اینا درست
ولی یه بحثی که هست اینه که همه بازی های نسل هشتمی inxile قبل تصاحب مایکروسافت معرفی شدن
مایکروسافت کمپانی ایه که به قرارداد انحصار موقت دو تا بازی زنیمکس رو PS5 هم داره احترام میذاره. خیلی حرفه. مشخصه یهو نمیان پلتفرمی که بازی براش تایید شده و ساختش تو برنامه بوده رو حذف کنن یهو. حداقل از مایکرو این انتظار نمیره.
منتهای امر این برای بازی های بعدی استدیو نمیتونه اون قدره صادق باشه
زیر مجموعه مایکروسافت یه بازی رو ساختش رو استارت بزنی یا معرفی کنی میتونی کامل دور پلتفرم های غیر مایکروسافتی رو خط بکشی. براشون ارزونتر هم درمیاد ساختش. در بهترین حالت، انحصاری موقت میشه.
نه به خاطر این که سود ببرن. صرف فقط این که روند توسعه اصلی بازی درگیر پورت بازی رو PS5 نشه و تمرکزشون رو XSX و XSS بمونه.
میگم این بهترین حالته تازه
. میتونن کلا بگن چرا واسه PS5 بدیم و قائله ختم شه.
Tease کردن پروژه بعدی استدیو هم باز دلیل موجه نیست.
الان مانالیث (به طور مثال) زیر مجموعه نینتندوئه. الان تاکاهاشی رییسش جدا تا الان فکر کنم سه بار گفته یه IP جدید دارن میسازن
خودش گفته
استدیوش نگفته
نینتندو هم نگفته
اسم بازی هم معلوم نیست
از الان معلومه بازی انحصاری نینتندوئه ولی. دلیل نمیشه. هیچ استدیو یا ناشری نمیاد بازی سازنده اش رو بدون اسم و کانسپت معرفی کنه که. این کار رو اصولا سازنده ها و تهیه کننده ها تو اکانت های شبکه اجتماعی شون انجام میدن... heck
خود کوری بارلوگ نفر اولی بود که IP بعدی استدیوی سانتا مونیکا و GOW:Ragnarok رو Tease کرد
میگم باز احتمالش 80 درصده چون مایکروسافت به هیچ وجه اندازه نینتندو و سونی انحصار طلب نیست.
ولی این جوری نیست که اصلا انحصار طلب نباشه. بازی های بعدی نینجا تئوری و آبسیدین، جفتشون انحصاری اکو سیستم مایکروسافتن این احتمالا برای بقیه استدیوها هم رخ میده.