xbox360 vs ps3

  • Thread starter Thread starter Ehsan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

xbox360 vs ps3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
نوشته شده توسط ehsan_62:
من نمیدونم منطق کسانی که منتظر PS3 هستند چیه البته نظرشون محترم
ولی خواهشا به من بگن میخواهند با BLUE-RAY چی کار کنند ؟

دوست عزيز مطمئن باشيد كه قيمت ها بعد از همه گير شدن اين تكنولوژي به شدت شكسته ميشه!
در ضمن طرفداران واقعي PS3 خودشون مشكلشون رو با قيمت حل ميكنند , شما نگران نباش!
در ضمن متفاوت بودن تكنولوژي هاي Blue-Ray و DVD دليل بر اين نميشه تا كسي نتونه بازي رو از روي Blue-Ray به روي DVD تبديل و كپي كنه !
مگه الان نميشه بازيهاي PS2 رو كه DVD هستن به CD تبديل كرد !!!
و نكته ديگه اينه كه قرار نيست همه بازيهاي PS3 روي BD بياد , اگر احتياج به اون همه فضا پيدا بشه از BD استفاده خواهد شد.
همچنين مطمئن باشيد كه Cell خيلي با پردازنده هاي ديگه فرق ميكنه.
 
سلام به همه دوستان بازی سنتر

اول من باید بگم که قصد توهین و زیر سوال بردن اطلاعات کسی نیستم

ولی فکر نمیکنید که بعضی از بحث ها و صحبت های اضافی داره میشه توی این تاپیک
خیلی دیگه داره از کنترل خاریج میشه یه موقعه خوبه بحث جالب میشه یهو یه جو تغییر میکنه و همه چیز به هم میشه و هیچ کسی هم ول کن قضیه نمیشه اینطوری که درست نیست

من از مدیران این سایت گله دارم که این یک هفته اخیر به جایی که به فکر بالا بردن کیفیت صفحه اصلی سایت باشند و اخبار های جدید رو توی سایت و صفحه اول سایت قرار بدند ساعت های زیادی میشنند و بحث میکنند
که کدوم کنسول بهتره

اخرش هم وقتی موقع خرید میشه بازم هر کس با توجه به صلیقه خودش میری دنبال کنسول که دوست داره
من خودم به شخصه طرفدار 360 هستم ولی اگه برای خرید برم حتما کنسول سونی رو می خرم چون بیشتر با بازی های اون کنسول آشنایی دارم تا 360 و اصلا کاری به سخت افزار این دو کنسول ندارم که کدوم بهتره
توی کدوم گرافیک بالاتره این گیم پلی که توی بازی احمیت بیشتری نسبت به سایر قسمت ها داره گرافیک که برای من توی درجه های بعدی قرار داره

خوب در آخر صلاح مملکت خویش خسوران دادنو پس

بازم از همه معذرت می خوام که توی بحثشون دخالت کردم
 
آقا خليل راست ميگن. من عذر ميخوام اگر تو حرفهام به شخص و يا اشخاصي توهين شده !
من هم فكر ميكنم كمي زياده روي شده تو اين بحث. دوستان اگر لطف كنند , ديگه بحث رو اينجوري ادامه نديم.
من هم قبلا گفتم كه بالاخره هر كي ميره كنسول مورد علاقه خودش رو ميخره و از بحث ها (البته بجز اون قسمتهاي علمي) چيزي باقي نميمونه !
من سعي ميكنم ديگه بحثي در اين تاپيك نداشته باشم , جز اينكه بحث يك بار علمي و مفيد داشته باشه.
باز هم عذر ميخوام از دوستان.
 
با سلام...

من منظورم از shader 1.0 تمامی ورژن هاش بود که 1.4 هم شاملش می شه. در ضمن مگه PS2 شیدر بالای 1.4 ساپرت می کنه که شما می گی در پست ترین حالت؟!
در مورد MGS2 چرا شما می یای یه بازی رو که اصلا معلوم نیست چرا انقدر افتضاح به PC تبدیل شده مقایسه می کنی؟! چرا بازی هایی را که به طور مشترک با PC و کنسول هستند مثل: Prince of Persia - GTA - Splinter Cell - FIFA - ... مقایسه نمی کنی که گرافیکشون در کنسول و PC کلی اختلاف داره؟!

ببینید اشکان عزیز باز شما دارید PS2 رو با معیارهای PC میسنجید. هرچند که خودتون هم به تفاوت ساختاری اونها اشاره کردید... خوب در مورد اون بازیهای MultiPlatform که نام بردید خوب مشخصه چون اون بازی رو مشخصا برای کنسول نمی سازن... و بعد برای کنسول Convert خواهد شد چون هیچ کدوم از شرکتها به خودشون زحمت نمیدن که یک بازی رو چندین بار با توجه مشخصات و توانایی های یک کنسول خاص طراحی بکنند.. اینطوری که اون بازیهای چند پلتفرمه اغلب در کنسول چندان جالب به نظر نمیان.

داود جان فکر نمی کنی اینجا رو یکم داری کم لطفی می کنی. اول باید بگم که این مقایسه Whetstone ها در CPU های PC بدون کمک گرفتن از بقیه اجازه PC محاسبه شده و اگه مثلا در برنامه 3Dmark بخواین مقدار براتون حساب کنه مقدارش بالاتره که این عدد هم در عمل بیشتر به درد ما می خوره! در ضمن شما اگه به FPU PS2(Floating Point Unit) و PC که در هر دو CPU مشترک است نگاه کنی می بینی که واقعا در PS2 کمتر هست. PS2 در دو قسمت Vector Unit های VU0 و VU1 بیشتر خودشو نشون داده که این قسمت فقط مخصوص PS2 طراحی شده و CPU های PC هم تکنولوژی های دیگری مثل iSSE دارند که در PS2 نیست که این قسمت ها هم برای مقدار دهی به floating point و به عنوان جز اصلی آنها هستند که در تصاویر 3D هم که نیاز شبکه های vector بیشتری هست .این تکنولوژی ها کار CPU را در پردازش آسان می کنند می کنند. به عنوان مثال تکنولوژی دیگری که در CPU های AMD هست به نام 3DNOW! که باعث قوت floating point ها در تصاویر 3D و مولتی مدیا و زیباتر شدن آنها می شود. بنابراین در این قسمت اصلا نمی شه CPU این دو را با هم مقایسه کرد چون با هم فرق دارند و قسمت اصلی این کار ها در PC به GPU سپرده می شود ولی در PS2 اینطور نیست.
در ضمن در جایی ندیدم که بیان این MFLOPS ها رو با هم جمع کنن و هر کدوم به صورت جداگانه مطرح می شوند. در مورد PS2 هم گفته شده که توانایی Floating Point آن 6.2 GFLOPS است ولی از قسمت های مختلف جمع زده نشده!دوم اصلا در این چارت شما Extreme Edition وجود ندارد EE خیلی قوی تر از این حرفاس که شما بخوای با این CPU ها مقایسش کنی! (این ها که شما گزاشتی مدل E هستند و با EE فرق دارند) در ضمن من تا حالا این چارت به این شکلو ندیده بودم. من الان بنچ مارک whetstone چنتا CPU و همچنین Extreme Edition را می زارم تا دوستان مشاهده کنند!

آقا این بحث رو با این فرض بخونید که اون چارتی که من گذاشتم کاملا اشتباه و بی اعتباره ( هر چند که اون چارت رو خودم که طراحی نکردم.. بنده هم مثل شما یه گشتی در نت زدم و اون گیرم اومد).
ببینید من برای دومین بار میگم از همون اول هم قصدم این نبوده که بخام PS2 رو بزگتر از اونی که هست نشون بدم. و بعد میرسیم به چند بخشی بودن پردازنده Emotion Engine ..همانطور که قبلا هم گفتم این یک پردازنده تنها مثل CPU های PC نیست بلکه یک مجموعه پردازنده هست... واسه همین هم اگه بخایم یه Overall Performance از اون داشته باشیم مجبور میشیم که قدرت بخش های مختلف رو در کنار هم بذاریم ( حالا این جا که من اینطوری با هم جمع کردم برای راحت تر شدن درک قضیه هست) .. ولی در مورد توان پردازشی حدودا 6.2 گیگافلاپی اون که بحثی نیست.. من در کل حرفام میخاستم این رو نشون بدم که سخت افزار و تکنولوژی 6 سال پیش هنوز هم در کنار قویترین تکنولوژیهای امروزی حرفی برای زدن داره... طبق اطلاعات اماری خودتون توان پردازشی یه P4 3.2 Ghz با باس 800 رو در مورد FPU حدودا 4.1 گیگافلاپ و با بهره گیری از تکنولوژی iSSE2 حدود 7.1 گیگافلاپ ذکر کردین..خوب در نظر داشته باشین پردازنده قدیمی PS2 با کلاک 300 Mhz هنوز اونقدر زیاد عقب نمونده... کل حرف من این بود.. در اثبات آینده نگری سونی.

در ضمن این عکس هم که مربوط به سیستم Emotion Engine می باشد فکر کنم بتونه این 128 بیت را به طور واضح معلوم کنه که چطور بین قسمت های مختلف تقسیم می شه و فقط مربوط به پردازشگر نیست!!

ابتدا اجازه بدید بگم که این عکس از منبع معتبری نیست... بنده هم در طول وبگردیهام به این منبع رسیدم واتفاقا بحث های جالبی هم توش بود ولی در منابع بیشمار دیگه ای خوندم که اطلاعات این منبع خاص چندان دقیق و قابل استناد نیست که من هم دیگه از اونجا چیزی نقل نکردم.. در ضمن اگه شما 128 بیتی بودن PS2 رو اینطوری حساب میکنید بنده مشخصات Emotion Engine رو از یه منبع معتبر ( WikiPedia ) براتون میزام... اگه اینطوری بخاد حساب بشه خودتون یه حساب سرانگشتی بفرمایید ببینید PS2 چند بیتی میشه..

CPU: 128 bit "Emotion Engine" clocked at 294 MHz (later versions 299 MHz), 10.5 million transistors
System Memory: 32 MB Direct Rambus or RDRAM (note that some computers use this type of RAM)
Memory Bus Bandwidth: 3.2 GB per second
Main processor: MIPS R5900 CPU core, 64 bit
Co-Processor: FPU (Floating Point Multiply Accumulator × 1, Floating Point Divider × 1)
Vector Units: VU0 and VU1 (Floating Point Multiply Accumulator × 9, Floating Point Divider × 1), 128 bit
Floating Point Performance: 6.2 GFLOPS
3D CG Geometric Transformation: 66 million polygons per second (1)
Compressed Image Decoder: MPEG-2
I/O Processor interconnection: Remote Procedure Call over a serial link, DMA controller for bulk transfer
Cache Memory: Instruction: 16KB, Data: 8KB + 16 KB (ScrP)​

من در مورد این اعداد و ارقام اظهار نظر نمی کنم چون قطعا همگی درست هستند ولی آیا هرچی شرکت سازنده می گه عین حقیقته؟! اونم بدون آزمایشات و جدول های منطقی برای عموم؟!

ببینید اون موقع هم سونی با مدرک و سند این حرف ها رو زد ولی همه مدام بهش خرده میگرفتند و مدام از XBOX تعریف و تمجید میکردند دقیقا مثل شرایطی که الان هست بین PS3 و X360 ...که سونی عملا اومد برتری قدرت پردازشی CELL رو حتی در E3 هم نشون داد ( چه از لحاظ نمایش دموهای RealTime و چه از نظر اماری که PS3 قدرت پردازشی حدود 218 گیگافلاپ رو داره اما X360 چیزی حدود 115 گیگافلاپ و از لحاظ قدرت پردازش کلی ( Overall Performance ) سونی قدرت پردازشی حدود 2 ترافلاپ داره و X360 حدود 1 ترافلاپ - اینها هم با مدرک و دلیل هست .. خواستید براتون بذارم

همانطور که میدونید XBOX 360 دارای 3 هسته اصلی میباشد
به گفته ی JOHN CARMACK هنوز بازی ها بر پایه 1 هسته میباشند
و زمان میبره که بتوان از 2 هسته استفاده کرد و 100 البته 3 هسته

در مورد PS3 هم بفرمایید که دارای 7 SPE هست و همین مساله کار طراحی بازی برای اونرو مشکل تر از X360 کرده...

دسترسی به CPU IBM نداشت و تموم بازی ها بر پایه CPU G5 APPEL و CARD SLI
به نمایش در اومد

برادر عزیز اونها رو دقیقا روی سیستمهای Apple PoweMAC G5 اجرا کردن که اصلا دستگاههای ضعیفی ( حداقل از بعد پردازشی ) نیستند.

PLAYSTATION همیشه در تبلیغ کنسولهاش دروغ زیاد میگه مثل زمانی که قرار بود
PS2 بیاد گفت ما انیمیشنی در حد TOY STORY به شما ارزه خواهیم کرد
و اکنون:

اولا به هیچ وجه به خودتون اجازه ندید که همینطوری شخصی رو ( اعم از حقیقی یا حقوقی) به دروغگویی متهم نکنید و بعدش من با اینکه شدیدا خبرهای PS2 رو دنبال میکردم همچین چیزی رو به خاطر ندارم...

-تعداد ترانزیستور هایCPU + GPU به صورت مشترک 300 میلیون اعلام کرده و هیچ صحبتی در مورده هر یک به صورت مجزا نکرده !!!

من نمیدونم شما این اطلاعات رو از کجا اوردین ولی فعلا که فقط تعداد ترانزیستورهای CELL رو اعلام کرده :
234 میلیون ترانزیستور که به خاطر از مدار خارج کردن 1 SPE مقدار فعال اون به رقم 213 میلیون کاهش پیدا کرده.
اما در مورد قدرت Reality Synthesizer :

NVidia CEO Jen-Hsun Huang stated during Sony's pre-show press conference at E3 2005 that the
RSX will be much more powerful than two GeForce 6800 Ultra video cards combined

CEO شرکت معظم nVIDIA اعلام کردن که قدرت پردازشی RSX خیلی بیشتر از قدرت پردازشی دو کارت GeForce 6800 آلترا که با هم مرتبط شده باشند، خواهد بود.

در ضمن RSX NON-UNIFIED SHADER هستش و این نشانه ی سنت گرا بودند این چیپ گرافیکی میباشد منبع GAMESPOT (خواستید لینکشم میزارم)

احتیاجی به لینک نیست... مقاله اش رو کامل خوندم...ولی سنتی بودن هیچ گاه به معنای ضعیف بودن و یا بی مصرف بودن نیست!!!!!.

بین این 2 سیستم فرقی از لحاظ سخت افزاری نمیبینم اگر هم باشه ناچیزه
CELL هرچقدر هم پر قدرت باشه XBOX 360 دارای CPU 3.2 با 3 پردازش گر موازی هستش لطفا نگید که PS 3
7 تا هسته داره اون عدد 7 چیزه دیگریست

بابا ای ول... حالا چون هر دوشون از خانواده PowerPC شرکت IBM هستن معناش اینه که تفاوتی ندارن..
مشخصات CELL :

3.2 GHz Cell processor:
1 PPE (PowerPC-derived)
32 KB L1 cache
512 KB L2 cache
VMX vector unit (IBM's branding for AltiVec)
Two hardware threads
7 SPE (Synergistic Processing Elements) vector processor units [14]
256 KB SRAM local memory for each SPE
218 GFLOPS (billion floating point operations per second)
128×128-bit SIMD general purpose register files​

( در مورد توان پردازشی که یه کم بالاتر بحث کردم)
در مورد Blu-ray هم دوستان بحث کردن..

اول در مورد اون نظر سنجيه يه توضيحي بدم كه اون از سايت چندان پربازديدي نيست و دليل كم بودن آرا هم كم بيننده بودن اون سايته نه تعداد پايين كنسولهايي كه توي بازار پخش شدن

ببین بهزاد جان شاید برداشت شما زا حرفای من اینطوری بوده...
ببین من گفتم اون نظر سنجی معتبر نیست چون تعداد نفرات کمی توش شرکت کردن ( اصلا کار ندارم که چند تا X360 تو بازار هست..)
و بعدش شما گفتی که X360 کلا همه جا Sold Out شده . .. بنده هم گفتم که این سیاست خود Micro$oft که اومده دستگاهها رو یکباره به مقدار کافی در اختیار فروشنده ها نزاشته و الان اون تعداد کم هم فروش رفته و ملت منتظرن... این که کاملا واضحه..

شما که میگی سیستم بازی آنلاین روی PS2 همانند سیستم آنلاین بازیهای PC هست پس چرا تعداد کسانی که بازیهای PC رو به صورت آنلاین انجام میدن چندین برابر از تعداد کسانی که بازیهای PS2 رو به صورت آنلاین انجام میدن بیشتره ؟ اگه سازنده ها توی سیستم آنلاین PS2 میتونن امکانات بیشتری رو وارد بازیشون کنن پس چرا این کارو نمیکنن ؟ دلیلش واضحه عدم پشتیبانی سونی

شما به این نکته هم توجه داشته باش که هر شرکتی نمیتونه از پس تهیه سرور و امکانات و هزینش برای بازی ای که میسازه بر بیاد و نیاز به حمایت داره که سونی هم هیچگونه علاقه ای در زمینه از خودش نشون نمیده و دیگه همه اینو قبول دارن که یکی از بزرگترین اشتباهات سونی تا اینجا عدم پیشتیبانی مناسب از سیستم آنلاین بوده که ظاهرا در آینده هم قصد انجام این کارو نداره

خوب برادر عزیز این که تعداد کسایی که بازیهای PS2 رو انلاین بازی میکنن کمه که مشخصه... چون تعداد کلا PS2 بازها در مقابل PC بازها خیلی کمتره... چون خاهی نخاهی الان دیگه تو هر خونه ای یه PC یا شاید هم بیشتر پیدا میشه.. اما ایا به فراوانی PC میشه تو خانه ها PS2 پیدا کرد( در همه جای دنیا اینطوریه)...
بخش دوم حرف شما رو هم تا حدودی قبول دارم... سونی اگه دست به چنین اقدامی بزنه بسیار عالی خواهد بود ولی خوب فعلا قصد نداره... و منم میدونم که همه شرکت ها نمیتونن امکانات بازی انلاین رو فراهم کنن... به همین خاطره که شرکت هایی مثل SNAP و یا بخش PlayOnline شرکت Square-Enix وجودارند تا این امکانات رو فراهم کنند.

حالا اگه شما PS3 خریدی و خدایی نکرده یه مشکلی براش پیش اومد سونی میاد ازت بگیره تعویض کنه ؟ مملکت تحریم شده این چیزارم داره

خوب بحث من هم همین بود که حالا مایکروسافت اگه بیاد رد خونه عذر خواهی هم بکنه تاثیری به حال ماها نخواهد داشت..

در ضمن یه چیزی به X360 های عزیز... فعلا دست نگه دارید و نخرید .. میگم فعلا.. چون این دستگاههایی که الان اومده بازار مثل کنسول قدیمی یه DVD درایو داره که فقط از DVD و CD پشتیبانی میکنه... هنوز پشتیبانی از HD DVD در کار نیست :

It was announced that future revisions of the Xbox 360 may include HD DVD drives as part of Microsoft's partnership with Toshiba. The source of this information is the following statement made by Bill Gates on the 28th of June in Japan:
"The initial shipments of Xbox 360 will be based on today's DVD format. We are looking at whether future versions of Xbox 360 will incorporate an additional capability of an HD DVD player or something else."

موفق باشید..
Cheers
 
ابتدا اجازه بدید بگم که این عکس از منبع معتبری نیست... بنده هم در طول وبگردیهام به این منبع رسیدم واتفاقا بحث های جالبی هم توش بود ولی در منابع بیشمار دیگه ای خوندم که اطلاعات این منبع خاص چندان دقیق و قابل استناد نیست که من هم دیگه از اونجا چیزی نقل نکردم

آقا شرمنده.. این جملات قرار بود در یه فورم دیگه قرار بگیره که اشتباها به اینجا کپی و پیست شد...
اون مطلبی هم که اشتباها به یه فورم دیگه رفت این بوده :

اشکان عزیز این عددهایی رو که شما دورشون خط کشیدید در حقیقت Bus width هستند و ربطی به او 128 بیتی بودن ساختار پردازنده ندراند.. به عنوان نمونه اینو از PS2 براتون میزام :

DRAM Bus bandwidth: 47.0GB per second
DRAM Bus width: 256-bit
و سپس ادامه پست قبلی...
بازم شرمنده که اینطوری شد..پیش میاد دیگه وقتی که همزمان چن جا ادم پست میزنه :)

----------

برارد عزیز طاهر جان... بنده با عرض پوزش قبل از زدن اون پست قبلیم ، پست شما رو ندیده بودم ( چی شد).. به عنوان اولین نفر عذر خواهی میکنم...قبول دارم که بعضی جاها " تعصبی" برخورد کردم ولی قبول بفرمایید که در اون موراد دوستان حاضر به پذیرش " حقایق " نبودن و یا حداکثر میگفتن واسمون مهم نیست..به جز اشکان عزیز که حال کردم با دلیل و مدرک اومد جلو... اما در پایان خدمتتون عرض کنم اگه قرار باشه که اینجا بحث های علمی در مورد 2 کنسول ( مثل قدرت پردازشی و یا امکانات جانبی و ..... ) نادیده گرفته شده و یا کم ارزش شمرده بشن پس به نظر من اصلا این تاپیک دلیلی بر ادامه کارش نمیبینه...

موفق باشید.
Cheers
 
چه ربطي داشت به 13 بدر؟؟؟!!
خود شركتا قراره بازيهاشونو اول رويه dvdبزنن نه ايرانيها
بعد هم warner bros هم فرمته بلو ري رو قبول كرد و سوني هم كه خودش فيلماشو رو بلوري ميخواد !!
مطمين باشين خيلي سريع ارزون ميشه....شايدم تا وقتي كه پي اس3 بيياد هم قيمته dvd شده باشه
جریان 13 به در نبود چراغونی پارسالا میگم
لینک بده که از DVD استفاده میکنند
WARNER BROS چه ربطی داشت به 13 بدر
بزنه
ولی من مطمعنم که BLUE-RAY قیمت DVD نمیشه شما هم از این بابت مطمعن باش

دوست عزيز مطمئن باشيد كه قيمت ها بعد از همه گير شدن اين تكنولوژي به شدت شكسته ميشه!
در ضمن طرفداران واقعي PS3 خودشون مشكلشون رو با قيمت حل ميكنند , شما نگران نباش!
در ضمن متفاوت بودن تكنولوژي هاي Blue-Ray و DVD دليل بر اين نميشه تا كسي نتونه بازي رو از روي Blue-Ray به روي DVD تبديل و كپي كنه !
مگه الان نميشه بازيهاي PS2 رو كه DVD هستن به CD تبديل كرد !!!
و نكته ديگه اينه كه قرار نيست همه بازيهاي PS3 روي BD بياد , اگر احتياج به اون همه فضا پيدا بشه از BD استفاده خواهد شد.
همچنين مطمئن باشيد كه Cell خيلي با پردازنده هاي ديگه فرق ميكنه.

من هیچ نگران نیستم قبلا گفتم BLUE-RAY برای PS3 یه مشکل برای ما ایرانی ها تا یک مزیت
یعنی طرف داران واقعی PS3 باید چشماشون را ببندند وا گوشاشون را بگیرند و به هیچ چیزی دیگه گوش ندند و فقط به PS3 فکر کنند ؟ هر چه آید خوش آید!!!!
من هیچ نگران نیستم قبلا گفتم BLUE-RAY برای PS3 یه مشکل برای ما ایرانی ها تا یک مزیت
یعنی طرف داران واقعی PS3 باید چشماشون را ببندند وا گوشاشون را بگیرند و به هیچ چیزی دیگه گوش ندند و فقط به PS3 فکر کنند ؟ هر چه آید خوش آید!!!!
در ضمن هیچ وقت SONY نیمده بازی هایش را در CD جا بده
کدوم یک از شما ها بازیه PS2 را روی CD بازی کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فیلم را میشه از 1 DVD روی چند تا CD ریخت با کمی دستکاری ولی بازی را از روی DVD بخواهی روی چند تا CD بریزی کار حضرت فیله مگر کمپانی اصلی این کار را بکنه
فکر کنم شما داری از بازی هایی که برای PC روی 2 VER میاد صحبت میکنی که از همون ابتدا روی 2 نوع DISK ریخته میشه (CD و DVD)
فرضا اگر بخواهی یه بازی DVD را روی چند تا CD بریزی (خودت) نیاز به CODE نویسی داره که نصفه ی دیگر بازی در CD 2 بعدی اجرا بشه
در ضمن اگر هم در PC میبینی 2 VER داره دلیلش اینه که بازیهای PC روی هارد ریخته میشه و عملیات پردازش از روی HARD انجام میشه
و دیگه لازم نیست که برای ادامه نصفه بعدی بازی CODE نویسی بشه منظورم INESTALL هستش
چیزی که در کنسول ما شاهد اون نیستیم و عملیات پردازش بازی مستقیما از روی DISK انجام میشه
در ضمن من PS1 و PS2 داشتم و لی XBOX 1 هرگز از نزدیک ندیدم

ولی فکر نمیکنید که بعضی از بحث ها و صحبت های اضافی داره میشه توی این تاپیک
خیلی دیگه داره از کنترل خاریج میشه یه موقعه خوبه بحث جالب میشه یهو یه جو تغییر میکنه و همه چیز به هم میشه و هیچ کسی هم ول کن قضیه نمیشه اینطوری که درست نیست

دوست گرامی من فکر میکنم خیلی از کسانی که در سایت ها SEARCH میکنند دنبال
چنین بحث ها یی هستند تا به توانند خیلی مسایل را بفهمند جدا از اطلا ع رسانی غلط!!!

در ضمن صحبت از طرف داریی با چشم بست فقط به سرف نام کنسول اشتباه
اگر این بحثها نباشه پس باید توی پست ها از چی حرف بزنیم
من بنده به شخصه فکر میکنم این انجمن ها فقط فقط برای تبادل نظر و اخبار مربوط به بازی و سخت افزار بازی
هستش

در مورد PS3 هم بفرمایید که دارای 7 SPE هست و همین مساله کار طراحی بازی برای اونرو مشکل تر از X360 کرده...

اون SPE 7 که 7 لایه هست که هرکدوم برای کار منحصر به خوردش میشه و نمیتونند کار دیگری را انجام بده در صورت که 3 هست اصلیه موازی XBOX 360 حکم سیلندر ماشین را داره
برای همینه که JOHN CARMACK گفته از CPU تک رشته ای هر چقدر هم تکنولوژی داشته باشه نمیشه سرعت زیادی گرفت
در اینجا ما میخواهیم با کنسول بازی کنیم و بیشترین چیزی که از CPU انتظار داریم سرعت و قدرت موتور اون CPU هستش نا این که بخواهیم کنسول بیاد کار های خونه را انجام بده.
 
نوشته شده توسط The BIG Boss:
اما در پایان خدمتتون عرض کنم اگه قرار باشه که اینجا بحث های علمی در مورد 2 کنسول ( مثل قدرت پردازشی و یا امکانات جانبی و ..... ) نادیده گرفته شده و یا کم ارزش شمرده بشن پس به نظر من اصلا این تاپیک دلیلی بر ادامه کارش نمیبینه...

دوست عزيزم , من هم تو همون پست قبليم تاكيد كردم كه بحث هاي علمي و منطقي مون رو ادامه بديم !
كي گفته بحث علمي و با دليل و مدرك رو ادامه نديد !!!
من واقعا از اطلاعات مفيد شما و چند نفر ديگه از دوستان عزيز كه همش برپايه دليل و مدرك بوده استفاده كردم و خيلي خيلي از شما دوستان ممنونم.
ايشالا همه موفق باشيد :)
 
برادر عزیز اونها رو دقیقا روی سیستمهای Apple PoweMAC G5 اجرا کردن که اصلا دستگاههای ضعیفی ( حداقل از بعد پردازشی ) نیستند.

عزیز برادر به خاطر ضعیف بودن این سیستم بود که MS ساده لوحی کرد و TRAILER ها را فرم ریت پایین نشون داد و بهون دست بعضی ها داد ولی الان به جای اینکه SEARCH کونی که XBOX 360 چه مشکلی داشت 1 بار SEARCH کن ببین در مورد SMOOTH بودن اون چی گفتند

اولا به هیچ وجه به خودتون اجازه ندید که همینطوری شخصی رو ( اعم از حقیقی یا حقوقی) به دروغگویی متهم نکنید و بعدش من با اینکه شدیدا خبرهای PS2 رو دنبال میکردم همچین چیزی رو به خاطر ندارم...

اولا به هیچ وجه اجازه به خودتون ندید اطلاع رسانیه غلط بکنید

چطور وقتی اطلاع رسانی غلط میشه ما هیچ حرفی نزنیم ؟ فقط باید مواظب باشیم که
یه موقع به شخصیت METAL GEAR توهین نشه !!!
شما الانا دارید اطلاع رسانی غلط تحویل میدید و میگید که کسانی که با XBOX 360 بازی کردند گفتند که مشکل فرم ریت داشته ؟؟؟؟؟


ای خدا یا من تموم سایت ها را دیدم که فرم های آزاد داشتند و 95 % صحبت از نرمیه تصویر و سرعت بازی میکردند و کلمه SMOOTH توی تمومه صحبتاشون دیدم
30 FRAME ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا واقعا شما فکر میکنید 30 فرم مال XBOX 360 هستش ؟
این 30 FRAME مال بازی KILLZONE 2 بود که IGN ایمیل زده بوده به SONY که در جواب گفتند این بازی اگر اجرا بشه با 30 فرم اجرا میشه (تازه اینم از اون قولای SONY)
BILL GATES حرف خوبی زده و طرفش را خوب میشناسه :
منتظر میمونیم تا رقیبمون به قولهایش عمل کند !!!!


خوب اینم میشه جزو مواردی که طرفدارای پراپا قرص SONY نادیده میگیرند !!!

پس اگر این قضیه TOYSTORY را قبول ندارید اگر 10 سال دیگه هم بگزره
هیچ کدوم از وقایعی که الان اتفاق میوفته (اگر به ضرر SONY باشه) را قبول نخواهید داشت

من نمیدونم شما این اطلاعات رو از کجا اوردین ولی فعلا که فقط تعداد ترانزیستورهای CELL رو اعلام کرده :
234 میلیون ترانزیستور که به خاطر از مدار خارج کردن 1 SPE مقدار فعال اون به رقم 213 میلیون کاهش پیدا کرده.
اما در مورد قدرت Reality Synthesizer :

NVidia CEO Jen-Hsun Huang stated during Sony's pre-show press conference at E3 2005 that the
RSX will be much more powerful than two GeForce 6800 Ultra video cards combined

CEO شرکت معظم nVIDIA اعلام کردن که قدرت پردازشی RSX خیلی بیشتر از قدرت پردازشی دو کارت GeForce 6800 آلترا که با هم مرتبط شده باشند، خواهد بود

لینکش را حتما میزارم
RSX MORE THAT 2 GEFORCE 6800 UL به قول دوستمون مال 13 به در پارسال بود
بد از اون RSX POWERLESS THAT 7800GTX در صدر خبر ها قرار گرفت


احتیاجی به لینک نیست... مقاله اش رو کامل خوندم...ولی سنتی بودن هیچ گاه به معنای ضعیف بودن و یا بی مصرف بودن نیست!!!!!.

حرف خوبی زدید پس از این به بعد قابلیت کارت فیزیک PS3 (که البته نداره و به صورت نرم افزاریه) را ملاک نزارید لطفا



بابا ای ول... حالا چون هر دوشون از خانواده PowerPC شرکت IBM هستن معناش اینه که تفاوتی ندارن..
مشخصات CELL :



3.2 GHz Cell processor:
1 PPE (PowerPC-derived)
32 KB L1 cache
512 KB L2 cache
VMX vector unit (IBM's branding for AltiVec)
Two hardware threads
7 SPE (Synergistic Processing Elements) vector processor units [14]
256 KB SRAM local memory for each SPE
218 GFLOPS (billion floating point operations per second)
128×128-bit SIMD general purpose register files​

( در مورد توان پردازشی که یه کم بالاتر بحث کردم)
در مورد Blu-ray هم دوستان بحث کردن..

من در این مورد نظر CARMACK را تنها ملاک قرار دادم که گفت تفاوت کنسول های نسل بعد خیلی ناچیز هست چون به شخصه بش ایمان دارم

در ضمن لازم نبود زحمت بکشید این مشخصات را برای 100000 بار جلوی بنده بزارید
از همان زمان که مرتبا صفحه IE را REFRESH میکردم تا 1 دقیقه از اخبار عقب نباشم
دیدمش
 
نوشته شده توسط ehsan_62:
کدوم یک از شما ها بازیه PS2 را روی CD بازی کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فیلم را میشه از 1 DVD روی چند تا CD ریخت با کمی دستکاری ولی بازی را از روی DVD بخواهی روی چند تا CD بریزی کار حضرت فیله مگر کمپانی اصلی این کار را بکنه
فکر کنم شما داری از بازی هایی که برای PC روی 2 VER میاد صحبت میکنی که از همون ابتدا روی 2 نوع DISK ریخته میشه (CD و DVD)
فرضا اگر بخواهی یه بازی DVD را روی چند تا CD بریزی (خودت) نیاز به CODE نویسی داره که نصفه ی دیگر بازی در CD 2 بعدی اجرا بشه
در ضمن اگر هم در PC میبینی 2 VER داره دلیلش اینه که بازیهای PC روی هارد ریخته میشه و عملیات پردازش از روی HARD انجام میشه
و دیگه لازم نیست که برای ادامه نصفه بعدی بازی CODE نویسی بشه منظورم INESTALL هستش
چیزی که در کنسول ما شاهد اون نیستیم و عملیات پردازش بازی مستقیما از روی DISK انجام میشه

عزيزم در پاسخ به اون سوال شما كه 16 تا علامت سوال داشت بايد عرض كنم من خودم همين الان Resident Evil : Code Veronica X رو روي 2 تا سي دي دارم (البته DVD اين بازو هم دارم).
همينطور اونموقع كه تازه WE7 اومده بود , بازي رو Edit كردم و روي يك CD هم رايت كردم والان اون رو هم دارم ! حالا من شدم حضرت فيل !!!
در ضمن ديگه حتما چيزي به اسم Rip كردن بازيها رو شنيديد !!؟ يا شايدم نشنيده باشيد !
اگر لازم باشه ميتونم در اين رابطه هم توضيح بدم.(البته در يك تاپيك ديگه)
همچنين براي تبديل كردن هر بازي از DVD به CD احتياج به كدنويسي وجود نداره !
من نميگم كه با همه بازيها ميشه همچنين كاري كرد.
منظور من هم بازيهاي PC نبود و همين بازيهاي PS2 بود.

در پايان هم يك پيشنهاد دارم : دوستان اگر موافق هستند بحثهاي مربوط به PS2 و PC و هر چيزه ديگه اي كه داره تو اين تاپيك در موردش صحبت ميشه ولي هيچ ربطي به PS3 و XBOX360 نداره , رو در يك تاپيك جداگانه داشته باشيم ؟
 
قبول بفرمایید که در اون موراد دوستان حاضر به پذیرش " حقایق " نبودن و یا حداکثر میگفتن واسمون مهم نیست..به جز اشکان عزیز که حال کردم با دلیل و مدرک اومد جلو

اگه منظورتون به منه ... من از اول هم قصد نداشتم تو این بحث شرکت کنم چه برسه به صحبت کردن در مورد نکات فنی کنسولها و آوردن دلیل و مدرک برای نشون دادن قدرت CPU ها ...
ولی وقتی شما یه صحبتهایی در مورد XBOX Live کردی و بعدشم گرافیک اون تا بازی (اسم نمیبرم ! :) ) رو با هم یکی کردی دیگه واقعا نتونستم چیزی نگم :)
 
با سلام...

اگه منظورتون به منه ... من از اول هم قصد نداشتم تو این بحث شرکت کنم چه برسه به صحبت کردن در مورد نکات فنی کنسولها و آوردن دلیل و مدرک برای نشون دادن قدرت CPU ها ...
ولی وقتی شما یه صحبتهایی در مورد XBOX Live کردی و بعدشم گرافیک اون تا بازی (اسم نمیبرم ! ) رو با هم یکی کردی دیگه واقعا نتونستم چیزی نگم

نه برادر عزیز بهزاد... با شما نبودم.. کلی عرض کردم... یادم میاد در مورد همون بازیها عرض کردم که حرف شما رو قبول کردم ( امیدوارم دیگه بحثی نباشه :) )

ehsan_62 دوست عزیز .. حالا چرا اینقدر عصبانی و خصمانه... دوستانه هم میشه این مسایل رو تذکر داد اما در ادامه چون در صحبت هاتون دقیقا شخص من رو مورد خطاب قرار دادین لازم دیدم که پاسخگو باشم :

اولا به هیچ وجه اجازه به خودتون ندید اطلاع رسانیه غلط بکنید

چطور وقتی اطلاع رسانی غلط میشه ما هیچ حرفی نزنیم ؟ فقط باید مواظب باشیم که
یه موقع به شخصیت METAL GEAR توهین نشه !!!
شما الانا دارید اطلاع رسانی غلط تحویل میدید و میگید که کسانی که با XBOX 360 بازی کردند گفتند که مشکل فرم ریت داشته ؟؟؟؟؟

اگه شما دقیقا به پستهای من یه نگاهی بندازین متوجه خواهید شد که من هیچ جای صحبتهام عنوان نکردم که X360 فریم کم میکنه... اصلا در این مورد حرفی زده نشده که شما اومدی میگی من گفتم 30 فریم تصویر میده.. شاید صحبتهای باقی دوستان بوده ولی من نبودم...پس بی دلیل به اطلاع رسانی غلط متهم نکنید.

لینکش را حتما میزارم
RSX MORE THAT 2 GEFORCE 6800 UL به قول دوستمون مال 13 به در پارسال بود
بد از اون RSX POWERLESS THAT 7800GTX در صدر خبر ها قرار گرفت

برادر من وقتی که شما به قول خودت میری فورم های متفاوت رو مطالعه میکنی که به عقیده من همشون از اون فورم های Fanboy های XBOX بوده .. مشخصه که اطلاعات درست هم در مورد سونی دریافت نخواهید کرد : با دلیل :

برادر من بعد از ریلیز GeForce 7800 GTX همین طرفداران "تعصبی" XBOX اومدن متن یه گزارش خبری رو که تا حدودی ابهام درش بود با توجه به نظریات شخصی خودشون تعبیر کردند و در تمام نت پر شد که RSX از 7800 GTX ضعیفتره... اما بعد از گذشت چند روز شرکت nVIDIA در بیانیه ای این ادعا رو رد کرد و در مجله رسمی پلی استیشن هم به چاپ رسید ولی باقی منابع ( طرفدار XBOX ) هیچ جوابی ندادند و ترجیح دادند تا در این مورد سکوت کنند. ( حالا شما چرا نخوندینش من نمیدونم) .. این مطلب رو به نقل از دائره المعارف انلاین WikiPedia براتون میزارم:

An nVidia spokesperson was quoted in PlayStation Magazine as saying that the 7800GTX "shares a lot of similar inner workings with the PS3's RSX chip, only it (the 7800GTX) isn't nearly as fast (as the RSX)."​

اونجاهایی که در پرانتز قرار داده برای رفع همون ابهامات هست که در گزارش اصلی بوده و یه عده ازش سو استفاده کرده بودند.

در ضمن اصلا از لحاظ کلاکینگ هم اگه بهشون نیگا کنین متوجه میشین که هنوز RSX قویتر می باشد :
the 7800 GTX is clocked at 430 MHz, compared to 550-600 MHz for the RSX

حرف خوبی زدید پس از این به بعد قابلیت کارت فیزیک PS3 (که البته نداره و به صورت نرم افزاریه) را ملاک نزارید لطفا

نه برادر من همیچن کاری نخواهم کرد..در ضمن صحبت شما رو با عبارت " پردازشگر فیزیک " تصحیح میکنم... در ضمن با استفاده از صحبت های خودتون به شما جواب میدم... سونی لازم نیست که همچین بخشی رو به این نام در نظر گرفته باشه... به قول شما همون 7 لایه ( 7 SPE ) هر کدوم میتونن وظیفه خاصی رو عهده دار بشن : مثلا یکی برای پردازش فیزیک، یکی AI ، یکی برای Interact با کاربر و.... ( الزاما نیازی به پردازنده چند هسته ای نیست )

من در این مورد نظر CARMACK را تنها ملاک قرار دادم که گفت تفاوت کنسول های نسل بعد خیلی ناچیز هست چون به شخصه بش ایمان دارم

من هم برای ایشون احترام زیادی قایلم... ولی یه نگاهی به همون آمار و ارقام بیندازید وبعد ببینید که فاصله ها چقدر میتونه باشه. ( دیگه نمیخام اون اعداد و ارقام رو به قول خودتون برای بار 1000000 واستون بزارم)
 
نوشته شده توسط ehsan_62:
جریان 13 به در نبود چراغونی پارسالا میگم
لینک بده که از DVD استفاده میکنند
WARNER BROS چه ربطی داشت به 13 بدر
بزنه
ولی من مطمعنم که BLUE-RAY قیمت DVD نمیشه شما هم از این بابت مطمعن باش

من هیچ نگران نیستم قبلا گفتم BLUE-RAY برای PS3 یه مشکل برای ما ایرانی ها تا یک مزیت
یعنی طرف داران واقعی PS3 باید چشماشون را ببندند وا گوشاشون را بگیرند و به هیچ چیزی دیگه گوش ندند و فقط به PS3 فکر کنند ؟ هر چه آید خوش آید!!!!
در ضمن هیچ وقت SONY نیمده بازی هایش را در CD جا بده
کدوم یک از شما ها بازیه PS2 را روی CD بازی کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فیلم را میشه از 1 DVD روی چند تا CD ریخت با کمی دستکاری ولی بازی را از روی DVD بخواهی روی چند تا CD بریزی کار حضرت فیله مگر کمپانی اصلی این کار را بکنه
فکر کنم شما داری از بازی هایی که برای PC روی 2 VER میاد صحبت میکنی که از همون ابتدا روی 2 نوع DISK ریخته میشه (CD و DVD)
فرضا اگر بخواهی یه بازی DVD را روی چند تا CD بریزی (خودت) نیاز به CODE نویسی داره که نصفه ی دیگر بازی در CD 2 بعدی اجرا بشه
در ضمن اگر هم در PC میبینی 2 VER داره دلیلش اینه که بازیهای PC روی هارد ریخته میشه و عملیات پردازش از روی HARD انجام میشه
و دیگه لازم نیست که برای ادامه نصفه بعدی بازی CODE نویسی بشه منظورم INESTALL هستش
چیزی که در کنسول ما شاهد اون نیستیم و عملیات پردازش بازی مستقیما از روی DISK انجام میشه
در ضمن من PS1 و PS2 داشتم و لی XBOX 1 هرگز از نزدیک ندیدم

اولاً این بازیها در ایران کپی نمیشه که شما داری غصه BD بودن فرمت اصلی PS3 رو میخوری... این بازیها از مالزی توی بازار ما راه پیدا میکنن... و کشورهائی مثل مالزی... تو ایران الان فقط یک شرکته که بازیهای PS2 رو بصورت DVD عرضه میکنه اون هم Eagle هست.. که این شرکت ایگل فکر نمیکنم به شش ماه هم دامنه فعالیتش رسیده باشه... برای بار 30000000 ـم .. نتنها BD بلکه HD-DVD و DVD و CD و UMD و هر کوفت دیگه ای با "رایتر " رایت نمیشن که کسی بخواد غصه خریدن رایتر رو بخوره یه از حالا پول جمع کنه برای game riper ها که برن رایتر BD بخرن که گرونه.... اینها بصورت یک محصول واحد با اطلاعات داخلشون تولید میشن.. رایت نمیشن... ایطوری فکر کن که یک کلوچه مغز دار پخته میشه مغزش هم باهاش هست و بعداً این مغز که میتونه از گردو و بادوم و نارگیل و غیره باشه بهش اضافه یا چپانده نمیشه.. پس میبینی یک خط تولید هست که سرمایه اولیش اونقدری نخواهد بود بخصوص تو مالزی و حومه که هرچی سرمایه دار و باند مخوف و مافیای CD و DVD و بازیه اونجاست کار دشواری نیست!!!!!!!!!!!
DVD هم اولش ارزون نبود ارزون شد.. چون تکنولوژی هیچ وقت درجا نمیزنه.. پریروز CD اومد دیروز dvd اومد فردا BD میاد و پس فردا یک فرمت جدیدتر که باعث افت قیمت بقیه میشه.. خیالتم راحت... تو غصه بلوری پلی استیشن رو نخور.. بشینید ببینید که چی شد مایکروسافتی که قرار بود از همین DVD های معمولی استفاده کنه و تعدادی دستگاه هم همینطوری داد بیرون داره لااقل اینطور بگوش میرسه که میخواد از HD-DVD استفاده کنه؟! نه جداً چرا؟!


نوشته شده توسط ehsan_62:
اون SPE 7 که 7 لایه هست که هرکدوم برای کار منحصر به خوردش میشه و نمیتونند کار دیگری را انجام بده در صورت که 3 هست اصلیه موازی XBOX 360 حکم سیلندر ماشین را داره
برای همینه که JOHN CARMACK گفته از CPU تک رشته ای هر چقدر هم تکنولوژی داشته باشه نمیشه سرعت زیادی گرفت
در اینجا ما میخواهیم با کنسول بازی کنیم و بیشترین چیزی که از CPU انتظار داریم سرعت و قدرت موتور اون CPU هستش نا این که بخواهیم کنسول بیاد کار های خونه را انجام بده.

من فکر میکنم یک سل شما در ذهن خودتون طراحی کردید چون با چیزائی که من خوندم لااقل چیزائی که شما میفرمائید 289.5 درجه متفاته... شما قبل از اینکه در مورد سخت افزار ندیده PS3 قضاوت کنید علت فریم ریت بازیهای X360 رو برای ما بفرمائید ببنیم که چرا فریمریت بازیهای این کنسول بدین شکل نادخگون پائینه؟
 
خوب در مورد اون بازیهای MultiPlatform که نام بردید خوب مشخصه چون اون بازی رو مشخصا برای کنسول نمی سازن... و بعد برای کنسول Convert خواهد شد چون هیچ کدوم از شرکتها به خودشون زحمت نمیدن که یک بازی رو چندین بار با توجه مشخصات و توانایی های یک کنسول خاص طراحی بکنند.. اینطوری که اون بازیهای چند پلتفرمه اغلب در کنسول چندان جالب به نظر نمیان.

داود جان حتما مطلع هستيد كه بازي GTA: SA ابتدا برای کنسول PS2 ساخته شد و بعد روی XBOX و PC پورت شد و گرافیک نسخه PC هم به وضوح از نسخه PS2 بالاتر بود ... GTA: SA فقط 1 نمونه بود ... عنوانهای دیگری هم هستن که اول برای PS2 اومدن و بعد برای سیستمهای دیگه پورت شدن و نتیجه کار بهتر از نسخه اولیه بوده ...
 
" پردازشگر فیزیک " تصحیح میکنم... در ضمن با استفاده از صحبت های خودتون به شما جواب میدم..

پس عنایت بفرمایید تمام جملاتی که به جای پردازش گرافیک گفته شده کارت گرافیک را هم تصحیح کنید ممنون میشم
اگر شما چنین اسمی را نشنیده بودید مطمءن باشید از این به بعد با این نام مواجه خواهید شد


هنوز هم دنبال ایرادات هستید ؟ بیخیال مزیت ها اینم لینک
اگر اشتباها SEARCH کردید برای ایراد گرفتن از من کلمه را اینطوری اسپل میکند : CARD Physx
http://techreport.com/onearticle.x/8887
http://www.tarashe.com/news/2005/09/12/3962-bfg-and-asus-offer-physx/

شاید آتیش من تند باشه ولی وقتی دیدم آقای سامان و بهزاد هر چی مدرک ودلیل میارند
ولی جواب های تکراری و بدون منبع تحویل میگیرند واقعا داغ کردم با اینکه WINDOWS ام
تازه نسب کردم و UPDATE نشده بود برای عضویت ACTIVE X میزد تا صبح نشستم مشکلش را حل کردم و نمیتونم وقتی توی سایتی که خیلی ها در روز میاند و مطالبش را میخونند در برابر نوشته های 1 طرفه و بدون منبع ساکت باشم مخصوصا زمانی که شخصی میاد به صراحت میگه PS3 2 برابر XBOX 360 قدرت داره
مگه شما ها کی هستید که دارید بر روی قدرت این سیستم ها که هنوز از نزدیک ندیدینشون قضاوت میکنید خسته شدم از بس که گفتند PS3 یه چیزه دیگست اخه این چه منطقیه ؟؟؟
اگر هم من از XBOX 360 دفاع کردم بخاطر این بوده که الان ریلیز شده و خیلی از دوستان من در یاهو که با LABTOP توی صفه XBOX 360 با WEBCAM تصویر به من میدادند و
پس از این که خرید کردند و اونا امتحان کردند نتیجشا به من گفتند
 
Last edited by a moderator:
عزيزم در پاسخ به اون سوال شما كه 16 تا علامت سوال داشت بايد عرض كنم من خودم همين الان Resident Evil : Code Veronica X رو روي 2 تا سي دي دارم (البته DVD اين بازو هم دارم).
همينطور اونموقع كه تازه WE7 اومده بود , بازي رو Edit كردم و روي يك CD هم رايت كردم والان اون رو هم دارم ! حالا من شدم حضرت فيل !!!
در ضمن ديگه حتما چيزي به اسم Rip كردن بازيها رو شنيديد !!؟ يا شايدم نشنيده باشيد !
اگر لازم باشه ميتونم در اين رابطه هم توضيح بدم.(البته در يك تاپيك ديگه)
همچنين براي تبديل كردن هر بازي از DVD به CD احتياج به كدنويسي وجود نداره !
من نميگم كه با همه بازيها ميشه همچنين كاري كرد.
منظور من هم بازيهاي PC نبود و همين بازيهاي PS2 بود.

اگر منظورتون PC بود بازم عاقلانه بود چون که بازی های PC به صورت INESTALL هستش

احتمالا اون بازی خیلی کیفیتش پایین بوده یا اینکه به جای مثلا10 مرحله 1 مرحله روش COPY شده

در ضمن بازی WE استثنا ءا وقتی در ROM را باز میکنید تا قبل از LOADING هیچ مشکلی نداره
با با ما کلی مغز خلاق داریم و نمیدونستیم ... در این ضمینه میشه بفرمایید وقتی بازی میخواهد بره مرحله بعد برای قسمت LOADING چی کار میکنید ؟

خدا شاهد قصد مسخره کردن ندارم میخواستم منم یاد بگیرم چون خیلی با این مسءله مشکل دارم

اون دوستی که تصحیح میکنه خواهشا اینجا بیاد به دادمون برسه (دکتر بجای واژه RIP چی بگیم ؟)
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or