Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
View attachment 197835

همونطور که جف گراب گفت، یه ایونت کوچیک برگزار میشه. دو ساعت دیگه لایو از چنل اکس باکس لایو ببینید.



Roundtableـه البته. یعنی فقط صحبت و ایناست. ولی شاید نکته ای بگن توش.
با اینکه گفتن هیچ خبری نیست بازم 30 هزار نفر تو 10 دقیقه اول نشستن دارن میبینن
 
  • Like
Reactions: reza51
درباره سوال انحصاری بودن، فیل اسپنسر گفت من نمیتونم بگم همه بازیها انحصاری هستن، چون یکسری قراردادهایی وجود داره که قبل از ما بسته شده، ولی هدف اصلی ما اینه که بازیها روی پلتفرم هایی منتشر بشن که در آنها گیم پس وجود داره.

"If you're an xbox customer, the thing I want you to know is that this is about delivering great exclusive games to you that ship on platforms where Game Pass exists." - Phil Spencer

فکر کنم جوابش خیلی واضح و روشن بود.
 
درباره سوال انحصاری بودن، فیل اسپنسر گفت من نمیتونم بگم همه بازیها انحصاری هستن، چون یکسری قراردادهایی وجود داره که قبل از ما بسته شده، ولی هدف اصلی ما اینه که بازیها روی پلتفرم هایی منتشر بشن که در آنها گیم پس وجود داره.

"If you're an xbox customer, the thing I want you to know is that this is about delivering great exclusive games to you that ship on platforms where Game Pass exists." - Phil Spencer

فکر کنم جوابش خیلی واضح و روشن بود.

ای بابا حیف شد
دوست داشتم تو پلتفرم رقیب
مایکروسافت گیم استودیو رو ببینم
 
  • Like
Reactions: MO021 and AmirPh78
صحبت کامل فیل اسپنسر در مورد بازیهای بتسدا.
B2440C39-A8BB-4889-9472-7B56D2797D3B.png

در قسمتی گفته در اینده ممکنه قرار دادهایی وجود داشته باشه و یا میراثی که بازیها بر روی پلتفرم های دیگه دارن حفظ میشه. بهرحال چیزی که مشخصه هدف از خرید بتسدا سوق دادن پلیرها به سمت گیم پس هست و مطمعنا هرکاری میکنن که پلیرها رو توی این اکوسیستم قرار بدن بهمین خاطر نباید زیاد به اوردن بازیها روی پلتفرم هایی که گیم پس ندارن امیدوار بود.
 
فقط میمونه پروژه بعدی آرکین آستین. من یه سرچی زدم، به این رسیدم:

Prey developer Arkane Austin could be working on a fantasy game

اول اینکه ظاهرا Prey 2 در کار نیست. پس این یا میتونه Dishonored 3 باشه یا یک IP جدید. هرچی هست خیلی وقته داره ساخته میشه، چون بازی قبلیشون Prey اوایل 2017 اومد. یعنی الان دقیقا چهار ساله بازی ای ندادن بیرون...:-?
جالبه دیروز اینو گفتم، صفحه فیسبوک اکس باکس عکس پروفایلش رو عوض کرد:

197906

پس بازیشون احتمال زیاد همون Dishonored 3ـه.
 
جالبه دیروز اینو گفتم، صفحه فیسبوک اکس باکس عکس پروفایلش رو عوض کرد:

View attachment 197906

پس بازیشون احتمال زیاد همون Dishonored 3ـه.

اکانت توییتر:
197910
-------------------------------------------------------------------------------

اکانت یوتوب:
197911


پ.ن. :دی
 
چرا یه شخصی اونم تو سطح ارون گرینبرگ باید ارکین لیون و آستین رو از هم جدا کنه. فقط همین دو تا رو

این آرکین خودشون گویا اینجوری خودشونو جدا میکنن. مثلا توی تمام تبلیغات Deathloop زده میشه Arkane Lyon. کلا منم تازگی زیاد دیدم خودشونو با پسوند استدیو نام میبرن
 
چرا یه شخصی اونم تو سطح ارون گرینبرگ باید ارکین لیون و آستین رو از هم جدا کنه. فقط همین دو تا رو
View attachment 197973

بعضی از این استودیوها دو سه تا شعبه دارن ولی فقط همینو دو شعبه زده.
توی ویدیوی میزگرد هم فقط اینا بصورت جدا معرفی شدن و صحبت کردن.
ولی جدا لیست استودیو ها رو داشته باشید... جذابترین اتفاقی که افتاده استقلال کامل استودیو ها و حفظ فرهنگ خاص خودشون هست که تا قبل از این نداشتیم یه شرکت غولی با منابع عظیم مثل مایکروسافت چنین تشکیلات فرست‌پارتی با استقلال کامل داشته باشه. توی ویدیوی دیشب قشنگ میشد اینو حس کرد که اینا فقط حرف نیست
 
آخرین ویرایش:
توی ویدیوی میزگرد هم فقط اینا بصورت جدا معرفی شدن و صحبت کردن
این آرکین خودشون گویا اینجوری خودشونو جدا میکنن. مثلا توی تمام تبلیغات Deathloop زده میشه Arkane Lyon. کلا منم تازگی زیاد دیدم خودشونو با پسوند استدیو نام میبرن
اره. الان چک کردم division محسوب میشن و این دو قسمت کاملا جدا کار میکنن. میشه گفت دو تا استودیو کاملا مستقل هستند و حتی رو عناوین مختلف کار میکنن و فقط تو بحث حقوقی شرکت مادر لیونه.
و حرف گرینبرگ درسته که 24 استودیو محاسبه کرده.خود ارکین هم استودیو مادر محسوب میشه که دو زیرمجموعه لیون و استین داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or