Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
عجب تريلر باحالي داشت گيرز تاكتيكس لامصب كاش اين diaz تو نسخه ٤&٥ بود خيلي كوله :x
_____
Gears tactics لانچ تريلرش اومد و ٢٨ اپريل براي پي سي مياد
از الانم ميشه pre install كرد رو پي سي:(

دخترش کیت دیاز بود :D
 
  • Like
Reactions: g4mer

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اقا یک شایعه امده از 4chan که خب منبع اش معتبر نیست ولی انچنان غیرمنطقی هم نیست

در دو ماه آینده دوتا اونت Xbox داریم

اون یکی که در ماه may برگذار میشه تقریبا همانند event معرفی کنسول میمونه ولیکن شامل یکسری نمایش های منتخب از معرفی بازیها و دموها میشه

اون یکی که در ماه june برگذار میشه جایگزین E3 هست و کلی بازی نشون میدن

هر دو مراسم لایو استریم ویدیویی خواهند بود

بازیهای زیادی از XGS نمایش دارد، از برگ برنده ها تا بازیهای معمولی و کوچیک. بازیهای جدید تکنولوژیهای خیلی زیادی رو که براساس UE4 ساخته شده رو به اشتراک میذارند. از آب و PBR و GI و GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems و غیره. تیم ها سعی میکنند تکنولوژی ها رو در حین توسعه بهم منتقل کنند.

فیبل یکی از نمایشهای شوکیس محسوب میشه. یک فانتزی هیولا طور. بنده خدا خودش بازی رو ندیده ولی بهش گفتند خیلی قشنگه. تیم سازنده سعی کرده کل دنیای بازی رو با دست و تکنولوژی photogrammetry بسازه (خودم اضافه کنم پلی گراند کل نقشه هرایزن های قبلی هم با دست ساخته بود). اسکیل بازی خیلی خفنه. یک سیستم نقش افرینی کامل درون بازی تعبیه شده. تمرکز زیادی روی مبارزه های سوم شخص با انیمیشن های روون شده. براساس شنیده ها بنده خدا توقع داره سال 2022 بازی عرضه بشه.

یک ip جدید انحصاری از استدیو ژاپنی معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتری نداره.

هیلو اینفینیت هم جهان باز خواهد بود و میتونید درونش به اکتشاف بپردازید. همچنان مراحل داستانی خطی تر اند تا حس و حال روایت داستانی کلاسیک سری حفظ بشه. بلندپروازانه ترین کمپین زمانه خود خواهد بود و مثل معمول 6-9 ساعت به طول نخواهد کشید. حرکت جسوری برای مولتی پلیر درحال انجام دادن هستند که ملت رو سوپرایز میکنه. ااما این حرکت پتانسیل برگردون مولتی پلیر هیلو به لیست بیشترین تایم پلی ها رو داره.

آسیدین: OMG! (همینو نوشته جدا!)

فورزا موتوراسپورت کلا ریبوت شده. بازسازی ابزارهای موتور فورزاتچ در طول سالهای اخیر رخ داده. و موتور سری از همین الان امده نسل آینده است.


ریبوت های بیشتری در راه هستند (ما که نمیدونیم چیا هستند!)

دو ماه اینده طوفانی خواهد بود و فیل عقب نشینی نخواهد کرد.

اینم متن اصلی:

There will be two "next generation" Xbox digital events in the next two months.

The one in May will be pretty much like a proper console reveal event, but it'll have selected "showcase" game announcements/demos as well.

The one in June will be their replacement for E3. Show packed with games.

The exact form of these two is still being worked on as we speak. It'll be live streamed video content though.

There will be tons of new games by Xbox first-party. Big guns. Medium games. A few smaller ones. Their new games are sharing a lot of tech, built for UE4. From water to PBR, GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems etc., the teams try to share tech to accelerate development.

Fable is one of these showcase games. A fantasy monster. I haven't seen it personally, but I got told it looks beautiful. They try to build the whole fantasy world with hand-crafted photogrammetry, yet the world will throw in a mix of procerural generation for bigger scale. Complete RPG systems in place, focus on great third-person fights and fluid animations. From the sounds of it, I expect the game to hit in 2022.

Big exclusive new IP coming from a Japanese studio. No further details known.

Halo Infinite has a huge open-world you can explore, yet the story missions themselves are linear to still be able to progress through the story in a more classic way. Optional exploration. It's a much more ambitious campaign this time around, not your usual 6-9 hours Halo campaign. They are doing one very bold move for multiplayer, which will surprise people, but this move has the potential bring Halo MP back among the top played games on Xbox.

Obsidian - OMG Obsidian!

FM gets a complete reboot. Internal retooling of ForzaTech happened during the last few years already. Engine in position for next-gen now.

Further reboots coming. Just a tease of what's to come.

The next two months are going to be fire. Phil not holding back.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اقا یک شایعه امده از 4chan که خب منبع اش معتبر نیست ولی انچنان غیرمنطقی هم نیست

در دو ماه آینده دوتا اونت Xbox داریم

اون یکی که در ماه may برگذار میشه تقریبا همانند event معرفی کنسول میمونه ولیکن شامل یکسری نمایش های منتخب از معرفی بازیها و دموها میشه

اون یکی که در ماه june برگذار میشه جایگزین E3 هست و کلی بازی نشون میدن

هر دو مراسم لایو استریم ویدیویی خواهند بود

بازیهای زیادی از XGS نمایش دارد، از برگ برنده ها تا بازیهای معمولی و کوچیک. بازیهای جدید تکنولوژیهای خیلی زیادی رو که براساس UE4 ساخته شده رو به اشتراک میذارند. از آب و PBR و GI و GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems و غیره. تیم ها سعی میکنند تکنولوژی ها رو در حین توسعه بهم منتقل کنند.

فیبل یکی از نمایشهای شوکیس محسوب میشه. یک فانتزی هیولا طور. بنده خدا خودش بازی رو ندیده ولی بهش گفتند خیلی قشنگه. تیم سازنده سعی کرده کل دنیای بازی رو با دست و تکنولوژی photogrammetry بسازه (خودم اضافه کنم پلی گراند کل نقشه هرایزن های قبلی هم با دست ساخته بود). اسکیل بازی خیلی خفنه. یک سیستم نقش افرینی کامل درون بازی تعبیه شده. تمرکز زیادی روی مبارزه های سوم شخص با انیمیشن های روون شده. براساس شنیده ها بنده خدا توقع داره سال 2022 بازی عرضه بشه.

یک ip جدید انحصاری از استدیو ژاپنی معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتری نداره.

هیلو اینفینیت هم جهان باز خواهد بود و میتونید درونش به اکتشاف بپردازید. همچنان مراحل داستانی خطی تر اند تا حس و حال روایت داستانی کلاسیک سری حفظ بشه. بلندپروازانه ترین کمپین زمانه خود خواهد بود و مثل معمول 6-9 ساعت به طول نخواهد کشید. حرکت جسوری برای مولتی پلیر درحال انجام دادن هستند که ملت رو سوپرایز میکنه. ااما این حرکت پتانسیل برگردون مولتی پلیر هیلو به لیست بیشترین تایم پلی ها رو داره.

آسیدین: OMG! (همینو نوشته جدا!)

فورزا موتوراسپورت کلا ریبوت شده. بازسازی ابزارهای موتور فورزاتچ در طول سالهای اخیر رخ داده. و موتور سری از همین الان امده نسل آینده است.


ریبوت های بیشتری در راه هستند (ما که نمیدونیم چیا هستند!)

دو ماه اینده طوفانی خواهد بود و فیل عقب نشینی نخواهد کرد.

اینم متن اصلی:

There will be two "next generation" Xbox digital events in the next two months.

The one in May will be pretty much like a proper console reveal event, but it'll have selected "showcase" game announcements/demos as well.

The one in June will be their replacement for E3. Show packed with games.

The exact form of these two is still being worked on as we speak. It'll be live streamed video content though.

There will be tons of new games by Xbox first-party. Big guns. Medium games. A few smaller ones. Their new games are sharing a lot of tech, built for UE4. From water to PBR, GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems etc., the teams try to share tech to accelerate development.

Fable is one of these showcase games. A fantasy monster. I haven't seen it personally, but I got told it looks beautiful. They try to build the whole fantasy world with hand-crafted photogrammetry, yet the world will throw in a mix of procerural generation for bigger scale. Complete RPG systems in place, focus on great third-person fights and fluid animations. From the sounds of it, I expect the game to hit in 2022.

Big exclusive new IP coming from a Japanese studio. No further details known.

Halo Infinite has a huge open-world you can explore, yet the story missions themselves are linear to still be able to progress through the story in a more classic way. Optional exploration. It's a much more ambitious campaign this time around, not your usual 6-9 hours Halo campaign. They are doing one very bold move for multiplayer, which will surprise people, but this move has the potential bring Halo MP back among the top played games on Xbox.

Obsidian - OMG Obsidian!

FM gets a complete reboot. Internal retooling of ForzaTech happened during the last few years already. Engine in position for next-gen now.

Further reboots coming. Just a tease of what's to come.

The next two months are going to be fire. Phil not holding back.
بنظرم هیجان انگیز ترین سال گیمینگ زندگیم امساله :D
حتی از 2006 هم بهتر و خفن تر:D
هردو کمپانی خفن تا خرتناق پر نمایش انحصاری و خفن فرست پارتی و ترد پارتی با ویژگی سخت افزاری خاص خودشون دارن که فقط باید تا تعطیلات و لانچ کنسول ها بشخصه بشینم پاپ کورن بخورمو نمایش و کل کل از دو طرف ببینم و لذذذت این رقابت جدی و خفن رو ببرم با کنسولای جدید:x:D
 

usmarine

کاربر سایت
Sep 21, 2009
603
نام
ArashQ
کاش یه هیلو لوتر شوتر مثل دیستینی درست میکردن، تبدیلش میکردن به یک سرویس! مرتب اپدیتش میکردن، کانتت جدید براش میدادن! بالای ۲۰۰ ساعت گیم پلی...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: g4mer

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
اقا یک شایعه امده از 4chan که خب منبع اش معتبر نیست ولی انچنان غیرمنطقی هم نیست

در دو ماه آینده دوتا اونت Xbox داریم

اون یکی که در ماه may برگذار میشه تقریبا همانند event معرفی کنسول میمونه ولیکن شامل یکسری نمایش های منتخب از معرفی بازیها و دموها میشه

اون یکی که در ماه june برگذار میشه جایگزین E3 هست و کلی بازی نشون میدن

هر دو مراسم لایو استریم ویدیویی خواهند بود

بازیهای زیادی از XGS نمایش دارد، از برگ برنده ها تا بازیهای معمولی و کوچیک. بازیهای جدید تکنولوژیهای خیلی زیادی رو که براساس UE4 ساخته شده رو به اشتراک میذارند. از آب و PBR و GI و GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems و غیره. تیم ها سعی میکنند تکنولوژی ها رو در حین توسعه بهم منتقل کنند.

فیبل یکی از نمایشهای شوکیس محسوب میشه. یک فانتزی هیولا طور. بنده خدا خودش بازی رو ندیده ولی بهش گفتند خیلی قشنگه. تیم سازنده سعی کرده کل دنیای بازی رو با دست و تکنولوژی photogrammetry بسازه (خودم اضافه کنم پلی گراند کل نقشه هرایزن های قبلی هم با دست ساخته بود). اسکیل بازی خیلی خفنه. یک سیستم نقش افرینی کامل درون بازی تعبیه شده. تمرکز زیادی روی مبارزه های سوم شخص با انیمیشن های روون شده. براساس شنیده ها بنده خدا توقع داره سال 2022 بازی عرضه بشه.

یک ip جدید انحصاری از استدیو ژاپنی معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتری نداره.

هیلو اینفینیت هم جهان باز خواهد بود و میتونید درونش به اکتشاف بپردازید. همچنان مراحل داستانی خطی تر اند تا حس و حال روایت داستانی کلاسیک سری حفظ بشه. بلندپروازانه ترین کمپین زمانه خود خواهد بود و مثل معمول 6-9 ساعت به طول نخواهد کشید. حرکت جسوری برای مولتی پلیر درحال انجام دادن هستند که ملت رو سوپرایز میکنه. ااما این حرکت پتانسیل برگردون مولتی پلیر هیلو به لیست بیشترین تایم پلی ها رو داره.

آسیدین: OMG! (همینو نوشته جدا!)

فورزا موتوراسپورت کلا ریبوت شده. بازسازی ابزارهای موتور فورزاتچ در طول سالهای اخیر رخ داده. و موتور سری از همین الان امده نسل آینده است.


ریبوت های بیشتری در راه هستند (ما که نمیدونیم چیا هستند!)

دو ماه اینده طوفانی خواهد بود و فیل عقب نشینی نخواهد کرد.

اینم متن اصلی:

There will be two "next generation" Xbox digital events in the next two months.

The one in May will be pretty much like a proper console reveal event, but it'll have selected "showcase" game announcements/demos as well.

The one in June will be their replacement for E3. Show packed with games.

The exact form of these two is still being worked on as we speak. It'll be live streamed video content though.

There will be tons of new games by Xbox first-party. Big guns. Medium games. A few smaller ones. Their new games are sharing a lot of tech, built for UE4. From water to PBR, GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems etc., the teams try to share tech to accelerate development.

Fable is one of these showcase games. A fantasy monster. I haven't seen it personally, but I got told it looks beautiful. They try to build the whole fantasy world with hand-crafted photogrammetry, yet the world will throw in a mix of procerural generation for bigger scale. Complete RPG systems in place, focus on great third-person fights and fluid animations. From the sounds of it, I expect the game to hit in 2022.

Big exclusive new IP coming from a Japanese studio. No further details known.

Halo Infinite has a huge open-world you can explore, yet the story missions themselves are linear to still be able to progress through the story in a more classic way. Optional exploration. It's a much more ambitious campaign this time around, not your usual 6-9 hours Halo campaign. They are doing one very bold move for multiplayer, which will surprise people, but this move has the potential bring Halo MP back among the top played games on Xbox.

Obsidian - OMG Obsidian!

FM gets a complete reboot. Internal retooling of ForzaTech happened during the last few years already. Engine in position for next-gen now.

Further reboots coming. Just a tease of what's to come.

The next two months are going to be fire. Phil not holding back.

در مورد این پست, klobrille گفته احتمالا درسته، چون یه سری از اطلاعاتی که داده ۱۰۰ درصده، در مورد یه سری جزئیات مطمئن نبود‌.
مایکرو اگه فیبل و rpg آبسیدین رو با هم‌ معرفی کنه خون به پا خواهد شد‌. :D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
اقا این شایعه خرید سگا شاید تکذیب شده باشه اما به نظر میاد واقعا یک اتفاقاتی داره میافته، الان صحبت از partnership و این حرف هاست و این کاملا شدنی هستش.
فکر کن سگا مسئول پخش و بخش xbox تو ژاپن بشه:D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
فورزا موتوراسپورت کلا ریبوت شده. بازسازی ابزارهای موتور فورزاتچ در طول سالهای اخیر رخ داده
137146

چطور میشه یه شبیه ساز رانندگی رو ریبوت کرد؟ :D

------------

کاش یه هیلو لوتر شوتر مثل دیستینی درست میکردن، تبدیلش میکردن به یک سرویس! مرتب اپدیتش میکردن، کانتت جدید براش میدادن! بالای ۲۰۰ ساعت گیم پلی...


Sent from my iPhone using Tapatalk
چطور میتونی اسم اون زباله رو با هیلو توی یک جمله بیاری؟ :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر