Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اومدم یه فکت خیلی غلیظ بدم که ممکنه به قیمت جونم تموم بشه:

گیم پلی سری MGS تا قبل از V، افتضاح بوده. اینقدر بد و سرگیجه آور که واقعا باید تبریک گفت به کسانی که تونستن باهاش کنار بیان و تبدیل به بهترین بازی های عمرشون بشه:D انیمیشن کرکترها و کنترلشون، کارهایی که باید کرد و موارد ضایع و خنده دار به معنای واقعی کلمه در هیچ مخیله ای نمیگنجن و کوجیما هیچ درکی از یه گیم پلی آدمیزادی و درست و حسابی نداشته. از اونطرف توی MGS V، تازه با گیم پلی استاندارد و درست و حسابی روبرو شدیم و میشد گفت تازه چیزی شد که باید میبود.

ایضا توی سبک مخفی کاری، هیتمن (به خصوص سه گانه جدید) کیلومترها بهتر از امثال اسپلینتر سل و مگس هست و میزان آزادی عمل و جذابیت به طرز وحشتناکی نسبت به اون 2تا بالاست.

پ.ن: بهترین بازی کوجیما، P.T. هست (فکت) >:D<

حالا بیایین جلو ببینم:

@REZA TAEL @Sepi_60 @Holy Diver

View attachment EuYvVjVXUAI5fVl.mp4
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,257
نام
محمد
اومدم یه فکت خیلی غلیظ بدم که ممکنه به قیمت جونم تموم بشه:

گیم پلی سری MGS تا قبل از V، افتضاح بوده. اینقدر بد و سرگیجه آور که واقعا باید تبریک گفت به کسانی که تونستن باهاش کنار بیان و تبدیل به بهترین بازی های عمرشون بشه:D انیمیشن کرکترها و کنترلشون، کارهایی که باید کرد و موارد ضایع و خنده دار به معنای واقعی کلمه در هیچ مخیله ای نمیگنجن و کوجیما هیچ درکی از یه گیم پلی آدمیزادی و درست و حسابی نداشته. از اونطرف توی MGS V، تازه با گیم پلی استاندارد و درست و حسابی روبرو شدیم و میشد گفت تازه چیزی شد که باید میبود.

ایضا توی سبک مخفی کاری، هیتمن (به خصوص سه گانه جدید) کیلومترها بهتر از امثال اسپلینتر سل و مگس هست و میزان آزادی عمل و جذابیت به طرز وحشتناکی نسبت به اون 2تا بالاست.

پ.ن: بهترین بازی کوجیما، P.T. هست (فکت) >:D<

حالا بیایین جلو ببینم:

@REZA TAEL @Sepi_60 @Holy Diver

View attachment 225315
برو آقا توبه کن... منم با یک فکت غلیظ تر میام.
:D دیگه همه قبول دارن داستان 5 افتضاحه ولی بنظر من گیمپلی هم به خوبی قبل نیست.
گیمپلی سری MGS تا قبل از V عالی بود. بعد با V اوپن ورلد شدن تکراری شد و رفت توی در و دیوار! به نسبت به تنوع فوق العاده 4 در مراحل و مکانیک هایی که 3 داشت من زیاد با 5 حال نکردم.نه خبری از سیستم تغذیه است و نه استتار به اون صورتی که در قبل وجود داشت. باس های 5 هم همه افتضاحن. تو وقتی 90 درصد میشن ها کپی پیست هستن چطور میخواد برات مهم باشه چطوری انجام اشون میدی؟

البته پیس والکر همون بیس گیمپلی رو داشت با اینحال هیچ موقع توش خسته نمیشدی, مادر بیس PW رو با عشق میرفتم...اینجا با نفرت. بخصوص بخاطر اون سیستم افتضاح ساخت سلاح ها در حین گیمپلی آخه لامصب چرا باید 50 دقیقه واسه یک اسلحه ساده صبر کرد.:|

کلا V خیلی داغونه بنظرم:D
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
اومدم یه فکت خیلی غلیظ بدم که ممکنه به قیمت جونم تموم بشه:

گیم پلی سری MGS تا قبل از V، افتضاح بوده. اینقدر بد و سرگیجه آور که واقعا باید تبریک گفت به کسانی که تونستن باهاش کنار بیان و تبدیل به بهترین بازی های عمرشون بشه:D انیمیشن کرکترها و کنترلشون، کارهایی که باید کرد و موارد ضایع و خنده دار به معنای واقعی کلمه در هیچ مخیله ای نمیگنجن و کوجیما هیچ درکی از یه گیم پلی آدمیزادی و درست و حسابی نداشته. از اونطرف توی MGS V، تازه با گیم پلی استاندارد و درست و حسابی روبرو شدیم و میشد گفت تازه چیزی شد که باید میبود.

