Xbox Game Studios

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,332
نام
ali






سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.



=================================================



استودیوهای داخلی

110406
343 Industries


استودیو 343i در سال 2007 و توسط مایکروسافت پایه گذاری شد تا امانت دار تمام محتویات تولید شده برای سری شناخته شده هیلو (Halo) باشه، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم و سریال‌های تلویزیونی و کمیک‌ها و غیره. در ادامه یکسری اطلاعات در خصوص این استودیو رو مرور می‌کنیم :

افراد اثر گذار: بانی راس (مدیر کل)، فرانک اوکانر (کارگردان فرانچایز)

اندازه استودیو: 600+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 15 جایگاه


بازی‌های قابل ذکر:

(Halo: Spartan Assault (XB1, Steam, Mobile | 2013 | Metascore 53/70/86
(Halo: The Master Chief Collection (XB1 | 2014 | Metascore 85
(Halo 4 (XB360 | 2012 | Metascore 87
(Halo 5: Guardians (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Halo: Spartan Strike (Win10, Mobile | 2015 | Metascore 66
(Halo 5: Forge (Win10 | 2016 | No Metascore
(Halo Wars: Definitive Edition (XB1, Win10, Steam | 2017 | Metascore 81
(Halo Wars 2 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 79

پروژه‌های آینده و شایعات:

Halo Infinite
Halo: The Master Chief Collection PC version با همکاری استودیوهای Ruffian و Splash Damage

110407
The Coalition
این استودیو که در ابتدا در سال 2010 و با نام Zipline Studios تشکیل شده بود و در سال‌های بعد با تغییر نام‌های دیگری نیز روبرو شد (ابتدا Microsoft Studios Vancouver و سپس Black Tusk)، در سال 2014 و پس از بر عهده گرفتن سری گیرز آو وار (Gears of War) به The Coalition که نامی برگرفته از دنیای سری گیرز است تغییر نام داد تا انحصاراً به ساخت بازی و محتویات مرتبط با دنیای گیرز مشغول شود. در ابتدای سال 2020 آقای راد فرگوسن رییس استدیو تایید کرد کوالیشن را به مقصد بلیزراد ترک خواهد کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در خصوص این استودیو مرور می‌کنیم:

افراد اثر گذار: ؟

اندازه استودیو: 350+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Gears of War: Ultimate Edition (XB1, Win10 | 2015 | Metascore 82/73
(Gears of War 4 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 84/86
Gears Pop! (iOS, Android | 2019)
(Gears 5 (XB1, Win10 | 2019 | Metascore 84/81

پروژه‌های آینده و شایعات:
Gears Tactics با همکاری Splash Damage
Gears 6 (ساخت بازی از هم اکنون توسط د کوالیشن تایید شده است و قرار است بخش های نقش افرینی بازی همچون نقشه جهان باز، قابلیت ارتقا گجت ها و... گسترش یابد)



110408
Turn10
Turn 10 که در سال 2001 و ظاهرا بخاطر فقدان وجود یک سری ریسینگ شبیه ساز روی ایکس باکس ارجینال پایه گذاری شده بود، طی سالیان گذشته سری فورتزا موتور اسپورت (Forza Motorsport) را به یکی از ستون‌های اصلی ایکس باکس در دوران حاضر تبدیل کند. همچنین از سال 2012 به بعد سری فورتزا هورایزون (Forza Horizon) با همکاری این استودیو و استودیو Playground Games در دست ساخت قرار گرفت. در ادامه اطلاعات به مرور اطلاعات مهم این استودیو می‌پردازیم:

افراد اثر گذار: آلن هارتمن (رهبر استودیو)، دن گرین اوالت (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: +130 نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Motorsport 5 (XB1 | 2013 | Metascore 79
(Forza Motorsport 6 (XB1 | 2015 | Metascore 87
(Forza Motorsport 6: Apex (Win10 | 2016 | No Metascore
(Forza Motorsport 7 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 86/82


پروژه‌های آینده و شایعات:

Forza Motorsport 8 ( براساس اطلاعات منتشر شده بازی از ری تریسینگ پشتیبانی میکند و قرار است در زمینه قوانین مسابقات آنلاین متحول بشود)


110409
Rare
این استودیو که در سال 1985 توسط برادران استمپر با نام Rareware پایه گذاری شد عمده تمرکز خود را روی ساخت و توسعه بازی‌ برای سیستم‌های نینتندو گذاشته بود، تا اینکه مایکروسافت این شرکت را در سال 2002 خریداری کرد و جهت گذاری آنها را به ساخت بازی‌های ایکس باکس تغییر داد و طی همین فرایند نام این استودیو را به Rare تغییر داد. برخی اطلاعات مرتبط با این استودیو:

افراد اثر گذار: کریگ دانکن (رئیس استودیو)، گِرِگ میلز (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: ~250 نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 17 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kinect Sports Rivals (XB1 | 2014 | Metascore 60
(Rare Replay (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Sea of Thieves (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

بازی جدید Everwild که توسط یک تیم 40-50 نفری در حال توسعه است.
Rare بجز سی آو تیوز مشغول کار روی یک جدید معرفی نشده دیگر است.
Rare به یک کارخانه تولید IPهای جدید تبدیل شده است.
همکاری با Dlala Studios برای خلق بازی جدید از سری بتل تودز (Battletoads)


110410
MOJANG
این استودیو که در سال 2009 و توسط مارکس پرسون (بازیساز معروف) پایه گذاری شده است، حول ساخت و توسعه پدیده دنیای مدرن گیمینگ یعنی ماینکرفت (Minecraft) تشکیل شد. بعدها این استودیو در سال 2014 توسط مایکروسافت خریداری شد و هنوز هم به طور عمده بر توسعه و مدیریت IP ماینکرفت متمرکز است. برخی از اطلاعات مهم در مورد تیم ماینکرفت:

افراد اثر گذار: جنس برگنستن (طراح خلاق ارشد)، لیدیا وینترز (مدیر برند)

اندازه استودیو: 200-300 نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 10 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Minecraft (360, PS3, Wii U, XB1, PS4, Switch, Win10, PC, Mobile | 2012-2017 | Metascore 88
(Cobalt (XB1, PC | Collab w/ Oxeye Studios | 2016 | Metascore 66
Minecraft Earth (iOS, Android | 2019)

پروژه‌های آینده و شایعات:

Minecraft Dungeons (عرضه در بهار 2020 بر روی تمامی پلتفرم های اصلی)


110411
Playground Games
استودیو Playground Games که سال 2010 و توسط گروه بزرگی از بهترین توسعه دهندگان بازی‌های ریسینگ پایه گذاری شده است در چند سال گذشته چندین نسخه از اسپین آف فوق العاده موفق سری فورتزا موتور اسپورت، یعنی فورتزا هورایزون (Forza Horiozn) را عرضه کرده است. آنها به تازگی نسخه چهارم از این سری موفق را عرضه کرده‌اند و به طور همزمان مشغول کار روی پروژه‌های دیگری نیز هستند.

افراد اثر گذار: رالف فالتون (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 250+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 139 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Horizon (360 | 2012 | Metascore 85
(Forza Horizon 2 (360, XB1 | 2014 | Metascore 86
(Forza Horizon 3 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 91/86
(Forza Horizon 4 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 92/88

پروژه‌های آینده و شایعات:

بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز معرفی نشده (Fable IV)
تشکیل تیم سوم برای یک پروژه جدید (شایعه)


110412
Ninja Theory
این استودیو که در اصل در سال 2000 با اسم Just Add Monsters پایه گذاری شده بود در سال 2004 و زمانی که مشغول توسعه هوونلی سورد (Heavenly Sword) بود به نینجا تئوری تغییر نام داد. این استودیو که از افراد خبره در ساخت بازی‌های اکشن و داستان محور در صنعت بازی تشکیل شده است، یکی از پیشروان ساخت بازی‌های دارای اکشن سنگین و طراحی ست پیس‌ها در صنعت بازیسازی به شمار می‌آید.

افراد اثر گذار: نیاز به بروزرسانی

اندازه استودیو: 140~ نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 11 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kung Fu Chaos (OGXB | 2003 | Metascore 68
(Heavenly Sword (PS3 | 2007 | Metascore 79
(Enslaved: Odyssey to the West (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 80
(DmC: Devil May Cry (360, PS3, PS4, XB1, PC | 2013 | Metascore 86
(DmC: Devil May Cry Definitive Edition (XB1, PS4 | 2015 | Metascore 86
(Hellblade: Senua's Sacrifice (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 81

پروژه‌های آینده و شایعات:

Bleeding Edge برای عرضه در ابتدای 2020 برنامه ریزی شده است
Senua's Saga: Hellblade II در حال توسعه برای نسل اینده توسط یک تیم 40 نفری
Project: Mara یک اثر جمع و جور که به نظر قرار است روش جدیدی در قصه گویی مدیوم ویدیو گیم به وجود بیاورد

110405
THE INITIATIVE
این استودیو سال 2018 و توسط دارل گالاگر پایه گذاری شد. THE INITIATIVE یک استودیو کاملا جدید است که در سانتامونیکای کالیفرنیا واقع شده و مشغول کار روی بازی‌های AAA کاملا جدید برای کنسول ایکس باکس است.

افراد اثر گذار: دارل گالاگر (رئیس استودیو)، دن استلی، کریستین کانتامسا، برین وسترگارد، دن نایبورگر و تام شپرد.

اندازه استودیو: 60~ نفر
استخدام‌های جدید: 5 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.

پروژه‌های آینده و شایعات:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.


110413
Undead Labs
این استودیو که در سال 2009 توسط جف استرین پایه گذاری شده است، تا کنون به طور اختصاصی روی بازی‌های زامبی محور فعالیت کرده است. اولین بازی آنها، استیت آو دیکی (State of Decay) یک موفقیت بزرگ روی Xbox Live Arcade بود. UNDEAD LABS که در سال 2018 به جمع استودیوهای ایکس باکس اضافه شده قصد دارد تا بهترین بازی‌های مرتبط با ژانر زامبی و سبک بقا را برای پلتفرم ایکس باکس تولید کند.

افراد اثر گذار: جف استرین (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 85~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 0 جایگاه
30 استخدام آخر از استودیو ArenaNet خالقان سری Guild Wars بوده است (خبر رسمی)

بازی‌های قابل ذکر:

(State of Decay (360, PC | 2013 | Metascore 78
(State of Decay 2 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

State of Decay 3

110822
Compulsion Games
این استودیو در سال 2009 توسط گیلیوم پراوست و در فرانسه پایه گذاری شد. Compulsion Games از اعضای سابق والو (Valve) و یوبی سافت (Ubisoft) تشکیل شده است و بر ساخت بازی‌های داستان محور و با پیچ و تاب‌های داستانی عجیب تمرکز دارد.
افراد اثر گذار: گیلیوم پراوست (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 50~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 8 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:
(Contrast (360, PS3, XB1, PS4, PC | 2013 | Metascore 59/62
(We Happy Few (XB1, PS4, PC | 2018 | Metascore 65/68/62

پروژه‌های آینده و شایعات:
پروژه جدید استودیو از اواسط 2019 در حال ساخت است.
بازی در حال ساخت سوم شخص اکشن ادونچر است (مشخصات آگهی شغلی)


110414
Obsidian Entertainment

استودیو آبسیدین که در سال 2003 و توسط برخی از اعضای سابق Black Isle پایه گذاری شده است یکی از بهترین استودیوهای سازنده بازی‌های نقش آفرینی غربی در صنعت بازی به شمار می‌آید. تاریخچه این استودیو پر است از بازی‌های تحسین شده‌ای همچون Pillars of Eternity، Fallout: New Vegas و South Park: The Stick of Truth. مایکروسافت این استودیو را در نوامبر 2018 خریداری کرد. این استودیو قول داده است تا به ساخت بازی‌های WRPG کاملا جدید یا دنباله IPهای قدیمی ادامه دهد و بدون شک پروژه‌های با کیفیتی را در بخش‌های مختلف ارائه خواهد داد.

افراد اثر گذار: فرگوس اورکهارت (مدیر عامل)، کریس جونز (مدیر ارشد فناوری)

اندازه استودیو: 200~ نفر (4 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Fallout: New Vegas (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 84/82/84
(South Park: The Stick of Truth (360, PS3, XB1, PS4, Switch, PC | 2014 | Metascore 82/85/85/85
(Pillars of Eternity (PC | 2015 | Metascore 89
(The Outer Worlds (X1, PS4, PC | 2019 | Metascore 86/86/84

پروژه‌های آینده و شایعات:

Grounded برای PC و Xbox توسط یک تیم 13 نفری در دست توسعه است و در 2020 عرضه میگردد
براساس اعلام رسمی استدیو آبسیدین چندین پروژه مختلف بزرگ و کوچک در دست توسعه دارند

110415
inXile Entertainment

اینگزایل در سال 2002 و توسط برخی از اعضای سابق Interplay Productions پایه گذاری شده است. این استودیو خالق برخی از بهترین CRPGهای صنعت بازی همچون Wasteland 2 و Torment: Tides of Numenera است. این استودیو در اصل در نیوپورت بیچ کالیفرنیا واقع شده بود اما در نوامبر 2015 آنها استودیو دوم خود را در نیواورلئان راه اندازی کردند.

افراد اثر گذار: برایان فارگو (موسس، مشغول به کار در استودیو نیوپورت بیچ، کالیفرنیا)، مت فایندلی (رئیس سابق، رئیس استودیو نیواورلئان)، جورج زیتس

اندازه استودیو: 85+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Wasteland 2 (XB1, PS4, Switch, PC | 2015 | Metascore 77/80/74/87
(Torment: Tides of Numenera (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 79/76/81
(The Bards' Tale IV: Barrows Deep (PC | 2018 | Metascore 71

پروژه‌های آینده و شایعات:

Wasteland 3
(Bard’s Tale IV (console port


AEhrBMX.png
World's Edge
Age of Empires

مایکروسافت در سال 2019 استودیو مختص بازی‌های استراتژی ریل تایم (RTS) خود را با مدیریت شنون لفتیس پایه گذاری کرد. فعالیت‌های این استودیو جایگزین فعالیت‌های صورت گرفته توسط دیگر استودیوهای بیرونی که با همکاری MSGP مشغول به توسعه و انتشار بازی‌هایی از سری Age of Empire و Age of Mythology بودند نخواهد شد. این استدیو در حقیقت پوشش دهنده استدیو ثالث است و مسیر کلی فرانچایز با اهمیت Age of Empires را مشخص میکند. همچنین به گفته آدام ایزگرین (کارگردان خلاق استودیو MSGP و بازی‌های KI 2013 و SO و AoE IV) نام رسمی این استودیو به زودی نهایی و اعلام شده و AoE تنها تمرکز این استودیو نخواهد بود. این استدیو در X019 با نام Worl's Edge به همگان معرفی شد.

افراد اثر گذار: شنون لفتیس (رئیس استودیو)، ادام ایزگرین (کریتیو دایرکتور)

اندازه استودیو: 15 نفر
استخدام‌های جدید: 4 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

Age of Empires II: Definitive Edition (PC | 2019) با همکاری استدیو Forgotten Empires

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

Age of Empires III: Definitive Edition با همکاری استدیو Tantalus Media
Age of Empires 4 با همکاری Relic Entertainment


lzpc9XZ.png
Double Fine Productions
این استودیو آمریکایی در جولای 2000 توسط تیم شفر پایه گذاری و در سال 2019 توسط مایکروسافت خریداری شد. از جمله بازی‌های تحسین شده این استودیو می‌توان به سایکوناتس (Psychonauts) و بروتال لجند (Brütal Legend) اشاره کرد.

افراد اثر گذار: تیم شفر (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 80~ نفر (حداقل 2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 2 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Psychonauts (Xbox, PS2, PC, PS4 | 2005 | Metascore 88/86/87
(Brütal Legend (XB360, PS3, PC | 2009 | Metascore 82/83/80
(RAD (Xbox One, PS4, PC, | 2019| Metascore 76/74/71
پروژه‌های آینده و شایعات:

Psychonauts 2



110823
Microsoft Studios Global Publishing
این استودیو وظیفه شناسایی و بکارگیری استودیوهای خارج از مایکروسافت را بر عهده دارد. در ادامه به برخی از پروژه‌های اجرا شده و برخی از پروژه های در حال انجام این استودیو اشاره خواهد شد:

افراد اثر گذار: آدام ایز گرین (کارگردان خلاق)، جو استیتن (کارگردان خلاق)، کن لاب (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 100~ نفر
استخدام‌های جدید: نامشخص

بازی‌های قابل ذکر:

(Ryse: Son of Rome (XB1, PC | 2013 | Metascore 60/61
(Killer Instinct (XB1, PC | 2013-1016 | Metascore 86
(Sunset Overdrive (XB1, PC | 2014 | Metascore 81/83
(D4: Dark Dreams Don't Die (XB1, PC | 2014 | Metascore 76/67
(Ori and the Blind Forest (XB1, PC | 2015 | Metascore 88/88
(ReCore (XB1, PC | 2016 | Metascore 63/58
(Crackdown 3 (XB1, PC | 2019 | Metascore 60/54

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

Ori and the Will of the Wisps

- معرفی: جون 2017
- در حال ساخت با همکاری مون استودیو (Moon Studios) در سبک پلتفرمر مترویدوانیا و در سال فوریه 2020 عرضه خواهد شد
- سازنده بازی Ori and the Blind Forest


Microsoft Flight Simulator

- معرفی: جون 2019
- بازی توسط استدیو فرانسوی Asobo با همکاری مایکروسافت ریسرچ (Microsoft Research) و استفاده از Microsoft AI در سبک شبیه ساز پرواز در حال ساخت است و در سال 2020 عرضه خواهد شد

- Tell Me Why

- معرفی: X019
- این اثر درام تعاملی توسط استدیو Dontnod در حال توسعه است و به صورت اپیزودیک در تابستان 2020 برای پلتفرم های مایکروسافت به صورت انحصاری منتشر خواهد شد



=================================================


دیگر تیم‌ها و استودیوها

ID@Xbox، حمایت برای انتشار و هدایت برنامه‌ها برای بازیسازان مستقل
استودیو Microsoft Studios Global Publishing، که وظیفه عقد قرارداد و انتشار بازی‌ها با استودیوهای خارج از مایکروسافت را عهده دار است
Mixer، سرویس استریم
تیم بکوارد که وظیفه پیش‌برد و مدیریت بازی‌های بکوارد ایکس باکس وان و اسکارلت را بر عهده دارد.
Microsoft Foundry، برنامه مختص بازیسازان تازه کار
تیم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality)، که وظیفه کار روی محتویات AR/VR برای ایکس باکس و ویندوز 10 را بر عهده دارد
Microsoft Casual Games، وظیفه کار روی بازیهای کژوال مایکروسافت همچون MS Solitaire، Wordament و MS Mahjong را بر عهده دارد
Xbox Growth Team
Xbox Game Pass
Project xCloud



استودیوها و تیم‌های خریداری شده (نسل هشتم)

Mojang – با خرید ماینکرفت در سال 2014 خریداری شد
Havok – در سال 2015 خریداری شد
Beam (بعدتر Mixer) – در سال 2016 خریداری شد
Simplygon - در سال 2017 خریداری شد
PlayFab – در سال 2018 خریداری شد
Playground Games – در سال 2018 خریداری شد
Undead Labs – در سال 2018 خریداری شد
Ninja Theory – در سال 2018 خریداری شد
Compulsion Games – در سال 2018 خریداری شد
Obsidian Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
inXile Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
Double Fine – در سال 2019 خریداری شد



استودیوها یا تیم‌هایی که جدا یا تعطیل شدند (نسل هشتم)

Twisted Pixel – سازنده بازی‌های The Maw و Splosion Man در سال 2015 جدا شد
Press Play – سازنده بازی‌های Max and the Curse of Brotherhood و Kalimba در سال 2016 بسته شد
Lionhead Studios – سازنده سری فیبل (Fable) در سال 2016 بسته شد
Team Dakota – سازنده Project Spark در سال 2016 منحل شد
Xbox Fitness Team – در سال 2016 منحل شد
Decisive Games – در سال 2016 و پیش از معرفی رسمی منحل شد


بازی‌های کنسل و رها شده

IP جدید Black Tusk –ساخت این بازی از دستور کار خارج شد تا به ساخت ادامه سری Gears of War پرداخته شود
Project Spark – سرورهای این بازی در سال 2015 بسته شد
Fable Legends – همزمان با بسته شدن Lionhead در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Project Knoxville – همزمان با بسته شدن Press Play در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Xbox Fitness – سرورهای بازی در جون 2017 بسته شدند​
 
آخرین ویرایش:

g4mer

Gold User
Nov 18, 2017
1,154
نام
سعید ربانی
ی خبر خوووووب برای gears و استدیو کولشن
راد فرگوسن تایید کرد برای ماه مارچ استدیو رو ترک میکنه و به bilzzard میره :D
128718
بشخصه از کنار گیریش تو این سمت خوشحال شدم و ارزوی موفقیت میکنم براش امیدوارم با Gears 6 اتفاقات بهتری برایip بیوفته
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
984
نام
مصطفی
ی خبر خوووووب برای gears و استدیو کولشن
راد فرگوسن تایید کرد برای ماه مارچ استدیو رو ترک میکنه و به bilzzard میره :D
View attachment 128718
بشخصه از کنار گیریش تو این سمت خوشحال شدم و ارزوی موفقیت میکنم براش امیدوارم با Gears 6 اتفاقات بهتری برایip بیوفته
میشه دوباره شاهد حضور کلیف تو تیم گیرز باشیم !
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
2,226
بعد از کلی زوم کردن روی عکس حضور فیل در انیشتیو و تلاش مذبوحانه ی دوستان برای یافتن حتی پیکسلی از بازی ( که بشخصه خودم تا روی انعکاس صفحه از روی ناخون های فیل هم جلو رفتم و چیزی نیافتم ) لید دیزاینر انیشیتیو توییتی زده و به فیل بعد از تشکر از حضورش یکی از ویژگی های بازی رو اعلام کرده که برای مشتاقان و کنجکاوان بازی میتواند خبر خوشحال کننده ای باشه

دوستان ... بازی چکپوینت خواهد داشت!
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,604
نام
سروش
بعد از کلی زوم کردن روی عکس حضور فیل در انیشتیو و تلاش مذبوحانه ی دوستان برای یافتن حتی پیکسلی از بازی ( که بشخصه خودم تا روی انعکاس صفحه از روی ناخون های فیل هم جلو رفتم و چیزی نیافتم ) لید دیزاینر انیشیتیو توییتی زده و به فیل بعد از تشکر از حضورش یکی از ویژگی های بازی رو اعلام کرده که برای مشتاقان و کنجکاوان بازی میتواند خبر خوشحال کننده ای باشه

دوستان ... بازی چکپوینت خواهد داشت!
چرا فکر میکنم یه بازیه جمع و جوره ؟:-/
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
410
چرا فکر میکنم یه بازیه جمع و جوره ؟:-/
نه اگه اشتباه نكنم و درست يادم باشه از بازيشون به عنوان AAAA! ياد كرده بودن و مثله نينجا تئوري نيست كه اول با يه بازي كوچيك بياد جلو

سبك بازي كه قاعدتا به توم رايدر و انچارتد نزديكه ممكنه مايه هاي sci fi هم داشته باشه مثله jedi.

منتهي به عنوان اولين كارشون و نيو اي پي نمي دونم مي تونن بالاي ٩٠ بيارن يا نه كه دليل اصلي هم اينه كه بودجه بازي رو نميدونم .
 

g4mer

Gold User
Nov 18, 2017
1,154
نام
سعید ربانی
چرا فکر میکنم یه بازیه جمع و جوره ؟:-/
شاید در جریان نیستی ی استدیو ۶۰ نفره منتخب جهان با همکاری استدیو colation +200 نفره دارن باهم برای ساخت بازیشون حوالی دو سال کار میکنن :D
یا شایدم مث من بعد دیدن رفلکشن مانیتور تو عینک دوستمون یاد این صحنه افتادی :D
128990
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
2,226
چرا فکر میکنم یه بازیه جمع و جوره ؟:-/
نه قطعا بازی جمع و جوری نیست. استخدام های استودیو که دنبال کرده باشی متوجه میشی که بازیه aaa درحال ساخت دارند. منتها اخیرا فیل گفته قراره بازی انیشتیو یکجورایی چیزهای قدیمی در نمای جدید ارائه بدن (نقل به مضمون) حالا اینکه یا میخوان ریبوت ip قدیمی رو بسازن یا هم اینکه منظورش استفاده از افراد باتجربه برای یک تجربه ی نو بوده. خود اینیشتیو توی بیوگرافییش نوشته که هدفشون ایجاد یک تجربه ی نو و جاه طلبانه است
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,476
نام
David
انتظارات از The Initiative بسیار بالاست. این 50 نفری که تا الان جذب شدند، همه از سوپروایزرهای استودیوهای سابق خودشون بودند و اون هم چه استودیوهایی! راکستار، ناتی داگ، سانتا مونیکا، کریستال داینامیکس و ...
تا اونجا که میدونم، اول انتخاب سوپروایزرها مهمه. از اونجا به بعد که ستون استودیو مشخص شد، هر سوپروایرز بنا به نیاز خودش لیست نیازمندی میده و خودش با افراد متقاضی مصاحبه کاری میذاره. همه این ها به این معنی ست که احتمالا از چند ماه دیگه، عضوگیری سریع تری خواهند داشت. درست مثل تیم دوم PG.
اما صادقانه میگم، برخلاف انتظار عموم، امیدوارم آنچارتد کلون و ... بیرون ندند. کسی آنچارتد بخواد، میره آنچارتد بازی میکنه. الهام گیری اجتناب ناپذیره ولی کلون و اسکی یه بحثه دیگه ست. از این همه استعداد هم یه چیز بدیع تر انتظار میره.
ایده یه استودیو نخبه محور، از حوالی 2010 با مایکروسافته. اول یه استودیو مایکروسافت ونکوور زدند و بنا بود که همین نخبه ها جذب بشند ولی روند عضوگیری به قدری کُند بود که بی خیال ایده شدند، عضوگیری ساده کردند و استودیو بلک تاسک تأسیس شد. بعد همین استودیو شد کوآلیشن و باقی ماجرا.

