های آخر عکس هست:D
طبق لیکی که چند وقت پیش از دادگاه مایکرو به بیرون درز کرد، به احتمال زیاد آرکین(معلوم نیست فرانسه یا تگزاس) داره dishonored 3 رو میسازه.امیدوارم همین باشه یا حتی یک ip جدید یا هرچیز دیگه بجز این ردفال کوفتی:D (البته اسپنسر گفت اون برنامه مال قبل بوده و برنامه الان تغییر کرده.البته نگفت دقیقا چه تغییری)
حیف شد که 70 درصد اعضای آرکین آستین بخاطر این بازی داغون از اون تیم جدا شدن(سازندگان prey )وبه هرحال قطعا انتخاب منم گذر کردن از این بازی redfall هستش

اون نکته ای هم که میخواستم بگم اینکه بازی الزاما مولتی نیست و میشه تکنفره هم باهاش رفت جلو.کامنت شما رو که خوندم یه جور vibe اینو گرفتم که تاکید شما گویا روی ردفال به عنوان یک عنوان آنلاین هستش(که در ابتدا هم همین بود ولی بعدش یک داستان و بخش تکنفره چپوندن داخل بازی)، که البته تفکر اشتباهی هم نیست ولی میتونه به عنوان یک بازی تکنفره ((معمولی و متوسط)) برای خودش جا خوش کنه. البته الان که کامنت شما رو میخونم احساس میکنم منظور شما الزاما بازی چندنفره نبوده و منظورتون از پلیر محدود الزاما مالتی بازها نیستن.اگه اینطوریه پس ببخشید:D

به شخصه امیدوارم روزی redfall 2 هم عرضه بشه:D8->
کانسپت بازی رو خیلی دوست دارم.پایانش هم کاملا جوریه که داد میزنه که میشه براش شماره 2 هم درست کرد
واقعا برای من همون guilty pleasure معروف هستش
حیف که اینطور داغون عرضه شد
یعنی یکی از فانتزی های گیمینگ من همین معرفی redfall 2 هستش :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or