آیا Max Payene 3 نسبت به Max Payne های قبلی ، توانست شما را راضی کند ؟

آیا Max payne 3 توانست شما را راضی کند ؟

  • بله

    رای‌ها: 270 65.9%
  • خیر

    رای‌ها: 140 34.1%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    410
میحوای تا صبح واست بخورم بعدش بیام واست مگس را رو هوا نعل کنم ؟!؟! :d
تأثیر الکل تو بدن آدم کمتر از 2-3 رو نیست .. بعدش بشدت کاهش پیدا میکنه .. (بحث علمی شد :d)
مکس هم با استراحت میتونه از درو دیفال بالا بره !! :d
.
ولی با اینکه میتونستند یکم درامش را بیشتر کنند موافقم .. یه دوزار بیشتر میدادند به این سام > وای خدا تو تاریخ ثبت میشد این بازی .. من تازه فهمیدم Alan awake کاره این بابا ه > شاهکاره این بَشر :x
پیشنهاد : حتما" بازی کنید :d

کلا سری مکس گوجه ای بوده و هست و خواهد بود :d آلنرد سگ کی باشه :d
 
MP3 عجب گرافیک خدایی داره این بازی !!!
ایول.
روی ماکسیمم گرافیک بازیش کردم واقعا حال کردم باهاش. :biggrin1:
عجب داستان خدایی هم داره.
هرکی که سیستمش قویه پیشنهاد میکنم که روی بالاترین گرافیک بزارتش تا به معنای واقعی این بازی رو حال کنه.
 
منتظر موندم بازی رو انجام بدم و بعد رای بدم که جواب رایم هم بله بود ...
به عنوان کسی که هم مکس پین 1 و هم مکس پین 2 رو زمان انتشارشون بازی کردم از این عنوان راضی بودم ...
دو نسخه اول (مخصوصا شماره اول) به خاطر اتمسفر و فضای بی نظیرش همیشه من رو یاد فیلمای دیوید فینچر می انداخت ... تو این مسئله شکی نیست که شروع مکس پین انقلابی بود تو صنعت گیم.
شماره 2 هم خوب بود و هممون بارها و بارها تمومش کردیم ...
دید من با تریلرها و پیش نمایش هایی که از مکس پین 3 پخش شده بود این بود که از اون به عنوان یه بازی جدید یاد کنم که داره اسم مکس پین رو یدک میکشه!
اما وقتی بازی کردم نظرم عوض شد ... گیم پلی بازی به قدری عالی بود و شروع منطقی و خوبی داشت که همه اینا رو فراموش کردم ...
درسته از لحاظ داستانی به هیچ وجه به شماره های قبلی نمیرسید ولی لذتی که دارم از این بازی میبرم از کمتر عنوانی برده ام و اینم میتونم در کنار دو بازی اول جزو محبوبترین بازی های عمرم قرار بدم.
 
تنها کسی که میتونست این بازی رو بسازه همون Remedy بود ...
حال و هوای بازی شده بود مثل GTA متاسفانه...
اما اون قسمت هایی که به گذشته بر میگشت باحال بود، ولی همچنان از حال و هوای غمگین و ساکت مکس های قبلی خبری نبود.
 
آخرین ویرایش:
منم اوایل بازی میگفتم راکستار مکس پین رو عوض کرده اما کم کم که دارم میرم جلو میبینم اشتباه میکردم و راکستار به خوبی تونسته عنوان مکس پین رو بعد 10 سال زنده کنه.
فکر کن مکس3 هم مثه مکس 1و 2 سیاه و غمگین بود؛آخه مگه یه آدم(مکس) تا کی باید خودش رو درگیر گذشتش کنه؟
هرچند از اواسط بازی دوباره مکس میشه همون آدم تنهایی که از زمین آسمون بدبختی رو سرش خراب میباره.
در کل *R به خوبی راه رمدی رو ادامه داد.
 
چقدر گفتند MP1 ... حتی خوده Remedy هم بعد از MP1 نتونست با MP2 موفقیتشو تکرار کنه...
با اینکه بازی تاریک یا برفی یا ... نیست اما 100% سری MP به این چیزا نیاز داشت، اما R* یکم بیش از حد از المان هایه جدید استفاده کرده که دیگه اون المان هایه قبلی خیلی خیلی کم تویه بازی دیده میشه ، این اولین مشکل بازیه.
مسئله دیالوگ ها هم کار باید کاره خوده نویسنده ی اصلی باشه تا اون دیالوگ هایه قبلی رو بتونه در بیاره! هیچ آدمی در هنر نویسندگی نمیتونه کپی یک نفر دیگه عمل کنه ، همینطور که هیچ آهنگ سازی نمیتونه شبه کامل اثره یک آهنگساز دیگه رو بسازه. پس در این مورد کاری نمیتونست بکنه R* جز اینکه Sam Lake رو بیاره.
ولی بزرگترین ضعف MP رو R* به بهترین شکل ممکن درست کرد. کلا Remedy به هیچ عنوان Level Design هایه خوبی نداره و نداشته تا الان. خوده MP1 اینقدر تو شب و برف بودیم که حاله آدم آخر بازی به هم میخورد از شب و برف و بوران، شخصا میگم بعد از بازی کردن 13 یا 14 چپتر دیگه اون حسه Noir در من وجود نداشت از بس رویه یک المان پافشاری کرده بود که یکی از بزرگترین ضعف هایه یک بازی میتونه باشه هرچند که اون المنت عالی باشه ( مثلا فکر کنید تویه Uncharted هیچ بخواین از اول بازی از یک قطار آویزان شین ، 2 دقیقه بعد از یک هواپیما ، 2 دقیقه بعد از شاخه درخت و ... آخر بازی حالتون به هم میخوره از این المنت ، پس استفاده ی درست خیلی مهمه )MP1 بازی ای بود که در زمانه خودش و Level Design هایه دوره ی خودش ( بهش میگیم دوران قبله HL2 :دی ) خوب کار شده بود اما به هیچ وجه الان نمیشه تحمل کرد این سبک رو! یک آدم مهم رو هی دنبال کن هر ثانیه 100 نفر رو بکش هی همینجوری آدم بیاد برو تو خیابون بیا تو بار و هتل و ... آخرش به یارو میرسی میگه این نیستش! بعدی و پارت بعدی دنباله یک نفر دیگه و ... ، بعده 1 ساعت بازی مطمئنم خسته میشین هرکی هم بگه نه باید بگم کاملا دروغ میگه. Remedy با Alan Wake نشون داد که هنوزم که هنوزه ضعف داره تویه Level Design و تنوع محیطی ولی خیلی خیلی بهتر از MP عمل کرده بود ، اما دیدین که با اینکه خیلی بهتر روش کار شده بود اما ضعف شدید Remedy تو این مورد کار دستش داد( نقطه ضعف بازی )
هیچ کدوم از دو شرکت نمیتونستند بازی رو اونجوری که باید بشه میساختن.
R* تویه داستان و اتمسفر مشکل داره و Remedy بیشتر تویه Level Design و تا حدودی اون نکته هایه ریزی تویه Gameplay که باعث جذاب کردنش میشه.
پس بهترین حالتش این بود که هر2 با هم بازی رو میساختند...
 
چقدر گفتند MP1 ... حتی خوده Remedy هم بعد از MP1 نتونست با MP2 موفقیتشو تکرار کنه...
با اینکه بازی تاریک یا برفی یا ... نیست اما 100% سری MP به این چیزا نیاز داشت، اما R* یکم بیش از حد از المان هایه جدید استفاده کرده که دیگه اون المان هایه قبلی خیلی خیلی کم تویه بازی دیده میشه ، این اولین مشکل بازیه.
مسئله دیالوگ ها هم کار باید کاره خوده نویسنده ی اصلی باشه تا اون دیالوگ هایه قبلی رو بتونه در بیاره! هیچ آدمی در هنر نویسندگی نمیتونه کپی یک نفر دیگه عمل کنه ، همینطور که هیچ آهنگ سازی نمیتونه شبه کامل اثره یک آهنگساز دیگه رو بسازه. پس در این مورد کاری نمیتونست بکنه R* جز اینکه Sam Lake رو بیاره.