به محض اینکه تیزری از پروژه اشون بیرون بیاد، روند عضوگیری سریع تر میشه. دلیل اینکه نینجا تئوری هم از بازی سوم، یعنی پروژه مارا رونمایی کرده، همینه. استودیو 20تا موقعیت شغلی داره و با ارائه تیزر از کار فعلی شون، یه جورایی میگن افرادی با فلان پورتوفیلوی مشخص رو نیازمندیم.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,478
نام
Mohsen
به به اینم یه آپدیت دل انگیز برای SoD2 به اسم State of Decay 2: Juggernaut Edition یه مپ جدید و کلی اپشن اضافه جدید + تمام DLCهای قبلی هم تو این ورژن هست که روی استیم هم میاد و کراس پلی هم داره. یسری بهبود گرافیکی تو سیستم نور پردازی و پوشش گیاهی و ... هم دارن. آپدیت برای همه دارندگان بازی از جمله مشترکین گیم پس رایگان هست :D

Age Gate - State of Decay 2


امیدوارم قدم بعدی یه DLC داستانی و آپدیت حسابی برای گیرز 5 باشه، پتانسیل زیادی داشت بازی که درست بهش پرداخته نشد.
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
4,565
به به اینم یه آپدیت دل انگیز برای SoD2 به اسم State of Decay 2: Juggernaut Edition یه مپ جدید و کلی اپشن اضافه جدید + تمام DLCهای قبلی هم تو این ورژن هست که روی استیم هم میاد و کراس پلی هم داره. یسری بهبود گرافیکی تو سیستم نور پردازی و پوشش گیاهی و ... هم دارن. آپدیت برای همه دارندگان بازی از جمله مشترکین گیم پس رایگان هست :D

Age Gate - State of Decay 2


امیدوارم قدم بعدی یه DLC داستانی و آپدیت حسابی برای گیرز 5 باشه، پتانسیل زیادی داشت بازی که درست بهش پرداخته نشد.
اقا دوتا سوال
DLC های آینده معرفی شدن؟ یعنی تا کی قراره ازش ساپورت بشه و DLC بیاد؟
دوم اینکه آخرش تاریخ ریلیز نسخه استیم معلوم نشد؟
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,478
نام
Mohsen
اقا دوتا سوال
DLC های آینده معرفی شدن؟ یعنی تا کی قراره ازش ساپورت بشه و DLC بیاد؟
دوم اینکه آخرش تاریخ ریلیز نسخه استیم معلوم نشد؟
نسخه استیم با محتویات جدید که 13 مارس میاد غیر از اون هم که این مدت کامل ازش ساپورت کردن با آپدیت و DLC های مختلف و همه اینها همراه این نسخه جدید میان. بعد از این هم احتمالا باز از بازی ساپورت کنن.

این نسخه آخر که خیلی تغییرات داشته.
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
4,565
نسخه استیم با محتویات جدید که 13 مارس میاد غیر از اون هم که این مدت کامل ازش ساپورت کردن با آپدیت و DLC های مختلف و همه اینها همراه این نسخه جدید میان. بعد از این هم احتمالا باز از بازی ساپورت کنن.

این نسخه آخر که خیلی تغییرات داشته.
مرسی .خیلی عالی. پس یکی دو ماهم صبر کنیم کل محتویات بیاد
نسخه اولش ک بهم خیلی حال داد. نسخه دومشم ی کم بازی کردم ولی بعد پاک کردم تا کامل بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 1, مهمان: 2)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