درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
Sep 7, 2011
ارسال ها
7,770
نام
Bahram
من خودم mgs:gz رو روی ایکس باکس وان دیجیتالی خریدم (فروشنده های منصف بازی 30$ رو 200 تومن میفروشن مجبور شدیم دیجیتالی بخریمش) اما چون بازی زیاد مهم نیستش بیشتر یک دمو برای phantom pain حساب میشه نباید انتظار یک رزولیشن و گرافیک خوب باشیم خیلی راحت بازی میتونست روی ایکس باکس وان 1080p و 60f باشه که در کمال ناباوری دیدیم 720p و حتی 30 فریم که خیلی عجیب بود! به نظر من این رزولیشن و این نرخ فریم همش به این برمیگرده که تدوین کنندگان این بازی با قلق ایکس باکس وان زیاد آشنا نبودن !
آنچنان گرافیک بازی ضعیف هستش که یاد بازی های پلی استیشن 2 میوفتم !واقعا دریای بازی گرافیکی در حد جلبک داره!
وقتی یک استدیوی ژاپنی نمی تونه با ایکس باکس وان و سخت افزارش کار کنه به چه دردی میخوره که براش بازی بزنه هم آبروی خودشو ببره! این بازی واقعا تف کرد تو همه بازی هایی که من روی ایکس باکس وان با اون گرافیک خارق العاده (Ryse) بازی کردم .مرده شور کسی رو ببرم که تدوینش کرد برای ایکس باکس وان !

- - -ویرایش - - -


اینو باید بیخیال شی واقعا خیلی وقت میبره!
تو بازی یک چندتا چلنج میزاره که میگه چند نفر سرباز رو علامت گزاری کن و یا چندتا در رو باز کن یا اصلا هیچ سربازی رو نکش و... ! این موارد رو باید هم تو بخش نرمالش و هم بخش هارد 5 مرحله بازی تکمیل کنی!
بهتره بشینی یک مرحله رو s کنی واسه من که آچیومنت خیلی زیادی داد (150G) فکر کنم توی پلی استیشن تروفی خیلی شاخی بده (پلنتیوم)
بازی 60 فریم
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 17, 2007
ارسال ها
9,891
نام
ارمان
من خودم mgs:gz رو روی ایکس باکس وان دیجیتالی خریدم (فروشنده های منصف بازی 30$ رو 200 تومن میفروشن مجبور شدیم دیجیتالی بخریمش) اما چون بازی زیاد مهم نیستش بیشتر یک دمو برای phantom pain حساب میشه نباید انتظار یک رزولیشن و گرافیک خوب باشیم خیلی راحت بازی میتونست روی ایکس باکس وان 1080p و 60f باشه که در کمال ناباوری دیدیم 720p و حتی 30 فریم که خیلی عجیب بود! به نظر من این رزولیشن و این نرخ فریم همش به این برمیگرده که تدوین کنندگان این بازی با قلق ایکس باکس وان زیاد آشنا نبودن !
آنچنان گرافیک بازی ضعیف هستش که یاد بازی های پلی استیشن 2 میوفتم !واقعا دریای بازی گرافیکی در حد جلبک داره!
وقتی یک استدیوی ژاپنی نمی تونه با ایکس باکس وان و سخت افزارش کار کنه به چه دردی میخوره که براش بازی بزنه هم آبروی خودشو ببره! این بازی واقعا تف کرد تو همه بازی هایی که من روی ایکس باکس وان با اون گرافیک خارق العاده (Ryse) بازی کردم .مرده شور کسی رو ببرم که تدوینش کرد برای ایکس باکس وان !
همونطور که دوستمون اشاره کردن نرخه فریم بازی 60 هست روی هردو کنسولهای نسل بعد و تنها رزولیشن بازی متفاوت هست. ضعف توی texture ها توی digital foundy میتونید ببینید.
Ryse بازی خطی هست و Fox Engine برای MGS به عنوانه یک بازی Open world با اب و هوای داینامیک و ... طراحی شده پس جای مقایسه نمیمونه .
اما در کل .... باید بگم گرافیک بازی اصلا ضعیف نیست و واقعا توی 4 عالی هستش ( باید بهترین نسخه رو برای ارزیابی گرافیک در نظر بگیریم ) . بازیهای open world این نسل به نسبت نسل قبل گرافیکهای فوق القعاده خوبی دارن. یکی از نکاتی که روی 4 اعمال شده و روی دیگر نسخه ها نیست اسمان بازی هست که توی DF هم ببینید نشون داده چه تفاوتهایی وجود داره . کلا من از گرافیک بازی واقعا راضی هستم و 100% نسخه PP باید کمی بهتر از اینا هم باشه .
در هر صورت من بیشتر یک داستان و gameplay عالی میخوان تا یک گرافیک بالا و عالی که به نظرم هردوی این ها رو بازی داره.
 

₪₪₪₪₪₪₪₪

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 28, 2010
ارسال ها
443
نام
شایان وزیری
دوستان تو GZ چطوری یه مرحله رو S کنم؟
باید هیچ کسی رو نکشی! کسی شما رو نبینه!تو کمترین زمان مرحله رو تموم کنی! و صحنه آهسته رو غیرفعال کنی!
رکورد خودم که تونستم رتبه S بگیرم 7:31 ثانیه و 0 کشته و 0 دیده شدن و 0 بیهوش کردن و... هستش!
اینم وقتی که رتبه S رو گرفتم رو از ایکس باکس وان ضبط کردم
https://onedrive.live.com/redir?res...16&authkey=!AEB2Y3vg6fERgd0&ithint=video,.mp4
راستی اگر خواستین من می تونم براتون اون مرحله رو دوباره برم و کلا چطوری s کنید رو ضبط کنم با وان و همینجا براتون لینک کنم ببینید!

بازی 60 فریم
تو mgs:pp ایکس باکس وان navee گفته که 30 فریمه و بعد شما میگین 60 خود شما هم پستشو لایک زدید!
 
Last edited by a moderator:

₪₪₪₪₪₪₪₪

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 28, 2010
ارسال ها
443
نام
شایان وزیری
اینم ویدئوی 30 ثانیه ای از بازی mgs:gz بروی ایکس باکس وان که در یکی از مرحله های بازی تونستم رتبه S رو از بازی دریافت کنم و 150 اچیومنت بگیرم! :)
https://onedrive.live.com/redir?res...16&authkey=!AEB2Y3vg6fERgd0&ithint=video,.mp4
اگر لینک بالا رو با جدیدترین نسخه از اینترنت اکسپلور باز کنید خیلی بهتر از مرورگر های دیگه براتون لود میکنه!
 

Blood Brothers

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 7, 2012
ارسال ها
1,529
نام
Iman
باید هیچ کسی رو نکشی! کسی شما رو نبینه!تو کمترین زمان مرحله رو تموم کنی! و صحنه آهسته رو غیرفعال کنی!
رکورد خودم که تونستم رتبه S بگیرم 7:31 ثانیه و 0 کشته و 0 دیده شدن و 0 بیهوش کردن و... هستش!
اینم وقتی که رتبه S رو گرفتم رو از ایکس باکس وان ضبط کردم
https://onedrive.live.com/redir?res...16&authkey=!AEB2Y3vg6fERgd0&ithint=video,.mp4
راستی اگر خواستین من می تونم براتون اون مرحله رو دوباره برم و کلا چطوری s کنید رو ضبط کنم با وان و همینجا براتون لینک کنم ببینید!

اگه واست زحمتی نیست داداش یه مرحله رو ظبط کن
 

₪₪₪₪₪₪₪₪

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 28, 2010
ارسال ها
443
نام
شایان وزیری
سلام بر دوستان ! بعضی از شما دوستان عزیز درخواست اینکه چطور یک بازی رو به رتبه .:S:. برسونید کرده بودید که یک ویدئو رو براتون ضبط کنم منم به قول خودم وفا کردم و ویدئو روضبط کردم!
METAL GEAR SOLID:GRAND ZERO رتبه .:S:. کردن!
البته اینم بگم که با انجام این کار هم 150 تا اچیومنت میگیرن و هم 50 تا اچیومنت دیگر میگیرین که رو هم میشه 200! D:
 
آخرین ویرایش:

₪₪₪₪₪₪₪₪

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 28, 2010
ارسال ها
443
نام
شایان وزیری
http://forum.bazicenter.com/thread78309/
به تاپیک بالا برید و به پست 14# رجوع کنید اونجا همراه با ضبط و صدای خودم براتون گذاشتم که چطوری مرحله رو S کنید (واقعا آپلود استدیوی ایکس باکس وان خیلی شاخه)
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 9, 2009
ارسال ها
8,739
نام
شروین
سجاد جان میشه یه راهنمای قدم به قدم بذاری از اون مرحله ای که S کردیش ؟ ( خودم تقریبا اکثر مراحلشو رو پی اس 3 اس کردم ) خیلی جالبه آدم گیمپلی یکی دیگه رو تماشا کنه :D
 

₪₪₪₪₪₪₪₪

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 28, 2010
ارسال ها
443
نام
شایان وزیری
سجاد جان میشه یه راهنمای قدم به قدم بذاری از اون مرحله ای که S کردیش ؟ ( خودم تقریبا اکثر مراحلشو رو پی اس 3 اس کردم ) خیلی جالبه آدم گیمپلی یکی دیگه رو تماشا کنه :D
منظور سجاد با من بودین؟ اسم من شایانه نه سجاد :) ویدئوشو گذاشتم! من که دهنم سرویس شد تا قلق S کردن این مرحلشو یاد گرفتم!
اوه سوتی دادم اون ویدئو اصلی رو نزاشتم اشتباهی با قبلی اشتباه گرفتم !
درستش کردم! حالا بهمون لینکی که دادم برین این دفعه ویدئوی 1:50 ثانیه رو میبینید!
 
آخرین ویرایش:

Holy Diver

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 2, 2010
ارسال ها
1,706
نام
عرفان
من صبر کردم تا تمام کاست های بازی رو بگیرم و داستان رو کامل متوجه بشم بعد نظرم رو بدم.
نمیدونم مشکل از سازنده هاست یا از خود من که الان اکثر بازی های چند سال اخیر رو اصلا و به هیچ عنوان نمیتونم تحمل کنم! از حق نگذریم بازی های زیادی سال آخر اومدند که میشه شاهکار رو بهشون نسبت داد. اما چیزی که میخوام راجع بهش حرف بزنم تغییر دادن مرز ها و حد های یک بازی هست نه فقط برای گیم پلی و نه فقط برای گرافیک بلکه مباحثی هست که بهش پرداخته میشه.
گذشته از داستان اصلی و اتفاقاتی که میفته کاست های بازی مو رو به تن آدم سیخ میکنه! یعنی اگر چیز هایی که تو کاست هست رو میخواستند کاتسین کنند بازی اصلا مجوز ساخت نمیگرفت! من تا حالا خشونت TLOU رو خیلی بالا میدونستم تا این که GZ رو تجربه کردم!
بیشتر راجع به داستان بازی صحبت نمیکنم. تو تاپیکی که امید و بهروز دارند روش کار میکنند میتونید ترجمه همه نوار ها رو بخونید.(هر چند به نظر من نسخه‌ی صوتی کاست ها تاثیر خیلی خیلی بیشتری میذاره!‌)
هری گرگسون ویلیامز ایندفعه علاوه بر موزیک هایی با تم تکنو و الکترونیکی همیشگی mgs موزیک های احساسی هم به وجود آورده که از نظر من حرف ندارند.
گرافیک بازی و جزئیات کمپ فوق‌العاده هستند و کوجیما خوشبختانه برای طولانی تر کردن گیم پلی بازی داستان و جزئیات رو فدا نکرده.
خلاصه این که بازی تغییرات زیادی نسبت به سری قبلی کرده اما برای من gz یک اکشن مخفی کاری عالی با گیم پلی خاص و یونیک هست که لایق اسم mgs نسل بعد رو داره.
(من حدود 20 ساعت بازی کردم و 50 درصد بازی رو تکمیل کردم و به نظرم بازی بعد از چندین بار تموم کردن اصلا تکراری نشده!‌)

---------------------------

مثل این که کوجیما گذشته اصغر فرهادی رو گرفته و خیلی هم خوشش اومده. تو یکی از توییت هاش گفته بود مثل جدایی از اول تا آخر کارگردانی فوق‌العاده‌ای داره.

 
آخرین ویرایش:

K o j i m a

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 2, 2012
ارسال ها
2,146
نام
Morteza
مثل این که کوجیما گذشته اصغر فرهادی رو گرفته و خیلی هم خوشش اومده. تو یکی از توییت هاش گفته بود مثل جدایی از اول تا آخر کارگردانی فوق‌العاده‌ای داره.

آره, یادمه اون سالی که جدایی نادر از سیمین اومد کوجیما توییت کرد سه فیلم برتر سالشو گفت که یکیش همین جدایی نادر از سیمین خودمون بود :d

پ.ن: منم به امید خدا فردا بازیو میخرم تجربش میکنم :d توو آسمونام الان :d
 

Boss

ناظم انجمن
تاریخ عضویت
Jul 7, 2006
ارسال ها
3,646
خب منم با بدبختی تونستم 2-3 ساعتی این شاهکار رو تجربه کنم.
اول بگم به نظر من این بازی قیمتش خیلی مناسب و هیچ مشکلی از لحاظ قیمتی نداره، چون من عادت به بازی های آشغالی ندارم که فقط باید بکشی و یه داستان سر هم شده 6-7 ساعت بکشی و بری جلو و از اول تا آخرش یه شکل ِ

گیم پلی فوق العاده شده، تلفیق امکانات جدید بازی و قسمتی از امکانات بازی طوری تلفیق شده که وقتی بازی می کنی با اینکه شباهتی به MGS های قبلی در حالت کلی نداره اما اون احساس MGS بازی کردن رو آدم داره و این حس خیلی بهتر و خیلی قشنگ تر ِ، گرافیک و گیم پلی فوق العاده است این که اسنیک بالاخره به اندازه قدرتی که داره می دوه حرکت می کنه عالیه، حرکت های نرم و رون اسنیک آدم رو دیوانه می کنه :D

حالا زیاد نمی خوام الان نقد کنم :D به طور کلی اینارو میگم ایشالا در مورد داستان به طور کلی تو همون تاپیک مخصوص حرفهارو خواهم زد.

BLACK.HAWK
جواب سوالی که چند صفحه پیش پرسیدی :
اسپویل داستانی MGSV:GZ
خب اگر کاست های بازی رو پیدا کرده باشی و شنیده باشی، اسکال فیس در بچکی اینطوری شده و بخاطر جنگ حمله ای که بهشون شده همه دهکده اشون مرده و صورت خودش هم به طور کلی از دست داده و تنها کسی بوده که زنده مونده، برای همین دنبال انتقام، حالا مشخص نیست اون کسانی که خواسته یا ناخواسته این کارو کردن کی بودن، اما احتمالاً به Zero مربوط میشده و اون هم به دنبال زیرو هستش. حالا اینکه چرا این وسط بیگ باس رو هم قدا کرده این چیزیه که یه مقدار قضیه رو پیجیده می کنه که در این مورد در تاپیکی که زده خواهد شد صحبت خواهم کرد :D

در مورد اون اتفاقات تاریخی احتمالاً از لحاظ مضمونی بازی بهش ربط داره چون کوجیما تو همه نسخه های بیشتر وقایع واقعی رو به داستانش ربط میده و احتمالاً یه ربطی از لحاظ اتفاقاتی که افتاده داره، یا شبیه این اتفاقات قرار بیافته یا داستان بازی به این ها متصل میشه و یا می خواد به طوری داستان رو بعد از این به اونها وصل کنه، اما فکر نکنم چیز مهمی باشه، این بیشتر بخاطر اینه که بیشتر به جدی بودن و واقعی بودن بازی کمک کنه.
 

ahmad1376

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Feb 26, 2012
ارسال ها
167
من صبر کردم تا تمام کاست های بازی رو بگیرم و داستان رو کامل متوجه بشم بعد نظرم رو بدم.
نمیدونم مشکل از سازنده هاست یا از خود من که الان اکثر بازی های چند سال اخیر رو اصلا و به هیچ عنوان نمیتونم تحمل کنم! از حق نگذریم بازی های زیادی سال آخر اومدند که میشه شاهکار رو بهشون نسبت داد. اما چیزی که میخوام راجع بهش حرف بزنم تغییر دادن مرز ها و حد های یک بازی هست نه فقط برای گیم پلی و نه فقط برای گرافیک بلکه مباحثی هست که بهش پرداخته میشه.
گذشته از داستان اصلی و اتفاقاتی که میفته کاست های بازی مو رو به تن آدم سیخ میکنه! یعنی اگر چیز هایی که تو کاست هست رو میخواستند کاتسین کنند بازی اصلا مجوز ساخت نمیگرفت! من تا حالا خشونت TLOU رو خیلی بالا میدونستم تا این که GZ رو تجربه کردم!
بیشتر راجع به داستان بازی صحبت نمیکنم. تو تاپیکی که امید و بهروز دارند روش کار میکنند میتونید ترجمه همه نوار ها رو بخونید.(هر چند به نظر من نسخه‌ی صوتی کاست ها تاثیر خیلی خیلی بیشتری میذاره!‌)
هری گرگسون ویلیامز ایندفعه علاوه بر موزیک هایی با تم تکنو و الکترونیکی همیشگی mgs موزیک های احساسی هم به وجود آورده که از نظر من حرف ندارند.
گرافیک بازی و جزئیات کمپ فوق‌العاده هستند و کوجیما خوشبختانه برای طولانی تر کردن گیم پلی بازی داستان و جزئیات رو فدا نکرده.
خلاصه این که بازی تغییرات زیادی نسبت به سری قبلی کرده اما برای من gz یک اکشن مخفی کاری عالی با گیم پلی خاص و یونیک هست که لایق اسم mgs نسل بعد رو داره.
(من حدود 20 ساعت بازی کردم و 50 درصد بازی رو تکمیل کردم و به نظرم بازی بعد از چندین بار تموم کردن اصلا تکراری نشده!‌)

موافقم این Ground Zeroes یک طرف بقیه MGS ها هم طرف دیگه
اگه فقط یخورده بازی بلند تر بود یا قیمت ارزون تری داشت (چون اکثر منتقد ها از این دو مورد انتقاد کردن) امیدوار بودم که GOTY بشه
البته همونطور که اقای درکه (Old Snake) گفتن این بازی با وجود این قیمت هم ارزش داره که نسخه ارجینالش رو بخری (از نظر قیمت
هیچ مشکلی نداره)

- - -ویرایش - - -

بلاخره متای بازی چند شد؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر