درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
همه قسمت ها رو خوب گفتین، الا نمره منتقدین و متا: که صددرصد بالای +98 خواهد بود ! :d اگر دیگر المانهای بازی، همین میکروترنسکشن و ... کار به دستش نده، وگرنه خود بازی، از همه لحاظ Perefectـه !
وقتی با یه تریلر (!) سال پیش، کل اهالی سینما، دهن ـشان وامانده بود از تعجب و همه ـشون شروع به تحسین کردن کرده بودن، دیگه منتقدین بازی رو خاطر جمع باشید، اصن مگر داریم سازنده ای که روی یک تریلرش انقدر زحمت بکشه و شخصا ادیت و کارگردانی کنه ؟! داریم ؟! خود بازی رو که انقدر گفتم که دیگه خودتون از من بهتر میدونید..
 
آخرین ویرایش:

Bond

کاربر سایت
Feb 28, 2012
63
نام
Mostafa
100 ساعت گیم پلی,50 آهنگ شنیدنی,گرافیک خارق العاده برای یک عنوان OW,نوآوری ... داستان...Game Of The Year Has Come ...+96
Maestro Hideo Kojima
 

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
پیش نمایش Gamersyde :d




qobj_mgs_v.png




Twelve hours – this was the amount of time we spent with the highly anticipated Metal Gear Solid V: The Phantom Pain at Konami's Paris office recently. It was only after every one of those hours that we were able to truly put our opinion into words as we tackled the final installment in the Metal Gear franchise – at least with Hideo Kojima in charge. Since we aren't allowed to spoil anything in regards to the narrative, nor would we want to, you won't have to worry about any spoilers here – just pure gameplay coverage.



1984 "Big Boss is watching you"



The Phantom Pain kicks off with a lengthy playable introduction that left us glued to our seat. Simply put, we haven't experienced something quite like this since the beginning of The Last of Us. Even those already familiar with MGSV through Ground Zeroes will be in for a fair number of surprises and "WTF" moments – just what you'd expect from Mr. Kojima. Once this lengthy introduction is wrapped up we found ourselves on horseback in the desert of Afghanistan in 1984 with a simple mission designed to familiarize the player with the basics. This is also the first opportunity where we can draw comparisons to Ground Zeroes which helps make it clear just how many improvements have been made across the board since that initial outing.


Let's start with the day/night cycle dynamics. Far from being a simple aesthetic feature, this cycle changes the gameplay in a very dynamic way – the time of day in which you attack your objective will influence the gameplay directly. During the day, for instance, watch towers have a much clearer view of the battlefield making it much more difficult to sneak through. Under the cover of night, however, it's possible to sneak in while the patrols are thinned out. From here you could choose to destroy the base's lighting generator in order to remain under the cover of darkness. Of course, taking out the generator also puts guards on high alert making it more difficult to fight your way through. We found it a bit easier to just shoot out lights one by one rather than taking out the whole base at once. The time of day mechanic is also left up to the players rather than requiring a lengthy wait for sundown. Simply whip out your trusty cigarette, with rather interesting medicinal properties, and time begins to pass rapidly as Snake reflects on the good old days.


Beyond that, weather conditions are also taken into account. Indeed, violent sandstorms will sometimes appear dynamically during play concealing you from nearby enemy patrols enabling a more discrete entry into heavily guarded areas. These climate changes are also forecast by your little radio – very useful when it comes to planning your attack. Speaking of gadgets, the fulton system is back and is quite a joy to use. This powerful ground to air tool is capable of extracting all sorts of objects and people including stunned soldiers, prisoners, equipment, and even animals. It's easy to use too – as long as the space above your desired pickup it clear it's as simple as hitting a button and watching things unfold. The only downside is that the number of fulton lifts are limited (something that can be increased later) and it alerts nearby enemies.



Top Gear




While the core gameplay inherits much from the original Ground Zeroes release, TPP itself also brings with it many elements introduced in MGS: Peace Walker where players are tasked with managing Mother Base in between missions. Unlike the PSP game, however, the base is now fully modeled and can be explored freely. After some initial improvements, the base will be divided into separates modules (command, combat unit, support, R&D, medical, etc…) which can each be upgraded independently. Each of these also features its own combat mini games which can be a fun way to relax between missions. Snake also has a tendency to get filthy during combat operations so hitting the showers is also advised. Of course, if you choose to remain dirty eventually a swarm of flies set in - not unlike a certain Deadly Premonition - and your troop's morale dips. You are urged to deploy your troops back out into the battlefield to earn valuable resources which can then be poured back into Mother Base enabling upgrades for your weapons and equipment, new outfits, and accessories for your allies.


The sheer number and variety of weapons is also notable – silenced pistols, sniper rifles, assault rifles, rocket launchers, mines, illuminating grenades, smoke grenades – all of these and more are available and fully upgradable allowing for a wide range of strategies within each mission. Then there are the animals. One interesting example we encountered involved a stray cub that was injured during one of our missions – you can ignored this, of course, but bringing it back to base and caring for it could allow you to raise a vicious animal that could fight alongside you later in the game. The horse is very useful for faster travel in addition to hiding alongside to slip past enemy forces. It's efficient at long range but in close quarters enemies will easily see through it. Of course, the infamous Metal Gear Box returns as well allowing for cardboard infiltration action. Other vehicles available range from the classic jeep all the way up to a nimble little bipod. It becomes pretty clear early on that your horse is far from the only viable option here.


It's also clear that TPP is shaping up as the new benchmark in stealth game design – going well beyond expectations for the genre in many cases. The possibilities are numerous and the way it adapts to the player's behavior is nothing short of stunning. You can take the classic stealth approach, scouting ahead before entering and taking out enemies one by one or you can take a more adrenaline filled approach and try dealing with challenges on the fly. If you're feeling especially crazy you can also go all out with heavy artillery, air strikes, and whatever else you might have on hand. There are many ways to approach each mission and those approaches all have different consequences. Of course, nothing is more satisfying than sneaking through unseen and accomplishing your goal quickly and efficiently while scoring an "S rank" at the end.




Snake Charmer




In terms of open world game design, there's open world and then there is open world. Leaving behind the small base area of Ground Zeroes, TPP presents much larger areas with our time being focused the rocky deserts of Afghanistan. A much more lush area set in Africa is also planned along with who knows what else. We were told that the playing area we experienced was 200 times larger than that of the prologue – something we weren't able to accurately judge just yet. From what we've played, the level design works well with a huge variety of locales on hand including caves, bases, ruins, and more with many hiding places throughout. While some missions are confined to specific locales there is also a free mode enabling players to explore freely picking up resources along the way or finding cassette tapes which you can enjoy on your 80s era tape player. Speaking of technology, Ground Zeroes' iDroid also see a complete overhaul with a much friendly take on navigation. The prosthetic arm also allows players to create a sound, similar to knocking on a wall in previous games, to attract attention.


We were also reassured by the game's technical performance at this point – the game isn't finished yet but it feels complete with no crashing or bugs hindering our progress. We spent time with the PS4 version which presents a cleaner image than Ground Zeroes with remarkable rendering of light and shadow alongside an impressive depth of field effect. The frame-rate was also very solid holding a stable 60fps with just one or two exceptions. Coupled with the short loading times it's hard to find critique with the game even as a cross-gen release. The only downside comes from the rather low resolution shadow work with lots of visible stair stepping and chunky edges. One potential issue fans may take with the game is the balance of gameplay and cutscenes. In general, you select a mission, drop in, complete, and pull out rinse and repeat. This isn't an issue in itself, per se, as the game is a blast to play, but we found that the time being major plot points being presented was often pretty significant. The cinematic impact is still there in the scene we did experience but the amount of time between these sequences may leave fans of the series feeling a bit disappointed.


While engaged in that gameplay, however, it was the AI that left perhaps the strongest impression. Reactions were credible, variable, and incredibly fun to play with. Take out a guard from a great distance and watch in glee as the base scrambles to figure out what just happened even using flares to light the way should the attack happen at night. The classic cardboard box also returns and allows for some good times – we ran across soldiers announcing the fact that they saw the box move just before springing a surprise on them. The cardboard technology, the finest on offer in the game of course, also allows players to isolate guards to specific areas by propping up girlie pictures instead drawing nearby guards to take a look while you sneak past them. Overall, the number of situations the enemies offer, allow for some very interesting scenarios that really showcase their intelligence. Also, there is a smooth ramp up in difficult with the early enemies in the game giving way to greater challenges as you progress without feeling unfair.




First Impressions




MGSV: The Phantom Pain, at this point, looks to be a wonderful farewell letter addressed to series fans as well as fans of good games in general. It's a perfect blend of flexible gameplay with many available approaches, addictive base management, and some remarkable game design choices. Not to spoil anything, the environments and scenarios should prove rich and varied working very well alongside the excellent AI. Kojima seems to have gone all out with this one and we look forward to experiencing it in full when it drops on September 1st.
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
مثل اینکه قراره مدل عینک کاراکترهارو هم بفروشن!پس فردا لباس زیر بیگ باس رو هم میفروشن:d!

خوب تجارتی به هم زده این کونامی.





اطلاعات کاملتر

.....................................

واضح بود که درجه سنی بازی +18 میشه،ولی توضیحاتی که PEGI برای بازی نوشته جالبه:

Extreme Violence - Multiple Motiveless Killing - Violence towards defenceless people

GZ اون بخش "Motiveless killing" رو نداشت(شماره های قبل حتی هیچکدومو:d) معمولا PEGI برای بازی های خشنتر این توضیحات رو مینویسه.

مادر بگرید:d
 

Bond

کاربر سایت
Feb 28, 2012
63
نام
Mostafa
تصویر نخست شبیه آنچه که در آفریقا رخ می دهد است اما با یک تفاوت مهم,در آفریقا فریاد بیگ باس ترکیبی از خشم و اندوه است در اینجا اما بیگ باس که نه "ونوم" از خشم و خوشحالی خبیثانه(که فکر نکنم چندان مناسب باشه کم و بیش مشابه اش)است...البته ممکنه اشتباه برداشت کرده باشم...تصویر خیلی مبهمه
در تصویر دوم بیگ باس را روبروی آینه,شاید آخرین زور نیمه ی خوب که نه حتا کمتر بیگ باس برای اینکه بهش بگه به چی تبدیل شده اما آینه خرد می شه توسط کسی که بیگ باس نیست..ونوم؟ خیر بیشتر شبیه Demon است
حالا از انجایی که اسنیک کم حرف شده تنها راه فهمیدنش همین تصویر های مفهومیست که صدالبته به راحتی نمی شه فهمیدشون...فیلم Drive2011..Mad Max..Apocalypse Now1979 به شدت توصیه می شود پیش از تجربه ی V
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
875
نام
محسن
من فقط امیدوارم این خشونت زیاد کاملا توجیه بشه و قابل درک باشه چون تا جایی که حداقل من متوجه شدم دلیل این همه خشونت رو نفهمیدم.
از دست رفتن MSF نمیتونه دلیل این خشونت تا این حد باشه، مردن پاز هم همچنین، فکر نمی کنم اهمیتی برای بیگ باس داشته باشه.
از دست دادن سربازها و شکنجه شدن هم چیزهایی نیستن که تجربه ش رو نداشته باشه
خیلی بد میشه اگه توجیه نشه و کل جریان بازی این سوال گوشه ذهنت باشه که واقعا چرا داری این کارای غیر قابل درک رو انجام میدی.
 

Bond

کاربر سایت
Feb 28, 2012
63
نام
Mostafa
من فقط امیدوارم این خشونت زیاد کاملا توجیه بشه و قابل درک باشه چون تا جایی که حداقل من متوجه شدم دلیل این همه خشونت رو نفهمیدم.
از دست رفتن MSF نمیتونه دلیل این خشونت تا این حد باشه، مردن پاز هم همچنین، فکر نمی کنم اهمیتی برای بیگ باس داشته باشه.
از دست دادن سربازها و شکنجه شدن هم چیزهایی نیستن که تجربه ش رو نداشته باشه
خیلی بد میشه اگه توجیه نشه و کل جریان بازی این سوال گوشه ذهنت باشه که واقعا چرا داری این کارای غیر قابل درک رو انجام میدی.
داستان بازی درباره همینه و بی تردید پاسخ را پیدا خواهیم کرد دیگه اما در باب خشم بیگ باس به نظر من همه ی اینها می تونه دلایلی برای خشونت بیگ باس باشه از یک طرف خیانت های پی در پی و خب کشته شدن یاران...این درست که از یکبار خیانت دلیل این همه خشونت نیست اما اگر بیگ باس را از 1964 مرور کنید در ه مقطع زخمهایی را برداشت که نمی شد فراموش کرد و وقتی همه ی این تکه ها در کنار هم قرار بگیرن که شاید آخریش قتل عام در آفریقا بود دیگه یک تکه نیست و حتا کسی مثل بیگ باس هم نمی تونه این همه را بپذیره پس آتشفشان درون فوران می کنه...کوجیما نیز گفته بود باید خودتونو جای اسنیک قرار بدین...برای درک بهتر
 

majidsnake

کاربر سایت
Oct 22, 2013
243
نام
MAjID
من فقط امیدوارم این خشونت زیاد کاملا توجیه بشه و قابل درک باشه چون تا جایی که حداقل من متوجه شدم دلیل این همه خشونت رو نفهمیدم.
از دست رفتن MSF نمیتونه دلیل این خشونت تا این حد باشه، مردن پاز هم همچنین، فکر نمی کنم اهمیتی برای بیگ باس داشته باشه.
از دست دادن سربازها و شکنجه شدن هم چیزهایی نیستن که تجربه ش رو نداشته باشه
خیلی بد میشه اگه توجیه نشه و کل جریان بازی این سوال گوشه ذهنت باشه که واقعا چرا داری این کارای غیر قابل درک رو انجام میدی.

فقط یه چیز واسم تجربه شده و اون اینه که تک تک اتفاقات داستانی سری کاملا چفت و بسط دار و منطقی بوده طوری که همیشه بعد از تموم کردن هر شماره اتفاقاتی که می افتاد تا چند روز و هفته ذهنم مشغول میشد و شخصیت ها و اتفاق ها از ذهنم بیرون نمی رفتن
یعنی میخوام بگم کوجیما به جای داستان سرایی ، حماسه سرایی و غزل سرایی میکنه و شک نکن منطقی ترین دلیل رو برای این کار انتخاب میکنه. با توجه به تریلر قبل که اومده بود و اسنیک رو نشون میداد که خاکستر رو به صورتش میماله احتمال میدم این صورت خونی و عصبانیت مربوط به قتل عام افرادش و شایدهم افرادش و مردم غیر نظامی با هم باشه!و با توجه به صحنه ای که کرکس پر میزد احتمالا این قتل عام با یه سلاح کشتار جمعی و عظیم بوده.