ایضا توی سبک مخفی کاری، هیتمن (به خصوص سه گانه جدید) کیلومترها بهتر از امثال اسپلینتر سل و مگس هست و میزان آزادی عمل و جذابیت به طرز وحشتناکی نسبت به اون 2تا بالاست.

پ.ن: بهترین بازی کوجیما، P.T. هست (فکت) >:D<

حالا بیایین جلو ببینم:

@REZA TAEL @Sepi_60 @Holy Diver

View attachment 225315
ببین ساب ژانر مخفی کاری به خودی خود اونقدر محبوب نیست چون نیاز به صبر و شکیبایی زیاد داره و خوب گیمر ها اکثرا دنبال سرعت گیم پلی و آدرنالینن. در مورد گیم پلی که بازی ها کلا شاهکارن یعنی کلیت گیم پلی برای هر نسخه خیلی المنت های جدیدی وارد سبک مخفی کاری کرد. برای مثال پرت کردن حواس، استتار تو چمن، استتار با لباس، خوردن غذا، باس فایت های متنوع و کلی چیز دیگه که باعث میشه گیم پلی خیلی پویا باشه و خوب هر نسخه با توجه به سالی که عرضه شدن خیلی جلوتر از زمان خودشون بودن تو این سبک.
حالا یه بحث دیگه هست که مربوط به کنترل که اون میتونم تا حدودی باهات موافقت کنم برای سه نسخه اول. یعنی کنترل چیزی نیست که بشه راحت بهش عادت کرد. مثلا برای aim اول شخص باید همزمان سه تا دکمه رو هم بگیری. این چیزی که کسی که اولین بارش باشه داره بازی میکنه میتونه سریعا به نظرش گیم پلی بد و تو مخی بیاد که البته اگه یکی دو ساعت تحمل کنی کاملا عادی میشه.
ولی خوب mgs4 ازین نظر خیلی پیشرفت کرد و البته آزادی عمل تو یه گیم پلی خطی رو خیلیی جلو برد جوری که هنوزم تأثیراتش من دارم تو بازی های محبوب الان هم میبینم.
خلاصه منم پیشنهاد میکنم بری توبه کنی :D
 
آخرین ویرایش:

Tidus & Shayne

کاربر سایت
Jun 27, 2017
468
نام
بهنام
در تاپیک "زیبارویان هنر هشتم: بهترین شخصیت های زن صنعت بازی" اصلا انتظار نداشتم Senua رو توی لیست تاپ ترین ها ببینم چون یکی از نچسب ترین چهره های تاریخ صنعت بازی رو داره. (گفتم اینجا جاشه اینو بگم چون احساس کردم ممکنه طرفدارهاش زیاد باشن و نظرم unpopular بحساب بیاد :D)

راحت میشه یه لیست از 100 شخصیت زن بازی ها نوشت که قیافشون خیلی بهتر از Senua هست.
چند تا از معروف هاشون برای نمونه:
الیزابت از بایوشاک اینفینیت
ایدا وانگ (البته جذاب ترین حالتش بنظرم توی RE4 بود) و لیدی دیمیترسکو از سری رزیدنت ایول
ایزابلا آیوی ولنتاین از Soulcalibur
میراندا لاوسون از Mass Effect
جولیت استارلینگ از Lollipop Chainsaw
تریس مریگُلد از Witcher
لیدی و تریش از Devil May Cry 4 (توی نسخه چهارم در اوج جذابیت بودن)
Poison از Street Fighter
Mai Shiranui از The King of Fighters
Tifa Lockhart و Aerith Gainsborough از FF7
Rikku از FF10
Blaze از Streets of Rage
Celeste و Faith از Mirror's Edge
بعلاوه نصف شخصیت های زن سری بازی های Mortal Kombat و Tekken:D
و ... !!!
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
اومدم یه فکت خیلی غلیظ بدم که ممکنه به قیمت جونم تموم بشه:

گیم پلی سری MGS تا قبل از V، افتضاح بوده. اینقدر بد و سرگیجه آور که واقعا باید تبریک گفت به کسانی که تونستن باهاش کنار بیان و تبدیل به بهترین بازی های عمرشون بشه:D انیمیشن کرکترها و کنترلشون، کارهایی که باید کرد و موارد ضایع و خنده دار به معنای واقعی کلمه در هیچ مخیله ای نمیگنجن و کوجیما هیچ درکی از یه گیم پلی آدمیزادی و درست و حسابی نداشته. از اونطرف توی MGS V، تازه با گیم پلی استاندارد و درست و حسابی روبرو شدیم و میشد گفت تازه چیزی شد که باید میبود.

ایضا توی سبک مخفی کاری، هیتمن (به خصوص سه گانه جدید) کیلومترها بهتر از امثال اسپلینتر سل و مگس هست و میزان آزادی عمل و جذابیت به طرز وحشتناکی نسبت به اون 2تا بالاست.

پ.ن: بهترین بازی کوجیما، P.T. هست (فکت) >:D<

حالا بیایین جلو ببینم:

@REZA TAEL @Sepi_60 @Holy Diver

View attachment 225315

View attachment koksalmp4.mp4
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
680
بازی خطی ۱۰۰ برابر جذاب تر از open world هست.از زمانی که open world باب شد نصف بار احساسی داستانی و جذابیت بازی ها فرو ریخت.
gta sa يعني بار احساسي و جذابيتش با open world بودن كم شده و خطي براش بهتره ?
بازي ساز ها بلد نيستن از open world استفاده كنن والا زير سبك خوبيه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
یه فکت خیلی غلیظ هم من میخوام بگم،

همه بازی های بزرگ و مشهوری که شماها دوست دارید (تک تک اسم نبرم دیگه) آشغال و غیر قابل تحملن، گیم پلی ها تو دیوار، گرافیک ها زباله، موسیقی فستیوال داد و بیداد، داستان زندگی نامه شیخ عمق الدین فس فس آبادی، منتها ملت چون همه مین استریم و فاقد درک و درایت بالا هستن متوجه نشدن. فقط من فهمیدم.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,368
نام
Mehrdad
در تاپیک "زیبارویان هنر هشتم: بهترین شخصیت های زن صنعت بازی" اصلا انتظار نداشتم Senua رو توی لیست تاپ ترین ها ببینم چون یکی از نچسب ترین چهره های تاریخ صنعت بازی رو داره. (گفتم اینجا جاشه اینو بگم چون احساس کردم ممکنه طرفدارهاش زیاد باشن و نظرم unpopular بحساب بیاد :D)

راحت میشه یه لیست از 100 شخصیت زن بازی ها نوشت که قیافشون خیلی بهتر از Senua هست.
چند تا از معروف هاشون برای نمونه:
الیزابت از بایوشاک اینفینیت
ایدا وانگ (البته جذاب ترین حالتش بنظرم توی RE4 بود) و لیدی دیمیترسکو از سری رزیدنت ایول
ایزابلا آیوی ولنتاین از Soulcalibur
میراندا لاوسون از Mass Effect
جولیت استارلینگ از Lollipop Chainsaw
تریس مریگُلد از Witcher
لیدی و تریش از Devil May Cry 4 (توی نسخه چهارم در اوج جذابیت بودن)
Poison از Street Fighter
Mai Shiranui از The King of Fighters
Tifa Lockhart و Aerith Gainsborough از FF7
Rikku از FF10
Blaze از Streets of Rage
Celeste و Faith از Mirror's Edge
بعلاوه نصف شخصیت های زن سری بازی های Mortal Kombat و Tekken:D
و ... !!!
ویت ال دو ریسپکت به سلیقه دوستان... به نظرم این senua ترن اف ترین کرکتر تاریخ صنعت بازی های ویدئویی محسوب میشه :D اصن یه وضعی :D
الیزابت رو افرین..
مس افکت هم به نظرم Liara عزیز :D
تریس هم افرین(هرچند ینفر عزیز هم جایگاه خودش رو داره :D)
Cait عزیزم در Fallout4 هم خیلی خیلی دوست...
RE هم جیل..
کوکو بندیکوت عزیزمم که جای خود..
Blaze هم که شاخشونه افرین :D من عاشق بلیز شده بودم :)))) که البته بعد ها جیل عزیزم جاش رو گرفت :-"
الان اینا یادمه :D

بعضی از شخصیت ها در پست قبلی حضور ذهن نداشتم که بنویسم و اتفاقا اون "و..." رو برای همین نوشتم.
همه اونایی که اضافه کردی هم عزیزن:xو مخالفتی ندارم.:D
جیل که توی نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" بود و به همین دلیل ننوشتمش. بقیه گزینه های نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" نسبت به Senua با اختلاف زیادی برتر هستن.
اگه امکان انتخاب دو شخصیت تو نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" داشتم، حتما جیل رو بعنوان گزینه دوم انتخاب میکردم.:x
ندیدم اون تاپیک رو :D یک سری هم من نیاوردم چون گرایششون نسبت بهم فرق داره و بهشون احترام گذاشتم :))))))
 
آخرین ویرایش:

Tidus & Shayne

کاربر سایت
Jun 27, 2017
468
نام
بهنام
ویت ال دو ریسپکت به سلیقه دوستان... به نظرم این senua ترن اف ترین کرکتر تاریخ صنعت بازی های ویدئویی محسوب میشه :D اصن یه وضعی :D
الیزابت رو افرین..
مس افکت هم به نظرم Liara عزیز :D
تریس هم افرین(هرچند ینفر عزیز هم جایگاه خودش رو داره :D)
Cait عزیزم در Fallout4 هم خیلی خیلی دوست...
RE هم جیل..
کوکو بندیکوت عزیزمم که جای خود..
Blaze هم که شاخشونه افرین :D من عاشق بلیز شده بودم :)))) که البته بعد ها جیل عزیزم جاش رو گرفت :-"
الان اینا یادمه :D
بعضی از شخصیت ها در پست قبلی حضور ذهن نداشتم که بنویسم و اتفاقا اون "و..." رو برای همین نوشتم.
همه اونایی که اضافه کردی هم عزیزن:xو مخالفتی ندارم.:D
جیل که توی نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" بود و به همین دلیل ننوشتمش. بقیه گزینه های نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" نسبت به Senua با اختلاف زیادی برتر هستن.
اگه امکان انتخاب دو شخصیت تو نظرسنجی تاپیک "زیبارویان" داشتم، حتما جیل رو بعنوان گزینه دوم انتخاب میکردم.:x

ببین اینجا @Jill-Valntine چقدر هاته :D :x


راستی یه چیزی به لیست"و..." اضافه کنم که الان یادم اومد و اونم Fiona از Haunting Ground است👍
-------------------------------
خب برای اینکه اسپم نشه و بازم کامنت unpopular داده باشم، برنده مبارزه توی عکس پایینی رو Link میدونم:D
(@Cloud Strife های عکس جفتشونم میبازن:D)
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
برو آقا توبه کن... منم با یک فکت غلیظ تر میام.
:D دیگه همه قبول دارن داستان 5 افتضاحه ولی بنظر من گیمپلی هم به خوبی قبل نیست.
گیمپلی سری MGS تا قبل از V عالی بود. بعد با V اوپن ورلد شدن تکراری شد و رفت توی در و دیوار! به نسبت به تنوع فوق العاده 4 در مراحل و مکانیک هایی که 3 داشت من زیاد با 5 حال نکردم.نه خبری از سیستم تغذیه است و نه استتار به اون صورتی که در قبل وجود داشت. باس های 5 هم همه افتضاحن. تو وقتی 90 درصد میشن ها کپی پیست هستن چطور میخواد برات مهم باشه چطوری انجام اشون میدی؟

البته پیس والکر همون بیس گیمپلی رو داشت با اینحال هیچ موقع توش خسته نمیشدی, مادر بیس PW رو با عشق میرفتم...اینجا با نفرت. بخصوص بخاطر اون سیستم افتضاح ساخت سلاح ها در حین گیمپلی آخه لامصب چرا باید 50 دقیقه واسه یک اسلحه ساده صبر کرد.:|

کلا V خیلی داغونه بنظرم:D
ببین من کاری به لول دیزاین ندارم ها. من فقط و فقط خود گیم پلی و کنترل کرکتر و نحوه تعامل اون با موارد مختلف توی بازی رو میگم. V که توی لول دیزاین و طراحی مراحل آبش قطع بود. اینکه دست بازیکن باز هست واقعا حقیقته. ولی اینکه بازی شاید مجبورت نکنه از تمام پتانسیل نهفته شده توی بازی استفاده کنی، برمیگرده به مشکل توی طراحی بازی. مثلا یادمه SC Conviction و Hitman Absolution هم همین شکلی بودن و علی رغم اینکه مخفی کاری توی بازی بود، جوری طراحی شده بود که تو مطلقا طرفش نری:D مثل مکانیزم های موجود توی RE6 که هیچکس تا آخر بازی نفهمید اصلا وجود دارن :))
ببین ساب ژانر مخفی کاری به خودی خود اونقدر محبوب نیست چون نیاز به صبر و شکیبایی زیاد داره و خوب گیمر ها اکثرا دنبال سرعت گیم پلی و آدرنالینن. در مورد گیم پلی که بازی ها کلا شاهکارن یعنی کلیت گیم پلی برای هر نسخه خیلی المنت های جدیدی وارد سبک مخفی کاری کرد. برای مثال پرت کردن حواس، استتار تو چمن، استتار با لباس، خوردن غذا، باس فایت های متنوع و کلی چیز دیگه که باعث میشه گیم پلی خیلی پویا باشه و خوب هر نسخه با توجه به سالی که عرضه شدن خیلی جلوتر از زمان خودشون بودن تو این سبک.
حالا یه بحث دیگه هست که مربوط به کنترل که اون میتونم تا حدودی باهات موافقت کنم برای سه نسخه اول. یعنی کنترل چیزی نیست که بشه راحت بهش عادت کرد. مثلا برای aim اول شخص باید همزمان سه تا دکمه رو هم بگیری. این چیزی که کسی که اولین بارش باشه داره بازی میکنه میتونه سریعا به نظرش گیم پلی بد و تو مخی بیاد که البته اگه یکی دو ساعت تحمل کنی کاملا عادی میشه.
ولی خوب mgs4 ازین نظر خیلی پیشرفت کرد و البته آزادی عمل تو یه گیم پلی خطی رو خیلیی جلو برد جوری که هنوزم تأثیراتش من دارم تو بازی های محبوب الان هم میبینم.
خلاصه منم پیشنهاد میکنم بری توبه کنی :D
دقیق تر که نگاه میکنم میبینم حرفت درسته و مشکل کنترل کرکتر، مشکل اصلی من با MGS هست. دقیقا همین کنترل عجیب و غریبش که باید هشت پا باشی تا بتونی درست و حسابی کنترلش کنی:D

فکر کنم یه بار دیگه باید یه شانس به این سری بدم بعد از این همه سال. جالبه بدونی من بعد از کلی تلاش، داشتم با MGS 2 اوکی میشدم ولی متاسفانه PC ترکید :)) انگار این سری هم با من مشکل داره و نمیخواد طرفش بیام:D

به نظرت دفعه هشتم موفق میشم؟:D سعی میکنم با یه دید کاملا متفاوت برم سراغش این دفعه و امیدوارم بالاخره بتونم با این سری ارتباط برقرار کنم.
همش هیت. همش نگاه از بالا به پایین. همش اختلاف طبقاتی. همش بورژوا.
اینطوری بهتره. :D
در راستای همین موضوع، امروز کوری بارلوگ خطاب به دو نفر از دو جناح که داشتن به هم میپریدن گفت:


خلاصه که یا ایهالذین که ایمان آوردید. باور کنین هنرمند جماعت دلش میخواد هر چه بیشتر مردم کارش رو ببینن و دوست نداره محدود باشه. اگر تواناییش رو داشت، بازیش روی کاسه آبگوشتی هم عرضه میکرد ولی بیزنس من جماعت کاری به خواسته هنرمند نداره.
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
هرکی با من موافقِ که بازیهای کمپانی Arkane studio با رنگ بندی غالب ( قهوه ای مشکی بنفش بادمجونی :)) ) با تم سل شیدی همراه با فیزیک چوب خشک :D و کرکترهای عصا قورت داده نی قلیونی شبیه میِت :D جزو مرخرف ترین تولیدات صنعت گیمِ و حالش بهم میخوره لایک کنید همو پیدا کنیم ! :)) :D:)) :Gunner: :Gunner: :Gunner:
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,368
نام
Mehrdad
هرکی با من موافقِ که بازیهای کمپانی Arkane studio با رنگ بندی غالب ( قهوه ای مشکی بنفش بادمجونی :)) ) با تم سل شیدی همراه با فیزیک چوب خشک :D و کرکترهای عصا قورت داده نی قلیونی شبیه میِت :D جزو مرخرف ترین تولیدات صنعت گیمِ و حالش بهم میخوره لایک کنید همو پیدا کنیم ! :)) :D:)) :Gunner: :Gunner: :Gunner:
پیدات كردم :D
ezgif-3-cc1872012bbd.gif
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,451
نام
آریا
تا بحث زیبایی شخصیت ها شد بگم که به نظر من کارکتر هایی که لباس سر همی جذب میپوشن نه تنها سسکی نیستن بلکه بسیار هم ترن آف و نا جذاب هستن
مثال : دیوا از اورواچ و بایونتا از بایونتا :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر