میحوای تا صبح واست بخورم بعدش بیام واست مگس را رو هوا نعل کنم ؟!؟! :d
تأثیر الکل تو بدن آدم کمتر از 2-3 رو نیست .. بعدش بشدت کاهش پیدا میکنه .. (بحث علمی شد :d)
مکس هم با استراحت میتونه از درو دیفال بالا بره !! :d
.
ولی با اینکه میتونستند یکم درامش را بیشتر کنند موافقم .. یه دوزار بیشتر میدادند به این سام > وای خدا تو تاریخ ثبت میشد این بازی .. من تازه فهمیدم Alan awake کاره این بابا ه > شاهکاره این بَشر
پیشنهاد : حتما" بازی کنید :d
تایید می کنم با اصلاحیه : راکستار نباید ادامش میداد...میتونست عالی باشه ولی خوب بود نه عالی ... کلا نباید ادامه میدادنش .
چقدر گفتند MP1 ... حتی خوده Remedy هم بعد از MP1 نتونست با MP2 موفقیتشو تکرار کنه...
با اینکه بازی تاریک یا برفی یا ... نیست اما 100% سری MP به این چیزا نیاز داشت، اما R* یکم بیش از حد از المان هایه جدید استفاده کرده که دیگه اون المان هایه قبلی خیلی خیلی کم تویه بازی دیده میشه ، این اولین مشکل بازیه.
مسئله دیالوگ ها هم کار باید کاره خوده نویسنده ی اصلی باشه تا اون دیالوگ هایه قبلی رو بتونه در بیاره! هیچ آدمی در هنر نویسندگی نمیتونه کپی یک نفر دیگه عمل کنه ، همینطور که هیچ آهنگ سازی نمیتونه شبه کامل اثره یک آهنگساز دیگه رو بسازه. پس در این مورد کاری نمیتونست بکنه R* جز اینکه Sam Lake رو بیاره.
ولی بزرگترین ضعف MP رو R* به بهترین شکل ممکن درست کرد. کلا Remedy به هیچ عنوان Level Design هایه خوبی نداره و نداشته تا الان. خوده MP1 اینقدر تو شب و برف بودیم که حاله آدم آخر بازی به هم میخورد از شب و برف و بوران، شخصا میگم بعد از بازی کردن 13 یا 14 چپتر دیگه اون حسه Noir در من وجود نداشت از بس رویه یک المان پافشاری کرده بود که یکی از بزرگترین ضعف هایه یک بازی میتونه باشه هرچند که اون المنت عالی باشه ( مثلا فکر کنید تویه Uncharted هیچ بخواین از اول بازی از یک قطار آویزان شین ، 2 دقیقه بعد از یک هواپیما ، 2 دقیقه بعد از شاخه درخت و ... آخر بازی حالتون به هم میخوره از این المنت ، پس استفاده ی درست خیلی مهمه )MP1 بازی ای بود که در زمانه خودش و Level Design هایه دوره ی خودش ( بهش میگیم دوران قبله HL2 ) خوب کار شده بود اما به هیچ وجه الان نمیشه تحمل کرد این سبک رو! یک آدم مهم رو هی دنبال کن هر ثانیه 100 نفر رو بکش هی همینجوری آدم بیاد برو تو خیابون بیا تو بار و هتل و ... آخرش به یارو میرسی میگه این نیستش! بعدی و پارت بعدی دنباله یک نفر دیگه و ... ، بعده 1 ساعت بازی مطمئنم خسته میشین هرکی هم بگه نه باید بگم کاملا دروغ میگه. Remedy با Alan Wake نشون داد که هنوزم که هنوزه ضعف داره تویه Level Design و تنوع محیطی ولی خیلی خیلی بهتر از MP عمل کرده بود ، اما دیدین که با اینکه خیلی بهتر روش کار شده بود اما ضعف شدید Remedy تو این مورد کار دستش داد( نقطه ضعف بازی )هیچ کدوم از دو شرکت نمیتونستند بازی رو اونجوری که باید بشه میساختن.
R* تویه داستان و اتمسفر مشکل داره و Remedy بیشتر تویه Level Design و تا حدودی اون نکته هایه ریزی تویه Gameplay که باعث جذاب کردنش میشه.پس بهترین حالتش این بود که هر2 با هم بازی رو میساختند...
اولا لطفا نظراتت رو تحمیل نکن ! :d
دوما به نظر من MP2 خیلی بهتر از MP1 بود...
سوما من 2 بار MP2 رو تا ته بردم، دیشب هم بعد از اینکه MP3 رو تموم کردم، بعد از سال ها نشستم دوباره رفتمش، به هیچ وجه خسته کننده نیست، وقتی در جریان داستانش قرار میگیری، هر چقدر هم مراحلش تکراری باشن بازم از بازی کردن لذت می بری... و به نظر من Level Design هاش هم خیلی خوب هستن، شاید بعضی موقع ها شبیه هم باشن، ولی در زمان خودش فوق العاده بوده...
چهارما اینکه ما نگفتیم که همه ی مراحل MP3 مثل MP2 و 1 باشه، گفتیم حال و هوای مکس پین های قبلی رو نداشت، فضایی که مخصوص سری مکس پین بود، توی این بازی دیده نشد...
پنجما با قسمت Bold شده موافقم !
ششما هر کسی یه نظری داره و اینا هم نظر من بودن:d
ببینین بعضی ها هستن که داستان بازی براشون عامل جذابیت بازی محسوب میشه بعضی ها هم هستن که گیم پلی براشون خیلی اهمیت داره و زیاد درگیر داستان نمیشن. شما میگی که remedy توی level design و گیم پلی مشکل داره و راک استار توی داستان پردازی.در مورد REMEDY باید بگم که دو تا بازی این شرکت یعنی مکس 1 و الن ویک جزو بهترین بازی های زندگیم بودن. چرا؟ چون با شیوه های فوق العاده جذاب مخصوص خودشون منو درگیر داستان هایی کردن که فکر میکنم هیچ شرکت دیگه ای نه میتونست خلقشون کنه و نه می تونست به این زیبایی و خاصی ! روایتشون کنه. در ضمن گیم پلی این دو تا هم بد نبودن یعنی سطح استاندارد زمان خودشون و با توجه به سبک بازیشون رعایت کردن اما خوب به پای کارهای شرکت هایی مثل R* نمیرسن.خطاب به دوستانی که عقیدشون بر اینه که گیم پلی و گرافیک عالی و صحنه های سینمایی و ... یه بازی رو تبدیل به یه بازی جذاب میکنه حتی اگر داستانش قوی نباشه یا قوی باشه ولی مثل مکس3 اصلا مرتبط با ریشه هاش نباشه ب اید بگم که برای کسایی مثل من تا زمانی که داستان خوب و درگیر کننده با یه شیوه روایی مناسب و گیم پلی و LEVEL DESIGN متوسط وجود داشته باشه اون بازی قابلیت تبدیل شدن به یه شاهکار و داره.چقدر گفتند MP1 ... حتی خوده Remedy هم بعد از MP1 نتونست با MP2 موفقیتشو تکرار کنه...
با اینکه بازی تاریک یا برفی یا ... نیست اما 100% سری MP به این چیزا نیاز داشت، اما R* یکم بیش از حد از المان هایه جدید استفاده کرده که دیگه اون المان هایه قبلی خیلی خیلی کم تویه بازی دیده میشه ، این اولین مشکل بازیه.
مسئله دیالوگ ها هم کار باید کاره خوده نویسنده ی اصلی باشه تا اون دیالوگ هایه قبلی رو بتونه در بیاره! هیچ آدمی در هنر نویسندگی نمیتونه کپی یک نفر دیگه عمل کنه ، همینطور که هیچ آهنگ سازی نمیتونه شبه کامل اثره یک آهنگساز دیگه رو بسازه. پس در این مورد کاری نمیتونست بکنه R* جز اینکه Sam Lake رو بیاره.
ولی بزرگترین ضعف MP رو R* به بهترین شکل ممکن درست کرد. کلا Remedy به هیچ عنوان Level Design هایه خوبی نداره و نداشته تا الان. خوده MP1 اینقدر تو شب و برف بودیم که حاله آدم آخر بازی به هم میخورد از شب و برف و بوران، شخصا میگم بعد از بازی کردن 13 یا 14 چپتر دیگه اون حسه Noir در من وجود نداشت از بس رویه یک المان پافشاری کرده بود که یکی از بزرگترین ضعف هایه یک بازی میتونه باشه هرچند که اون المنت عالی باشه ( مثلا فکر کنید تویه Uncharted هیچ بخواین از اول بازی از یک قطار آویزان شین ، 2 دقیقه بعد از یک هواپیما ، 2 دقیقه بعد از شاخه درخت و ... آخر بازی حالتون به هم میخوره از این المنت ، پس استفاده ی درست خیلی مهمه )MP1 بازی ای بود که در زمانه خودش و Level Design هایه دوره ی خودش ( بهش میگیم دوران قبله HL2 ) خوب کار شده بود اما به هیچ وجه الان نمیشه تحمل کرد این سبک رو! یک آدم مهم رو هی دنبال کن هر ثانیه 100 نفر رو بکش هی همینجوری آدم بیاد برو تو خیابون بیا تو بار و هتل و ... آخرش به یارو میرسی میگه این نیستش! بعدی و پارت بعدی دنباله یک نفر دیگه و ... ، بعده 1 ساعت بازی مطمئنم خسته میشین هرکی هم بگه نه باید بگم کاملا دروغ میگه. Remedy با Alan Wake نشون داد که هنوزم که هنوزه ضعف داره تویه Level Design و تنوع محیطی ولی خیلی خیلی بهتر از MP عمل کرده بود ، اما دیدین که با اینکه خیلی بهتر روش کار شده بود اما ضعف شدید Remedy تو این مورد کار دستش داد( نقطه ضعف بازی )
هیچ کدوم از دو شرکت نمیتونستند بازی رو اونجوری که باید بشه میساختن.
R* تویه داستان و اتمسفر مشکل داره و Remedy بیشتر تویه Level Design و تا حدودی اون نکته هایه ریزی تویه Gameplay که باعث جذاب کردنش میشه.
پس بهترین حالتش این بود که هر2 با هم بازی رو میساختند...