درباره ی این دوتا عکسی که تازه منتشر شده یه سایت خبرشو گذاشته نظر چندتا از کاربرهاشو درباره ی ترکش سر اسنیک و صورت خونیش جالبه که تو عکس پایین هستش. حتما ببینید به چیزهای جالبی میرسید.
q7ar0vnovy9nuq9odnyt.png
پ. ن: :d:d
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
یکی از شات های این تیزر که رئیس بر روی زمین نشتسه و جایی که مثل بیمارستان می مونه، دقیقاً منو یاد تریلر فانتوم پین انداخت که با اون تریلر همه رو سرکار گذاشته بود و کسی نمی دونست در واقع این MGSV ( همه فهمیده بودن البته یه ارتباطی هست! ) خلاصه اینکه تو اون تریلر وقتی آسانسوز منفجر میشه از آتیش یه روح و یا حتی می تونه واقعیت یا توهمات بیگ باس باشه میاد بیرون که شبیه به ولگین می مونه و باعث میشه ته راهرو نورانی و پر از شعله های آتش بشه، حالا ایده ای که من نسبت به این عکس دارم ( با این دلیل که در این عکس هم ته راهرو قرمز و نورانیِ و هم جایی شبیه به بیمارستان ِ ) در عکسی که در زیر قرار دادم به صورت کامل شرح داده شده!



درباره ی این دوتا عکسی که تازه منتشر شده یه سایت خبرشو گذاشته نظر چندتا از کاربرهاشو درباره ی ترکش سر اسنیک و صورت خونیش جالبه که تو عکس پایین هستش. حتما ببینید به چیزهای جالبی میرسید.

نمی دونم ملت چه غلاقه ای دارن از خودشون حرف در بیارن، اولاً ترکش بودن اون هنوز کامل تایید نشده و اینکه اصلاً ترکشی در قلبش وجود نداره! واقعاً موندم چطوری با این اعتماد به نفس میان اطلاعات غلط به ملت میدن.
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,352
نام
امیرعلی
فقط یه چیز واسم تجربه شده و اون اینه که تک تک اتفاقات داستانی سری کاملا چفت و بسط دار و منطقی بوده طوری که همیشه بعد از تموم کردن هر شماره اتفاقاتی که می افتاد تا چند روز و هفته ذهنم مشغول میشد و شخصیت ها و اتفاق ها از ذهنم بیرون نمی رفتن
یعنی میخوام بگم کوجیما به جای داستان سرایی ، حماسه سرایی و غزل سرایی میکنه و شک نکن منطقی ترین دلیل رو برای این کار انتخاب میکنه. با توجه به تریلر قبل که اومده بود و اسنیک رو نشون میداد که خاکستر رو به صورتش میماله احتمال میدم این صورت خونی و عصبانیت مربوط به قتل عام افرادش و شایدهم افرادش و مردم غیر نظامی با هم باشه!و با توجه به صحنه ای که کرکس پر میزد احتمالا این قتل عام با یه سلاح کشتار جمعی و عظیم بوده.

درباره ی این دوتا عکسی که تازه منتشر شده یه سایت خبرشو گذاشته نظر چندتا از کاربرهاشو درباره ی ترکش سر اسنیک و صورت خونیش جالبه که تو عکس پایین هستش. حتما ببینید به چیزهای جالبی میرسید.
q7ar0vnovy9nuq9odnyt.png
پ. ن: :d:d
مغز مهم تره خو، خنده داره؟
=))

- - -ویرایش - - -

یکی از شات های این تیزر که رئیس بر روی زمین نشتسه و جایی که مثل بیمارستان می مونه، دقیقاً منو یاد تریلر فانتوم پین انداخت که با اون تریلر همه رو سرکار گذاشته بود و کسی نمی دونست در واقع این MGSV ( همه فهمیده بودن البته یه ارتباطی هست! ) خلاصه اینکه تو اون تریلر وقتی آسانسوز منفجر میشه از آتیش یه روح و یا حتی می تونه واقعیت یا توهمات بیگ باس باشه میاد بیرون که شبیه به ولگین می مونه و باعث میشه ته راهرو نورانی و پر از شعله های آتش بشه، حالا ایده ای که من نسبت به این عکس دارم ( با این دلیل که در این عکس هم ته راهرو قرمز و نورانیِ و هم جایی شبیه به بیمارستان ِ ) در عکسی که در زیر قرار دادم به صورت کامل شرح داده شده!





نمی دونم ملت چه غلاقه ای دارن از خودشون حرف در بیارن، اولاً ترکش بودن اون هنوز کامل تایید نشده و اینکه اصلاً ترکشی در قلبش وجود نداره! واقعاً موندم چطوری با این اعتماد به نفس میان اطلاعات غلط به ملت میدن.
منم یه چیزی توی یوتــیوب درباره همین جریان دیدم فکر کردم چرت و پرته ردش کردم الان بیشتر کنجکاو شدم، از استاد هرچیزی برمیاد؛ بعد از اومدن بازی قیافه ی همه گیمرا اینجوریه :eek:
 

majidsnake

کاربر سایت
Oct 22, 2013
243
نام
MAjID
نمی دونم ملت چه غلاقه ای دارن از خودشون حرف در بیارن، اولاً ترکش بودن اون هنوز کامل تایید نشده و اینکه اصلاً ترکشی در قلبش وجود نداره! واقعاً موندم چطوری با این اعتماد به نفس میان اطلاعات غلط به ملت میدن.
اسپویل درباره ی سر اسنیک
توی پیش نمایش هایی که اخیرا اومده بود گفته شده بود که بعد از سقوط هلیکوپتر چندتا ترکش میره تو بدن اسنیک که بعضی هاش نزدیک قلبش ه و همینطور این ترکش تو سرش و اگه در بیارن میمیره
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
من فقط امیدوارم این خشونت زیاد کاملا توجیه بشه و قابل درک باشه چون تا جایی که حداقل من متوجه شدم دلیل این همه خشونت رو نفهمیدم.
از دست رفتن MSF نمیتونه دلیل این خشونت تا این حد باشه، مردن پاز هم همچنین، فکر نمی کنم اهمیتی برای بیگ باس داشته باشه.
از دست دادن سربازها و شکنجه شدن هم چیزهایی نیستن که تجربه ش رو نداشته باشه
خیلی بد میشه اگه توجیه نشه و کل جریان بازی این سوال گوشه ذهنت باشه که واقعا چرا داری این کارای غیر قابل درک رو انجام میدی.
در اینکه خشونت ها و شکنجه ها و کلا صحنه های آزار دهنده منطقی و توجیه شده هستند، که شکی نیست، مگر میشه شک کرد ؟!
بنظر من کوجیما ایندفعه به نوع جدیدی قراره مای مخاطب رو با این ویژگی های طبیعت انسانی روبرو کنه ! احتمال زیاد این صحنه های شکنجه و خون و خونریزی، تعاملی هستند به نوعی، حالا یه ایده های دیگری هم پیاده کرده که ما فقط هنگام تجربه به اون پی میبریم.. مثلا موقع شکنجه دادن یه شخصی، احتمال زیاد خودمون شخصا باید وارد عمل بشیم و این مراحل رو شبیه به مکانیزم گیم پلی پیش ببریم، یه همچین چیزایی، حالا دقیقا نمیشه حدس زد، ولی چیزی که مشخصه اینه که از اونجایی که این نسخه روایت سینماتیکی داره، میشه گفت خیلی عمیق تر و واضح تر این خشونت ها و صحنه های آزاردهنده رو به تصویر کشیده، خب دلیلشم مشخصه دیگه..دقیقا مثل کاری که کوجیما با p.t انجام داد، از اون زاویه و نگاه خودش ثابت کرده که میتونه کارهای خیلی جالب و فوق العاده ای انجام بده، و واقعا هم میشه گفت p.t ترس و استرس خیلی عجیبی رو دارا بود که عین ـش رو هم ما در هیچ بازی ندیده بودیم..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر