Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
تقریباً اکثر بازی‌های جدید شروع ملال آوری دارن چون بازی‌ها بیش از حد به مکانیک‌های گیم‌پلی متورم شده و داستان متکی شدن. در نتیجه زمان زیادی رو یا باید صرف توضیح مکانیک‌های گیم‌پلی بکنه
یا باید پرده اول داستان رو نقل کنه تا به حادثه محرک برسه.
و بدا به حال بازی‌هایی که به هردوی این‌ها با هم متکی هستن.

حالا در همین روزگار BotW رو داریم که مکانیزم‌های گیم‌پلی اون الکی متورم نشدن و کل بازی رو میشه بدون این که بفهمید اساس گیم‌پلی بازی چیه، تموم کنید و البته مثل اکثر بازی‌های نینتندو داستانش هم در حد پشم مطلقه. لذا بهترین بازی سالیان اخیره.

چون الان دارم Death Stranding بازی می‌کنم قشنگ این دو مورد رو کامل می‌تونم لمس کنم. بازی به خاطر ساز و کار خاص گیم پلی‌ خودش که حشویات زیادی داره و همین طور علاقه کوجیما به داستان گویی دچار هر دو مشکل شده و ساعات ابتدایی بازی واقعاً تهی ـه. در حالی که بعد از چند ساعت تازه خودش رو نشون میده.

قرار نیست گیمر شکارچی گنج باشه و چندین ساعت توی گل و خاک چاله بکنه تا به گنج گوهر گیم برسه.
شخصا چند وقته که دیگه کلا توتوریال رو گذاشتم کنار و با کله میرم توی بازی. کم کم در حین بازی همه چیز رو کشف میکنم. برای همینم هست که مثلا دیروز یک ساعت مونده به پایان گاد تازه فهمیدم که میشه سلاح ها رو هم آپگرید کرد :-" :D
 
شخصا چند وقته که دیگه کلا توتوریال رو گذاشتم کنار و با کله میرم توی بازی. کم کم در حین بازی همه چیز رو کشف میکنم. برای همینم هست که مثلا دیروز یک ساعت مونده به پایان گاد تازه فهمیدم که میشه سلاح ها رو هم آپگرید کرد :-" :D
من از قدیم همینطوری بودم که توتوریال رو در صورت امکان رد کنم :D حقیقتا همیشه برام راحت تر بود که خودم یاد بگیرم تا یکی دست به عصا بهم یاد بده و البته حوصله ام سر میرفت تا اصل کاری شروع شه :!!

تا جایی که گاهی رد کردم بعد دیدم عه... چرا بازی انگار از وسط شروع میشه؟؟ بعد دیدم توتوریال هم بخشی از داستانه و برگشتم از اول با توتوریال بازی کردم :D

و اینکه برای منم زیاد پیش اومده وسطای بازی تازه دیدم عههه... چه مکانیسم های خفنی تو بازی هستند که من اصن ندیدم :)))) که معمولا هم بازی رو راحت تر میکنند یعنی عملا تا قبلش من داشتم رو سخت تر از سخت ترین حالت بازی میکردم :D (یکی از دلایل اصلی این اتفاق اینه که سال هاست به غیر از چهار تا تیزر و عکس، بازی هارو کاملا بلایند شروع میکنم و در واقع همه چی رو تو خود بازی یاد میگیرم نه قبلش تو فروم و توییتر و یوتیوب و غیره..)

*بحث دیس هانرد شد، چند روز پیش پس از یک تلاش تقریبا 80 ساعته و در طول 2 سال، نسخه دوم رو بدون کشتن کسی و بدون دیده شدن تموم کردم :D :-" حقیقتا پاره شدم :D البته حساسیت خاصی دارم که مثلا تک تک انمی هارو باید از سر راهم بردارم و همین کارم کردم (بدون کشتن، یعنی بیهوش کردن به صورت استیلت، تصور کنید بیهوش و خارج و پنهان کردن اون همه انمی با اون لول دیزاین خفن چقددددددددر سخت و البته لذت بخشه، نتیجشم میشه همچین صحنه هایی :D
) و خب همین باعث شد 80 ساعت و 2 سال طول بکشه، وگرنه خیلی راحت میشد در طول یک هفته و 10 15 ساعت گیم پلی، فقط ازشون رد شد(استیلت) که خب معمولا اینطوری بهم مزه نمیده مگه اینکه به هر دلیلی بخوام اسپیدران کنم که همین الان برای یک تروفی خاص دارم این کار رو میکنم :-" تروفی که به دلیل ندیدن رودمپ قبل بازی میس شد، که البته کار درستی کردم رودمپ رو ندیدم و اگه برگردم عقب باز هم نمیبینم تا تازگی بازی برام از بین نره :D
حقیقتا بلایند شروع کردن >>>>>>>>> هر حالتی

*معمولا از بعد از پلی ترو اول و بلایند، به خودم اجازه استفاده از گاید رو میدم..
 
آخرین ویرایش:
شخصا چند وقته که دیگه کلا توتوریال رو گذاشتم کنار و با کله میرم توی بازی. کم کم در حین بازی همه چیز رو کشف میکنم. برای همینم هست که مثلا دیروز یک ساعت مونده به پایان گاد تازه فهمیدم که میشه سلاح ها رو هم آپگرید کرد :-" :D
من بعد یک سال رفتم سیو سایبرپانکو لود کردم دیدم 49 تا پرک دارم واسه آپگرید. بازی رو بدون هیچ آپگریدی تموم کردم. اصلا نخونده بودم تا الان :)) :))
 
دیگه من و استکبار @m.a.t هم نمیدونیم این بحث خرج و مخارج زندگی ها تو ایران رو چجوری به گیم ربط بدیم :|
یه جوری خودتون بکشونیدش سمت GTA و با یه Hesoyam سر و هم اش رو ببندید :D
رفیق منظور دوستان اینه از ۵۰ میلیون درآمد چقدرش خرج میشه تا حساب کنن چقدرش برای گیم باقی می مونه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan
بدردنخور ترین و اضافی ترین کاراکتر تاریخ بازی‌های ویدیویی

the-last-of-us-2-dina.png
 
پس کلا بازی کردن این بازی ها... حتی 5 دقیق هم نشد مثلا بلاد بورن رو تحمل کرد سازنده انگار همه انتقامای سخت زندگیش رو میخواد از ما بگیره سادیسمی هه
قشنگ چند سال پیش خودمی ، قدیما منم میگفتم ارث باباشو از ما میخواد سازنده :|:D
یه کاری کن ، یکی از همینارو (مخصوصا همون بلادبورن اگه دسترسی داری) بگیر چند ساعت (مثلا 5 ساعت) سعی کن بازی کنی با همه سختیش ، دیگه ولش نمیکنی...
 
پس کلا بازی کردن این بازی ها... حتی 5 دقیق هم نشد مثلا بلاد بورن رو تحمل کرد سازنده انگار همه انتقامای سخت زندگیش رو میخواد از ما بگیره سادیسمی هه
من دارک سولز 2 به عنوان اولین تجربه ی سولزم سال ها پیش با همین ذهنیت بعد چهار بار مردن تو پیچ و خم های مناطق اول بازی حذف کردم. بعد یه مدت بخاطر بی بازی ای رفتم سراغش. ادم اول میبینه فکر میکنه سازنده سادیسم داره ولی یبار زور بزنی به نتیجه برسونی کارتو و یه باس رو زمین بزنی، یه حس خوب و پاداشی بهت میده که مثل حرفی که دوستمون گفت دیگه ول نمیکنی. سازنده های زیادی هستن سولز لایک ساختن. میبینی فقط سختی سولز رو دیدن. من اتفاقا اونارو بازی میکنم بعد چند ساعت ول میکنم. حالا نمیگم امکان نداره یکی بدش بیاد از سولز حتی بعد اون حس خوب.هیچ بازی ای مقدس نیست.
 
بازی خطی به سبک Guardian of the Galaxy >>>>>>>>>>>>>> بقیه بازیای خطی

من یه مشکلی که بازیای کاملا خطی دارم اینه که خیلی از چیزا به پلیر فورس میشه، اکثر مواقع Playthrough ـه تو 95 درصد مشابه بقیس (اون 5 درصدم شاید فقط به مدل جنگیدنت و اسلحه/آپگریدا خلاصه بشه) حالا کاری که با این بازی کردن اون فرم بازی خطی سنتی رو نگه داشتن ولی یک سری عناصر از سبکای دیگه رو پیاده کردن روش که خیلی جذابش کرده برام.
هم کیفیت و تنوع مراحل بازیای خطی رو داره هم انتخاب میزاره جلوت هم بین مراحل این تایم رو بهت میده که اگه دوس داشتی مثل RPG ـا با کرکترا حرف بزنی و ارتباط برقرار کنی (که همینم یه تایم به سازنده میده تا شخصیت پردازی رو قوی تر کنه) از همه مهم تر هیچ کدوم از اینارو اجبار نمیکنه.
یعنی اگه راکستار و ناتی داگ یکم این المنتا رو به بازیاشون اضافه کنن از اینی که الان هستن خیلی بهتر میشن بنظرم.
 
آخرین ویرایش:
1- اینکه چون من ایرانی هستم باید از همه چیز این کشور خوشم بیاد مزخرف هست;)

مثلا من حالم از موسیقی سنتی به هم میخوره:-&

در مورد فوتبال هم همین هست:)

تیم ملی من آرژانتین هست.😍😍😍

من یک آرژانتینی افراطی هستم و دشمن خونی برزیل:-&



2- بهترین عناوین نسل 8 از نظر پایان بندی

Red Dead Redemption 2​


The Evil Within 2​


A Way Out​


اگر بازی A Way Out را نرفتین حتما برین
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or