Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
اعضای جدید از Blizzard Entertainment, Counterplay Games, Gearbox, Moon studio, The Coalition, EA و Sony به The Initiative پیوستند.

View attachment 198931


با توجه به نوع پوزیشن هایی که گرفتن و تعداد کارمندان استودیو که فعلا 70 نفره، فکر کنم Perfect Dark خیلی دور باشه به عرضه. مثلا اواخر 2023 تا 2024 در حالت خوشبینانه :D
یا اینکه اگر قرار باشه زودتر عرضه بشه بازی خیلی بزرگی بلحاظ production value و طولانی بودن نباشه که بعید میدونم، پس همون مورد اول منطقی تره.
 
با توجه به نوع پوزیشن هایی که گرفتن و تعداد کارمندان استودیو که فعلا 70 نفره، فکر کنم Perfect Dark خیلی دور باشه به عرضه. مثلا اواخر 2023 تا 2024 در حالت خوشبینانه :D
یا اینکه اگر قرار باشه زودتر عرضه بشه بازی خیلی بزرگی بلحاظ production value و طولانی بودن نباشه که بعید میدونم، پس همون مورد اول منطقی تره.
فعلا که تو لینکدین زده ۷۶ نفر. الان که مایکروسافت داره به صورت اگرسیو یار جمع میکنه برای استودیوهاش :D احتمالا تا آخر امسال از ۱۰۰تا بیشتر بشن. یه پوزیشن هایی هستن که برای پیش تولید وجودشون الزامی نیست. (احتمالا ۲۰۲۰ کلا روی پیش تولید PD بودن) . و یه پوزیشن هایی هستن در ادامه نیازه اضافه بشه زیاد به کمیت توجه نکن. کیفیت این استودیو با توجه اینکه اکثر اعضاش با تجربه و خفن هستن. روند پیشروی تولید ضرب ۲ کن. :D (البته اگه استودیو هدهای خوبی داشته باشه با هم تعامل کنن. ) تو اعضای استودیو کمتر دیدم عضو junior داشته باشه.
 
فعلا که تو لینکدین زده ۷۶ نفر. الان که مایکروسافت داره به صورت اگرسیو یار جمع میکنه برای استودیوهاش :D احتمالا تا آخر امسال از ۱۰۰تا بیشتر بشن. یه پوزیشن هایی هستن که برای پیش تولید وجودشون الزامی نیست. (احتمالا ۲۰۲۰ کلا روی پیش تولید PD بودن) . و یه پوزیشن هایی هستن در ادامه نیازه اضافه بشه زیاد به کمیت توجه نکن. کیفیت این استودیو با توجه اینکه اکثر اعضاش با تجربه و خفن هستن. روند پیشروی تولید ضرب ۲ کن. :D (البته اگه استودیو هدهای خوبی داشته باشه با هم تعامل کنن. ) تو اعضای استودیو کمتر دیدم عضو junior داشته باشه.
اینا هنوز دارن Core استودیو رو تکمیل میکنن.
پوزشین هایی هم که تاحالا پر کردن اکثرا لید هستن ... به علاوه برون سپاری ها و همکاری استودیویی مثل کوالیشن رو هم فراموش نکنیم
 
199182

15 سال پیش در چنین روزی، Oblivion روی PC و Xbox 360 عرضه شد. اولین بازی نسل بعدی واقعی در اون زمان و شروع کننده اوج گیری عجیب Bethesda. خیلی جالبه که اسکایریم و فالوت 3 و حتی فالوت 4 همچنان بر پایه همون استانداردی که تو Oblivion پیاده شد ساخته شدند. به معنای واقعی یک بازی به یاد موندنی بود. با وجود اینکه 13-14 سال از آخرین بار که بازی کردم میگذره، ولی تمام محیط ها و شهرها و داستان بازی رو یادمه، مخصوصا اون gate های جهنمی و ترسناکش :|:D

داشتم فکر میکردم شرایط Starfield خیلی شبیه Oblivionـه. آپگرید بزرگ انجین بازی، جزو اولین عناوین نسل بعدی، انتشار اوایل نسل، پلتفرم هایی که روشون عرضه میشه (;;):D). امیدوارم بتونه Oblivion دوم باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or