Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
ZeniMax Jobs

173 آگهی شغلی برای استودیوهای زنیمکس. اکثر پست های مورد نیاز هم برای Bethesda و Zenimax online ـه.

Bethesda در حال حاضر 500 نفر کارمند داره. بنظرم با توجه به وسعت خیلی زیاد بازیهاش و حجم کاری که دارن، تعداد کمیه. مثلا مقایسه کنید که راکستار نزدیک 2000 نفره :D بنظر من باید خیلی بیشتر ازاینا نیرو بگیرن.
 
ZeniMax Jobs

173 آگهی شغلی برای استودیوهای زنیمکس. اکثر پست های مورد نیاز هم برای Bethesda و Zenimax online ـه.

Bethesda در حال حاضر 500 نفر کارمند داره. بنظرم با توجه به وسعت خیلی زیاد بازیهاش و حجم کاری که دارن، تعداد کمیه. مثلا مقایسه کنید که راکستار نزدیک 2000 نفره :D بنظر من باید خیلی بیشتر ازاینا نیرو بگیرن.

امیدوارم داخل پادکست بعدی تحلیل کنن (پلیگان تحلیل کنه که دوستان ترجمه کنن) مایکرو که پول براش نمونده بازیهاشم قراره کوچولو موچولو باشه، ما هم که به خاطر gamepass گداییم! پول بابت هیچی نمیدیم، نون این 173 نفر رو کی قراره بده؟!


به هر حال خدا بزرگه، خودش میرسونه
 
ZeniMax Jobs

173 آگهی شغلی برای استودیوهای زنیمکس. اکثر پست های مورد نیاز هم برای Bethesda و Zenimax online ـه.

Bethesda در حال حاضر 500 نفر کارمند داره. بنظرم با توجه به وسعت خیلی زیاد بازیهاش و حجم کاری که دارن، تعداد کمیه. مثلا مقایسه کنید که راکستار نزدیک 2000 نفره :D بنظر من باید خیلی بیشتر ازاینا نیرو بگیرن.

البته نمیدونم تو همین فروم دیدم یا توییتر ولی زنیمکس آنلاین به نظر دوساله روی یک ip جدید کار میکنه و آگهی شغلی در همین رابطه داده! پیدا کردم لینکش رو حتما میفرستم
 
استیم! :-"
میگن گب نویل کم کم وقت بازنشسته شدنشه و علاقه ی خاصی هم به ایکس باکس داره درنتیجه فرصت خوبیه مایکروسافت استیم رو بخره :D
من بشدت با خرید استیم مخالفم

به ضرر گیمر هاست بخدا

تخفیفاش می‌ره رو هوا

اون ریجن بندی هاش....

هرچند من یوتیوب گیمر رو چه به اینا ...
 
ZeniMax Jobs

173 آگهی شغلی برای استودیوهای زنیمکس. اکثر پست های مورد نیاز هم برای Bethesda و Zenimax online ـه.

Bethesda در حال حاضر 500 نفر کارمند داره. بنظرم با توجه به وسعت خیلی زیاد بازیهاش و حجم کاری که دارن، تعداد کمیه. مثلا مقایسه کنید که راکستار نزدیک 2000 نفره :D بنظر من باید خیلی بیشتر ازاینا نیرو بگیرن.
البته یه نکته ای وجود داره،
بازی های راکستار که جهان باز ریلیستیک با گرافیک و انیمیشن های به شدت قوی هستند، مخصوص همون ژانرن.
بازی های نقش افرینی اپن ورد مثل بازی های بتزدا یا CDPR معمولا به چنان پروداکشن عظیمی نیاز ندارن گرچه از حیث محتوا از همه بازی های دیگه پر و پیمون تر هستن.

کسی انتظار موشن کپچر و انیمیشن در حد RDR2 نداره از الدر ۶

همین سایبرپانک رو دارن با ۴۰۰ نفر میسازن و هر نمایشش از نمایش قبلی بیشتر انگشت به دهن میزاره طرفدارارو

و این هم در نظر داشته باش که rockstar north یا rockstar san diego که به ترتیب gta و rdr رو میسازن، نفرات ثابت خود استودیو اصلا تو این ابعاد نیستن.
من عدد دقیق ندارم ولی فکر کنم اونا هم همین ۵۰۰ نفر باشن حدودا. وقتی میگن رو RDR2 مثلا ۳۰۰۰ نفر کار کردن، عمده نفرات تو بازه های محدود و موقت به تیم اضافه میشن و بعدشم میرن. وگرنه تیم مرکزی و اصلی کمتر از این حرفان.

البته من فکر کنم قصد تاد هاوارد اینه کلا ۲ تیمه پیش ببره کارا رو از این به بعد. برای همین افزایش ۱۰۰ نفری نفرات زیر دستش منطقیه.
 
البته یه نکته ای وجود داره،
بازی های راکستار که جهان باز ریلیستیک با گرافیک و انیمیشن های به شدت قوی هستند، مخصوص همون ژانرن.
بازی های نقش افرینی اپن ورد مثل بازی های بتزدا یا CDPR معمولا به چنان پروداکشن عظیمی نیاز ندارن گرچه از حیث محتوا از همه بازی های دیگه پر و پیمون تر هستن.

کسی انتظار موشن کپچر و انیمیشن در حد RDR2 نداره از الدر ۶

همین سایبرپانک رو دارن با ۴۰۰ نفر میسازن و هر نمایشش از نمایش قبلی بیشتر انگشت به دهن میزاره طرفدارارو

و این هم در نظر داشته باش که rockstar north یا rockstar san diego که به ترتیب gta و rdr رو میسازن، نفرات ثابت خود استودیو اصلا تو این ابعاد نیستن.
من عدد دقیق ندارم ولی فکر کنم اونا هم همین ۵۰۰ نفر باشن حدودا. وقتی میگن رو RDR2 مثلا ۳۰۰۰ نفر کار کردن، عمده نفرات تو بازه های محدود و موقت به تیم اضافه میشن و بعدشم میرن. وگرنه تیم مرکزی و اصلی کمتر از این حرفان.

البته من فکر کنم قصد تاد هاوارد اینه کلا ۲ تیمه پیش ببره کارا رو از این به بعد. برای همین افزایش ۱۰۰ نفری نفرات زیر دستش منطقیه.
البته یه نکته ای وجود داره،
بازی های راکستار که جهان باز ریلیستیک با گرافیک و انیمیشن های به شدت قوی هستند، مخصوص همون ژانرن.
بازی های نقش افرینی اپن ورد مثل بازی های بتزدا یا CDPR معمولا به چنان پروداکشن عظیمی نیاز ندارن گرچه از حیث محتوا از همه بازی های دیگه پر و پیمون تر هستن.

کسی انتظار موشن کپچر و انیمیشن در حد RDR2 نداره از الدر ۶

همین سایبرپانک رو دارن با ۴۰۰ نفر میسازن و هر نمایشش از نمایش قبلی بیشتر انگشت به دهن میزاره طرفدارارو

و این هم در نظر داشته باش که rockstar north یا rockstar san diego که به ترتیب gta و rdr رو میسازن، نفرات ثابت خود استودیو اصلا تو این ابعاد نیستن.
من عدد دقیق ندارم ولی فکر کنم اونا هم همین ۵۰۰ نفر باشن حدودا. وقتی میگن رو RDR2 مثلا ۳۰۰۰ نفر کار کردن، عمده نفرات تو بازه های محدود و موقت به تیم اضافه میشن و بعدشم میرن. وگرنه تیم مرکزی و اصلی کمتر از این حرفان.

البته من فکر کنم قصد تاد هاوارد اینه کلا ۲ تیمه پیش ببره کارا رو از این به بعد. برای همین افزایش ۱۰۰ نفری نفرات زیر دستش منطقیه.
اون ۳۰۰۰ توشون نفر گوینده های بازی هستند که واقعا متنوعند.
اون ۳۰۰۰ توشون کسایی هستند موسیقی و ترانه زدن و خواندن.
تو اون ۳۰۰۰ نفر کسایی هستند که خارج از استودیو برا لوکالیزیشن بازی هستند

حتی تو اون ۳۰۰۰ نفر از رییس تا آبدارچی شرکت های راکستار گیمز (ناشر) و تیک تو اینتراکتیو (شرکت مادر راکستار و توکی گیمر) رو هم حساب کردند.
«صرفا جهت آشنایی دوستان»

و هیچوقت تعداد کسایی که رو بازی کار کردند همون تعداد استودیو نیست. الان تاتی داگ بنظرتون مگه بیشتر از ۵۰۰ نفره؟ حتما کمتر هم هست.
ولی TLoU2 رو روش ۲۱۰۰ نفر حدودا کار کردند.
 
  • Like
Reactions: g4mer
کرایتک رو اگه بخرن از نظر مهندسانشون می‌توانند بازی ها رو یه ارتقاء اساسی بدن!
اینا چند سال پیش قبل از انویدیا برای اولین بار یه دمو ری تریسینگ با یه کارت گرافیک عادی AMD و فقط نرم افزاری اجرا کردند.
رو اکس باکس وان اکس هم یه ریتریسینگ نرم افزاری اجرا کردند برای کرایسیس که البته به پای اون دمو نمیرسه.

و صد البته با این کار مهندس اعظم رندرینگ کرایتک
مهندس مهندسان
همون ایرانیه که ترول شد خیلی اسمش یادم رفت اون جذب میشه ???
 
  • Like
Reactions: dark souls
نه راکستار رسما گفته که 1600 نفر developer (نه گوینده و بازیگر) فول تایم روی RDR2 کار کردن:
He said about 2,000 people worked on the game, 1,600 of which were developers
ولی بقیه حرفا رو قبول دارم. به لحاظ کیفیت گرافیک و مسائل فنی، ساخت GTA و RDR کار بیشتری میخواد.
آره خیلی محتمله الان که فکر میکنم :D کرایتک الان خیلی وضعیت خوبی نداره به لحاظ مالی. مثل Bethesda هم همکاری های خوبی با مایکروسافت داشته قبلا. Farcry 1 که انحصاری PC و Xbox بود. Ryse هم که قرارداد بستن و انحصاری ساخته شد. کرایتک احتمالش هست واقعا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or