Inoeex
Reaction score
581

تاریخ عضویت
آخرین فعالیت

آخرین فعالیت‌ها ارسال ها درباره کاربر

    • Inoeex
      اره تا میخواد بره سرور و کاراکتر بیاره اونجا ارور میده-با مبین نت که اصلا ورد صفحه کاراکتر نمیشد-چت کردم باهاشون میگه به ما اعلام نکردن...
    • Inoeex
      واقعا متاسفم ... من خودم زیتل دارم. یکی از دوستان که شارژ کرده و داره بازی میکنه هم با اینترنت مخابرات داره بازی میکنه.
    • Inoeex
      چه بد .... یعنی لاگین میکنی شما توی بازی اما با کاراکترت نمیتونی لاگین کنی ؟
    • Inoeex
      بدون نیاز به دور زدن چیزی دارم دانلود میکنم این پچ ها رو خیلی عجیبه .... یعنی اوکی شده وضعیت برای ما گیمرها ؟!
      • gg.JPG
    • Inoeex
      .......... سلام .......... ............ تا 14 جون، یعنی تا 13 روز دیگه کمپین Free Login برقرار هست که از 2 هفته قبل هم شروع شده ...
  • Loading…
  • Loading…
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or