Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
این خیلی آنپاپیولار نیست ولی حالت سه کاراکتری GTA V فوق العاده بود. واقعا نمیدونم چرا بعضیا دوست داشتن تک کاراکتر باشه.
بنظرم یکی از بهترین شخصیت پردازی هارو داشت و با جریان گیمپلی هم خیلی خوب یکپارچه شده بود این ویژگی.
 
ويچر ٣ واقعا خيلي معموليه
مثلا كسي اسكايريم رو بازي كرده باشه و ويچر به چشمش بياد عجيبه يكم
البته وجود دو بانوي اعظم تاثير زيادي داشته تو محبوبيتش 😁
اتفاقا فکر میکنم بیشتر به خاطر خود گرالت باشه ، خیلی خفنه لامصب :D
 
ويچر ٣ واقعا خيلي معموليه
مثلا كسي اسكايريم رو بازي كرده باشه و ويچر به چشمش بياد عجيبه يكم
البته وجود دو بانوي اعظم تاثير زيادي داشته تو محبوبيتش 😁
در عظمت skyrim که اصلاً شک و شبهه ای نیست (بماند که من oblivion رو صدها بار بیشتر از skyrim دوستش داشته، دارم و خواهم داشت)
ولی انصافاً ویچر ۳ یکسری از quest line هاش واقعاً بینظیر بودن. اون تیکه ای که پریسلا میخوند هم که اصلاً یه شاهکاری بود برا خودش.

یه موردم من بگم. این ینیفر و سیری توی سریال ش چرا اینقدر زشت و نچسبن؟ اه اه اه اه اه... بی سلیقه ها... اصلاً حالم بد شد دیدم اینا رو
 
۲
هر بازی که فاقد اسحله گرم تمام اتومات باشه بازی نیست خاله بازیه
برعکس میگی چرا؟ :-"
اتفاقا مبارزات با سلاح سرد بسی جوانمردانه و خفنه >:)
خاله بازی اونیه که جرات ندارن رو در رو بجنگن و با سلاح گرم و از دور میرن سراغ دشمن:-"
 
سری متالگیر اصلا در حدی که بعضیا میگن شاخ نیست و به راحتی هم نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد، گیم پلی و لاجیک عجیب غریبی هم داره بعضا، الان مثلا یه جعبه بزاری رو سرت چرا دشمن باید گول بخوره و کور بشه یهو و یادش بره که تو اونجا بودی؟!:D
هیچ وقت یادم نمیره نسخه چهارش رو واسه PS3 گرفته بودم چندسال پیش، همون اول بازی شروع کرد به پخش کردن کات سین طولانی که هیچ جوره و با هیچ روشی هم نمیشد ردش کرد...
هیچی دیگه منم حوصلم سررفت همون وسط کات سین نشون دادنش دستگاه رو خاموش کردم و دیسکش رو هم بعدا رد کردم رفت پی کارش :D
کی حوصله داره نیم ساعت کات سین ببینه!؟ والا!
:D
 
ويچر بازي خوبيه بحثي نيست

اما تو بعضي از محافل وطني الفاظ خيلي درشتي براش بكار مي برن مثلا تعريف استانداردهاي جديد تو rpg واقعا نيست اينطور

ابلويون رو مطمئنا اگه ريمستر يا شايد ريميك ميشد من بازي ميكردم

و الان هم كه اسكايريم رو بازي ميكنم در عجبم كه اينهمه خلاقيت چجوري تو يه بازي بكار رفته و هر لحظه يه سورپرايز تو ابليتيها و اسلحه ها و مرحله ها ميبيني و محيط سازي هم وحشتناك عاليه اينكه بازي ٢٠١١ ساخته شده واقعا قابل باور نيست
بی‌خیال واقعا، من ویچر favorite game of all timeامه، اسکایریم هم تو تاپ ۵ئه و برای زمان خودش واقعا دوست داشتنی بود (هر چند آبلیویون > ماروویند > اسکایریم) و هنوز هم replayability بالایی داره و به لطف کامیونیتی مادینگش خیلی زنده‌س ولی واقعا کلاس کاری ویچر دو سه سر و گردن بالاتر از اسکایریمه

یکی از این ویدیوهای نقد و بررسی اسکایریم حرف خوبی میزد، به وسعت اقیانوس، به عمق برکه. و واقعا درست هم میگه، شما میتونی اسکایریم رو با چندتا ماد تبدیلش کنی به farming simulator ولی آخه این چه بازی «RPG»ایه که خط داستانی اصلیش، یدونه پایان بیشتر نداره؟ اسکایریم بوفه all you can eatئه، میشه تو یک پلی‌ثرو دراگون‌بورن گرگینه‌ای بود که همزمان نه‌تنها خان همه شهرهای بزرگ هست، بزرگترین جادوگر دو قرن اخیر و رییس گروه دزدان (و دست نشانده ناکترنال) و قهرمان همه دئادراها و چه و چه هم هست ولی تهش خب که چی…‌‌‌‌ اینقدر محتوای ۹۰ درصد کم عمق می‌ریزه تو حلق مخاطبش (چون کوئست‌هاش اکثرا فچ‌کوئست‌هایین که AI طراحی می‌کنه) تا سیر بشی.

ویچر ۳ یک three course mealئه، گرالتی، بهت تو رنج احساسی و توانایی گرالت حق انتخاب میده ولی همون ۱۰-۱۵ ساعت اول بازی کاراکترهایی مثل Bloody Baron و Keira Metz و لوکیشن‌هایی مثل Crookback Bog و Fyke Isle نشونت میده که بسیار بسیار تأثیرگذاری بیشتری دارن تا ۳۰۰هزارتا دانجن شبیه به هم اسکایریم
 
آخرین ویرایش:
حالا بحث ویچر شد من بگم ویچر اصلا یه بازی RPG هم نیست چون مهم ترین ویژگی یه RPG درست و حسابی انتخاب کلاس کاراکتره که چون گرالت یه ویچره ماهیتش به انتخاب کلاس نمی خوره و کلا طرف جادوگره
بیهوده ترین چیزی که تا حالا تو بازی های میازاکی دیدم انتخاب کلاس تو بلادبورن واقعا بعد از ده ها بار تموم کردن بلادبورن دقیقا نفهمیدم بازی که کلا مبارزاتش بر اساس حالت melee ساخته شده چه نیازی به انتخاب کلاس داره اول بازی
 
آخرین ویرایش:
هیچ وقت یادم نمیره نسخه چهارش رو واسه PS3 گرفته بودم چندسال پیش، همون اول بازی شروع کرد به پخش کردن کات سین طولانی که هیچ جوره و با هیچ روشی هم نمیشد ردش کرد...
هیچی دیگه منم حوصلم سررفت همون وسط کات سین نشون دادنش دستگاه رو خاموش کردم و دیسکش رو هم بعدا رد کردم رفت پی کارش :D
کی حوصله داره نیم ساعت کات سین ببینه!؟ والا!
:D
آخی:دی حالا مطمئنی دیسک MGS4 تو دستگاهت گذاشتی؟ چون فک کنم بغیر از یه کاتسین ابتدایی که حدود 3 دقیقس، تمامی کاتسین های بعدش قابل اسکیپ کردنن;;) نیم ساعت؟ حداقل میری یوتوب دیگه خودت زحمت بکش ویدئو رو بزنی بره جلو:دی
خلاصه که نایس ترای هیتر جان:دی
 
حالا بحث ویچر شد من بگم ویچر اصلا یه بازی RPG هم نیست چون مهم ترین ویژگی یه RPG درست و حسابی انتخاب کلاس کاراکتره که چون گرالت یه ویچره ماهیتش به انتخاب کلاس نمی خوره و کلا طرف جادوگره
بیهوده ترین چیزی که تا حالا تو بازی های میازاکی دیدم انتخاب کلاس تو بلادبورن واقعا بعد از ده ها بار تموم کردن بلادبورن دقیقا نفهمیدم بازی که کلا مبارزاتش بر اساس حالت melee ساخته شده چه نیازی به انتخاب کلاس داره اول بازی
نه لزوماً

تفاوت ریشه‌ای‌ترش تو اینه که کاراکتر از پیش‌ساخته‌س یا بازیکن خودش از نو درستش می‌کنه

تو حالت اول یک طیف منطقی رفتار، گفتار و قابلیت برای کاراکتر تعریف میشه که بازیکن توی اون طیف قدرت نقش‌آفرینی داره، تو حالت دوم دست بازیکن بازتره ولی خب، معمولا کاراکتر هیچ‌گونه گذشته و شخصیت ثابت و دیالوگ تأثیرگذاری نداره

با اون حرف شما اسکایریم هم RPG نیست چون هیچوقت کلاس «انتخاب» نمیکنی، تو مقدمه بازی بهت سیستم melee، جادو و مخفی‌کاری رو یاد میده و با هر کدوم حال کنی جلو میری، هر موقعی هم که دلت خواست میتونی عوض کنی. تو اسکایریم کاملا شدنیه که همه مهارت‌ها رو به ۱۰۰ رسوند و در لحظه بین همه کلاس‌ها سوییچ کرد، تو ویچر عمرا نمیشه حتی یدونه از شاخه‌های مهارت رو به‌طور کامل گرفت و استفاده کرد. جدای از این ویچر هم Build داره، euphoria, glass cannon, piercing cold و…

خلاصه که RPG خیلی ژانر گسترده‌ایه، با کلی gameplay mechanic مختلف که بقیه ژانرها هم اون قسمت‌های جذابش رو اضافه کردن به خودشون :D همینطوری نمیشه گفت فلان بازی RPG هست یا نه یا غلظتش چقدره، چون تعریف واحدی از خود این ژانر وجود نداره
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or