ولی بزرگترین ضعف MP رو R* به بهترین شکل ممکن درست کرد. کلا Remedy به هیچ عنوان Level Design هایه خوبی نداره و نداشته تا الان. خوده MP1 اینقدر تو شب و برف بودیم که حاله آدم آخر بازی به هم میخورد از شب و برف و بوران، شخصا میگم بعد از بازی کردن 13 یا 14 چپتر دیگه اون حسه Noir در من وجود نداشت از بس رویه یک المان پافشاری کرده بود که یکی از بزرگترین ضعف هایه یک بازی میتونه باشه هرچند که اون المنت عالی باشه ( مثلا فکر کنید تویه Uncharted هیچ بخواین از اول بازی از یک قطار آویزان شین ، 2 دقیقه بعد از یک هواپیما ، 2 دقیقه بعد از شاخه درخت و ... آخر بازی حالتون به هم میخوره از این المنت ، پس استفاده ی درست خیلی مهمه )MP1 بازی ای بود که در زمانه خودش و Level Design هایه دوره ی خودش ( بهش میگیم دوران قبله HL2 :دی ) خوب کار شده بود اما به هیچ وجه الان نمیشه تحمل کرد این سبک رو! یک آدم مهم رو هی دنبال کن هر ثانیه 100 نفر رو بکش هی همینجوری آدم بیاد برو تو خیابون بیا تو بار و هتل و ... آخرش به یارو میرسی میگه این نیستش! بعدی و پارت بعدی دنباله یک نفر دیگه و ... ، بعده 1 ساعت بازی مطمئنم خسته میشین هرکی هم بگه نه باید بگم کاملا دروغ میگه. Remedy با Alan Wake نشون داد که هنوزم که هنوزه ضعف داره تویه Level Design و تنوع محیطی ولی خیلی خیلی بهتر از MP عمل کرده بود ، اما دیدین که با اینکه خیلی بهتر روش کار شده بود اما ضعف شدید Remedy تو این مورد کار دستش داد( نقطه ضعف بازی )هیچ کدوم از دو شرکت نمیتونستند بازی رو اونجوری که باید بشه میساختن.
R* تویه داستان و اتمسفر مشکل داره و Remedy بیشتر تویه Level Design و تا حدودی اون نکته هایه ریزی تویه Gameplay که باعث جذاب کردنش میشه.پس بهترین حالتش این بود که هر2 با هم بازی رو میساختند...

اولا لطفا نظراتت رو تحمیل نکن ! :d
دوما به نظر من MP2 خیلی بهتر از MP1 بود...
سوما من 2 بار MP2 رو تا ته بردم، دیشب هم بعد از اینکه MP3 رو تموم کردم، بعد از سال ها نشستم دوباره رفتمش، به هیچ وجه خسته کننده نیست، وقتی در جریان داستانش قرار میگیری، هر چقدر هم مراحلش تکراری باشن بازم از بازی کردن لذت می بری... و به نظر من Level Design هاش هم خیلی خوب هستن، شاید بعضی موقع ها شبیه هم باشن، ولی در زمان خودش فوق العاده بوده...
چهارما اینکه ما نگفتیم که همه ی مراحل MP3 مثل MP2 و 1 باشه، گفتیم حال و هوای مکس پین های قبلی رو نداشت، فضایی که مخصوص سری مکس پین بود، توی این بازی دیده نشد...
پنجما با قسمت Bold شده موافقم !
ششما هر کسی یه نظری داره و اینا هم نظر من بودن:d
 
اولا لطفا نظراتت رو تحمیل نکن ! :d
دوما به نظر من MP2 خیلی بهتر از MP1 بود...
سوما من 2 بار MP2 رو تا ته بردم، دیشب هم بعد از اینکه MP3 رو تموم کردم، بعد از سال ها نشستم دوباره رفتمش، به هیچ وجه خسته کننده نیست، وقتی در جریان داستانش قرار میگیری، هر چقدر هم مراحلش تکراری باشن بازم از بازی کردن لذت می بری... و به نظر من Level Design هاش هم خیلی خوب هستن، شاید بعضی موقع ها شبیه هم باشن، ولی در زمان خودش فوق العاده بوده...
چهارما اینکه ما نگفتیم که همه ی مراحل MP3 مثل MP2 و 1 باشه، گفتیم حال و هوای مکس پین های قبلی رو نداشت، فضایی که مخصوص سری مکس پین بود، توی این بازی دیده نشد...
پنجما با قسمت Bold شده موافقم !
ششما هر کسی یه نظری داره و اینا هم نظر من بودن:d

نه عزیزم Fact رو که نمیشه تحمیل کرد :دی
MP2 معلومه از MP1 بهتر بود! جایه شکی نمیزاره! اما چیزه جدیدی نداشت! بگی مثلا GT5 از GT4 بهتره! خوب طبیعیه! اما GT4 مثلا موندگار میشه. چون نسخه ی دوم اگر چیزی اضافه نکنه یا تغییر زیادی نکنه با اینکه خیلی پولیش شده تر از نسخه ی اوله ولی ضعیف تر عمل کرده ، چون سطحه انتظارات بالایه از یک بازی.
مسئله اینکه میگی قشنگه به خاطره اینکه تو 10 سال پیش MP1 رو بازی کردی حالا دوباره میری بازی میکنی یاده اون دوران میفتی ، هرچقدرم تلاش کنی یادش نیفتی هر صحنه ی بازی تورو یاده اون دوران میندازه ، برا همینه خسته نمیشی. + من خودمم گفتم اون دوران Level Design بدی نداشت ، اما بعده HL2 که یک جورایی انقلابی بود ، دیگه کسی این سطح Level Design رو نمی پسنده ، مثله همین Alan Wake اخیر Remedy که یک جورایی هنوز ردپایه Level Design نسله گذشته توش هست.
 
چقدر گفتند MP1 ... حتی خوده Remedy هم بعد از MP1 نتونست با MP2 موفقیتشو تکرار کنه...
با اینکه بازی تاریک یا برفی یا ... نیست اما 100% سری MP به این چیزا نیاز داشت، اما R* یکم بیش از حد از المان هایه جدید استفاده کرده که دیگه اون المان هایه قبلی خیلی خیلی کم تویه بازی دیده میشه ، این اولین مشکل بازیه.
مسئله دیالوگ ها هم کار باید کاره خوده نویسنده ی اصلی باشه تا اون دیالوگ هایه قبلی رو بتونه در بیاره! هیچ آدمی در هنر نویسندگی نمیتونه کپی یک نفر دیگه عمل کنه ، همینطور که هیچ آهنگ سازی نمیتونه شبه کامل اثره یک آهنگساز دیگه رو بسازه. پس در این مورد کاری نمیتونست بکنه R* جز اینکه Sam Lake رو بیاره.
ولی بزرگترین ضعف MP رو R* به بهترین شکل ممکن درست کرد. کلا Remedy به هیچ عنوان Level Design هایه خوبی نداره و نداشته تا الان. خوده MP1 اینقدر تو شب و برف بودیم که حاله آدم آخر بازی به هم میخورد از شب و برف و بوران، شخصا میگم بعد از بازی کردن 13 یا 14 چپتر دیگه اون حسه Noir در من وجود نداشت از بس رویه یک المان پافشاری کرده بود که یکی از بزرگترین ضعف هایه یک بازی میتونه باشه هرچند که اون المنت عالی باشه ( مثلا فکر کنید تویه Uncharted هیچ بخواین از اول بازی از یک قطار آویزان شین ، 2 دقیقه بعد از یک هواپیما ، 2 دقیقه بعد از شاخه درخت و ... آخر بازی حالتون به هم میخوره از این المنت ، پس استفاده ی درست خیلی مهمه )MP1 بازی ای بود که در زمانه خودش و Level Design هایه دوره ی خودش ( بهش میگیم دوران قبله HL2 :دی ) خوب کار شده بود اما به هیچ وجه الان نمیشه تحمل کرد این سبک رو! یک آدم مهم رو هی دنبال کن هر ثانیه 100 نفر رو بکش هی همینجوری آدم بیاد برو تو خیابون بیا تو بار و هتل و ... آخرش به یارو میرسی میگه این نیستش! بعدی و پارت بعدی دنباله یک نفر دیگه و ... ، بعده 1 ساعت بازی مطمئنم خسته میشین هرکی هم بگه نه باید بگم کاملا دروغ میگه. Remedy با Alan Wake نشون داد که هنوزم که هنوزه ضعف داره تویه Level Design و تنوع محیطی ولی خیلی خیلی بهتر از MP عمل کرده بود ، اما دیدین که با اینکه خیلی بهتر روش کار شده بود اما ضعف شدید Remedy تو این مورد کار دستش داد( نقطه ضعف بازی )
هیچ کدوم از دو شرکت نمیتونستند بازی رو اونجوری که باید بشه میساختن.
R* تویه داستان و اتمسفر مشکل داره و Remedy بیشتر تویه Level Design و تا حدودی اون نکته هایه ریزی تویه Gameplay که باعث جذاب کردنش میشه.
پس بهترین حالتش این بود که هر2 با هم بازی رو میساختند...
ببینین بعضی ها هستن که داستان بازی براشون عامل جذابیت بازی محسوب میشه بعضی ها هم هستن که گیم پلی براشون خیلی اهمیت داره و زیاد درگیر داستان نمیشن. شما میگی که remedy توی level design و گیم پلی مشکل داره و راک استار توی داستان پردازی.در مورد REMEDY باید بگم که دو تا بازی این شرکت یعنی مکس 1 و الن ویک جزو بهترین بازی های زندگیم بودن. چرا؟ چون با شیوه های فوق العاده جذاب مخصوص خودشون منو درگیر داستان هایی کردن که فکر میکنم هیچ شرکت دیگه ای نه میتونست خلقشون کنه و نه می تونست به این زیبایی و خاصی ! روایتشون کنه. در ضمن گیم پلی این دو تا هم بد نبودن یعنی سطح استاندارد زمان خودشون و با توجه به سبک بازیشون رعایت کردن اما خوب به پای کارهای شرکت هایی مثل R* نمیرسن.خطاب به دوستانی که عقیدشون بر اینه که گیم پلی و گرافیک عالی و صحنه های سینمایی و ... یه بازی رو تبدیل به یه بازی جذاب میکنه حتی اگر داستانش قوی نباشه یا قوی باشه ولی مثل مکس3 اصلا مرتبط با ریشه هاش نباشه ب اید بگم که برای کسایی مثل من تا زمانی که ​داستان خوب و درگیر کننده با یه شیوه روایی مناسب و گیم پلی و LEVEL DESIGN متوسط وجود داشته باشه اون بازی قابلیت تبدیل شدن به یه شاهکار و داره.
حالا در مورد راک استار.به نظر من مشکل اصلا از R* نبوده که داستان مکس 3 مرتبط از آب در نیومده. مشکل اینه که این بازی دیگه در این مرحله از زندگی مکس چیزی برای ادامه دادن نداره. .دوبار عشقش و از دست داده انتقامشو گرفته و واقعا دیگه بدبختی تو دنیا نمونده که سرش نیومده باشه. حالا به نظر شما این داستان چه چیزی برای ادامه دادن داره؟ شاید اگه داستان رو می دادن سم لیک براشون بنویسه می تونست با توجه به اینکه خودش خالق مکس بوده یه داستان مرتبط از توش در بیاره ( البته خودمم نمی دونم چه طوری میخواست این کارو بکنه چون به نظر من داستان مکس تموم شده و من شخصا ترجیح میدادم تصورم از مکس و زندگیش همون باقی بمونه که تو شماره های قبلی برام تصویر سازی شده بود ).
به هر حال بنده به عنوان کسی که هر دو شماره قبلی مکس و چندین بار بازی کردم در حین بازی کردن شماره جدید هی مجبور بودم به خودم یاد آوری کنم که : راستی این همون مکسه خودمونه هاااا ! یعنی با وجود اینکه من این بازی رو بازی کردم و راجع به گیم پلی اش هم نظر کاملا مثبتی دارم و میگم که : دست مریزاد R* با بازی فوق العادت ! اما واقعا حسی که در زمان بازی داشتم این بود : این بازی شاهکاره اما... مکس پین نیست!
 
مکس پین 3 گرافیک خیلی خوبی داره ولی از لحاظ جو داستانی و تم تاریک و مه آلود 2 ورژن قبلی و همچنین احساساتی که با بازیباز منتقل میکرد نتونست اون فضای دو ورژن قبل رو تداعی کنه!
 
امروز بازی رو گرفتم یه 1 ساعتی بازی کردم ...همون اول که دمو بازی شروع شد اون ملودی اول منو به یه حال و هوای دیگه برد ،درسته فضای مکس های 1 و 2 رو نداره ولی گیم پلی بازی خیلی خوب و لذت بخشه....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or