اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,116
نام
آرمان
مثل اینکه ساقی عروسی حلال خور نبوده.
بیا خودت گفتی جیسون شرور داره به دوستت اطلاعات میده و چون خبری از شایعات تو تریلر ایندیانا نیست پس همشون فیکن :-??:
طبق اطلاعاتی که جیسون شرور به نشریه دوستم گفته:

این بازی به دست موتور گیمز ساخته میشه و لیدپلتفرم بازی اندرویده.


وسط عروسی اکانت رسمی Bethesda یه تیزر از بازی گذاشته پلتفرم بازی رو pc,game pass معرفی کرده.
 
  • Smile
Reactions: cameronx65

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
پلاس هم کلی بازی داره درسته داغ و دی وان نیست و در کنارش کلی انحصاری مشتی داره
یه نگاه به لیست بازیهای هر دو سرویس بندازی فاصله شون مشخصه.

انحصاریا به کنار گیم پس تو بازیهای مولتی پلتفرم هم کم نمیزاره.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,570
یه نگاه به لیست بازیهای هر دو سرویس بندازی فاصله شون مشخصه.

انحصاریا به کنار گیم پس تو بازیهای مولتی پلتفرم هم کم نمیزاره.
انتخاب با خودته ولی کم دروغ ازشون نشنیدی که داری باز هم اعتماد میکنی؟ اگه فردا روز یهو گیم پس هم سیاستش عوض بشه چی؟
یه چیز دیگه هم بگم بعد انتخاب اسفند جهش ارز زیاد داریم شاید اون موقع چاره ای هم نداشته باشی
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
انتخاب با خودته ولی کم دروغ ازشون نشنیدی که داری باز هم اعتماد میکنی؟ اگه فردا روز یهو گیم پس هم سیاستش عوض بشه چی؟
یه چیز دیگه هم بگم بعد انتخاب اسفند جهش ارز زیاد داریم شاید اون موقع چاره ای هم نداشته باشی
منظورم بازیهایی که تا امروز عرضه کرده.
آینده هم اگه خوب نباشه شرکت بابام که نیست میزنم زیرش.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
منظورم بازیهایی که تا امروز عرضه کرده.
آینده هم اگه خوب نباشه شرکت بابام که نیست میزنم زیرش.
شما هر پلتفرمی راحت هستی باید همونجا بمونی. من نمیدونم اصرار دوستان برای چیه.
در مورد استراتژی مایکروسافت هم فراموش نکنید اونها برای سوییچ فعلی و بعدی هم قصد انتشار دارند. یه اینستال بیس عظیم هم اونجا هست که سود عظیمی پشتشه. مساله فقط پلی استیشن نیست.
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
شما هر پلتفرمی راحت هستی باید همونجا بمونی. من نمیدونم اصرار دوستان برای چیه.
در مورد استراتژی مایکروسافت هم فراموش نکنید اونها برای سوییچ فعلی و بعدی هم قصد انتشار دارند. یه اینستال بیس عظیم هم اونجا هست که سود عظیمی پشتشه. مساله فقط پلی استیشن نیست.
بازیا شو رو گیمپس عرضه کنه بعدش نینتندو سوییچ که سهله رو سوئیچ موتورم عرضه کنه مشکلی نداره.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
مگه بازار xb در حال حاضر چقدر بزرگه که سونی بیاد به برندش لطمه بزنه؟تازه همین بازار کوچکتر مایکرو هم پولی خرج بازی نمیکنن و خیلیاشون اشتراک گیم پس میخرن که برای یه ناشر ترد پارتی جذابیت چندانی نداره.
مایکرو عاشق چشم و ابروی سونی نیس که میخواد رو ps بازی منتشر کنه. صرفا بخاطر بازار بزرگتر و مشتری هایی که عادت کردن بازی بخرن داره بازیاشو رو این پلتفرم میده.

وقتی خبرایی میاد که فروش کنسول و گیم پس مناسب نبوده و مدیر مالی مایکروسافت ترسیده چه دلیلی داره که سونی یا نینتندو وارد این بازار متزلزل بشن؟


مایکرو با این گیم پس پل های پشت سرشو خراب کرد و حالا راه برگشت نداره و مجبوره یجورایی این اکوسیستم و ناشر بودن رو تو پلتفرمای مختلف تکثیر کنه

.​
چراییش؟ احتمال گسترش بازار کلود و نیاز به جذب حداکثری، سود خالص
الان گاد تا پارسال 73 میلیون درآمد داشته، 5-6 میلیون پورت بقیه سود خالص و نکته دوم ممکنه به پایان عصر کنسولهای فیزیکی نزدیک بشیم
بحث اینه اگه کم کم بازار کلود بخواد جون بگیره، باید همه سعی کن هر کی رو که میتونن جذب کنن. حالا درسته پایرت بازیم ولی تا قبل عرضه بازیای سونی، ندیده بودیمشون. الان تازه دارم انچارتد رو میزنم، تلو رو ماه پیش زدم.
__________
بحث من ماله امروز نیستماله آینده ای هست که ممکنه شکل بگیره و این کمپانیا باید آماده بشن. نکنی میشه مثل اپل. الان بگم، میگن مگه سهامداریم ولی تا سهامداره راضی نشه، چیزی دست ما رو نمیگیره.
کسی حرف از عرضه دی وان و سال اول نزد و بعدم در مورد گسها، سونی با عرضه روز اول helldiver
هم حاضر شده که 20-30 درصد درآمدشو بده استیم
هم حاضر شده بیخیال درآمد پلاس بشه
برا جذب پلیر، درسته صحبت از اکوسیستم 150 میلیونی pc میکنیم ولی واقعیتش اینه، 15-20 درصد سیستمی دارن که بتونه بازی روزو اجرا کنه.
____________
بحث دوم اگه یه شرکتی درآمدشو افزایش بده این خطرناکه، ماکرو با خرید اکتی، باید میرفت سمت عرضه و کار اشتباه هم نکرد ولی اگه سونی اجازه بده فقط ماکرو پول درآره، تاریخ میگه حماقت کرده.
چون با دادن بازار به ماکرو، قبلا ماکرو کلی شرکت ریز و درشتو از بین برده، اپل شانس آورد زنده موند به لطف ftc
__________________
تو یه برهه از 360، چند سال سونی تراز مالی منفی ثبت کرد تا بتونه دوباره از 360 جلو بزنه، کلود، اگر آینده باشه و فکر و برنامشو از الان نریزی، روز مسابقه عقب میمونی.
مثل اپل که به ai اهمیت نداد و عقب افتاد.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
بحث من ماله امروز نیست ماله آینده ای هست که ممکنه شکل بگیره و این کمپانیا باید آماده بشن. نکنی میشه مثل اپل. الان بگم، میگن مگه سهامداریم ولی تا سهامداره راضی نشه، چیزی دست ما رو نمیگیره.
اولا این آینده ها لزوما قرار نیس همش اتفاق بیفته و همشو سونی یا مایکرو یا .... درست تشخیص بده. همونطور که می بینیم با این چرخش مایکرو آینده ای که میگفتن فعلا رو هواست، گیم پس و جزییاتش رو هواست و ..... .
دوما در حال حاضر سود حضور در بازار xb برای سونی خیلی کمتر از ضررشه(ضرری که برند متحمل میشه هم هست). در نتیجه فعلا وارد این بازار نخواهد شد مخصوصا تو بازیهای سینگل و داستانیش ( 2 سال دیگه شاید )

در کل قرار نیس با هر استراتژی یه شرکت شرکتای دیگه هم حتما و سریعا اون استرتژی رو پیاده سازی کنن. اونم مایکرویی که بخش بازیش هنوز از استراتژی های اولیش نتیجه مطلوبی نگرفته و هی داره استراتژی عوض میکنه به لطف پول بی پایان.
خلاصه که باید منتظر موند و دید چی میشه ولی حداقل در کوتاه یا میان مدت برندی مثه سونی بازیهای اصلیش رو روی پلتفرم xb منتشر نخواهد کرد.

.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
این حرف درست نیست.
اسپنسر از همون ابتدا همواره روی گسترش دسترسی بازیها و مخالفتش با انحصارطلبی صحبت میکرد.
اونم نه فقط یکبار، یه مدتی هر تریبونی که گیر میاورد همین حرفها رو تکرار میکرد. هرچند بر خلاف یه سری چرندیات، هیچوقت در هچ کجا حرفی درباره آورد گیم پس در پلتفرم هایی به جز مایکروسافت نزده.
ولی در مورد بازیها خیلی واضح گفت که مورد به مورد بررسی میشه.
میخام بگم که اگر در اسکیل بزگتری به قضیه نگاه کنید، تصمیمات مایکروسافت نه از روی جبر بلکه برنامه ریزی شده داره پیش میره.
اینکه گیم پس و ایکس باکس ضررده هستن یا سودشون کمه هم پایه و اساسی نداره و میسلیدینگ هایی هست که ساخته کنسول واریور هاست.
حالا الان ما به قولی داریم بالا سر قبری گریه میکنیم که اصلن مرده ای توش نیست :D یعنی تمام این اخبار تا الان صرفن شایعه هستن و چیزی تایید نشده))
...........
یه جا هم دیدم که شما گفته بودید مایکروسافت پروژه شکست خورده زیاد داره.
هرچند یکسری از مثالهاتون مثل هولولنز در این چارچوب نیستند، ولی به هرحال میخاستم اینو بگم که برای کمپانی های بزرگ این موارد شکست محسوب نمیشه. شکست زمانی هستش که ارزش سهام یک کمپانی بعد از اون دچار یه ریزش اساسی بشه و به هر طریقی روی سیاست های کلی یک کمپانی تغییرات ایجاد کنه.
یک سری از پروژه هایی که شما به عنوان شکست ازش یاد کردید، در اصل سرمایه گذاری هایی با ریسک های مدیریت شده بودن که با علم اینکه احتمال شکست خوردنشون هست انجام شدن.
این قبیل سرمایه گذاری ها هم محدود به مایکروسافت یا حتی محدود به حوزه تکنولوژی هم نیست. کمپانی های بزرگ در صنایع گوناگون در برهه های مختلف همچین ریسک هایی میکنن که در بعضی مواقع موفق میشه و در اکثر مواقع بدون نتیجه به پایان میرسه.

به طور کلی حدودن 10 درصد از استارتاپ ها موفق میشن که حتی در بعضی صنایع تا 4 درصد هم کاهش پیدا میکنه. این موردیه که کمپانی های بزرگی مثل مایکروسافت ازش اطلاع دارن و با علم به این موضوع سرمایه گذاری میکنن.
بله گفته بود مورد به مورد بررسی میشه ولی نه اینکه دیگه شایعه هیلو بعدی و کالکشن گیرز و یا بازی ایندیاناجونز و ... مطرح بشه.
در مورد ضرر ده یا سودده بودن گیم پس هم خود مایکرو وقتی امار دقیق نمیده طبیعتا شایعات به جاش صحبت خواهند کرد و طبق همین شایعات سود دهی مطلوبی نداره - حالا اینکه کدوم واقعا راسته بزودی و در ماههای آینده متوجه خواهیم شد.

در مورد پروژه شکست خورده هم ربطی به سود نداره(شاید سود شرکت کلا از بخشای دیگه ای باشه) و درسته کلی پروژه در مراحل اولیه و توسعه شکست میخورن ولی نه مثل مثالهایی که من زدم در همچین مراحلی که در بازار هستن . همین هولولنز رو پنتاگون کلی سفارش داده بود و قرار بود استفاده کنن که اونم معلوم نشد چی شد.
در مورد اینکه این قضایا هم توسط مایکرو برنامه ریزی شده هست اگر حرف شما درست باشه هم باز نشون از عدم صداقت و عدم اعتنا به برند رو نشون میده. نشونشم خشم بزرگی هست که از سمت طرفداران xb تو کل نت پخش شده که تقریبا همیشه و در هرحالتی شاد و قانع بودن.

خلاصه چه این قضایا برنامه ریزی شده باشه و چه از سر اجبار برای برند مایکرو و فن هاش خوب نیس و اینکه مایکرو چقدر با اینکار سود میکنه صورت مساله رو پاک نمیکنه

.
 
آخرین ویرایش:

agh515

کاربر سایت
Sep 7, 2010
589
نام
امیر
دوستان یه حرفی هست که اگر انحصاری های ماکروسافت بیاد روی کنسولای دیگه دیگه چرا باید مردم ایکس باکس بخرن.
مساله اینه که احتمالا بخوان بیزینس پلن کاریشون رو عوض کنن
1) به این صورت که بازی های انحصاری میره روی پلتفورم دیگه ولی بدون گیمپس. گیم پس میمونه برای ایکس باکس که خب یعنی ارزون تر تموم شدن بازی که خودش انگیزست
2) خود کنسول مثل سری اس که ارزون تره و خیلیا به خاطر قیمت میخرنش مثلا طرف بچه کوچیک داره و انحصاری های خفن براش اهمیتی نداره که زیاد هم هستن.
3) بحث کلود گیمینگ هست که ماکروسافت براش خیلی سرمایه گذاری کرده و با توجه به رشد و پیشرفت نت توی کشورهای اصلی هدف کاملا قابل پذیرشه و دیگه نیازی به خرید کنسول جدید نیست و با توجه به هزینه کمتر برای مصرف کننده خیلیا به سمتش میرن. و رشد سریع سخت افزار نسبت به گذشته طوری شده که زود تاریخ مصرف کنسولا تموم میشه و دیگه نیاز نیست هی کلی صرف ساخت کنسول جدید بشه
4) دعواهای حقوقی نشون داد که عملا فروش کنسول سود آنچنانی نداره و سود اصلی ماکروسافت و سونی در فروش بازی و خدمات هست نه خود کنسول وگرنه سونی بازیاشو برای pc عرضه نمی کرد
5) خود ویندوز و pc درواقع یک پلتفورم اصلی برای ماکروسافت به حساب میاد و به نحوی میشه گفت که سونی هم داره برای پلتفورم رقیب بازیاشو قرار میده.
6) کنسول دیگه فقط بازی نیست و عملا یه وسیله برای انواع اینترتینمنته مثل فیلم آهنگ و خدمات دیگه و اونوقت کیفیت خدمات دیگه تغییر میره و رقابت وارد اونها هم میشه
7) این اتفاق میتونه باعث بشه که سونی همونطور که برای pc داره بازی میده برای کنسول رقیب هم با فاصله زمانی زیاد بازی بده
8) الان بازی های سونی میاد روی pc آیا این باعث شده که مردم ps نخرن و برن pc بخرن ؟ قطعا نه. بخوای حساب کنید با خرید pc عملا بازی های هردوی سونی و ماکروسافت داریم
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
دوستان یه حرفی هست که اگر انحصاری های ماکروسافت بیاد روی کنسولای دیگه دیگه چرا باید مردم ایکس باکس بخرن.
مساله اینه که احتمالا بخوان بیزینس پلن کاریشون رو عوض کنن
1) به این صورت که بازی های انحصاری میره روی پلتفورم دیگه ولی بدون گیمپس. گیم پس میمونه برای ایکس باکس که خب یعنی ارزون تر تموم شدن بازی که خودش انگیزست
2) خود کنسول مثل سری اس که ارزون تره و خیلیا به خاطر قیمت میخرنش مثلا طرف بچه کوچیک داره و انحصاری های خفن براش اهمیتی نداره که زیاد هم هستن.
3) بحث کلود گیمینگ هست که ماکروسافت براش خیلی سرمایه گذاری کرده و با توجه به رشد و پیشرفت نت توی کشورهای اصلی هدف کاملا قابل پذیرشه و دیگه نیازی به خرید کنسول جدید نیست و با توجه به هزینه کمتر برای مصرف کننده خیلیا به سمتش میرن. و رشد سریع سخت افزار نسبت به گذشته طوری شده که زود تاریخ مصرف کنسولا تموم میشه و دیگه نیاز نیست هی کلی صرف ساخت کنسول جدید بشه
4) دعواهای حقوقی نشون داد که عملا فروش کنسول سود آنچنانی نداره و سود اصلی ماکروسافت و سونی در فروش بازی و خدمات هست نه خود کنسول وگرنه سونی بازیاشو برای pc عرضه نمی کرد
5) خود ویندوز و pc درواقع یک پلتفورم اصلی برای ماکروسافت به حساب میاد و به نحوی میشه گفت که سونی هم داره برای پلتفورم رقیب بازیاشو قرار میده.
6) کنسول دیگه فقط بازی نیست و عملا یه وسیله برای انواع اینترتینمنته مثل فیلم آهنگ و خدمات دیگه و اونوقت کیفیت خدمات دیگه تغییر میره و رقابت وارد اونها هم میشه
7) این اتفاق میتونه باعث بشه که سونی همونطور که برای pc داره بازی میده برای کنسول رقیب هم با فاصله زمانی زیاد بازی بده
8) الان بازی های سونی میاد روی pc آیا این باعث شده که مردم ps نخرن و برن pc بخرن ؟ قطعا نه. بخوای حساب کنید با خرید pc عملا بازی های هردوی سونی و ماکروسافت داریم
فروش کنسول شاید مستقیم سودی نرسونه اما باعث میشه فروش بازیها و سرویس ها بره بالا!
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
 

agh515

کاربر سایت
Sep 7, 2010
589
نام
امیر
فروش کنسول شاید مستقیم سودی نرسونه اما باعث میشه فروش بازیها و سرویس ها بره بالا!
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
البته همه این حرفا فعلا شایعست ولی به نظرم نمیشه اسمشو گذاشت شکست من اسمشمو میزارم تغییر مسیر
چون تهش اینه که ببینی کجا بیشتر سود می کنی وگرنه همین الانم مجموعه ایکس باکس برای ماکروسافت سودده هستش و زیانده نیست
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
احتمال میدم مایکرو بعد اعلام کردن 3rd party شدن بگه فلان کمپانی رو هم میخوایم بخریم چون دیگه محدودیتی نداره برای خرید کمپانیا
ولی خب شکست رو داره قبول میکنه
توجیه چندانی نداره بازم خریدای جدیدی بکنن. سر همین خریدا فعلا تحت فشارن که به سوددهی برسونن و هزینه ها رو جبران کنن.
در مورد بحث گیم پس هم اگر این اخبار درست باشه همین الانش که گیم پس تو تعداد مشترک چالش داره به چالش های بیشتری خواهد افتاد و بنظرم تغییراتی تو بحث قیمت اشتراک و دی وان کردن بازیها و .... خواهند داشت.

.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
چند تا سناریو این وسط وجود داره
مولتی پلتفرم شدن تعدادی از بازی ها: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
مولتی پلتفرم شدن تمام بازی ها: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
حذف عرضه روز اول بر روی گیم‌ پس: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد
تغییر سطح بندی گیم پس و گران شدن حق اشتراک: دستاورد برای کاربران ایکس باکس - ندارد

این بازی تهش برای کاربرهای ایکس باکس فقط باخت داره :D بعد اسپنسر میگه حرف شما رو گوش کردیم، @#&¢$ تو اون گوشت :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر