درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

AbysswalkerA

کاربر سایت
May 31, 2014
109
نام
Mahdi
[SPOILERسلام دوستان...
من الان mission 16 بازی رسیدم که باید یه کامیون رو فولتون کنم (همون کامیونی که سرباز های skull face ازش به بیرون میپرند اما فولتون ریکاوریم به اپرگید دو نرسیده که بتونه وسایل سنگین رو اپگرید کنه و برای اپگرید کردنش باید R&D team و Suport team رو به ترتیب به لول 18 و 16 ارتقا بدم و الانم هرکدوم لولش 13 و 10 هستش اما هرچی ماموریت فرعی میرم و اسپشالیست فولتون میکنم برای بیس بازم لولش خیلی بالا نمیاد......
بهترین راهش چیه؟؟؟[/SPOILER]
 

misagh72

کاربر سایت
Sep 7, 2013
1,717
[SPOILERسلام دوستان...
من الان mission 16 بازی رسیدم که باید یه کامیون رو فولتون کنم (همون کامیونی که سرباز های skull face ازش به بیرون میپرند اما فولتون ریکاوریم به اپرگید دو نرسیده که بتونه وسایل سنگین رو اپگرید کنه و برای اپگرید کردنش باید R&D team و Suport team رو به ترتیب به لول 18 و 16 ارتقا بدم و الانم هرکدوم لولش 13 و 10 هستش اما هرچی ماموریت فرعی میرم و اسپشالیست فولتون میکنم برای بیس بازم لولش خیلی بالا نمیاد......
بهترین راهش چیه؟؟؟[/SPOILER]

تون سرباز ها رو باید بکشین RPG بخرین و از Quite استفاده کنید بعد که کشتین ماشین رو بردارین از محوطه قرمز رنگ خارج بشین
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
[SPOILERسلام دوستان...
من الان mission 16 بازی رسیدم که باید یه کامیون رو فولتون کنم (همون کامیونی که سرباز های skull face ازش به بیرون میپرند اما فولتون ریکاوریم به اپرگید دو نرسیده که بتونه وسایل سنگین رو اپگرید کنه و برای اپگرید کردنش باید R&D team و Suport team رو به ترتیب به لول 18 و 16 ارتقا بدم و الانم هرکدوم لولش 13 و 10 هستش اما هرچی ماموریت فرعی میرم و اسپشالیست فولتون میکنم برای بیس بازم لولش خیلی بالا نمیاد......
بهترین راهش چیه؟؟؟[/SPOILER]

نیازی به اپگرید اون نیست...
بعد از خلاص شدن از شر اون چهارتا......سوار کامیون سو و برس به hot zone...ماموریت تموم میشه

- - -ویرایش - - -

سلام
بیاید بیرون محوطه و برید سمت تانکر آب که man of fire هم بیاد همونجا
به اونجا که رسید تانکر آب رو منفجر کنید ( با C4 یا راکت لانچر ) بعد هلیکوپتر رو خبر کنید و سوارش بشید برید
برای تکمیل tasks missions میتونید بعد از منفجر کردن تانکر و بیهوش شدن man of fire متوجه میشید که سایکو منتیس اومده بالا سرش و میخواد بهوش بیارش... درخواست supply بدید و مکان رو بالای سرش انتخاب کنید که بخوره به سایکو منتیس...و بعد man of fire رو با فالتون extract کنید


جلل خالق...Extract کردی!!! من از صخره پرتش کردم پایین آبشار D:
دیگه نمی تونست بیاد بالا.
 
آخرین ویرایش:

Armia

کاربر سایت
Jul 14, 2006
17
دوستان ممنون میشم سوالای منم جواب بدین :
این کوایت کدوم قسمت مادر بیسه ؟ من گرفتمش نمیدونم کجاست که برم سر وقتش ;)
مترجم آفریقایی رو از کجا پیدا کنم ؟
دوستان تو صفحات قبل گفته بودن سربازای با زبان kik چی چی رو بفرستین از همون اول قرنطینه . میخواستم بدونم این قرنطینه کجاست ؟ من چیزی بنام قرنطینه پیدا نکردم
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
دوستان ممنون میشم سوالای منم جواب بدین :
این کوایت کدوم قسمت مادر بیسه ؟ من گرفتمش نمیدونم کجاست که برم سر وقتش ;)
مترجم آفریقایی رو از کجا پیدا کنم ؟
دوستان تو صفحات قبل گفته بودن سربازای با زبان kik چی چی رو بفرستین از همون اول قرنطینه . میخواستم بدونم این قرنطینه کجاست ؟ من چیزی بنام قرنطینه پیدا نکردم

کوایت: به قسمت medical بیس برو...روبه روی جایی که هلیکوپتر میشینه، یه زیرزمین هست، پله میخوره میره پایین
قرنطینه: Kikongo هایی هستش، به وقت ـش برات باز میشه و برات توضیح میدن که چطوری باید این کار رو کنی.
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,512
درباره ماموریت قبل از ماموریت آخر
دوستان برای من ماموریت man who sold the world که فکر میکنم مرحله آخر باشه باز شده. اما یکی از دوستام که بازی رو تمام کرده گفته باید قبل از این ماموریت یک Side Op در رابطه با کوایت با نام Secure Quiet باز بشه که خیلی هم مهم هست! من نزدیک به 75 ماموریت فرعی و تمام ماموریت های اصلی رو انجام دادم اما همچنین ماموریتی برام باز نشده! آیا بعد از ماموریت man who sold the world باز میشه یا باید کار خاصی کنم تا باز بشه؟
 

B1G BOSS

کاربر سایت
Sep 1, 2012
642
نام
رضا
نیازی به اپگرید اون نیست...
بعد از خلاص شدن از شر اون چهارتا......سوار کامیون سو و برس به hot zone...ماموریت تموم میشه

- - -ویرایش - - -




جلل خالق...Extract کردی!!! من از صخره پرتش کردم پایین آبشار D:
دیگه نمی تونست بیاد بالا.

جز tasks missions هست که اکسترکت کنی ولی بعد از اکسترکت میلر میگه فالتون ترکید و man of fire ناپدید شد :D



extract اش کنی رو داستان تاثیر میزاره ؟ من بیهوش شد رفتم کاریش نداشتم.

نه تاثیر نداره چون اکسترکت ناموفق خواهد بود فقط باید انجام بدید که tasks missions تیک بخوره
 
آخرین ویرایش:

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
خسته نباشید رفقا/ چندتا سوال تاکتیکی و تکنیکی:d

1.یه سری درها هستن که تو بخش های مختلف پایگاه مادر قفلن(یعنی وقتی میری پشتشون که باز شن صدای بوق قفل میاد)آیا اینها بعدا با طی کردن ماموریت های مختلف باز میشن و توشون خبریه؟ مثلا کاتسینی چیزی پخش میشه؟

2.برای استفاده از FOB حتما باید پلاس داشته باشیم؟مزیت های FOB چیه؟

3.آیا راهی هست که بشه کوایت رو بعد از ماموریت 45 بعنوان یار کمکی نگه داشت؟یه سایت خارجی مطلبی در این مورد نوشته بود که امکانش هست اگه اشتباه نکنم

4.سریعترین راه برای آپگرید فولتون چیه؟لامصب تو مراحل اولیه آیتمی بنام transportation بقیش یادم نیست میخواد که نمیدونم از کجا تهیش کنم.برای S کردن مراحل اول خیلی بهش نیاز دارم:(

5.وقتی مهماتت تموم میشه یه گزینه ای هست که همه اونا رو برات میفرسته تا اسلحه هات پر بشن"اگه از این استفاده کنیم S بهمون داده میشه؟
 

ali aghajari

کاربر سایت
Sep 3, 2008
64
درباره ماموریت قبل از ماموریت آخر
دوستان برای من ماموریت man who sold the world که فکر میکنم مرحله آخر باشه باز شده. اما یکی از دوستام که بازی رو تمام کرده گفته باید قبل از این ماموریت یک Side Op در رابطه با کوایت با نام Secure Quiet باز بشه که خیلی هم مهم هست! من نزدیک به 75 ماموریت فرعی و تمام ماموریت های اصلی رو انجام دادم اما همچنین ماموریتی برام باز نشده! آیا بعد از ماموریت man who sold the world باز میشه یا باید کار خاصی کنم تا باز بشه؟
مشکلی نیست ...
بعدا هم میتونی اون رو بری ...
پس راهت رو برو ...
من پدرم در اومد تا 45 برام باز شد ...
البته یه توصیه کنم ... 45 رو نرو ... حیفه اون یار خوب رو از دست بدی ...
از وقتی که رفته حوصله بازی ندارم !!
 

MUFCTALK

کاربر سایت
Sep 28, 2008
118
سلام
سلام دوستان
خب من چپتر 1 را تموم کردم...خیلی ابهامات پیش اومد اصلا اون ماسکیه کی بود؟و اون پسره که ماسکی به حرفش گوش می داد
و skull face به خاطر همون داستان دوستاشون داشت انتقام میگرفت؟این وسط سایفر (zero) چی کاره بود؟
یه عالمه کات سین جدید تو چپتر دو در قسمت coming نشون میداد ولی کاش ماموریت های تکراری نبودن... یه توضیحی کلا در مورد چپتر یک بهم میشه بدین از لحاظ داستانی؟اسپویل از چپتر دو نباشه :D
 

teoman

کاربر سایت
Dec 28, 2005
269
آقا این چه وضعشه چرا اینقدر تکرار مسخره داره بازی بعد از این همه ماموریت تازه تو مرحله 40 با quit دوباره مگه میشه چه توضیحی داره این
سلام بچه ها کسی نیست این سوال مارو پاسخ بده
میخوام ببینم از لحاظ داستانی توضیحی داره یا نه
 

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
آقا این چه وضعشه چرا اینقدر تکرار مسخره داره بازی بعد از این همه ماموریت تازه تو مرحله 40 با quit دوباره مگه میشه چه توضیحی داره این
هیچ توضیح داستانی نداره. احتمالا می خواستن بازی رو زودتر عرضه کنن واسه همون چپتر 2 رو با ماموریت های تکراری پر کردن.
 

.:DEMON LORD:.

کاربر سایت
Oct 11, 2007
660
نام
Cipher
سلام
سلام دوستان
خب من چپتر 1 را تموم کردم...خیلی ابهامات پیش اومد اصلا اون ماسکیه کی بود؟و اون پسره که ماسکی به حرفش گوش می داد
و skull face به خاطر همون داستان دوستاشون داشت انتقام میگرفت؟این وسط سایفر (zero) چی کاره بود؟
یه عالمه کات سین جدید تو چپتر دو در قسمت coming نشون میداد ولی کاش ماموریت های تکراری نبودن... یه توضیحی کلا در مورد چپتر یک بهم میشه بدین از لحاظ داستانی؟اسپویل از چپتر دو نباشه :D
اون پسر موقرمزه که ماسک زده بود با کد Tretij Rebenok که به روسی میشه فرزند سوم اول در یک روستای روسی زندگی می کرد و پس از اینکه فکر پدرشو می خونه و می فهمه که چه افکار کثیفی داره و از اینکه کشته نشه به خاطر قدرتش کل روستا به همراه پدرشو می کشه اونجا روسها اونو می برن و روش آزمایش انجام میدن. متوجه قدرت اون میشن و زمانی که با هواپیما در حال انتقال بوده و با man on fire توی هواپیما بوده تحت تاثیر افکار منفی و انتقام اون قرار میگره و باعث میشه که هواپیما سقوط کنه و جفتشون نجات پیدا می کنن و میان به بیمارستانی که snake بوده تا man on fire انتقامشو بگیره در این راه هم با XOF درگیر میشن. وقتی snake فرار میکنه و skull face میاد اون تحت افکار منفی انتقام اون قرار میگره و به XOF ملحق میشه. در آخر chapter 1 متوجه میشه که eli حس انتقامش از big boss از همه بیشتره و قدرت فکری خیلی قویتری داره و تصمیم میگره به اون کمک کنه و از XOF میاد بیرون.
XOF یکی از نیروهای مخفی و ضربی cipher تحت نظر skull face بود که اون برای انتقام از zero تصمیم میگره ازش استفاده کنه و کسایی که زبان انگلیسی صحبت می کنن را هم از بین ببره هم کنترل تمامی بمب های اتمی را در دست داشته باشه.
chapter 1 داستان بزرگ شدن diamond dogs و انتقام گروه venom snake از skull face به خاطر حمله 9 سال پیش هست. skull face چندتا هدف داشت:
1. با درست کردن Metal Gear Sahelantropous و نشون دادنش به کل دنیا با عث بشه که همه به فکر خرید بمب اتم بیوفتن و اونم به همه گروهای بزرگ و کوچک بمب بفروشه ولی کنترل این بمب ها دست خودش باشه که هر وقت خواست از کار بندازه یا به کار بندازه.
2. از بین بردن big boss و diamond dogs که مزاحمش نشن.
3. پرورش چندین نوع مختلف از vocal cord parasite ها که هر موقع خواست اقلیم های مختلف با زبان های مختلف را هدف قرار بده و از بین ببره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر