Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
سری متالگیر اصلا در حدی که بعضیا میگن شاخ نیست و به راحتی هم نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد، گیم پلی و لاجیک عجیب غریبی هم داره بعضا، الان مثلا یه جعبه بزاری رو سرت چرا دشمن باید گول بخوره و کور بشه یهو و یادش بره که تو اونجا بودی؟!:D
هیچ وقت یادم نمیره نسخه چهارش رو واسه PS3 گرفته بودم چندسال پیش، همون اول بازی شروع کرد به پخش کردن کات سین طولانی که هیچ جوره و با هیچ روشی هم نمیشد ردش کرد...
هیچی دیگه منم حوصلم سررفت همون وسط کات سین نشون دادنش دستگاه رو خاموش کردم و دیسکش رو هم بعدا رد کردم رفت پی کارش :D
کی حوصله داره نیم ساعت کات سین ببینه!؟ والا!
:D
خیلی‌ها از نداشتن حال و حوصله برای دیدن نیم‌ساعت کاتسین‌های MGS4 می‌گن، ولی وضعیت من جوری بود که کاتسین‌های بازی رو به سبک فیلم‌های سینمایی دیدم! :D
زمانی که MGS4 اومده بود، PS3 نداشتم و صبر و تحمل برای دنبال کردن داستان و سرنوشت سالید اسنیک هم واقعاً سخت بود. برای همین رفتم کل کاتسین‌ها رو (که فکر کنم ۹ یا ۱۰ ساعت می‌شد!) دانلود کردم و در ۲،۳ جلسه مثل اینکه دارم فیلم می‌بینم، همه اینا رو دیدم و چقدر هم کیف داد!
یکی از مشکلاتی که با MGS5 داشتم، همین کمبود کاتسین بود که اصلاً در حد نسخه‌های قبلی نبود و نمی‌شد جلوی تلویزیون ولو شد و ۲۰،۳۰ دقیقه کاتسین دید. :(
 
David Cage اورریتده :D
همه بازیاش تقریبا از نظر داستان و اتمسفر تو سطح خوبی قرار دارن اما تو زمینه پرداخت به شخصیتا و گیم پلی تو دیوار.
بین تمام شخصیتای بازیاش فقط یکم Jodie ـه بیاندو قبول دارم که اونم حس میکنم بخاطر بازیه Ellen page (الیوت الان :p) بود، بقیشون رسما مرده زندشون اهمیتی واسم نداشت :D
انتخابای خیلی خوبی جلوت میزاره مخصوصا Detroit که بنظرم از این نظر بهترین تو این سبک بود اما بعد با یک گیم پلی الترا عقب افتاده دکمه زنی گند میزنه توش (یک ثانیه وقت داری 50 تا دکمه به ترتیبی که گفته شده فشار بدی وگرنه کاراکترت میمیره :| 10/10 خلاقیت)

بی‌خیال واقعا، من ویچر favorite game of all timeامه، اسکایریم هم تو تاپ ۵ئه و برای زمان خودش واقعا دوست داشتنی بود (هر چند آبلیویون > ماروویند > اسکایریم) و هنوز هم replayability بالایی داره و به لطف کامیونیتی مادینگش خیلی زنده‌س ولی واقعا کلاس کاری ویچر دو سه سر و گردن بالاتر از اسکایریمه

یکی از این ویدیوهای نقد و بررسی اسکایریم حرف خوبی میزد، به وسعت اقیانوس، به عمق برکه. و واقعا درست هم میگه، شما میتونی اسکایریم رو با چندتا ماد تبدیلش کنی به farming simulator ولی آخه این چه بازی «RPG»ایه که خط داستانی اصلیش، یدونه پایان بیشتر نداره؟ اسکایریم بوفه all you can eatئه، میشه تو یک پلی‌ثرو دراگون‌بورن گرگینه‌ای بود که همزمان نه‌تنها خان همه شهرهای بزرگ هست، بزرگترین جادوگر دو قرن اخیر و رییس گروه دزدان (و دست نشانده ناکترنال) و قهرمان همه دئادراها و چه و چه هم هست ولی تهش خب که چی…‌‌‌‌ اینقدر محتوای ۹۰ درصد کم عمق می‌ریزه تو حلق مخاطبش (چون کوئست‌هاش اکثرا فچ‌کوئست‌هایین که AI طراحی می‌کنه) تا سیر بشی.

ویچر ۳ یک three course mealئه، گرالتی، بهت تو رنج احساسی و توانایی گرالت حق انتخاب میده ولی همون ۱۰-۱۵ ساعت اول بازی کاراکترهایی مثل Bloody Baron و Keira Metz و لوکیشن‌هایی مثل Crookback Bog و Fyke Isle نشونت میده که بسیار بسیار تأثیرگذاری بیشتری دارن تا ۳۰۰هزارتا دانجن شبیه به هم اسکایریم
با اینکه موافقم با خیلی از حرفات ولی نمیدونم، دنیای اسکایریم یک چیزیه میشه توش غرق شد ولی ویچر هیچ وقت به اون اندازه منو درگیر دنیاش نکرد.
کوئستای ویچر خیلی با کیفیت بودن، از نظر داستان و شخصیتا هم که نگم بهتره، کامبت مشخصی هم داشت که در طول کل بازی جذابیت یکسانی داشت ولی اسکایریم اون آزادی عملی که تو گیم پلی و پلی استایل داشتی بنظرم قابل مقایسه نیست، از اونطرف حس exploration ـه خیلی بیشتری بهم میداد که در مورد محیط و اتفاقاتی که افتاده تحقیق کنم و در موردش با NPC ـا حرف بزنم (که حالا این شاید بخاطر Lore خیلی گنده ای که داره باشه) از نظر اتمسفرم اون فضای برفی و گرفتش با soundtrack ـا معرکش یک ترکیب جادویی بود بنظرم.
 
آخرین ویرایش:
آخی:D حالا مطمئنی دیسک MGS4 تو دستگاهت گذاشتی؟ چون فک کنم بغیر از یه کاتسین ابتدایی که حدود 3 دقیقس، تمامی کاتسین های بعدش قابل اسکیپ کردنن;;) نیم ساعت؟ حداقل میری یوتوب دیگه خودت زحمت بکش ویدئو رو بزنی بره جلو:D
خلاصه که نایس ترای هیتر جان:D
خب من دیگه ادامه اش ندادم که بدونم کات سین های بعدی رو استاد کوجیما و دوستان اجازه میدن اسکیپ کنیم یا نه:D
همون سه دقیقه Nonesense اولش برای دراپ کردن بازی کافی بود :D
کلا با شاهکارهای استاد نمیشه به راحتی ارتباط برقرار کرد خصوصا آخرین بازیش یعنی Walking Simulator :D
 
آخرین ویرایش:
اقا بازم تکرار میکنم

میازاکی به شدت اووریته.داستان که شلخته پلخته و گرافیک فنی هم تو دیوار

باس هاشم همه مثل هم با یک شکل مبارزه!جا خالی بده و ضربه بزن

تو طراحی باس و مبارزه کافیه با میکامی مقایسه کنید تا متوجه کلاس کاری باس بشید.مبارزه های متفاوت با اتمسفرهای خاص و طراحی های انسانی حیوانی یا هر دو:D

یک چیز دیگه هم اینکه جامعه ی گیمری ایران جو گیره

مثلا چند وقت پیش یکی میگفت کوری بارلوگ تو ده بازیساز برتر تاریخه!

بابا اینو ign تو صد تا هم راهش نداده بود.حتی کیج هم نبود. رتبه بندی مال سال 2009 بود که فکر کنم @Dinosaur هم برای سایت ترجمه کرد

خلاصه شدیدا جو زده و بدون مطالعه
 
اقا بازم تکرار میکنم

میازاکی به شدت اووریته.داستان که شلخته پلخته و گرافیک فنی هم تو دیوار

باس هاشم همه مثل هم با یک شکل مبارزه!جا خالی بده و ضربه بزن

تو طراحی باس و مبارزه کافیه با میکامی مقایسه کنید تا متوجه کلاس کاری باس بشید.مبارزه های متفاوت با اتمسفرهای خاص و طراحی های انسانی حیوانی یا هر دو:D

یک چیز دیگه هم اینکه جامعه ی گیمری ایران جو گیره

مثلا چند وقت پیش یکی میگفت کوری بارلوگ تو ده بازیساز برتر تاریخه!

بابا اینو ign تو صد تا هم راهش نداده بود.حتی کیج هم نبود. رتبه بندی مال سال 2009 بود که فکر کنم @Dinosaur هم برای سایت ترجمه کرد

خلاصه شدیدا جو زده و بدون مطالعه
Safety & Peace:
@voldmort همه میازاکی فن ها رو بیار.

Voldemort:
همه رو؟

Safety & Peace:

ezgif.com-gif-maker.gif
 
اقا بازم تکرار میکنم

میازاکی به شدت اووریته.داستان که شلخته پلخته و گرافیک فنی هم تو دیوار

باس هاشم همه مثل هم با یک شکل مبارزه!جا خالی بده و ضربه بزن

تو طراحی باس و مبارزه کافیه با میکامی مقایسه کنید تا متوجه کلاس کاری باس بشید.مبارزه های متفاوت با اتمسفرهای خاص و طراحی های انسانی حیوانی یا هر دو:D

یک چیز دیگه هم اینکه جامعه ی گیمری ایران جو گیره

مثلا چند وقت پیش یکی میگفت کوری بارلوگ تو ده بازیساز برتر تاریخه!

بابا اینو ign تو صد تا هم راهش نداده بود.حتی کیج هم نبود. رتبه بندی مال سال 2009 بود که فکر کنم @Dinosaur هم برای سایت ترجمه کرد

خلاصه شدیدا جو زده و بدون مطالعه
اگه شما بگفتی نظر شخصی خودمه ما به نظر شما احترام میزاریم ولی برادر شما چون اصرار داری رو حرفات مجبورم جواب بدم
1- داستان بازی مثل بازی های دوزاری دیگه نیست که لقمه اماده بزاره دهنت بلکه شما خودت باید با توجه کردن به جزئیات بازی داستات رو بفهمی(این اگه باب میل شما نیست مشکل از شماست نه بازی )
2- گرافیک فنی بده قبول ولی چرا از گرافیک هنری بازی صحبت نمیکنی که از بس خوبه باعث میشه ضعف فنی بازی رو فراموش کنی ؟؟؟
شما مطمئنی اصلا سری سولز رو بازی کردی؟؟؟ باس ها همه مثل هم و یه شکل مبارزه؟؟؟ lol
نکنه انتظار داری در مقابل باسی که با یه ضربه میکشتت بری تو بغلش ماچش کنی؟؟؟؟
برادر اگه هیتر هستی باش ولی فکت های خنده دار نده...
nice-try-but-5caf4c.jpg
 
آخرین ویرایش:
اقا بازم تکرار میکنم

میازاکی به شدت اووریته.داستان که شلخته پلخته و گرافیک فنی هم تو دیوار

باس هاشم همه مثل هم با یک شکل مبارزه!جا خالی بده و ضربه بزن

تو طراحی باس و مبارزه کافیه با میکامی مقایسه کنید تا متوجه کلاس کاری باس بشید.مبارزه های متفاوت با اتمسفرهای خاص و طراحی های انسانی حیوانی یا هر دو:D

یک چیز دیگه هم اینکه جامعه ی گیمری ایران جو گیره

مثلا چند وقت پیش یکی میگفت کوری بارلوگ تو ده بازیساز برتر تاریخه!

بابا اینو ign تو صد تا هم راهش نداده بود.حتی کیج هم نبود. رتبه بندی مال سال 2009 بود که فکر کنم @Dinosaur هم برای سایت ترجمه کرد

خلاصه شدیدا جو زده و بدون مطالعه
شکلک عصبانی x-(:D
 
بابا شدی؟ یا پیرمردی؟ :( :-"
طبع غذاییم شبیه پیرمردها و باباهای پا به سن گذاشته است :D حالا جالبه یکی از لذت هام هم اشپزی کردنه گاهی دوستان میان واسشون اشپزی میکنم از بی مزه بودن و بی نمک بودن غذا کلی غر میزنن ولی خودم مثلا همون غذا رو یه دیس میخورم:D
به حق انقدر اين پست انپاپيولار بود كه من ترك خوردم 😅
میدونم:D
 
درود
Safety & Peace:
@voldmort همه میازاکی فن ها رو بیار.

Voldemort:
همه رو؟

Safety & Peace:

View attachment 242957
تو این تاپیک نیومده بودم تا حالا که کشوندیم
درکل همون خط اولو که خوندی باید ایگنور میکردی
به هر حال تاپیک Unpopular Opinion عه و از این نوع نظرات شخصی هم دیده میشه
واسه عمومی هم که هنوز مهر این جایزه اخریه خشک نشده:

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۰۸۱۲۲۷.jpg
اگه اتفاق عجیبی نیفته با الدن رینگ و در کمتر از 3 سال مجددا رو سکو استادو خواهیم دید
همین
 
قرار نیست همه از همه جور بازی لذت ببرن دیگه
بازیهای میازاکی بنظر من مخصوص کسانی ساخته شده که آخر خطن، همه چی رو دیدن، همه سبکی رو تجربه کردن. Very Easy هاشونو رفتن، Nightmare هاشونم همچنین، ته چیت و ترینرهاشونو‌ درآور‌ن، به قولی آرداشونو بیختن و الک هاشونو آویختن…
و حالا دنبال یه چیز غریب و گنگ و تا خرخره سخت و بیرحمن
اینجاست که میازاکی و سری سولزبورنش میان وسط

برا من که اینجوری بوده
یه جورایی دیگه ته خطه برام
عملا بعد از آثار میازاکی خودم رو انتهای مسیری می بینم که چند قدم بعدش یه دره‌ی مه زدست که تهش معلوم نیست.
 
قرار نیست همه از همه جور بازی لذت ببرن دیگه
بازیهای میازاکی بنظر من مخصوص کسانی ساخته شده که آخر خطن، همه چی رو دیدن، همه سبکی رو تجربه کردن. Very Easy هاشونو رفتن، Nightmare هاشونم همچنین، ته چیت و ترینرهاشونو‌ درآور‌ن، به قولی آرداشونو بیختن و الک هاشونو آویختن…
و حالا دنبال یه چیز غریب و گنگ و تا خرخره سخت و بیرحمن
اینجاست که میازاکی و سری سولزبورنش میان وسط

برا من که اینجوری بوده
یه جورایی دیگه ته خطه برام
عملا بعد از آثار میازاکی خودم رو انتهای مسیری می بینم که چند قدم بعدش یه دره‌ی مه زدست که تهش معلوم نیست.
=D> =D> =D>
واقعا زیبا گفتی و اینم بگم دیر یا زود همه به سمت بازی های میازاکی کشیده میشن یکی مثل من 12 ساله داره بازیاش رو بازی می کنه یکی دیگه هنوز آماده بازی کردنشون نیست و به نظرش این سبک خیلی بیخوده
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or