PlayStation Final Fantasy XVI

سازنده
Creative Business Unit III
تاریخ انتشار
June 2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
Opera Snapshot_2022-04-08_114535_na.finalfantasyxvi.com.png
Some are kings, some knights, some naught but pawns—but all shall play
.their part in a game guided by the unforgiving hand of fate

-----------------------------------------------------------------------------------

استدیو سازنده: Square Enix Creative Business Unit III
ناشر: Square Enix
کارگردان: Hiroshi Takai
کارگردان خلاق و نویسنده اصلی: Kazutoyo Maehiro
کارگردان هنری: Hiroshi Minagawa
طراح شخصیت ها: Kazuya Takahashi
تهیه کننده: Naoki Yoshida
آهنگساز: Masayoshi Soken
پلتفرم: PS5
تاریخ انتشار: 22 ژوئن امسال (1 ام تیر ماه)



"شخصیت های اصلی"

"کلایو راسفیلد"
1683049798817.png

"جاشوا راسفیلد"
1683049928661.png

"جیل واریک"
1683050245354.png

Opera Snapshot_2022-04-09_165551_na.finalfantasyxvi.com.png
"ولیستیا"
Opera Snapshot_2022-04-08_111824_na.finalfantasyxvi.com.png

"آیکون‌ها و دامیننت‌های آن‌ها"

Opera Snapshot_2022-04-08_114149_na.finalfantasyxvi.com.png

"قلمروها های داخل ولیستیا"

Opera Snapshot_2022-04-08_113134_na.finalfantasyxvi.com.png
Opera Snapshot_2022-04-08_113350_na.finalfantasyxvi.com.png

"تریلر معرفی بازی"

Opera Snapshot_2022-04-08_114842_na.finalfantasyxvi.com.png

.تمامی اطلاعات پست اول توسط Reza.zareei ترجمه شده است.
 
آخرین ویرایش:
یکی پست اولو ویرایش کنه PC هم اضافه کنه

متاسفانه انگار همینه که میگی و آسون سازی مسخره ای داره
حالا من نمیدونم بازی دیگه این یوشیدا یعنی FF XIV هم این شکلی بوده یا نه
چون دستم به این بازی تماما آنلاین و پولی نرسید هیچ وقت
اما 14 رو حتما بازی کن.
با trial رایگان میشه تا اکسپنشن دوم بازی کنی.
تا همون اکسپنشن دوم به راحتی XIII، پونزده و 16 رو براشون مراسم یادبود میگیره.

همین چندصدساعت بازیه.
به راحتی میشه سولو و مثل یه بازیrpg سینگل بازی کرد.
من نمیگم بهترین ففه، دوست دارم بعد تجربش نظر خودت رو بگی.
 
اما 14 رو حتما بازی کن.
با trial رایگان میشه تا اکسپنشن دوم بازی کنی.
تا همون اکسپنشن دوم به راحتی XIII، پونزده و 16 رو براشون مراسم یادبود میگیره.

همین چندصدساعت بازیه.
به راحتی میشه سولو و مثل یه بازیrpg سینگل بازی کرد.
من نمیگم بهترین ففه، دوست دارم بعد تجربش نظر خودت رو بگی.
ایشالا میره حداقل یه سال دیگه چون سرم شلوغه و بازیهایی که دارم میرن زیادن:دی
بدبختی فکر کنم حجمش زیاد باشه و دردسر لانچر و دانلود رو پی سی مگه اینکه رو مایکروسافت استور باشه
 
ایشالا میره حداقل یه سال دیگه چون سرم شلوغه و بازیهایی که دارم میرن زیادن:دی
بدبختی فکر کنم حجمش زیاد باشه و دردسر لانچر و دانلود رو پی سی مگه اینکه رو مایکروسافت استور باشه
نه الزاما.
لانچر رو از خود سایتش میتونی دانلود کنی ، بیشتر پلیرها روی لانچر خودش بازی میکنن تا استیم.
نه دردسر نداره ، دیگه تو ریجن روسیه که نمیشه خرید و در نتیجه مشکل اکانت برات پیش نمیاد.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
تا الان با تمام علاقه ام به final fantasy سر این نسخه نرفتم چون واقعا هیچ چلنجی نداره.این یه سال و نیم صبر کردم خجالت بکشن درجه سختی بالاتر اضافه کنن ولی متاسفانه احمق تر از این حرفان.
 
  • Like
Reactions: reza8
زیرنویس فارسی بازی برای نسخه PC (که هنوز کرک نشده) توسط گیم ساب منتشر شد:
Final Fantasy XVI | زیرنویس فارسی بازی فاینال فانتزی 16

ادیت: عه دوستمون پست قبلی گفته:دی
به هر حال لینک دادم برای ساپرت شدنشون و ترجمه JRPG های بیشتر

کاش فقط از سری پرسونا هم یه چیزی ترجمه میکردن😢
 
من داستان اصلی رو تموم کردم و هنوز DLC ها موندن، ولی در کل باید بگم از بازی لذت بردم.
اولش داستانش و ویدئوهاش واسم کند می‌گذشت. البته کم کم بهتر میشه ولی اولش خیلی کند بود و عادت نداشتم. گیم‌پلی از همون اولش جذاب بود. آخرهای داستان اصلی شمشیر یک باس رو می‌گیری. یعنی این دیگه رسما محشر بود، خیلی کیف میداد باهاش کمبو بزنی.
گرافیک و موسیقیش هم خیلی خوبه. نسبت به این جهان بزرگی که درست کردن، به نظرم موتورش خوب جواب داده واسه گرافیک. فکر کنم روی کنسول حتی بهتر هم بوده. خیلی پر زرق و برق و خوشگل بود واقعا. از نظر بصری کیف کردم. هر چند اونقدر پورت خوبی روی پی‌سی نداره.
فقط کوئست‌های فرعیش همه جالب نبودن، خدا رو شکر از یه جایی به بعد ولشون کردم وگرنه فکر کنم به اون تجربه کلی لطمه می‌زد.
بعد جهانش هم خیلی خالیه. یعنی جهان گردی توش اونقدر فایده نداره مثل بقیه بازی‌های اوپن ورلد. یه زمین دشت رو شاید بگردی فقط از این متریال‌های چرت و پرت پیدا کنی. مثلا شمشیر یا چمیدونم رینگ و ترینکت پیدا نمی‌کنی. لوتش خوب نیست منظورمه.
یه نکته منفی دیگه واسه من این کات‌سین‌های خیلی طولانیه. واسه باس‌فایت‌های اصلی قشنگ باید ۴۰-۵۰ دقیقه کنار بذاری. چون خود باس نیم ساعت طول می‌کشه و بعد ۲۰ دقیقه کات‌سین می‌بینی.
نمی‌شه هم سیو کرد لعنتی. رد هم بخوای بکنی خب داستان رو از دست می‌دی. اینش روی مخم بود. مثلا اونقدر هم مشخص نیست که آقا الان قراره یه کات‌سین طولانی ببینی. داری واسه خودت گشت می‌زنی و می‌رسی به فلان فست تراول مثلا. یهو می‌ره کات‌سین دیگه برو که کی نوبت بشه سیو کنی.
بخش مورد علاقه‌ام اون hunt board بود. مثل ویچر ۳ یک سری کوئست بود که باید بری فقط هیولا بکشی. همه هم رده بالا و سخت. همه باس‌های A و S جذاب بودن. حرف نداشتن خدایی.
در کل داستان اصلی خیلی خوب پیش رفت، همون رفته رفته جون گرفت. باس فایت‌ها که خدا. اکشن محشر. موسیقی دیوونه‌وار قشنگ. وویس‌اکتینگ خیلی خوب. شاید اگه اول بهش ۷ اینا می‌دادم در آخر فکر کنم ۸.۵ تا ۹ حقش باشه. لذت بردم. حالا باید بسته‌های الحاقی رو تموم کنم و ۱۵۲ گیگ فضا خالی کنم :D


این کوئست فرعی رو خیلی دوست داشتم

ffxvi.jpg
 
سلام

من هم بلاخره دارم این بازی رو انجام میدم و فکر میکنم فعلا 20 ساعت رفتم و نسبت بهش Mixed feelings دارم.
از طرفی کشش بالایی برای دنبال کردن بازی دارم و برای من از 13 و 15 تا اینجا بهتر بوده واقعا و با اینکه طرفدار بازی های اکشن نیستم اما گیم پلی بازی برام لذت بخش بوده.

2-3 موضوع رو تا همینجا نسبت بهش گلایه دارم و اون هم این که اولا ای کاش مواردی که در حین گشت و گذار در محیط های بازی پیدا میکردیم بیشتر بود و اسلحه و armor میتونستیم پیدا کنیم.
من تا الان تمام نقاط محیط ها رو قدم به قدم میرفتم اما دیدم که متاسفانه چیز خیلی خاصی توشون نیست.

موضوع بعد که خیلی برام عجیب بود این بود که عناصر در گیم پلی بازی بی معنی هستند ... اولین بار که bomb ها رو دیدم، با خودم گفتم خب من که الان به Shiva و جادوهای یخی دسترسی ندارم و مجبورم از Garuda استفاده کنم اما در کمال ناباوری دیدم که با آتیش تونستم بهشون damage بدم ...
به تیم سازنده توصیه میکنم که چند ساعت اول از FFX رو بازی کنن تا برسن به اونجا که خانم Lulu توضیح میده که چطور باید از عناصر و جادوها استفاده کرد. 😏 😏 😏

موضوع آخر هم اینکه واقعا انتظار بیشتری از بهم ریختگی Clive داشتم، به نظرم اصلا بهم ریخته نمیاد و Cloud در Remake با مسایل روانی عمیق تری داره دست و پنجه نرم میکنه.
در حالیکه که کلایو وقتی که فهمید حالا مثلا خودش جاشوا رو کشته اون قدری بهم نریخت، آقاااا شما برادر کوچیک رو از هم دریدی !! چطور میتونی فرداش پاشی و ادامه بدی ماجرا رو ؟! یا اینکه وقتی برای اولین سگشون رو دید خیلی احساسات خاصی نشون نداد .... انگار 2 روز بود ندیده بودش

واقعا برام عجیبی که چطور تیمی که 14 رو ساخته با اون حجم و عمق از احساسات سنگین ساخته، نتونسته این موضوع رو خوب از آب در بیاره.

یک موضوع دیگر هم الان یادم اومد و اون هم اینک ای کاش بین شخصیت ها صحبت میدیدیم در حین سفر و در طول بازی.
ای کاش از هم سوال میپرسیدن و برای هم چیز تعریف میکردن، مثلا الان که جیل همسفر ماست و یا قبلش هم که سید بود، من انتظار داشتم و دوست داشتم که بین اون ها و کلایو صحبت ببینم اما حیف که چنین چیزی رو لحاظ نکردن.
اگر این رو لحاظ میکردن عمق بیشتری به شخصیت های دیگه میدادن و یا شاید خوب بود که مثلا بعد از اینکه بندیکتا رو کشتیم، در طی بازی و یا حتی قبلش سید در موردش اطلاعاتی میداد و ازش داستان تعریف میکرد که واقعا این کاراکتر کی هست و چی کاره هست؟ یک چیزهایی گفت اما خیلی خلاصه بود و به هیچ وجه میزان اهمیت این کاراکتر برای من فاش نشد و هیچ حسی ندارم نست به حذف شدنش
 
به نظرتون قضیه چی هست ؟
در اکانت رسمی توییتر Final Fantasy 16 هم دیروز و هم امروز 2 تا آرت ورک جدید گذاشتند و ضمن تشکر از حمایت طرفداران در این مدت، خواستند که در سال 2025 هم اون ها رو همراهی و حمایت کنیم.
آیا به ریلیز بازی برای ایکس باکس اشاره داره یا به DLC های بیشتر؟ 🤔 🤔 🤔

نمیدونم آرت ورک رو بذارم یا نه، وقتی خودشون جاشوا رو کنار کلایو میذارن واقعا دیگه اسپویلر حساب نمیشه، کاور موسیقی متن مربوط به DLC ها هم توش جاشوا هست
 
به نظرتون قضیه چی هست ؟
در اکانت رسمی توییتر Final Fantasy 16 هم دیروز و هم امروز 2 تا آرت ورک جدید گذاشتند و ضمن تشکر از حمایت طرفداران در این مدت، خواستند که در سال 2025 هم اون ها رو همراهی و حمایت کنیم.
آیا به ریلیز بازی برای ایکس باکس اشاره داره یا به DLC های بیشتر؟ 🤔 🤔 🤔

نمیدونم آرت ورک رو بذارم یا نه، وقتی خودشون جاشوا رو کنار کلایو میذارن واقعا دیگه اسپویلر حساب نمیشه، کاور موسیقی متن مربوط به DLC ها هم توش جاشوا هست
امیدوارم دیگه DLC فقط ندن اون قبلی ها به جز باس فایت های اخرش که عالی بود واقعا حرفی دیگه نداشت برای گفتن همون موارد تکرار بازی اصلی بود تازه کلی هم هایپ کرده بودن
 
اوکی من 60 درصد از بازی رو رفتم و الان میتونم یک نظر کلی بدم

در یک جمله باید بگم که انتظار من خیلی بیشتر بود!


من یک نگاه کلی به کامنت های اینجا انداختم و جالب هست که از نظر دیگران شخصیت پردازی در این بازی خیلی قوی هست اما از نظر من ضعیف هست.
کاراکتر های واقعا عمقی ندارن و اهدافشون مشخص نیست. من هنوز هم نمیدونم بندیکتا کی هست و کی بود؟ هنوز نمیدونم دامیننت ها کی هستند و چرا قدرت بهشون میرسه و اینکه آیا وظیفه خاصی در قبال قدرتشون دارن یا نه؟
در حالیکه در هفتمین شماره بعد از دیسک اول میفهمیم که لایف استریم چی هست، در هشتمین شماره هم میفهمیم که سید ها چه کسانی هستند و در دهمین شماره هم میفهمیم که اهداف این سفر زیارتی یونا چی هست اما باز هم سوالات بیشتری داریم.

در این شماره من یک سری سوال از اول بازی دارم که بهشون پرداخته نشده.

من انتظار داشتم الان که پارتی نداریم، کاراکترهای دیگه خیلی بهشون پرداخته بشه و قوی باشن اما اصلا این طور نیست.
تا اینجایی که من دیدم واقعا جیل هیچ خصوصیت رفتاری خاصی نداره که اون رو به یاد موندنی کنه برای من. با اینکه آرک داستانیش رو دیدم اما هنوز هم ارتباطی باهاش نتونستم برقرار کنم.

یکی از بارزترین ویژگی های این سری برای من این بود که شخصیت اصلی یک بار احساسی سنگین رو به دوش میکشید که به راحتی قابل درک بود.
حال میخواد خود درگیری کلاود باشه، گوشه گیری و خودخوری اسکوال یا خود درگیری وی وی، غم یونا و خشم و عصبی بودن لایتنینگ اما در این شماره هم مثل 15 من هیچ نمودی از بار احساسی سنگینی رو نمیبینم.

کلایو اون حس انتقام جویی رو در اوایل بازی تا حدی منتقل میکنه اما به هم ریخته نیست، بعد هم که متوجه میشه که برادرش به دست خودش کشته شده نه عذاب وجدانی می بینیم و نه بهم ریختگی خاصی رو می بینیم.

الان هم که دنبال هوگو هست که منشا و بذر این کینه باز هم برای من کم عمق هست، دعوا سر بندیکتاست اما باز هم همون طور که گفتم برای من سوال هست که خب بندیکتا کی بود واقعا؟ و این آرک انتقام جویی بین کلایو و هوگو که کش دار هم شده چون سری اول نکشتیمش و الان دوباره دنبالش هستیم، اون قدری برای من معنا دار نیست و شبیه به فیلر میمونه


در بقیه شماره ها سفری که توسط گروه طی میشه، سفری معنا دار هست حتی در 12 و حتی در 13 اما اینجا من اون عمق و معنا رو نمیبینم.

کاراکتر پردازی به نسبت یک شماره فاینال فنتزی واقعا و واقعا ضعیف هست! ما در شماره های قبلی گفتگوهای خصوصی زیادی بین کاراکتر ها میدیدیم و یا حتی با افکار کاراکترهای اصلی توی خواب آشنا میشدیم، یا اینکه کاراکترهای دیگه در مورد یک کاراکتر خاص چیزهایی میدونستند و ما رو کنار میکشیدن و به ما میگفتن اما اینجا اصلا این جوری نیست.


گیم پلی بازی هم تکراری شده و واقعا حوصله سر بر هست، این بازی رو نباید یک اکشن آر پی چی دونست صرفا بازی اکشن هست و من با اینکه اصلا طرفدار بازی های اکشن نیستم اما کشتن زامبی های رزیدنت و یا تمام دشمنانی که توی لست آف آس مقابل ما هستند معنی بیشتری داره تا اینکه در این بازی عقرب و خرچنگ و چوکوبو بکشیم.
موضوع بعدی اینکه محیط های بازی خیلی خالی هست ... دلیلی هم برای اینکه گوشه به گوشه هر منطقه رو بگردیم نیست.
موضوع دیگر اینکه سیستم کرفت کردن آیتم هم یک سیستم گول زنک هست. من با هر باسی که میزنم یک آیتم خاص میگیرم که با اون میشه شمشیر جدید رو کرفت کرد.
خب چه کاریه ؟! همین شمشیر رو به عنوان لوت و جایزه زدن باس میگذاشتن دیگه! شمشیر ها و تجهیزات هم اون قدری فرقی ندارن با هم.
سیستم عناصر هم تعطیل هست ... من هنوز در عجبم وقتی با آتیش به موجودات آتیشی دمج میدم.
سختی بازی هم استاندارد نیست از لول 20 به بعد بازی واقعا آسون شده اما باس ها خیلی سخت هستند.

و این موضوع که تعامل ما با محیط صفر هست اصلا جالب نیست، میخوای برای بالای یک صخره ؟ فقط برو کنارش! میخوای از زیر یک کنده درخت رد بشی؟ یا از نردبون بری بالا، باز هم فقط برو کنارش.


اما باز تمام این اوصاف گرافیک بازی ( حداقل برای منی که کلا پای mmo هستم و آخرین بازی آفلاینی که انجام دادم FF7 Remake بوده ) جذاب هست ، موسیقی واقعا حرفی روش نیست و از اون بالاتر شاهکاری که بن استار با صداپیشگی کلایو خلق کرده، بهمراه تمام صدا گذاری شخصیت های دیگه، همه و همه هنوز برای من این کشش رو دارند که بخوام بازی رو ادامه بدم.
در حالیکه من 15 رو بعد از نبرد با تایتان ول کردم.
از حق نگذرم صحنه هایی که در غالب کات سین پخش میشن بی نظیر هستن! واقعا شاهکارن !!!


اما اول و آخرش این یک بازی هست نه یک سی جی مووی، در کل انتظار من خیلی بیشتر بود از این تیم!! و نمیتونم بفهمم تیمی که 14 رو ساخته با اون حجم از احساسات پیچیده و عمیق در بین کاراکتر های بسیار بسیار زیاد، چطور نتونسته عمق 7-6 تا کارکتر رو منعکس کنه.
من هنوز نمیدونم که بارناباس کی هست، دیان کی هست ؟ آلتیما مثلا ... کی هستند اینا؟

حالا برم تا تهش و ببینم داستان چطور ادامه پیدا میکنه و چطور به انتها میرسه
 
اولین تجربه من از سری Final Fantasy نسخه شماره 7 ریمیک بود که اینقدر عالی بود که تصمیم گرفتم پای ثابت سری بشم:x
بعد هم Rebirth و اون جهان بسیار زیبا و موسیقی روح نواز و شخصیت پردازی عالی

بعد از این 2 نسخه سراغ XVI اومدم اما با توجه به ارتباطی که با کلود گرفته بودم (یجورایی فاینال فنتزی بدون کلود برام معنی نداشت :D)
اوایل بازی واسم سخت بود با کلایو و حتی محیط و داستان بازی ارتباط بگیرم
اما واقعا فکر نمیکردم بعد یک مدت بازی اینقدر جذبم بکنه که حدود 40 ساعت فقط واسه داستان اصلی وقت بزارم!
واقعا اگه نگم شاهکار اما همه چی عالی بود، Square Enix این روزا حسابی داره قدرت نمایی میکنه
از موسیقی فوق العاده که آلبومش رو دانلود کردم و دائم دارم گوش میدم (بخصوص موسیقی Ifrit vs Phenix که واقعا شاهکار خلقت بود :x)
تا گرافیکش که فکر میکنم از Rebirth هم یه جاهایی حس بهتری بهم می داد
تا داستان جذابش که البته باید کمی حوصله به خرج بدید تا به قول معروف Overwhelm بشید
تا تعداد بسیار بالای باس های همه جوره عظیم و چند مرحله ایش تا جایی که یه جایی هایی خسته میشدم و می گفتم تا کجا قراره با باس جدید روبرو بشم؟ :D

که واقعا نشون میده چقدر تیم سازنده برای این بازی زحمت کشیده
دست تک تک سازنده های XVI درد نکنه و واقعا به احترامشون باید ایستاد و دست زد
امیدوارم Square Enix همین فرمون فعلی رو با قدرت ادامه بده و فروش نسخه هاش هم با انتشار گیم هاش روی سایر پلتفرم ها حسابی بترکونه.


اینم ساندتراک Ifrit vs Phenix، توی اسپویلر میزارم چون به همراه تصاویری از باس فایت هست

 
آخرین ویرایش:
اولین تجربه من از سری Final Fantasy نسخه شماره 7 ریمیک بود که اینقدر عالی بود که تصمیم گرفتم پای ثابت سری بشم:x
بعد هم Rebirth و اون جهان بسیار زیبا و موسیقی روح نواز و شخصیت پردازی عالی

بعد از این 2 نسخه سراغ XVI اومدم اما با توجه به ارتباطی که با کلود گرفته بودم (یجورایی فاینال فنتزی بدون کلود برام معنی نداشت :D)
اوایل بازی واسم سخت بود با کلایو و حتی محیط و داستان بازی ارتباط بگیرم
اما واقعا فکر نمیکردم بعد یک مدت بازی اینقدر جذبم بکنه که حدود 40 ساعت فقط واسه داستان اصلی وقت بزارم!
واقعا اگه نگم شاهکار اما همه چی عالی بود، Square Enix این روزا حسابی داره قدرت نمایی میکنه
از موسیقی فوق العاده که آلبومش رو دانلود کردم و دائم دارم گوش میدم (بخصوص موسیقی Ifrit vs Phenix که واقعا شاهکار خلقت بود :x)
تا گرافیکش که فکر میکنم از Rebirth هم یه جاهایی حس بهتری بهم می داد
تا داستان جذابش که البته باید کمی حوصله به خرج بدید تا به قول معروف Overwhelm بشید
تا تعداد بسیار بالای باس های همه جوره عظیم و چند مرحله ایش تا جایی که یه جایی هایی خسته میشدم و می گفتم تا کجا قراره با باس جدید روبرو بشم؟ :D

که واقعا نشون میده چقدر تیم سازنده برای این بازی زحمت کشیده
دست تک تک سازنده های XVI درد نکنه و واقعا به احترامشون باید ایستاد و دست زد
امیدوارم Square Enix همین فرمون فعلی رو با قدرت ادامه بده و فروش نسخه هاش هم با انتشار گیم هاش روی سایر پلتفرم ها حسابی بترکونه.


اینم ساندتراک Ifrit vs Phenix، توی اسپویلر میزارم چون به همراه تصاویری از باس فایت هست

عالی بود
وای یه سوال
بین این و rebirth کدوم رو بیشتر میپسندی
بیشتر از بعد گیمپلی میگم
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.
عالی بود
وای یه سوال
بین این و rebirth کدوم رو بیشتر میپسندی
بیشتر از بعد گیمپلی میگم

والا کلا با اینکه یه سری شباهت ها وجود داره ولی کلا حال و هوای متفاوتی با هم دارن
اگه بخوام کلی نظر بدم من ارتباط بیشتری با FF 7 برقرار کردم اونم احتمالا دلیلش اینه که دو نسخه از داستان کلود رو رفتم و تنها یک نسخه از داستان کلایو
اما از نظر گیم پلی به نظرم FF7 بیشتر حس کار گروهی رو بهت میده (چون برای پیش بردن کار باید تقریبا از همه اعضای گروه کار بکشی :D)
ولی FF16 بیشتر یه حس قدرت مطلق رو بهت میده که هر چقدر جلو تر بری این حس قدرت قوی تر میشه تا جایی که یه جایی شاید احساس میکنی که هیچ کی جلو دارت نیست و نخواهد بود (یه چیزی تو مایه های کریتوس)
تنوع حرکات و کامبو ها فکر میکنم در 7 (برای کل گروه کلود) بیشتر از 16 بود
باس ها شدیدا در 16 عظیم الجثه بودن و اسکیل فایت ها معمولا بزرگ تر بود نسبت به 7
در کل اگه هیچ کدوم رو نرفتی باید بهت بگم که هیچ کدوم رو نباید از دست بدی، هر کدوم به نحو خاص خودشون فوق العاده هستن
فقط اینو بدون اگه 7 رو شروع کنی باید 2 نسخه پشت هم بری و بعد هم منتظر نسخه سومش تا 2 سال آینده (احتمالا) بشی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or