Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
@Safety & Peace

علی جان شما متال گیر رو باید به صورت یک work of art در نظر بگیری. یعنی اثری برگرفته از موسیقی و گیم پلی و طراحی مراحل و ریتم و روایت و ... که در هم تنیده ان. نظری که تو میدی بر اساس pov (زاویه دید) شما حقه و تا زمانی که در زاویه دید شما سر کنیم حرف شما درست تره. اما ما زاویه دید های دیگه داریم که از بالاتر به اثر نگاه میکنه و حقی پشت حق شماست و گنده تر، که میتونه حق شما رو تو خودش هضم کنه(نه صرفا مخالفش باشه). وقتی کانون زاویه دیدت رو روو گیم پلی قرار میدی تا ابد شما درست میگی، و کاملا هم درست میگی، و اگر کسی از دید دیگه صحبت کنه میخوای اونو بکشونی تو زاویه دید خودت (که گیم پلی باشه) و فقط رو این تاپیک بحث کنی.

اما این بازی متشکل از چیزهای دیگه هم هست و تاثیری که گذاشته به شکل دیگه و متفاوتی از بازی های مورد علاقته. اون بازی که تو میگی ، مثلا عین دارک سولز، آرماتور بندی قوی از نظر گیم پلی داره و تاثیر بیشتری روی روند هسته ای ویدئو گیم میذاره تا این بازی که به شکل کلی روی پروداکشن ویدئو گیم تاثیر گذاشته. اگر جهان ویدئو گیم رو شبیه جهان دارک سولز در نظر بگیریم، بله، بازی های میازاکی و میکامی(و کسایی که لایق قرارگیری هستن در اینجا) عین hub بازی میمونن که خیل بازی هایی که میخوان ازشون الهام بگیرن میتونن از این هاب روانه راهی که میخوان بشن ، اما متال گیر تو نقشه جهان دارک سولز مث آنور لوندو میمونه، یعنی اگر این فرنچایز رو از ویدئو گیم بگیری انگار انور لوندو رو از لردران گرفتی. درسته که هسته بازی دست نمیخوره اما نقشه عظیمی از ویدئو گیم کنده میشه، این بازی نقشش اینگونه است تو جهان ویدئو گیم که یک سالک ویدئو گیم حتما باید دوری تو جهانش بزنه.

وقتی بازی ارماتور بندی قوی از نظر گیم پلی داره، بازی های دیگه خیلی محکم میتونن گیم پلی مورد نظر خودشون رو اهن های سنگین ساختمان گیم پلی اینا سوار کنن، و به معنی دیگه کلون کنن روشون. مث ساختمان گیم پلی رزیدنت ایول 4 و همین دارک سولز. بله گیم پلی متال گیر اصلا به سنگینی اونا نیست، اما همون شل بودنش باعث شده ما شاهد تنوع بی نظیری تو بازی باشیم. چون گیم پلی شله، میتونه تغییر حالت پیدا کنه تو هر باس فایت، و هر باس فایت انگار یه مینی گیم دیگه باشه تو متال گیر، اما شما تو دارک سولز همون طور که با ارتوریاس میجنگی باس با ارنستین و اسماگ بجنگی و گوین. به خاطر اینکه اهن های گیم پلیش به شدت محکمه، اما شما تو متال گیر میتونی باس فایت های متفاوتی عین لیکویید و سایکو منتیس و سنایپر وولف اینا داشته باشی که هر کدوم بازی متفاوتیه.

فرق دیگه اینه متال گیر بازی به شدت ریتمیک عه، خیلی ریتمیک تر از آثار دیگه. یعنی اوج و فرود و وسطی داره که در طول اثر به شدت باس رعایت شه تا سرعت روایت بازی صدمه نبینه. فکر میکنی شوخیه که 20 دقیقه کات سن بذاری و صدای کسی در نیاد ؟ (اثر دیگه جرات داره این کار رو بکنه). چون کات سن سنگین میذاری باید ریتم اثر رو بدونی گیمر از کجا تا کجا باید دسته دستش باشه، و دقیقا کجا زمانشه که دسته رو باس بذاره پایین . (و دوباره باز دسته رو دست بگیره) تو دارک سولز چون ریتم کم تره(وجود داره اما خیلی کمتره، ریتمش شبیه صدای بم میمونه.) رعایت همچین مواردی نیاز نیست، تو اصلا قرار نیست دسته رو زمین بذاری ، پاوز هم که نداری. اما اینجا زمان پخش کدک حتما باس رعایت شه تا صدای گیمر و منتقد در نیاد که هیچ زبان به تحسین هم بگشایند.

لول دیزاین متال گیر مثل دارک سولز کُل گونه نیست. تو متال گیر به خاطر همون emphasis کم رو گیم پلی، بازی میتونه به خرده مراحلی تقسیم شه که هر کدوم از این خرده مراحل جزییات خاص خودشون رو دارن. مثلا تو متال گیر یهو خودتو تو زندان پیدا میکنی که بازیرکی ازش باید فرار کنی، یهو میبینی تو سیاهی مطلقی که راهش اینه با نور سیگار باید راهت رو پیدا کنی ، یهو میبینی از یه نردبون طویل که بی انتها به نظر میاد باید رد شی و یه موزیکی ناگهانی این وسط پخش میشه (اینا همه جزو ریتم بازی و کی باید همچین اتفاقی بیوفته هست). از این رو متال گیر خیلی به موسیقی برای ریتیمیک بودنشو شبیهه، و خیلی به رمان به خاطر قصه اش، و خیلی به خاطر سینما به خاطر کات سن هاش. دارک سولز درسته روایتش بازی‌گونه تره و میشه نکته مثبتش باشه، و این نکته رو نمیتونی علم کنی و بزنی تو سر بازی دیگه که شعر و رمان و سینما رو تو خودش حل کرده. بازی سینما زده و اینا همه چرت و تروله، اصلا هیچ بحث محکمی نیست باید رد شد ازش. حتی تو دارک سولز که اینطوره ما باز متن داریم و کات سن هم داریم که خیلی هم کلیدی هستن، هر چند کم.

تو خلال همین مراحل طنازی ها و جک هایی میبینی که به خنده یا به وجدت میاره، ته همون مرحله یک باس فایت داری که احساسات رو کامل تحت تاثیر قرار میدی. شما کارگردانی که جرات استفاده همزمان طنز و غم رو داره نشون بده. این از نشانه های یک کارگردان مولفه که کاری میکنه که فقط از دست خودش بر میاد و نمیشه کلون کرد این چیزا رو. هر بازی متال گیر یک تم داستانی جدا، تم رنگی و هنری جدا داره و این هم یک نشونه دیگه از کارگردان مولفه که اثرش رو به نظرسجی بذاری، یکی میدونه بدون شک متال گیر 1 بهتره، یکی میگه بدون شک 2 ، یکی 3 و یکی 4. (من فقط این 4 تا رو زدم) . این نشون میده که این کارگردان از این آزمون سخت هم عبور کرده، مث میازاکی که یکی میگه بلادبورن بهترینه یکی دارک سولز ، اوئدا یکی میگه ایکو یکی شادو، و همشون هم حق دارن میگن.

مشکل اینه حرف تو ناحصیح نیست، از زاویه دید خودت حق داری میگی، اما حرف شبیه کسی هست که میگه شوتینگ رد دد ضعیفه. طرف +5 سال پروداکشن سنگین رو ول کرده، بار اخلاقی که کمتر بازیساز/کمپانی جرات دست روش گذاشتن رو ول کرده، اوپن وردی که سه روز میتونی توش ماموریت اصلی رو پیش نبری بچرخی رو ول کرده، روایت تاریخی که اصلا نمونه اش وجود نداره رو ول کرده، میگه بازی شوتینگ نداره. بهش از حق های بالاتر و زاویه دید های بالاتر بگی میگه : "من اونا رو کار ندارم که، من از شوتینگ بازی دارم میگم :)" :D یعنی میخواد حتما تو رو به زاویه دید خودش بکشونه، که توش واقعا داره حق میگه، بازی شوتینگ عالی نداره، اما این حق تو حق های بزرگتر که پشتش قرار میگیرن گم میشه، تو زاویه دید های کلی تر گم میشه. گیم پلی متال گیر هم تو زاویه دید بالاتر گم میشه، اما تا زمانی که کانون زاویه دیدت اینه ، بله شما درست میگی متال گیر بازی خوبی نیست، چون به صورت یک work of art نمیبینیش و از بالا به در هم تنیدگی های جزئی اثر نگاه نمیکنی که چه زیبا در هم فرو رفته.

پس تو اشتباه نمیگی ، زاویه دیدت اینه و توش درست میگی. یادته یه بار گفتی بازی فایتینگ رو تو گوتی اصلا به حساب نمیارن. بهت گفتم چون تو گوتی بازی که از زیبایی شناسی خالی باشه (یعنی احساس ادم رو کمی سیخ نده) به حساب نمیارنش. حالا درسته فایتینگ رو کلا حذف کنیم از نقشه ویدئو گیم ؟ حالا من خودم تو تکن (تیکن:D) 3 و 5 خدا بودم شاخ همتونو رو با Paul میشکوندم اگر اونجا بودین :D:D و کمی احساس خاطر به این سبک دارم، اما کسی بیاد از ریسینگ هم بگه، اونم داره حق میگه، جا رو برای یکی که میاد از مانکی آیلند و سیلیویزیشن هم میگه باید باز گذاشت ، حرفای اونا رو هم باید شنید، همه حق میگن و همه اینا مجموعه حقایق رو تشکیل میده. :D پس پشت این زاویه دیدت زاویه دید دیگه هم هست که صرفا مخالف با اون نیست، بلکه اونو تو خودش حل/هضم میکنه، همین طور حق پشت حق داریم که هم دیگه رو میپوشونن تا میرسیم به حق تعالی، هله لویا، لا حول الی قوه بالله :D:D:D

پس تاثیر بازی مث متال گیر و فاینال 7 رو پروداکشن و اینکه چقدر قصه میشه ریخت تو ویدئو گیم و چه قدر میشه اثری با عظمت خلق کرده.(و مخصوصا بودجه ای که خرج کردن) یعنی همون طور که قبلا بهت گفتم جزو اون چرخ دنده های بسیار گنده صعنت گیمه که شاید مث رزیدنت و دارک چرخ دنده های خیلی کوچک تر (همونایی که کلون میکنن ازش) رو به گردش در نیاره، اما صنعت رو به صورت کلی خیلی به جلو برده. شاید گیم پلی این بازی ها الان یک گیمر استاندارد نتونه مچ شه باهاش ، اما این هم یک زاویه دید دیگه اس که مثلا بگیم ایا بازی که با گذاشت سال گیم پلیش خوب عمر کنه بهترینه ؟ از این زاویه چند بازی میمونه؟ شاید هف لایف اینطوری بهترین بازی تاریخ باشه، اگه اینطوری نگاه کنی حق هم هست، اما از زاویه دید دیگه یک بازی دیگه هم میتونه بهترین تاریخ باشه، یکی بیاد بگه thief بهترینه یکی بیاد بگه gta یکی بگه diablo 2 ، من به شخصه سکوت میکنم، چون میدونه بر اساس زاویه دیدش درست داره میگه.

اما راه اینه که سلیقه رو گسترش بدیم و چشمامون و زبانمون رو اجازه بدیم به ستایش چیزهایی که قابل ستایشه. و متال گیر قابل ستایشه. دیگه هر کی سلیقه ای داره بر اساس محیط و شرایط بزرگ شدن و بابا مامانش و هزار تا چیز دیگه اس، از یه سنی رد شدی به این اگاهی رسیدی باید رها کنی خودتو تا سلیقه وسعت پیدا کنه و زیبایی رو در اثار دیگه ای که تا بحال فکر میکردی به خاطر ژانر و تم و هر چیشون ارزشی ندارن ، ببینی. خیلی عجیبه ادم اینطور به ایگو خودش که مشخصا خودش نقشی تو شکل گرفتنش نداشته اینچنین میچسبه، و صفت های عجیب غریب بدترین تاریخ و چرت ترین تاریخ و حوصله سر بر ترین تاریخ و اینا میده (جالبه همشون "ترین" ، "تاریخ" عئن، رد خور نداره یکم تخفیفم نمیدن :D)

بعدم بازی نکردی نمیدونی که :D تو متال گیر 4 دوباره برمیگردی شادو موسس لوکیشن متال گیر 1، چنان نوستالژیا میاره تو تاریخ ویدئو گیم نظیر نداره، فکر کن تارکوفسکی مثلا یک فیلم ساخته که به طور کل اسمش هست نوستالژیا، اینجا ولی ما در حیطه ویدئو گیم و فقط در یکی از اکت هاش نوستالژی تعاملی داریم. :D بازی هم هست که مرگ نداره، یعنی 100 سال 200 سال بعد و بیشتر که من و شما مرده ایم (د عهی)، باز هم یکی میاد میگه : "دوستان منظور سنایپر وولف از صلاح الدین منظورش همون بیگ باس بود؟" یکی دیگه ریپلای میکنه "اره داداش" . یکی میگه میدونستی سایکو منتیس باس دسته رو عوض کنی مغزت رو نخونه . من به شخصه تا ابد میخوام تو اتمسفر مجاری های هوا شادو موسس بمونم :D پس تاپیک مباحث متال گیر هم تا ابد بازه، این هم یک حق دیگه. یعنی این بازی مرگ نداره.

زیاد هم نباید گفت کی از کی تاثیر گرفت، همین میازاکی که تاثیر زلدا خودش توش مشخصه، باز میگم عین hub میمونه ولی، خودش تاثیر گرفته ها، خودشم تاثیر میذاره ولی. حتی ایکو که انقدر از یونیک بودن لول دیزاینش برا اون موقع میگن به همین برکت لول دیزاین اول شخص به عینه تو سال 1998 در هف لایف 1 وجود داره. حالا باز اون خودش معلوم نیست از کی گرفته رو نمیدونم .

مشکلت با تعریف های کوجیما از خودش هم هست که دیگه الان سنی ازمون گذشته رندانه تر باید به این موضوع ها نگاه کنیم. صد تا میتونم برات اسم ببرم انقدر از خودشون تعریف کردن :D همین میازاکی یه نقل قول داره میگه من حتی اگر بخوام هم نمیتونم بازی بد بسازم! :D اگر فقط میخوای از دهنم بشنوی میازاکی یا کوجیما میگم باشه میازاکی یکم ایگوت اروم بگیره اما ببین اینا هدیه طبیعت بهشونه نمیشه گفت شخص میازاکی فلان کارو کرد فلانشو پاره کرد، طبیعت همچین استعداد نابی داده و تو زمان مکان مناسبی هم گذاشته ، اگر فکر میکنی مثلا طراحی ash lake یا میدن استریا و Valley of Defilement حاصل تلاش شبانه و دو دو تا چارتای میازاکی باید بگم نه آقا همچین چیزی انقدر بی نقص اصلا حاصل 2*2 تا 4 تا نمیتونه باشه و مشخصه چشاشو میبنده شبا الهام میشه بهش :D چیزی هم که طبیعت الهام میکنه دیگه برای طبیعته.

ویرایش :

2 تا بازی که نزدم ازش، متال 5 که ویدئو هاش رو میبینم احتمالا از رو گیم پلیش خیلی ها میرن.
دث استرندیگ هم که همین الان به عنوان یک اثر کالت تو صعنت و هنر ویدئو گیم شده. اثر کالت هم به مرور زمان کسایی که میتوپن بهش بیخیال میشن و خسته میشن و صرفا اخترام هست که براش باقی میمونه. کارگردانی هم که هم اثر شاهکار و جریان اصلی داره و هم کالت، به نظرم نقطه مثبتشه نه منفی.

View attachment mp43.mp4

آقا من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و خجالت کشیدم از خودم:D خصوصا وقتی گفتی آدم باید سلیقه خودش رو گسترش بده و حتی بره سمت چیزهایی که فکر نمیکنه یه روز بره و با یه دید متفاوت انجامشون بده. شاید اون موقع فهمید اون چیزهایی که تا الان خیلی براش مهم بودن، کمتر از اونی میشن که تازه کشف کرده و هیچی در موردش نمیدونسته. به قولی تجربه های جدید خیلی خوب هستن و حتی میتونن مسیر زندگی آدم رو عوض کنن.

امیدوارم عمری بمونه و بشه یه سری از بازی های قدیمی معروف که حالا به هر دلیلی بازیشون نکردم رو بعد از این همه سال بازی کنم.
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
نمیدونم این unpopularـه یا نه، ولی کلمه من درآوردی "پلی دادم" فوق العاده کلمه نازیبا و خزیه. نمیدونم چه دلیلی داره بجای "بازی کردم" از این کلمه مسخره استفاده میکنن بعضی ها:D

به اینا میگن اصطلاحات توپخونه‌ای یا پشت شهرداری :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
@Z-fan
وقتی این تاپیک رو زدی، انتظار داشتی چنین پست بلتد بالایی توش ببینی؟ :-" اونم به این شکل؟ :D
البته هنوز کامل نخوندم خودم، یه وقتی باید جور بشه ببینم رضا چیا گفته:D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
نمیدونم این unpopularـه یا نه، ولی کلمه من درآوردی "پلی دادم" فوق العاده کلمه نازیبا و خزیه. نمیدونم چه دلیلی داره بجای "بازی کردم" از این کلمه مسخره استفاده میکنن بعضی ها:D
View attachment حق - 4.mp4

واقعاً اصطلاح عجیبیه! :D
نمی‌دونم «بازی کردم» چه عیبی داره که باید به جاش بگیم «پلی دادم». دیگه اگه خیلی اصرار داشته باشیم روی کلمه «پلی»، حداقل بگیم «پلی کردم» نه «پلی دادم»! :D
 

Mahdi_MM

کاربر سایت
Jul 16, 2013
377
به اینا میگن اصطلاحات توپخونه‌ای یا پشت شهرداری :D
یه بنده خدایی چند وقت پیش دقیقا این حرف رو زد و من نفهمیدم منظورش چیه و چرا نباید از پلی دادن استفاده کنیم، متاسفانه باهاش درگیر شدم 😂
پس مشکلش نصف فارسی نصف انگلیسیه و الان درکش میکنم. im sorry 😂
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
@Z-fan
وقتی این تاپیک رو زدی، انتظار داشتی چنین پست بلتد بالایی توش ببینی؟ :-" اونم به این شکل؟ :D
البته هنوز کامل نخوندم خودم، یه وقتی باید جور بشه ببینم رضا چیا گفته:D

من کلا این جور متن ها طولانی رو همیشه از ته میخونم :))

ببینم یارو این همه بافته به چه نتیجه ای رسیده
اگه نتیجه اش خوب باشه میرم ببینم دلیل رسیدن به نتیجه اش چیه و بند بالاترش رو میخونم
و این که چطور به اون بند رسیده و بند بالاترش
تا برسم به دوباره سر مطلب :))

این یکی رو از ته اومدم بالا از وسطاش فهمیدم دیگه من و رضا هم نظریم. منم که با متال گیر مشکل خاصی ندارم (به غیر از دو اش که نمیدونم چرا اون موقع که استارتش زدم اصن باهاش ارتباط نگرفتم) چرا بیشتر برم بالا :D
علی هم که هدایت شد :D
اصن تو کدوم تاپیک میشه همچین چیزی دید؟ :>

================

آخ آخ آخ این رو چند وقت پیش یه جایی گفتم کلی بحث شد سرش :D
ولی به نظرم جویکان ها واقعا دسته های عالی ای اند به لحاظ تئوری... نینتندو خیلی خره اگه بخواد بیخیال شون شه
ایده به این سنگینی طبیعیه به نظرم این همه مشکل داشته باشه تو برداشت اول اش. مشکل اش اینه که همون برداشت خراب داره فراتر از چیزی که باید و شاید تو بازار جواب میده که شاید بیشتر اثبات کنه چقدر ایده خوبیه

مشکل داره، بد دسته، جوی استیک اش واقعا خوب نیست و راحت دریفت میخوره و دکمه هاش کوچیکن، فاصله بین جوی استیک راست و 4 دکمه اصلی هم میتونه بهتر باشه
منتها
مـــــــنتها
سرهم کامل جوابه واسه یه نفر، جدا شون هم کنی کامل جوابه واسه یه نفر، نه مثل Wii (چون اون دوربین ترکر Wii رو نداره) ولی عملا همه عملکردهای موشن کنترل Wii و Move رو ساپورت می کنه (مخصوصا به خاطر همون حالت دو تیکه اش) تو حالت پرتابل جوابه، برای 70 درصد بازی های دو نفره جوابه، عین چی کاستومایزبله، بیشتر از هر دسته دیگه ای پتانسیل واسه اکسسوری ها مختلف یا بهتر، جزئی از اکسسوری های مختلف شدن داره (ie. Ring fit adventure, Labo etc) HD Rumble ـی رو داره که عملا قدم بزرگ بعدی تو زمینه ویبره کنترلرهاست (که بلوغشو تو Heptic Feedback می بینیم)

دسته ایه که عملا با بیشترین فرم موجود از بازی ها خوانش داره و به شدت ایده بدیه اگه بخوان واسه کنسول بعدی دوباره بیخیال این فرم فکتور شن. میتونن ارتقائش بدن، بهترش کنن یا هر چیزی. خلاص شدن از شر همچین چیز نبوغ آمیزی حماقت محضه. هیچ وقت درک نمی کنم کسی بگه "جویکان دسته بدیه" تو کانسپت Utility over Comfort چیزی بهتر ازش نداریم
 

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
347
یه بنده خدایی چند وقت پیش دقیقا این حرف رو زد و من نفهمیدم منظورش چیه و چرا نباید از پلی دادن استفاده کنیم، متاسفانه باهاش درگیر شدم 😂
پس مشکلش نصف فارسی نصف انگلیسیه و الان درکش میکنم. im sorry 😂
جدای از نصف انگلیسی بودنش کلا جمله اشتباهی هست و معنی اشتباهی هم میده . ( میشه بازی دادم) :( :|
مثل اینکه به غذا خوردم بگیم ( food دادم):):):)
 
  • Like
Reactions: XMohsen and Z-fan

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
684
Venom یکی اورریت ترین ویلن های اسپایدرمن و دنیای کامیک بوکه. یه کرکتر Edgy که به دهه 90 تعلق داره.
خود مرد عنكبوتي هم قديمي و بدون جذابيت قبل شده ، به نظرم تا 2010 كشش داشت و بعدش نبايد بازي و فيلم ازش ميساختن
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
هیچ وقت نمیتونم اسم کارگردان و عوامل بازی ها رو یاد بگیرم (به جز یکی دو تا از این سوپر مشهورا دیگه :)) ) اینایی هم که بعد از اسم بازی، کلی اسم ردیف میکنن (از موزیسین بازی بگیر تا طراح و نویسنده و غیره) تا در مورد بازی صحبت کنن و از موفقیت یا شکستش بگن رو اصلا نمیفهمم :D
حالا من خودم یه بار از voice actor یه بازی گفته بودما، ولی فقط یه بار :D
در کل اینکه خود بازی برام مهمه، نه اسم های پُشتش :D فکر کنم این نظرم بیشتر از اینکه unpopular باشه، shallow opinion بود :-" :))
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,095
نام
محمد علی
من کلا این جور متن ها طولانی رو همیشه از ته میخونم :))

ببینم یارو این همه بافته به چه نتیجه ای رسیده
اگه نتیجه اش خوب باشه میرم ببینم دلیل رسیدن به نتیجه اش چیه و بند بالاترش رو میخونم
و این که چطور به اون بند رسیده و بند بالاترش
تا برسم به دوباره سر مطلب :))

این یکی رو از ته اومدم بالا از وسطاش فهمیدم دیگه من و رضا هم نظریم. منم که با متال گیر مشکل خاصی ندارم (به غیر از دو اش که نمیدونم چرا اون موقع که استارتش زدم اصن باهاش ارتباط نگرفتم) چرا بیشتر برم بالا :D
علی هم که هدایت شد :D
اصن تو کدوم تاپیک میشه همچین چیزی دید؟ :>

================

آخ آخ آخ این رو چند وقت پیش یه جایی گفتم کلی بحث شد سرش :D
ولی به نظرم جویکان ها واقعا دسته های عالی ای اند به لحاظ تئوری... نینتندو خیلی خره اگه بخواد بیخیال شون شه
ایده به این سنگینی طبیعیه به نظرم این همه مشکل داشته باشه تو برداشت اول اش. مشکل اش اینه که همون برداشت خراب داره فراتر از چیزی که باید و شاید تو بازار جواب میده که شاید بیشتر اثبات کنه چقدر ایده خوبیه

مشکل داره، بد دسته، جوی استیک اش واقعا خوب نیست و راحت دریفت میخوره و دکمه هاش کوچیکن، فاصله بین جوی استیک راست و 4 دکمه اصلی هم میتونه بهتر باشه
منتها
مـــــــنتها
سرهم کامل جوابه واسه یه نفر، جدا شون هم کنی کامل جوابه واسه یه نفر، نه مثل Wii (چون اون دوربین ترکر Wii رو نداره) ولی عملا همه عملکردهای موشن کنترل Wii و Move رو ساپورت می کنه (مخصوصا به خاطر همون حالت دو تیکه اش) تو حالت پرتابل جوابه، برای 70 درصد بازی های دو نفره جوابه، عین چی کاستومایزبله، بیشتر از هر دسته دیگه ای پتانسیل واسه اکسسوری ها مختلف یا بهتر، جزئی از اکسسوری های مختلف شدن داره (ie. Ring fit adventure, Labo etc) HD Rumble ـی رو داره که عملا قدم بزرگ بعدی تو زمینه ویبره کنترلرهاست (که بلوغشو تو Heptic Feedback می بینیم)

دسته ایه که عملا با بیشترین فرم موجود از بازی ها خوانش داره و به شدت ایده بدیه اگه بخوان واسه کنسول بعدی دوباره بیخیال این فرم فکتور شن. میتونن ارتقائش بدن، بهترش کنن یا هر چیزی. خلاص شدن از شر همچین چیز نبوغ آمیزی حماقت محضه. هیچ وقت درک نمی کنم کسی بگه "جویکان دسته بدیه" تو کانسپت Utility over Comfort چیزی بهتر ازش نداریم
می‌خوام از بخش اول حرفت، یکی از احادیث خودم رو یادآوری کنم که واقعاً Unpopular ـه
اسپویل در دنیای امروز بیش از حد بزرگ شده. آقایون واقعاً مهم نیست شما برای لذت بردن از داستان (گیم، فیلم، مانگا، کمیک و ...) از غافل‌گیری‌های اون بی‌خبر باشید.
من خیلی وقت‌ها وقتی می‌خوام برم سراغ یه انیمه بلند، سریال، مانگا و ... اول آخرین قسمت اومده رو نگاه می‌کنم. بعد یه چیزی اون وسط‌ها رو می‌بینم. می‌خوام ببینم وقتی قراره ۵۰ قسمت با
این مولف همسفر بشم قراره منو تهش به کجا برسونه.
و وقتی می‌بینم یکی این طرف و اون طرف چس ناله می‌کنه که پوستر فلان فیلم رو دیدم و اسپویل شدم، لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم.
(دروغ گفتم. واکنش‌هام انقدر روشن‌فکرانه نیست. دلم می‌خواد طرف رو جرش بدم. واقعیت. ولی سعی می‌کنم به آزادی بیان و آرامش عمومی احترام بذارم و هم‌زمان ژست روشنفکری هم بگیرم، در نتیجه لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم)

در کل واکنش‌ها به اسپویل بیش از حد بزرگ شده. و باید برگردیم به زمان شروع صنعت نمایش که همه برای دیدن نمایشی میومدن که می‌دونستن تهش چی میشه و به گوهر نمایش نگاه می‌کردن نه این که داستان رو تونل وحشتی بدونیم که ناآگاهی از محل بیرون پریدن و شکل لولوی الکی باعث لذت ما میشه.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
می‌خوام از بخش اول حرفت، یکی از احادیث خودم رو یادآوری کنم که واقعاً Unpopular ـه
اسپویل در دنیای امروز بیش از حد بزرگ شده. آقایون واقعاً مهم نیست شما برای لذت بردن از داستان (گیم، فیلم، مانگا، کمیک و ...) از غافل‌گیری‌های اون بی‌خبر باشید.
من خیلی وقت‌ها وقتی می‌خوام برم سراغ یه انیمه بلند، سریال، مانگا و ... اول آخرین قسمت اومده رو نگاه می‌کنم. بعد یه چیزی اون وسط‌ها رو می‌بینم. می‌خوام ببینم وقتی قراره ۵۰ قسمت با
این مولف همسفر بشم قراره منو تهش به کجا برسونه.
و وقتی می‌بینم یکی این طرف و اون طرف چس ناله می‌کنه که پوستر فلان فیلم رو دیدم و اسپویل شدم، لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم.
(دروغ گفتم. واکنش‌هام انقدر روشن‌فکرانه نیست. دلم می‌خواد طرف رو جرش بدم. واقعیت. ولی سعی می‌کنم به آزادی بیان و آرامش عمومی احترام بذارم و هم‌زمان ژست روشنفکری هم بگیرم، در نتیجه لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم)

در کل واکنش‌ها به اسپویل بیش از حد بزرگ شده. و باید برگردیم به زمان شروع صنعت نمایش که همه برای دیدن نمایشی میومدن که می‌دونستن تهش چی میشه و به گوهر نمایش نگاه می‌کردن نه این که داستان رو تونل وحشتی بدونیم که ناآگاهی از محل بیرون پریدن و شکل لولوی الکی باعث لذت ما میشه.

