Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
Ryse نشان دهنده تیز هوشی کرایتک هست، بازی ای که در اصل در طول یکسال و خرده ای کمتر ساخته شده. بازی ابتدا برای کینکت با دوربین اول شخص تقریبا کامل توسعه پیدا کرده بوده تا سال 2012 که کلا ایده عوض میشه (جایی که مایک ایبارا دخالت میکنه) و تمرکز رو میبرند روی یک بازی هک اند اسلش سینماتیک شخصیت محور! یک تغییر 180 درجه ای. ولی تو همین تغییر اعضای کرایتک با تیز هوشی اون زمان متوجه شدند که دوربین سنتی هک اند اسلش ها دیگه اون کارکرد و جذابیت قدیم رو نداره و ایده استفاده از دوربین و مکانیزم سری سولزبورن میازاکی رو تو یک بازی بلاک باستر H&S پیاده میکنند. دقیقا تو سالی که سانتا مونیکا همچنان با دوربین قدیمی خدای جنگ H&S میساخت، کرایتک فهمیده بود که باید جایگاه دوربین رو تغییر بدند. بازی دو مشکل داشت یکی کمبود تنوع سلاح ها و دومی کمی مراحل غیر کمبت
یک نکته جالبی هم وجود داره از بعد فنی اکثره بازیساز ها بین انتخاب رزولیشن 1080 و 720 برای وان گیر کرده بودند که مشکلات خاص خودش رو داشت ولی کرایتک همون زمان لانچ و اتخاذ رزولشن 900p خط مشق خوبی به باقی بازیساز ها داد

در کل تو همون یکسال و خرده ای چی ساختند. اسپنسر هم دیگه بهش اذعان کرد که مورد بی لطفی قرار گرفت و وضعیت منفی رسانه ای اطراف کل برند Xbox این بازی رو در کنار سانست اوردرایو قربانی کرد.

حالا این مسائل به کنار پارسال مایک ایبارا که به نقشش در تغییر و تحول رایز اشاره شد قبل E3 یک هینتی به این ip داد و خبری نشد، ولی این هینت ی که داد مشابه اشاره ای بود که سه سال پیش به age of empires کرده بود که سال بعدتر خبر تایید نسخه چهارم به گوش مون رسید. حالا هم که اسپنسر به این ip اشاره کرده. نمیدونم میشه یکم فانتزی زد؟

View attachment 135229

===

یک بحث جالبی هم هست هم همیگن Xbox همش فورزا، و هیلو و گیرز شده ولی همین اول نسل میبینیم مایکروسافت چقدر روی ip های جدید سرمایه گذاری کرد، از رایز گرفته تا sunset overdrive و کوانتوم بریک و تایتان فال و اسکیل باند و ریبوت KI و ori و ...
شاید اگر همچین جبهه سفت و سختی در اون زمان مقابل Xbox به وجود نمی امد سرنوشت خیلی استدیو و بازیها متفاوت بود. بازیهای که به قول دوستمون قسمت های دوم شون میتونستند خیلی هایپ برانگیز باشند...
دیگه وقتی رایان مک کفری سردبیر ign به وضوح اعتراف میکنه منتقد ها سره HALO 4 تعمدی به بازی نمره کم میدادند تا متا بیاد زیره 90 نمیشه بگیم مسله تئوری توطئه و از این دست صحبت هاست. (رایان دوبار به این مسله اشاره کرده یکبار در مصاحبه سه سال پیش با فیل اسپسنر دربرنامه unlocked و مصاحبه با بانی راس زمانی که وارد تالار مشاهیر شد)
حتی اگر کرایتک گاو 2018 تحویل میداد بازهم فیدبک خوب نمیگرفتن از بس فجایع ماکروسافت سر xb1 زیاد بود!.
 
بنظر من قیمت دوتا کنسول یکی هست (۵۰۰ دلار)
اینم که اسپنسر میشینه میگه توی قیمت دستمون بازه، هد ماکرو هم در جریانه! داره پیام میفرسه به اونطرف که هر چه قیمت بکشین پایین که ضعف کنسولتون بپوشونید، ما هم قیمت میاریم پایین!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
بنظر من قیمت دوتا کنسول یکی هست (۵۰۰ دلار)
اینم که اسپنسر میشینه میگه توی قیمت دستمون بازه، هد ماکرو هم در جریانه! داره پیام میفرسه به اونطرف که هر چه قیمت بکشین پایین که ضعف کنسولتون بپوشونید، ما هم قیمت میاریم پایین!


Sent from my iPhone using Tapatalk
اوه یسسسس چه نکته سنج!!!!:-bd
اتفاقا به این فک میکردم چرا اسپنسر انقدر رو این مساله پافشاری میکنه که بنظرم دقیقا همینطوره که مطرح کردی
 
Inside Xbox. Tomorrow at 2 p.m. PT / 5 p.m. ET. Duration ca. 40 min.
اگه یادتون باش مت بوتی قول داده بود پروژه initative قبل e3 نمایش داده بشه!!
ینی میشه یکی از خفنترین بازیاشونو برای هایلایت کردن دوباره نمایش بدن
بنظرم بعد نماش کنسول hell blade II تو tga هیچی بعید نیست
چون استراتژی اسپنسر همین شده
یدفه کیلیویی نمایش و رونمایی میکنه
اون از کنسول و بازیش
بعدشم که مشخصات ریز و بعدشم featureها و حالا ی بازی نسل بعدی و یکی دوتا میان نسلی چاشنی خوبی میتونه باش :D
 
1085D486-E769-4ADF-AB9F-07F13C0AAA73.jpeg

به کل ایتاگاکی رو یادم رفته بود ، مایکرو بتونه Ninja Gaiden رو دوباره برگردونه یا انحصاری زمانی کنه ‌و بهشون فضا بده واقعا توانایی اینکه دوباره ریو هایابوسا رو تو اوج ببینیم رو دارن .

شماره اول دلیل اصلی بود که میرفتیم میگشتیم یه کلوپ که ایکس باکس داره رو پیدا کنیم :D هر جایی نداشت و اونایی هم که داشتن به کنسول داشتن ازش و ساعتی هم گرونتر بود فکر کنم شاید !.

شماره دوم با اون تم خونینش (!) قشنگ. یه هک/سلش نافرم سریعی بود . حیفه Ip که یه زمانی استاندارد خاص خودش رو داشت اینجوری فراموش بشه .
 
اگه اسپنسر بتونه Crysis زنده کنه و Crysis 4 رو کرایتک بسازه اولین نفری هستم که Xbox X میخرم چون این انجین کرایتک با این بازی هیولایی میشه رو ایکس Ryse بدرد نمیخوره این عالیه
 
ماکرو الان تازه داره آگاهانه عمل می‌کنه اول که اون فرگوسن خوب شد شوتش کردن بیرون بعد طراح مولتی پلیر گرز 5 رو هم شوت کردن بیرون ببینیم طرح اون چیه واسه گرز میتونن با انتخاب درست گرز رو دوباره برگردونم نه اون کاری که اون فرگوسن احمق انجام داد
 
  • Like
Reactions: 3DO
اون فرگوسن خوب شد شوتش کردن بیرون
ماکروسافت فن های گیرز مدیون فرگوسن هستن. استودیو رو از هیچ به اینجا رسوند. درضمن خودش رفت کسی شوتش نکرد. کسی قدرتش رو نداره شوتش کنه از بس این بشر توی کاری که میکنه استاد :دی.
 
ماکروسافت فن های گیرز مدیون فرگوسن هستن. استودیو رو از هیچ به اینجا رسوند. درضمن خودش رفت کسی شوتش نکرد. کسی قدرتش رو نداره شوتش کنه از بس این بشر توی کاری که میکنه استاد :D.
بله کاملا با 4-5 ثابت کرد چقدر استاده کسی که حتی نمیتونه دو تا ست پیس خفن که مشخصه گرز هست استفاده کنه این القاب بهش نمیخوره همون سر استاد گفتن کوجیما کم داستان نداریم بیخیال فرگوسن بزرگترین کاری که کرده همون دستیار بوده کنار کلیف بی و کن اوین ولی کمال همنشینی با بزرگان بازم توش اثر نکرد
نمی‌دونم بخندیم یا گریه کنیم استاد فرگوسن مهرداد کجایی @Musician
 
آخرین ویرایش:
بله کاملا با 4-5 ثابت کرد چقدر استاده کسی که حتی نمیتونه دو تا ست پیس خفن که مشخصه گرز هست استفاده کنه این القاب بهش نمیخوره همون سر استاد گفتن کوجیما کم داستان نداریم بیخیال فرگوسن بزرگترین کاری که کرده همون دستیار بوده کنار کلیف بی و کن اوین ولی کمال همنشینی با بزرگان بازم توش اثر نکرد
نمی‌دونم بخندیم یا گریه کنیم استاد فرگوسن مهرداد کجایی @Musician
عزیز هر IP که از ساندگان مادر خودش جدا بشه و دست استودیو جدیدی قرار بگیره امکان نداره موفقیت قبلش رو تکرار کنه
فکر کردی انچارتد رو بدن دست کسی غیر از ناتی داگ قراره بازم کیفیت بالاش حفظ بشه؟؟؟
فرگوسن هر کی بود یا نبود کار ندارم ولی IP که دیگه توسط استودیو مادر یعنی اپیک گیمز (خالق انریل انجین) ساخته نمیشد رو گرفت و بار فنی استودیو رو تا حد استودیو های تاپ جهان کشید بالا و دو نسخه از گرز ساخت
100 درصد هر سازنده دیگه هم بود نمیتونست 3 گانه اول رو تکرار کنه نیل دراکمن هم بیارن بالا سره گرز نمیتونه کاری که اپیک گیمز کرد تکرار کنه
 
اسپنسر اگه عقل تو‌ سرش باشه کلیف بی رو میاره مایکروسافت. رئیس XGS. فقط خروجی ها رو تصور کنید :D
البته اسپنسر میتونه گرینوالت رو رئیس XGS کنه و‌کلیف بی رو بزاره رو Gears فقط:|
جفتش برده:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or