Bax
کاربر سایت
حرف هایی مشنوه آدم که توش می مونه . عزیز شما اگه به بازی crysis 2 دقت می کردی بعضی از تیر ها هم نور پردازی حجم دار داشتن . این به دلیل این هست که بازی زیبا تر بشه ، نه الزاما طبیعی تر ! جالب این جاست که U3 خودش هم نور پردازی حجم دار استفاده می کنه . اگه این طور بخوایم اظهار نظر کنیم که پرش های ناتان دیگه آخر خالی بندی هست ! ولی عملا هم گیم پلی بازی روش استواره و هم زیبایی اغراق شده ای داره . از اون طرف هم بازی گیرز و هیلو و کیل زون و .... ، همه دارای اغراق هایی هستند که این توی ذات بازی هست .آره خب اینم بهونه خوبیه ...
لطفا این قدر بازی های رقیب رو بی خودی نکوبید . هر دو بازی واقعا عالی بودند از نظر گرافیکی و به نظر من تنها گیم پلی هست که این دو رو از هم جدا می کنه .
آخرین ویرایش: