اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
یه نگاه به لیست بازیهای هر دو سرویس بندازی فاصله شون مشخصه.

انحصاریا به کنار گیم پس تو بازیهای مولتی پلتفرم هم کم نمیزاره.
انتخاب با خودته ولی کم دروغ ازشون نشنیدی که داری باز هم اعتماد میکنی؟ اگه فردا روز یهو گیم پس هم سیاستش عوض بشه چی؟
یه چیز دیگه هم بگم بعد انتخاب اسفند جهش ارز زیاد داریم شاید اون موقع چاره ای هم نداشته باشی
 
انتخاب با خودته ولی کم دروغ ازشون نشنیدی که داری باز هم اعتماد میکنی؟ اگه فردا روز یهو گیم پس هم سیاستش عوض بشه چی؟
یه چیز دیگه هم بگم بعد انتخاب اسفند جهش ارز زیاد داریم شاید اون موقع چاره ای هم نداشته باشی
منظورم بازیهایی که تا امروز عرضه کرده.
آینده هم اگه خوب نباشه شرکت بابام که نیست میزنم زیرش.
 
منظورم بازیهایی که تا امروز عرضه کرده.
آینده هم اگه خوب نباشه شرکت بابام که نیست میزنم زیرش.
شما هر پلتفرمی راحت هستی باید همونجا بمونی. من نمیدونم اصرار دوستان برای چیه.
در مورد استراتژی مایکروسافت هم فراموش نکنید اونها برای سوییچ فعلی و بعدی هم قصد انتشار دارند. یه اینستال بیس عظیم هم اونجا هست که سود عظیمی پشتشه. مساله فقط پلی استیشن نیست.
 
شما هر پلتفرمی راحت هستی باید همونجا بمونی. من نمیدونم اصرار دوستان برای چیه.
در مورد استراتژی مایکروسافت هم فراموش نکنید اونها برای سوییچ فعلی و بعدی هم قصد انتشار دارند. یه اینستال بیس عظیم هم اونجا هست که سود عظیمی پشتشه. مساله فقط پلی استیشن نیست.
بازیا شو رو گیمپس عرضه کنه بعدش نینتندو سوییچ که سهله رو سوئیچ موتورم عرضه کنه مشکلی نداره.
 
مگه بازار xb در حال حاضر چقدر بزرگه که سونی بیاد به برندش لطمه بزنه؟تازه همین بازار کوچکتر مایکرو هم پولی خرج بازی نمیکنن و خیلیاشون اشتراک گیم پس میخرن که برای یه ناشر ترد پارتی جذابیت چندانی نداره.
مایکرو عاشق چشم و ابروی سونی نیس که میخواد رو ps بازی منتشر کنه. صرفا بخاطر بازار بزرگتر و مشتری هایی که عادت کردن بازی بخرن داره بازیاشو رو این پلتفرم میده.

وقتی خبرایی میاد که فروش کنسول و گیم پس مناسب نبوده و مدیر مالی مایکروسافت ترسیده چه دلیلی داره که سونی یا نینتندو وارد این بازار متزلزل بشن؟


مایکرو با این گیم پس پل های پشت سرشو خراب کرد و حالا راه برگشت نداره و مجبوره یجورایی این اکوسیستم و ناشر بودن رو تو پلتفرمای مختلف تکثیر کنه

.​
چراییش؟ احتمال گسترش بازار کلود و نیاز به جذب حداکثری، سود خالص
الان گاد تا پارسال 73 میلیون درآمد داشته، 5-6 میلیون پورت بقیه سود خالص و نکته دوم ممکنه به پایان عصر کنسولهای فیزیکی نزدیک بشیم
بحث اینه اگه کم کم بازار کلود بخواد جون بگیره، باید همه سعی کن هر کی رو که میتونن جذب کنن. حالا درسته پایرت بازیم ولی تا قبل عرضه بازیای سونی، ندیده بودیمشون. الان تازه دارم انچارتد رو میزنم، تلو رو ماه پیش زدم.
__________
بحث من ماله امروز نیستماله آینده ای هست که ممکنه شکل بگیره و این کمپانیا باید آماده بشن. نکنی میشه مثل اپل. الان بگم، میگن مگه سهامداریم ولی تا سهامداره راضی نشه، چیزی دست ما رو نمیگیره.
کسی حرف از عرضه دی وان و سال اول نزد و بعدم در مورد گسها، سونی با عرضه روز اول helldiver
هم حاضر شده که 20-30 درصد درآمدشو بده استیم
هم حاضر شده بیخیال درآمد پلاس بشه
برا جذب پلیر، درسته صحبت از اکوسیستم 150 میلیونی pc میکنیم ولی واقعیتش اینه، 15-20 درصد سیستمی دارن که بتونه بازی روزو اجرا کنه.
____________
بحث دوم اگه یه شرکتی درآمدشو افزایش بده این خطرناکه، ماکرو با خرید اکتی، باید میرفت سمت عرضه و کار اشتباه هم نکرد ولی اگه سونی اجازه بده فقط ماکرو پول درآره، تاریخ میگه حماقت کرده.
چون با دادن بازار به ماکرو، قبلا ماکرو کلی شرکت ریز و درشتو از بین برده، اپل شانس آورد زنده موند به لطف ftc
__________________
تو یه برهه از 360، چند سال سونی تراز مالی منفی ثبت کرد تا بتونه دوباره از 360 جلو بزنه، کلود، اگر آینده باشه و فکر و برنامشو از الان نریزی، روز مسابقه عقب میمونی.
مثل اپل که به ai اهمیت نداد و عقب افتاد.
 
بحث من ماله امروز نیست ماله آینده ای هست که ممکنه شکل بگیره و این کمپانیا باید آماده بشن. نکنی میشه مثل اپل. الان بگم، میگن مگه سهامداریم ولی تا سهامداره راضی نشه، چیزی دست ما رو نمیگیره.
اولا این آینده ها لزوما قرار نیس همش اتفاق بیفته و همشو سونی یا مایکرو یا .... درست تشخیص بده. همونطور که می بینیم با این چرخش مایکرو آینده ای که میگفتن فعلا رو هواست، گیم پس و جزییاتش رو هواست و ..... .
دوما در حال حاضر سود حضور در بازار xb برای سونی خیلی کمتر از ضررشه(ضرری که برند متحمل میشه هم هست). در نتیجه فعلا وارد این بازار نخواهد شد مخصوصا تو بازیهای سینگل و داستانیش ( 2 سال دیگه شاید )

در کل قرار نیس با هر استراتژی یه شرکت شرکتای دیگه هم حتما و سریعا اون استرتژی رو پیاده سازی کنن. اونم مایکرویی که بخش بازیش هنوز از استراتژی های اولیش نتیجه مطلوبی نگرفته و هی داره استراتژی عوض میکنه به لطف پول بی پایان.
خلاصه که باید منتظر موند و دید چی میشه ولی حداقل در کوتاه یا میان مدت برندی مثه سونی بازیهای اصلیش رو روی پلتفرم xb منتشر نخواهد کرد.

.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
این حرف درست نیست.
اسپنسر از همون ابتدا همواره روی گسترش دسترسی بازیها و مخالفتش با انحصارطلبی صحبت میکرد.
اونم نه فقط یکبار، یه مدتی هر تریبونی که گیر میاورد همین حرفها رو تکرار میکرد. هرچند بر خلاف یه سری چرندیات، هیچوقت در هچ کجا حرفی درباره آورد گیم پس در پلتفرم هایی به جز مایکروسافت نزده.
ولی در مورد بازیها خیلی واضح گفت که مورد به مورد بررسی میشه.
میخام بگم که اگر در اسکیل بزگتری به قضیه نگاه کنید، تصمیمات مایکروسافت نه از روی جبر بلکه برنامه ریزی شده داره پیش میره.
اینکه گیم پس و ایکس باکس ضررده هستن یا سودشون کمه هم پایه و اساسی نداره و میسلیدینگ هایی هست که ساخته کنسول واریور هاست.
حالا الان ما به قولی داریم بالا سر قبری گریه میکنیم که اصلن مرده ای توش نیست :D یعنی تمام این اخبار تا الان صرفن شایعه هستن و چیزی تایید نشده))
...........
یه جا هم دیدم که شما گفته بودید مایکروسافت پروژه شکست خورده زیاد داره.
هرچند یکسری از مثالهاتون مثل هولولنز در این چارچوب نیستند، ولی به هرحال میخاستم اینو بگم که برای کمپانی های بزرگ این موارد شکست محسوب نمیشه. شکست زمانی هستش که ارزش سهام یک کمپانی بعد از اون دچار یه ریزش اساسی بشه و به هر طریقی روی سیاست های کلی یک کمپانی تغییرات ایجاد کنه.
یک سری از پروژه هایی که شما به عنوان شکست ازش یاد کردید، در اصل سرمایه گذاری هایی با ریسک های مدیریت شده بودن که با علم اینکه احتمال شکست خوردنشون هست انجام شدن.
این قبیل سرمایه گذاری ها هم محدود به مایکروسافت یا حتی محدود به حوزه تکنولوژی هم نیست. کمپانی های بزرگ در صنایع گوناگون در برهه های مختلف همچین ریسک هایی میکنن که در بعضی مواقع موفق میشه و در اکثر مواقع بدون نتیجه به پایان میرسه.

به طور کلی حدودن 10 درصد از استارتاپ ها موفق میشن که حتی در بعضی صنایع تا 4 درصد هم کاهش پیدا میکنه. این موردیه که کمپانی های بزرگی مثل مایکروسافت ازش اطلاع دارن و با علم به این موضوع سرمایه گذاری میکنن.
بله گفته بود مورد به مورد بررسی میشه ولی نه اینکه دیگه شایعه هیلو بعدی و کالکشن گیرز و یا بازی ایندیاناجونز و ... مطرح بشه.
در مورد ضرر ده یا سودده بودن گیم پس هم خود مایکرو وقتی امار دقیق نمیده طبیعتا شایعات به جاش صحبت خواهند کرد و طبق همین شایعات سود دهی مطلوبی نداره - حالا اینکه کدوم واقعا راسته بزودی و در ماههای آینده متوجه خواهیم شد.

در مورد پروژه شکست خورده هم ربطی به سود نداره(شاید سود شرکت کلا از بخشای دیگه ای باشه) و درسته کلی پروژه در مراحل اولیه و توسعه شکست میخورن ولی نه مثل مثالهایی که من زدم در همچین مراحلی که در بازار هستن . همین هولولنز رو پنتاگون کلی سفارش داده بود و قرار بود استفاده کنن که اونم معلوم نشد چی شد.
در مورد اینکه این قضایا هم توسط مایکرو برنامه ریزی شده هست اگر حرف شما درست باشه هم باز نشون از عدم صداقت و عدم اعتنا به برند رو نشون میده. نشونشم خشم بزرگی هست که از سمت طرفداران xb تو کل نت پخش شده که تقریبا همیشه و در هرحالتی شاد و قانع بودن.

خلاصه چه این قضایا برنامه ریزی شده باشه و چه از سر اجبار برای برند مایکرو و فن هاش خوب نیس و اینکه مایکرو چقدر با اینکار سود میکنه صورت مساله رو پاک نمیکنه

.
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه حرفی هست که اگر انحصاری های ماکروسافت بیاد روی کنسولای دیگه دیگه چرا باید مردم ایکس باکس بخرن.
مساله اینه که احتمالا بخوان بیزینس پلن کاریشون رو عوض کنن
1) به این صورت که بازی های انحصاری میره روی پلتفورم دیگه ولی بدون گیمپس. گیم پس میمونه برای ایکس باکس که خب یعنی ارزون تر تموم شدن بازی که خودش انگیزست
2) خود کنسول مثل سری اس که ارزون تره و خیلیا به خاطر قیمت میخرنش مثلا طرف بچه کوچیک داره و انحصاری های خفن براش اهمیتی نداره که زیاد هم هستن.
3) بحث کلود گیمینگ هست که ماکروسافت براش خیلی سرمایه گذاری کرده و با توجه به رشد و پیشرفت نت توی کشورهای اصلی هدف کاملا قابل پذیرشه و دیگه نیازی به خرید کنسول جدید نیست و با توجه به هزینه کمتر برای مصرف کننده خیلیا به سمتش میرن. و رشد سریع سخت افزار نسبت به گذشته طوری شده که زود تاریخ مصرف کنسولا تموم میشه و دیگه نیاز نیست هی کلی صرف ساخت کنسول جدید بشه
4) دعواهای حقوقی نشون داد که عملا فروش کنسول سود آنچنانی نداره و سود اصلی ماکروسافت و سونی در فروش بازی و خدمات هست نه خود کنسول وگرنه سونی بازیاشو برای pc عرضه نمی کرد
5) خود ویندوز و pc درواقع یک پلتفورم اصلی برای ماکروسافت به حساب میاد و به نحوی میشه گفت که سونی هم داره برای پلتفورم رقیب بازیاشو قرار میده.
6) کنسول دیگه فقط بازی نیست و عملا یه وسیله برای انواع اینترتینمنته مثل فیلم آهنگ و خدمات دیگه و اونوقت کیفیت خدمات دیگه تغییر میره و رقابت وارد اونها هم میشه
7) این اتفاق میتونه باعث بشه که سونی همونطور که برای pc داره بازی میده برای کنسول رقیب هم با فاصله زمانی زیاد بازی بده
8) الان بازی های سونی میاد روی pc آیا این باعث شده که مردم ps نخرن و برن pc بخرن ؟ قطعا نه. بخوای حساب کنید با خرید pc عملا بازی های هردوی سونی و ماکروسافت داریم
 
دوستان یه حرفی هست که اگر انحصاری های ماکروسافت بیاد روی کنسولای دیگه دیگه چرا باید مردم ایکس باکس بخرن.
مساله اینه که احتمالا بخوان بیزینس پلن کاریشون رو عوض کنن
1) به این صورت که بازی های انحصاری میره روی پلتفورم دیگه ولی بدون گیمپس. گیم پس میمونه برای ایکس باکس که خب یعنی ارزون تر تموم شدن بازی که خودش انگیزست
2) خود کنسول مثل سری اس که ارزون تره و خیلیا به خاطر قیمت میخرنش مثلا طرف بچه کوچیک داره و انحصاری های خفن براش اهمیتی نداره که زیاد هم هستن.
3) بحث کلود گیمینگ هست که ماکروسافت براش خیلی سرمایه گذاری کرده و با توجه به رشد و پیشرفت نت توی کشورهای اصلی هدف کاملا قابل پذیرشه و دیگه نیازی به خرید کنسول جدید نیست و با توجه به هزینه کمتر برای مصرف کننده خیلیا به سمتش میرن. و رشد سریع سخت افزار نسبت به گذشته طوری شده که زود تاریخ مصرف کنسولا تموم میشه و دیگه نیاز نیست هی کلی صرف ساخت کنسول جدید بشه
4) دعواهای حقوقی نشون داد که عملا فروش کنسول سود آنچنانی نداره و سود اصلی ماکروسافت و سونی در فروش بازی و خدمات هست نه خود کنسول وگرنه سونی بازیاشو برای pc عرضه نمی کرد
5) خود ویندوز و pc درواقع یک پلتفورم اصلی برای ماکروسافت به حساب میاد و به نحوی میشه گفت که سونی هم داره برای پلتفورم رقیب بازیاشو قرار میده.
6) کنسول دیگه فقط بازی نیست و عملا یه وسیله برای انواع اینترتینمنته مثل فیلم آهنگ و خدمات دیگه و اونوقت کیفیت خدمات دیگه تغییر میره و رقابت وارد اونها هم میشه
7) این اتفاق میتونه باعث بشه که سونی همونطور که برای pc داره بازی میده برای کنسول رقیب هم با فاصله زمانی زیاد بازی بده
8) الان بازی های سونی میاد روی pc آیا این باعث شده که مردم ps نخرن و برن pc بخرن ؟ قطعا نه. بخوای حساب کنید با خرید pc عملا بازی های هردوی سونی و ماکروسافت داریم
فروش کنسول شاید مستقیم سودی نرسونه اما باعث میشه فروش بازیها و سرویس ها بره بالا!
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
 
فروش کنسول شاید مستقیم سودی نرسونه اما باعث میشه فروش بازیها و سرویس ها بره بالا!
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
البته همه این حرفا فعلا شایعست ولی به نظرم نمیشه اسمشو گذاشت شکست من اسمشمو میزارم تغییر مسیر
چون تهش اینه که ببینی کجا بیشتر سود می کنی وگرنه همین الانم مجموعه ایکس باکس برای ماکروسافت سودده هستش و زیانده نیست
 
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
توجیه چندانی نداره بازم خریدای جدیدی بکنن. سر همین خریدا فعلا تحت فشارن که به سوددهی برسونن و هزینه ها رو جبران کنن.
در مورد بحث گیم پس هم اگر این اخبار درست باشه همین الانش که گیم پس تو تعداد مشترک چالش داره به چالش های بیشتری خواهد افتاد و بنظرم تغییراتی تو بحث قیمت اشتراک و دی وان کردن بازیها و .... خواهند داشت.

.
 
چند تا سناریو این وسط وجود داره
مولتی پلتفرم شدن تعدادی از بازی ها: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
مولتی پلتفرم شدن تمام بازی ها: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
حذف عرضه روز اول بر روی گیم‌ پس: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
تغییر سطح بندی گیم پس و گران شدن حق اشتراک: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد

این بازی تهش برای کاربرهای ایکس باکس فقط باخت داره :D بعد اسپنسر میگه حرف شما رو گوش کردیم، @#&¢$ تو اون گوشت :D
 
آخرین ویرایش:
من نظرم اینه قصد داره بازی های بتزدا و اکتیویژن ( فالوت و الدر و دووم و وولفنشتاین و استارفیلد و کالاف و .....با فاصله 6ماه تا یک سال یا حتی همون دی وان مثل کالاف ولی خوب امتیازات بازی کردن رو کنسول خودش مسلما بالاتر هست) بیاره رو کنسول سونی و بازی های انحصاری خود اکس باکس مثل halo و گیرز و فورتزا... انحصار خودش بمونه. چون ملت باید یک دلیل داشته باشند که کنسول رو بخرن و گرنه اصلا دلیلی برای خرید اکس باکس نیست. من خودم هر نسل در کنار کنسول PS یک دونه اکس باکس هم میگیرم فقط و فقط به خاطر گیرز و HALO . یعنی اگه حتی این دو عنوان رو برای سونی بیاره اصلا دیگه دلیلی نداره بخوام اکس باکس بخرم. تنها گیم پس هم ترغیبم نمیکنه دیگه برم سمتش. امثال من هم زیادن که به خاطر بازی های خاص کنسول رو میخرن. مگه هر نسل میخواد چند عنوان از بازیهای مورد علاقه شخص بیاد رو کنسول مورد علاقش. الان بر فرض برای خودم HALO و GEARS تو هر نسل دو عنوان نهایت بیاد میشه 4 بازی. اگه بخوام فول پرایس هم روز اول بخرم ( تخفیفات و ظرفیتی هم میگیم اصلا نه) میشه 280 دلار . باز نصف پول کنسول هست . باز اینجا به نفعم هست هم من کنسول اصلی خودم که PS هست رو دارم با بازیهاش هم دو تا عنوان محبوب کنسول ماکرو هم رو ps میتونم بازی کنم. دیگه نیاز به هزینه اضافی نیست. در کل بخوام بگم به نظرم اووردن بازیهای بتزدا و اکتیویژن کاملا منطقیه برای درامد بیشتر ولی اووردن نمادهای اکس باکس یعنی halo و گیرز و فورتزا.... رو کنسول های دیگه خریت محض هست برای تیم اکس باکس
 
آخرین ویرایش:
چند تا سناریو این وسط وجود داره
مولتی پلتفرم شدن تعداد از بازی ها - دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
مولتی پلتفرم شدن تمام بازی ها - دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
حذف عرضه روز اول بر روی گیم‌ پس - دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
تغییر سطح بندی گیم پس و گران شدن حق اشتراک - دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد

این بازی تهش برای کاربرهای ایکس باکس فقط باخت داره :D بعد اسپنسر میگه حرف شما رو گوش کردیم، @#&¢$ تو اون گوشت :D
الان که بازیهای فرست پارتیشون دارن میان میتونن از هزینه ترد پارتهایی که میارن روی گیم پس کم کنن. فیل گفته بود سالانه بیش از 1 میلیارد دلار هزینه فقط برای آوردن تردپارتیها تو گیم پس میکنن.
Phil Spencer says Microsoft spends more than $1 billion per year to bring third-party games to Xbox Game Pass.
Phil Spencer says Microsoft spends more than $1 billion per year to bring third-party games to Xbox Game Pass.​
سطح بندی هم یا سطح دیگه اضافه کنن که بازیهای اکتیویژن و بیلزارد اضافه بشن با قیمت بالاتر یا قیمت آلتیمیت رو افزایش بدن .

حتی اگر بخوان همه بازیها رو هم برای رقیب عرضه کنن ، احتمالا با فاصله 18-24 به گفته NateِDrake این کار رو بکنن

Screenshot (2042).png
-----------------------------------------------------------------
یه کاری که جای سوال داره نکردن، اینکه چرا تا حالا نسخه اسلیم ندادن و نرفتن روی لیتوگرافی 6nm یا 5 که هزینه تولید کنسول رو کاهش بدن ؟ سونی حدود 12% از هزینه ساخته ps5 تونسته با این کار کم کنه . و این در حالیه که طبق گفت فیل به ازای فروش هر کنسول بین 100 تا 200 دلار ضرر میده

Angstronomics also observes that the PS5 is the first of the big three current-gen consoles to get a 6nm chip and that Sony is getting nearly 50% more PS5 chips per wafer than Microsoft with its Xbox Series X processors. Even so, Sony, with its cheaper silicon bill and new lower BOM,​
PlayStation 5 Refresh Boasts New 6nm AMD Oberon Plus SoC
we estimate that each new PS5 going forward costs Sony around 12% less to make overall, which helps to recoup program development costs sooner than if no die shrink took place.​
PS5 Refresh: Oberon Plus
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or