Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوستان راد فرگوسن کم آدمی نبوده و نیست. حالا شاید شما با خلاقیت ایشون مشکل داشته باشین، ولی از نظر team management ایشون یکی از بهترین های صنعتن.
تو شرایطی که اکثر استودیو های بزرگ به مشکلات مختلف بر می خورن و بازی ها اکثرا تاخیر، تیم ایشون هر ۳ سال بدون هیچ مشکلی بازیشونو با کیفیت خیلی خوب تولید کرده و مدت طولانی ساپورت.
 
گفتن تغییراتی دادن به نحوه اجرای Inside Xbox امیدوارم بیشتر شبیه Nintendo Direct شه قبلیا اجرای خیلی لوسی داشتن همیشه
من مشکلی که با اینساید اکس باکس ها داشتم بیشتر مجری هاشون بودند! مثلا اون مجری خانومه میدونسته که قراره هیلو مسترچیف کالکشن برای PC معرفی بشه! بعد از نماینده 343 میپرسه برامون چی داری؟ اونم میگه هیلو مسترچیف کالکشن! مجری اوووه چه سوپرایز خفنی ...

ولی در کل Xo پارسال و اون قسمت معرفی هیلومسترچیف کالکشن جزئه قسمتهای موندگار بود با همه ی این نواقص ش
 
دوستان راد فرگوسن کم آدمی نبوده و نیست. حالا شاید شما با خلاقیت ایشون مشکل داشته باشین، ولی از نظر team management ایشون یکی از بهترین های صنعتن.
تو شرایطی که اکثر استودیو های بزرگ به مشکلات مختلف بر می خورن و بازی ها اکثرا تاخیر، تیم ایشون هر ۳ سال بدون هیچ مشکلی بازیشونو با کیفیت خیلی خوب تولید کرده و مدت طولانی ساپورت.
راد اگه در نقش رییس استودیو می‌موند و کارگردانی بازی رو یه شخص کاربلد تو این زمینه انجام می‌داد، به نظرم خیلی بهتر بود. افت کردن سری گیرز یه حرف درسته، ولی اینکه یه تیم کاملا نا آشنا با سری رو رهبری کرد و تو مدت کوتاهی گیرز ۴ رو تحویل دادن، واقعا کار کمی نبود. به نظرم اشتباه اصلی اونجایی بود که اینا تو اولین تجربه رفتن سراغ شماره اصلی گیرز، اشتباه بعدی هم ساخت شماره بعدی با فاصله کم بود. کاش از اول رو یه بازی جدید کار می‌کردن و با کسب تجربه بیشتر گیرز ۴ رو می‌ساختن. البته اشتباه نهایی هم جایی اتفاق می‌افته که سه سال دیگه، گیرز ۶ رو ببینیم :دی حیف پتانسیل استودیو که بخواد زیر فشار گیرز از بین بره، گیرز فرار نمی‌کنه و بعداً هم میشه نسخه ششم رو ساخت :دی فارغ از این مسائل از نظر تکنیکی هم یه تیم خیلی خفن هستن.

البته شایعات میگن بازی بعدی The Coalition و The Initiative با همکاری هم ساخته میشه. امیدوارم زودتر مشخص بشه قضیه چی هست و اینکه TC صرفا تو مباحث تکنیکی نقش داره یا چیز دیگه ای.
 
دوستان راد فرگوسن کم آدمی نبوده و نیست. حالا شاید شما با خلاقیت ایشون مشکل داشته باشین، ولی از نظر team management ایشون یکی از بهترین های صنعتن.
تو شرایطی که اکثر استودیو های بزرگ به مشکلات مختلف بر می خورن و بازی ها اکثرا تاخیر، تیم ایشون هر ۳ سال بدون هیچ مشکلی بازیشونو با کیفیت خیلی خوب تولید کرده و مدت طولانی ساپورت.
البته شما چیز زیادی از استودیو کوالشن اصلا نمی‌دونید و اطلاع ندارید قبلاً مهرداد ویدویی گذاشته بود از این استودیو بیشترین نکته مهم براشون همون تناسب جنسیتی بوده و بحث فمنیست حتما زن ها زیاد باشند داخل استودیو اصطلاح خودمون تخصص مهم نیست تناسب واجب تره خلاصه حرف از کوالشن خیلی زیاده ولی ماکرو تصمیم درستی گرفت حتی مولتی گرز ۴_۵ دست کمی از افتضاح نداشتن اینو مولتی باز های گرز خوب میدونن
وضعیت به جایی رسیده که اصلا بعیده کسی تا چند سال دیگه گرز ۴_۵ کوالشن تو یادش بمونه عین همون جاجمنت یکجوری الان صفحه کلیف بی بری اکثرا میان مینویسند کلیف بیا دوباره گرز ۴ واقعی بساز کنار پری و اون کله گنده های اپیک
 
من بعید میدونم اینا باهم بازی بسازن احتمالا همون کمک فنی بکنن The Initiative رو. درمورد راد هم من همیشه گفتم که راد احتمالا جزو بهترین تهیه کنندگان صنعت گیم. ولی نباید کل IP رو میسپردن دست این از نظر هنری و اینکه چه روندی رو پیش رو بگیره. اگرهم مایکر قرار باشه یکی رو از تو خود استدیو بکنه Studio Head بشخصه امیدی برای گیرز بعدی نخواهم داشت چون واقعا این بازی به یک نفر با تجربه از نظر طراحی بازی سوم شخص شوتر نیاز داره.
یکی هم که بود یکسری اطلاعات از گیرز 5 داده بود میگفت مثل اینکه اینا درحال ساخت یه بازی دیگه بودن ولی خوب پیش نمیره و تصمیم میگیرن همون گیرز 6 بسازن. :D حالا اگه پیدا کردم پستشو تو ارا میزارم اینجا
جالبه تو Initiative کلی کارگردان باتجربه هست ولی از این نظر TC فقیره :D البته Studio Head رو از تیم فعلی بزارن بهتره ولی دیزاینر و کارگردان اصلی رو بهتره یه فرد باتجربه بیارن، اگه واقعا میخوان باز گیرز بسازه همون کلیفی رو بیارن حداقل بدونیم وضعیت بهتر میشه :دی به نظرم استودیو واقعا سطح خوبی داره ولی پست‌های اصلی مشکل دارن، با چند تا استخدام و صرف هزینه خیلی وضعشون می‌تونه فرق کنه. دو تا کارگردان از سری TR، کارگردان Sunset، دیزاینر اصلی (یا در واقع همون کارگردان) نسخه اول RDR تو Initiative هستن، TC رو هم همین جوری حال بدن بهش :دی
 
اینکه راد یک استودیو رو جمع کرد و در عرضه 3 - 4 سال یک گرز به شدت متوسط رو ساخت به نظرم چیز شاخی نیست اونم با این همه بودجه و امکاناتی که در اختیارش بود.فقط باید خوشحال بود نگذاشت IP به کل فراموش بشه الانم به شدت خوشحالم که رفته ولی فکر کنم اونهای هم که تو استدیو ماندن همون راه راد رو ادامه بدن و دوباره شاهد گرز متوسط باشیم
 
خبر بازیهای انحصاری رو سعی میکنم پوشش بدم:

گیم پس 27 فروردین ماه در کره جنوبی و ژاپن دردسترس قرار میگیره

اینم لیست بازیهای گیم پس: (مجموع بازیها رفته بالای 300)

• Yakuza Kiwami (بزودی)
• Journey to the Savage Planet
• Football Manager 2020 (PC)
• Mistover (PC)
• Stranger Things 3 The Game (PC)
• Alvastia Chronicles

Gears Tactics هم به اصطلاح گلد شد و 9 اردیبهشت برای استیم و PC Game Pass میاد (بعد هم پورت نسخه کنسولی)


Windbound Announcement Trailer:
Shipwrecked on an uncharted island, explore, adapt and navigate the land and seas to stay alive. You are a warrior, caught at sea and tossed on to the shores...

Grounded هم برای 7 مرداد تاریخ خورد: تریلر داستانی

Forza Street هم 16 اردیبهشت ماه منتشر میشه برای اندروید و ios
photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۸_۰۱-۴۹-۲۴.jpg

پست رو اپدیت میکنم
 
آخرین ویرایش:
پ.ن: آخرین آپدیت دو ماه هم ازش نگذشته! :D
چند روز بعد از آپدیت قبلی survey اورد، (فکر کنم برای اولین بار بود همچین کاری میکردن)
در مورد قسمت های مختلف و سرعت و زیبایی سوال کرده چقدر خوبه یا بده، بعد حتی امکان تایپ کردن هم داشت!
حسابی دارن فیدبک میگیرن برای نسل بعد
 
چند روز بعد از آپدیت قبلی survey اورد، (فکر کنم برای اولین بار بود همچین کاری میکردن)
در مورد قسمت های مختلف و سرعت و زیبایی سوال کرده چقدر خوبه یا بده، بعد حتی امکان تایپ کردن هم داشت!
حسابی دارن فیدبک میگیرن برای نسل بعد
تب پارتی و ستینگ رو برداشتن اینطوری خلوت تر و بهتر شده بنظرم :x
 
جالبه تو Initiative کلی کارگردان باتجربه هست ولی از این نظر TC فقیره :D البته Studio Head رو از تیم فعلی بزارن بهتره ولی دیزاینر و کارگردان اصلی رو بهتره یه فرد باتجربه بیارن، اگه واقعا میخوان باز گیرز بسازه همون کلیفی رو بیارن حداقل بدونیم وضعیت بهتر میشه :D به نظرم استودیو واقعا سطح خوبی داره ولی پست‌های اصلی مشکل دارن، با چند تا استخدام و صرف هزینه خیلی وضعشون می‌تونه فرق کنه. دو تا کارگردان از سری TR، کارگردان Sunset، دیزاینر اصلی (یا در واقع همون کارگردان) نسخه اول RDR تو Initiative هستن، TC رو هم همین جوری حال بدن بهش :D
یکی از دلایلی که باید به عقل مایکرو شک کرد همینه . گیرز بعد هیلو بزرگترین ip مایکرو هست یعنی هر کاری بکنه بعد هیلو باید گیرز الویت دومشون باشه و تمام خفن ترین ادم ها را بریزه تو این استودیو اونوقت این هم ادمهای اس را میبرن استودیوی دیگه که روزی یه بازی و میسازن که خفن باشه و اونم ایندش تضمین نیست .
الانم کلا تکلیف گیرز مشخص نیست راد فرگوسن را انداختن بیرون یدونه خبرم نیست که کی اومد سرجاش اصلا تصمیمشون چیه اصلا یکی میارن بجاش یا کلا بازی را تعطیل کردن ؟! و میخوان رو بازی دیگه کار کنن .
واقعا وقتی ادم فکر میکنه چرا باید همچی ip این بلا بیاد سرش سر ادم درد میکنه .
مایکرو دقیقا مثل هیلو اینفینیت باید به گیرز هم توجه کنه و بودجه عظیمی هم روش پیاده کنه و با کلی نفرات بیشتر و خبره و با استعداد .
 
یکی از دلایلی که باید به عقل مایکرو شک کرد همینه . گیرز بعد هیلو بزرگترین ip مایکرو هست یعنی هر کاری بکنه بعد هیلو باید گیرز الویت دومشون باشه و تمام خفن ترین ادم ها را بریزه تو این استودیو اونوقت این هم ادمهای اس را میبرن استودیوی دیگه که روزی یه بازی و میسازن که خفن باشه و اونم ایندش تضمین نیست .
الانم کلا تکلیف گیرز مشخص نیست راد فرگوسن را انداختن بیرون یدونه خبرم نیست که کی اومد سرجاش اصلا تصمیمشون چیه اصلا یکی میارن بجاش یا کلا بازی را تعطیل کردن ؟! و میخوان رو بازی دیگه کار کنن .
واقعا وقتی ادم فکر میکنه چرا باید همچی ip این بلا بیاد سرش سر ادم درد میکنه .
مایکرو دقیقا مثل هیلو اینفینیت باید به گیرز هم توجه کنه و بودجه عظیمی هم روش پیاده کنه و با کلی نفرات بیشتر و خبره و با استعداد .
درسته
منتهي احتمالا اگه از حركات جنون اميز دن متريك وار نبينيم قاعدتا يه كارگردان خبره رو جاي اين جوانك خام (راد فرگوسن) :D خواهند اورد

منتهي خراب كردن ماركوس فينيكس و مستر چيف خيلي سخت بود كه موفق شدن :|

ببينيم احيا ميشن اين دو تا اي پي ...
 
  • Like
Reactions: pbgame and Tolkien
یکی از دلایلی که باید به عقل مایکرو شک کرد همینه . گیرز بعد هیلو بزرگترین ip مایکرو هست یعنی هر کاری بکنه بعد هیلو باید گیرز الویت دومشون باشه و تمام خفن ترین ادم ها را بریزه تو این استودیو اونوقت این هم ادمهای اس را میبرن استودیوی دیگه که روزی یه بازی و میسازن که خفن باشه و اونم ایندش تضمین نیست .
الانم کلا تکلیف گیرز مشخص نیست راد فرگوسن را انداختن بیرون یدونه خبرم نیست که کی اومد سرجاش اصلا تصمیمشون چیه اصلا یکی میارن بجاش یا کلا بازی را تعطیل کردن ؟! و میخوان رو بازی دیگه کار کنن .
واقعا وقتی ادم فکر میکنه چرا باید همچی ip این بلا بیاد سرش سر ادم درد میکنه .
مایکرو دقیقا مثل هیلو اینفینیت باید به گیرز هم توجه کنه و بودجه عظیمی هم روش پیاده کنه و با کلی نفرات بیشتر و خبره و با استعداد .
با مدیریت اسپنسر شک نکن غیر از این هم نمیشه
اسپنسر رو بازی ها بعد کنسول بیشترین تمرکز رو گیم و سافت ویر میذاره از فرست پارتی و جذب نفرات قوی تا قرارداد ترد پارتی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or