به نظرم میزان نفرت ات از این جماعت باید خیلی زیاد باشه که دو بار تو همین تاپیک بهشون پریده باشی :D

اسپویل اونقدری که اینجا روش حساسن چیز مهمی نیست. وقتی یکی میگه می خوام کاور بازی برام اسپویل نشه، دوست دارم میله‌ی پولادین داغ بکنن توی کیفش:D

البته این دفعه از میله پولادین رسیدیم به جر دادن
@Akiba خلاصه که حواست به خودت باشه :-" زور استکبار به پرهام نمیرسه احتمالا بیاد سراغ تو
 
  • Smile
Reactions: XMohsen and m.a.t

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
به نظرم gta v اصلا بازی جذابی نبود و IV صد برابر بهتر بود ازش
نسخه اول TLOU کلا چیز خیلی بدرد بخور و خفنی نیست
سری هیلو هم اصلا جذاب نیست جدی میگم نمیدونم چرا مردم از اون گیم پلی خوششون میاد
 
  • Like
Reactions: Z-fan and m.a.t

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,095
نام
محمد علی
به نظرم میزان نفرت ات از این جماعت باید خیلی زیاد باشه که دو بار تو همین تاپیک بهشون پریده باشی :D



البته این دفعه از میله پولادین رسیدیم به جر دادن
@Akiba خلاصه که حواست به خودت باشه :-" زور استکبار به پرهام نمیرسه احتمالا بیاد سراغ تو
بیشتر از این حرفا که فکر می‌کنی. بیشتر آقاجان! بیشتر!
هرجایی راه بده این اظهار انزجار رو به مراتبی ابراز می کنم. که البته فقط اینجا راه میده. چون اگر جای دیگه‌ای همین حرف‌ها رو بزنم، بعیده با لبخندی تلخ عبور کنن. قطعاً پاره‌ام می‌کنن:-<
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
می‌خوام از بخش اول حرفت، یکی از احادیث خودم رو یادآوری کنم که واقعاً Unpopular ـه
اسپویل در دنیای امروز بیش از حد بزرگ شده. آقایون واقعاً مهم نیست شما برای لذت بردن از داستان (گیم، فیلم، مانگا، کمیک و ...) از غافل‌گیری‌های اون بی‌خبر باشید.
من خیلی وقت‌ها وقتی می‌خوام برم سراغ یه انیمه بلند، سریال، مانگا و ... اول آخرین قسمت اومده رو نگاه می‌کنم. بعد یه چیزی اون وسط‌ها رو می‌بینم. می‌خوام ببینم وقتی قراره ۵۰ قسمت با
این مولف همسفر بشم قراره منو تهش به کجا برسونه.
و وقتی می‌بینم یکی این طرف و اون طرف چس ناله می‌کنه که پوستر فلان فیلم رو دیدم و اسپویل شدم، لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم.
(دروغ گفتم. واکنش‌هام انقدر روشن‌فکرانه نیست. دلم می‌خواد طرف رو جرش بدم. واقعیت. ولی سعی می‌کنم به آزادی بیان و آرامش عمومی احترام بذارم و هم‌زمان ژست روشنفکری هم بگیرم، در نتیجه لبخند تلخی می‌زنم و عبور می‌کنم)

در کل واکنش‌ها به اسپویل بیش از حد بزرگ شده. و باید برگردیم به زمان شروع صنعت نمایش که همه برای دیدن نمایشی میومدن که می‌دونستن تهش چی میشه و به گوهر نمایش نگاه می‌کردن نه این که داستان رو تونل وحشتی بدونیم که ناآگاهی از محل بیرون پریدن و شکل لولوی الکی باعث لذت ما میشه.
به عنوان کسی که به اسپویل حساسه، خوندن این پست باعث میشه توی پوست و استخونم یه سوزش عجیب و سردردآوری احساس کنم. :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر