Uncharted 3: Drake’s Deception Vs Gears of war 3

U3 vs Geow3

  • Uncharted 3: Drake’s Deception

    رای‌ها: 409 57.2%
  • Gears Of War 3

    رای‌ها: 306 42.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    715
خب گفتم دیگه معمولاً این تیپ محیط ها که از نظر وسعت یه چند متری میشه نرمال مپ میزارن :d اون عکس های گیرزم تابلوئه که توی دوردست صافه , یکی از بر و بچه ها هم توی خود تاپیک گیرز اشاره کرد که نرمال مپه ! همین عکس ها رو روش صحبت کردن :d
خب مولتیش بهتره توش شکی نیست , بیشتر هم روش کار شده :biggrin1: حالا باید ببینیم آنچارتد مولتی نهاییش هم همینه یا نه :biggrin1: ولی سینگل چی ؟ :biggrin1: مقایسه آب توی هر دو تاش نور و تکسچر و ... :biggrin1:
دقيقا اين عكسا برای مولتیِ هر دو بازيه.
ضمنا از حق نگذريم كه مپ های Geow3 نسبت به مپ های انچارتد كوچيكتر هستن و محيطاشونم بسته تره.
چيزی كه واضحه اينه كه كيفيت تكسچرها تو U3 واقعا بالاست.من نمی دونم چطور يه عده يه چيز به اين واضحی رو نمی بينن.كافيه تو هر دو بازی آبجكت ها رو با هم مقايسه كنيد.كار خيلی ساده ايه.
بهتر بودن افكت آب و آتيش تو U3 هم كه نياز به ثابت كردن نداره.اصلا UE3 و افكت آب و آتيش درست و حسابی؟
Geow فقط تو نورپردازی بهتر به نظر می رسه كه البته دليلش می تونه زاويه خاص اون دو تا عكسی كه خورشيد توشونه باشه.اگه چند تا عكس با همين زاويه ديد هم از انچارتد بياد بهتر می شه نظر داد;)
يه سری عكس از نورپردازی U3










اینم تفاوت میان نسخه لیک شده واصلی
http://up.iranblog.com/images/dibq3014zxjmz486ytkf.jpg
http://up.iranblog.com/images/vuwtl4f8o5ihc06okek.jpg
حالا برید Gears of War 3 - Spoilers Thread یه نگاه به نسخه لیک شده بکنید...
خودتون حساب کنید چقدر جزئیات و گرافیک و نور پردازی بالا می ره البته ممکنه بعضیا نتونن ببینن یعنی نمی خوان ببینن...
يه عامل ديگه برتری گرافيك U3 الان يادم اومد:
طراحی و جزئيات صورت كاراكترها.كافيه قيافه اون يارو تو عكسای بالا رو با قيافه كاراكترهای U3 مقايسه كنيد.
 
آخرین ویرایش:
دقيقا اين عكسا برای مولتیِ هر دو بازيه.
ضمنا از حق نگذريم كه مپ های Geow3 نسبت به مپ های انچارتد كوچيكتر هستن و محيطاشونم بسته تره.
چيزی كه واضحه اينه كه كيفيت تكسچرها تو U3 واقعا بالاست.من نمی دونم چطور يه عده يه چيز به اين واضحی رو نمی بينن.كافيه تو هر دو بازی آبجكت ها رو با هم مقايسه كنيد.كار خيلی ساده ايه.
بهتر بودن افكت آب و آتيش تو U3 هم كه نياز به ثابت كردن نداره.اصلا UE3 و افكت آب و آتيش درست و حسابی؟
Geow فقط تو نورپردازی بهتر به نظر می رسه كه البته دليلش می تونه زاويه خاص اون دو تا عكسی كه خورشيد توشونه باشه.اگه چند تا عكس با همين زاويه ديد هم از انچارتد بياد بهتر می شه نظر داد;)
يه سری عكس از نورپردازی U3










یعنی فکر میکنی منتقد ها بخاطر یه افکت میان میگن فلان بازی بهتره اون یکی بدتره ؟
U3
کیفیت بافتهای uncharted 3 توی بتا هم خیلی خوب بود ولی بدون ایراد نبود ولی اگر کیفیت بافت gears 3 رو بخواهیم بگیم با توجه به ویدئوهایی که من دیدم کیفیت بافت gears خیلی خیلی خوب و بالا هست ولی اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم uncharted 3 خیلی بهتر هست نسبت به gears چون المانهای بیشتری و در خودش داره از نظر افکت نور خورشید گرفته تا motion blur که مطمئنا در نسخه پایانی بازی خواهد بود و این رو بگم بار اصلی بازی u3 رو افکتها به دوش خواهند کشید و این روشنه حرف ما روی یک افکت آب نیست هنوز فقط و فقط آب بازی رو نشون دادن خوب طبیعتا ما فقط از آب تعریف کردیم هر موقع از کویر بازی هم ویدئو نشون دادن از نظر نور پردازی و افکتهای شن و لایه های نازک خاکی که از روی کویر به نرمی بلند میشه هم صحبت خواهیم کرد حتی در مورد اینکه توی کویر روی موهای ناتان گرد نازکی از خاک هم نشسته پس حرف ما فقط در مورد یک افکت آب و زیبایی اون نیست بلکه بازی سرتاسر افکت و نو آوری هست که البته تا اینجا فقط آب بازی رو به رخ بازیهای دیگه کشیدن بقیه هم به زودی مشخص میشه !!!
 
آخرین ویرایش:
چقدر شما ps3 فن ها پست میدید مگه خودتون نمی گفتید تا ریلیز نمیشه نتیجه گرفت؟؟؟
پس تا ریلیز دندون رو جگر بزارید معلوم میشه...
(اینقدر الکی از یه بازی تعریف نکنید)
گیرز خیلی خوبه ولی u3 خداست
:p
 
(اینقدر الکی از یه بازی تعریف نکنید)
ببخشید هنوز کفن پستتون که نوشته بودید فرق نسخه لیک شده با اصلی و دو تا عکس گذاشته بودید خشک نشده ها :)
در ضمن یک سوال از شما دارم آیا حتی براتون قابل باور هست بتونه نسخه پایانی بازی توی بخش کویر چنین گرافیکی داشته باشه ؟
images

صد در صد قابل باور نیست براتون همینطوری که برای من قابل باور نیست ولی ناتی داگ تاکید کرده این بخش با موتور ingame بازی رندر شده پس گرافیک نسخه پایانی به ویژه در بخش کویر همین خواهد بود که در عکس میبینید شاید فوقش 10 درصد پایینتر باشه ولی در همین حدود هست پس الکی از یک بازی تعریف نمیکنم بازی خیلی جاهای تعریف دارد که هنوز رو نکردن ولی خوب میدونم ناتی داگ وقتی میگه با دیدن uncharted 3 بازی uncharted 2 در نظر شما بچه گانه جلوه میکنه چه چیزی انتظار ما رو میکشه !
 
آخرین ویرایش:
ببخشید هنوز کفن پستتون که نوشته بودید فرق نسخه لیک شده با بتا و دو تا عکس گذاشته بودید خشک نشده ها
معلومه تا حالا دو تریلر از گیرز نگرفتی...
اون دو تا عکس برای بخش تک نفره بودن اصلا بتا توش نبود...
تازه از اون جایی که شما قول دادی گرافیکش احتمالا همین باش:))
 
معلومه تا حالا دو تریلر از گیرز نگرفتی...
اون دو تا عکس برای بخش تک نفره بودن اصلا بتا توش نبود...
تازه از اون جایی که شما قول دادی گرافیکش احتمالا همین باش:))
شما یک بار دیگه پست من رو بخونید اشتباهی نوشته بودم بتا ولی ویرایشش کردم بعدش !!!
خوشم میاد ناتی داگ کارش رو بلده برای همین حتی حرف زدن در مورد چنین گرافیکی برای شما خنده دار هست چون این رو غیر ممکن میدونید نمونش همین killzone 2 که تمام جامعه گیم میگفتن یک ویدئو از پیش رندر شده هست و خود بازی چنین کیفیتی ندارد !!!
حرف روی قول دادن من نیست دوست من حرف اینه که این بخش با موتور خود بازی ingame رندر شده و نتیجه چی میشه ؟ خودتون بشینید فکر کنید بعدش اگر باز خواستید با خندیدن به حرفهای بقیه خودتون رو نشون بدید !
 
شما یک بار دیگه پست من رو بخونید اشتباهی نوشته بودم بتا ولی ویرایشش کردم بعدش !!!
خوشم میاد ناتی داگ کارش رو بلده برای همین حتی حرف زدن در مورد چنین گرافیکی برای شما خنده دار هست چون این رو غیر ممکن میدونید نمونش همین killzone 2 که تمام جامعه گیم میگفتن یک ویدئو از پیش رندر شده هست و خود بازی چنین کیفیتی ندارد !!!
حرف روی قول دادن من نیست دوست من حرف اینه که این بخش با موتور خود بازی ingame رندر شده و نتیجه چی میشه ؟ خودتون بشینید فکر کنید بعدش اگر باز خواستید با خندیدن به حرفهای بقیه خودتون رو نشون بدید !

آقا جان اون in-game نیست ! in-engine هست که فرق داره ! اولی (in-game) به صورت Real time پردازش میشه ولی توی دومی (in-engine) به سیستم زمان میدن تا با همون موتور پایه تصاویری رو رندر کنه که کیفیت بیشتری نسبت به حالت Real time دارن !

in-game با in-engine فرق داره به ولله ! قرار هم نیست هر چیزی که in-engine باشه بشه عیناً در حال بازی هم مشاهده کرد ! Alan wake هم داشت از این میان پرده ها که in-engine بودن ولی ... هنوز هم که هنوزه دوستان ور میدارن عکسهایی از قسمت های in-engine رو به جای قسمتهای in-game میذارن و یا از این عکسها بصورت در هم استفاده میکنن و ... خسته نمیشین ؟
 
یعنی یه جور در مورد انچارتد نظر میدید که ادم فکر میکنه بازی الان تو دستتونه و بازیش کردید حالا خوبه بتل فیلد بازی انحصاری سونی نیست و گرنه معلوم نبود چه اتفاقایی میفتاد همنجوری دو نفری هی دارن واسه خودشون عکس میذارن و تحلیلهای ازلکی میکنن یه جور حرف میزنن انگار مثلا از محیط بیابونی انچارتد هیچی ندیدن بابا تو همین E3 یه دمو یکی دو دقیقه ای بود که قسمتای مختلف بازی رو نشون میداد از جمله محیط بیابونی وصحرایی که حتی یه قسمتشم ناتان اسب سواری میکرد و کیفیت خیلی عالیم داشت ولی اونجوری که این دوستان میگن نبود من نمیدونم چرا اینقدر یه چیزو ازلکی بزرگ میکنید و همینجوری پست میدید و عکس از جاهایی که دلتون میخواد میذارید و انتظار دارید دیگرانم قبول کنن و خندشون نگیره و نظرات بچه گونتونو قبول کنن
 
  • Like
Reactions: aliatlas
آقا جان اون in-game نیست ! in-engine هست که فرق داره ! اولی (in-game) به صورت Real time پردازش میشه ولی توی دومی (in-engine) به سیستم زمان میدن تا با همون موتور پایه تصاویری رو رندر کنه که کیفیت بیشتری نسبت به حالت Real time دارن !

in-game با in-engine فرق داره به ولله ! قرار هم نیست هر چیزی که in-engine باشه بشه عیناً در حال بازی هم مشاهده کرد ! Alan wake هم داشت از این میان پرده ها که in-engine بودن ولی ... هنوز هم که هنوزه دوستان ور میدارن عکسهایی از قسمت های in-engine رو به جای قسمتهای in-game میذارن و یا از این عکسها بصورت در هم استفاده میکنن و ... خسته نمیشین ؟
34781269829315893426.jpg



http://gamesector.net/2010/12/12/unc...tual-gameplay/
درسته in engine هست نه in game من هم مگه غیر این گفتم ؟!!!
حرف من این هست که گرافیک بخش کویر در همین حدود میشه فوقش 10 درصد فرق میکنه و از نظر ریزولیشن کمی پایینتر هست ولی اصل محیط همین خواهد بود !!!
یعنی یه جور در مورد انچارتد نظر میدید که ادم فکر میکنه بازی الان تو دستتونه و بازیش کردید حالا خوبه بتل فیلد بازی انحصاری سونی نیست و گرنه معلوم نبود چه اتفاقایی میفتاد همنجوری دو نفری هی دارن واسه خودشون عکس میذارن و تحلیلهای ازلکی میکنن یه جور حرف میزنن انگار مثلا از محیط بیابونی انچارتد هیچی ندیدن بابا تو همین E3 یه دمو یکی دو دقیقه ای بود که قسمتای مختلف بازی رو نشون میداد از جمله محیط بیابونی وصحرایی که حتی یه قسمتشم ناتان اسب سواری میکرد و کیفیت خیلی عالیم داشت ولی اونجوری که این دوستان میگن نبود من نمیدونم چرا اینقدر یه چیزو ازلکی بزرگ میکنید و همینجوری پست میدید و عکس از جاهایی که دلتون میخواد میذارید و انتظار دارید دیگرانم قبول کنن و خندشون نگیره و نظرات بچه گونتونو قبول کنن
دوست من افرادی چون شما اومدن عکسهای بتا بازی uncharted 3 رو علم کردن و گفتن گرافیک بازی gears 3 خیلی بیشتره و من هم در جواب اونها گفتم بازی uncharted 3 این چیزی نیست که در بتا دیدید بلکه یه چیزی فراتر از این حرفاست و من هم عکس آنونس اولیه بازی رو گذاشتم و گفتم کاملا با موتور بازی رندر شده و طبق خود گفته سازده ها از نظر فیزیک هم دقیقا با خود گیم پلی بازی اصلی یکی هست توی نقل قول بالایی توجه کنید in engine + actual gameplay حالا مشکل کجاست ؟ توی همین ویدئو e3 بخشهایی کاملا close up نشون دادن که بیشتر صحنه رو بدن ناتان و دشمن پوشونده بود و اینکه شما کمی توجه کنید محیط بیابان بازی دارای یک جو نور که نیست و شرایط جوی متفاوت داره اصلا حتی رنگ محیطها فرق میکنه بعد ببخشید کجای دموی e3 نشون داد ناتان داره با اسب توی کویر میره ؟ اون بیابان بود دو طرف هم کوه بود حرف ما روی کویر هم هست هر جای بازی ویژگیهای بصری خودش رو داره شما بخش کویر با بیابان و نیمه کوهستانی رو یکی میشمرید ؟ اصلا هر جایی توی uncharted رنگ و نور ویژه خودش رو داره شما همون رو دیدید و گفتید تمام بخشهای بیابانی و کویری و یک جور هست دیگه چیزی برای رو کردن نمونده ؟


 
آخرین ویرایش:
دوستان لطفآ به نظرات هم احترام بذارین و انقدر از این واژه نخ نما و تکراری و کلیشه ای و حال به هم زن فن و فن بوی استفاده نکنین. اگه حرفی برای گفتن دارین بزنین , اگه ندارین هم بی خیال بشین.
 
  • Like
Reactions: S0HEIL
آقا جان اون in-game نیست ! in-engine هست که فرق داره ! اولی (in-game) به صورت Real time پردازش میشه ولی توی دومی (in-engine) به سیستم زمان میدن تا با همون موتور پایه تصاویری رو رندر کنه که کیفیت بیشتری نسبت به حالت Real time دارن !

in-game با in-engine فرق داره به ولله ! قرار هم نیست هر چیزی که in-engine باشه بشه عیناً در حال بازی هم مشاهده کرد ! Alan wake هم داشت از این میان پرده ها که in-engine بودن ولی ... هنوز هم که هنوزه دوستان ور میدارن عکسهایی از قسمت های in-engine رو به جای قسمتهای in-game میذارن و یا از این عکسها بصورت در هم استفاده میکنن و ... خسته نمیشین ؟
اگه حرف شما درست باشه U1 و U2 هم دموهاشون بايد in-engine بوده باشه!درسته؟در اين صورت اين سوال پيش مياد كه چرا اين دموهای in-engine كوچكترين تفاوتی با in-game و خودبازی نداشتن؟
البته دوستمون jimrako1 هم جواب خوبی داد.
و مهمتر از همه اون لوكيشن تو U1 كه كشتی نازی ها كنار يه آبشار غرق شده بود و گرافيك Geow3 به جرات می گم به نصف اونجا هم نمی رسيد in-engine بود؟
یعنی یه جور در مورد انچارتد نظر میدید که ادم فکر میکنه بازی الان تو دستتونه و بازیش کردید حالا خوبه بتل فیلد بازی انحصاری سونی نیست و گرنه معلوم نبود چه اتفاقایی میفتاد همنجوری دو نفری هی دارن واسه خودشون عکس میذارن و تحلیلهای ازلکی میکنن یه جور حرف میزنن انگار مثلا از محیط بیابونی انچارتد هیچی ندیدن بابا تو همین E3 یه دمو یکی دو دقیقه ای بود که قسمتای مختلف بازی رو نشون میداد از جمله محیط بیابونی وصحرایی که حتی یه قسمتشم ناتان اسب سواری میکرد و کیفیت خیلی عالیم داشت ولی اونجوری که این دوستان میگن نبود من نمیدونم چرا اینقدر یه چیزو ازلکی بزرگ میکنید و همینجوری پست میدید و عکس از جاهایی که دلتون میخواد میذارید و انتظار دارید دیگرانم قبول کنن و خندشون نگیره و نظرات بچه گونتونو قبول کنن
بله همه عكسا دروغه و يا in-engine ـنن يا تقلبی!
بخاطر اينكه تقلب نشه بايد گرافيك بازی رو در حد PS1 كنن!
افكت های آب (با اون شكل طبيعيش و خيس شدن كاراكتر بعد اينكه توش می ره و شبيه سازی دقيق خيس شدن) و آتيش (كه تو دمو ديديم چطور اجسام دقيقا مثل دنيای واقعی می سوختن) و انفجار رو هم منتقدا نگاشون نمی كنن،كيفيت تكسچرها و طراحی صورت (گاهی اوقات حالات صورت جوری طبيعيه كه آدم فكر می كنه فيلم CG داره می بينه!) و سايه زنی رو هم همينطور!
اين عكس رو يكی از فن های 360 همين چند صفحه قبل گذاشته (البته عكس دومی رو ريسايز فرمودن) :
01558342440587893065.jpg

تو عكس اولی اين گياه ها واقعا چين؟تا جایی كه يادمه بازی شمشير نادر هم گياهاش بهتر بود:دی
سهیل جان , یک نگاه به این عکس بکن :


طراحی درخت , علفها , تکسچر زمین !
اسمشو چی می زاری ؟ با چی مقایسش می کنی ؟
واقعا برای مولتی پلير عاليه!
اون قالی تو سمت راست هيچ فرقی با دنيای واقعی نداره!همينطور ديرك آهنی بغلش!
درختها هم هر چی باشه يكسان و شبيه به هم نيستن!
ضمنا سايز عكس Full HD نيست اگه بود بافتهای ريز مثل برگ درختا و همون سنگ ريزه ها و موزاييكای كف زمين اينجوری مثل بازیای آخر PSP تو هم نمی ريختن.
باز هم عکسی از بتای u3 فکر میکنید بتای gears 3 با بتای uncharted 3 فرق نمیکنن چون گیرز مدتها روش کار شده بود بعد بتا رو دادن و بقیه دیدن که به معنای واقعی کم عیب بود ولی هنوز که هنوز هست u3 داره روند پیشرفتش رو طی میکنه به ویژه توی بخش سینگل من هم میگم آره این عکس پر از ایراد گرافیکی هست ولی کمی منصف باشید بد نیست !
دقيقا".ولی همينا هم برای مولتی پلير خوبه.(الان لينك عكسا با سايز واقعيشون رو ندارم وگرنه می ذاشتم)
ضمنا هر انچارتدی رو سه بار بايد تموم كرد:
-بار اول برای لذت بردن از داستانش
-بار دوم برای گيم پليش (تروفی ها)
-بار سوم برای لذت بردن از گرافيكش خصوصا لحظه های فك براندازی كه آدم می خواد بازی رو ول كنه و محوشون شه.
 
آخرین ویرایش:
سهیل جان , یک نگاه به این عکس بکن :


طراحی درخت , علفها , تکسچر زمین !
اسمشو چی می زاری ؟ با چی مقایسش می کنی ؟
واقعا برای مولتی پلير عاليه!
اون قالی تو سمت راست هيچ فرقی با دنيای واقعی نداره!همينطور ديرك آهنی بغلش!
درختها هم هر چی باشه يكسان و شبيه به هم نيستن!
ضمنا سايز عكس Full HD نيست اگه بود بافتهای ريز مثل برگ درختا و همون سنگ ريزه ها و موزاييكای كف زمين اينجوری مثل بازیای آخر PSP تو هم نمی ريختن.
نرود میخ آهنین در سنگ :|

باز هم عکسی از بتای u3 فکر میکنید بتای gears 3 با بتای uncharted 3 فرق نمیکنن چون گیرز مدتها روش کار شده بود بعد بتا رو دادن و بقیه دیدن که به معنای واقعی کم عیب بود ولی هنوز که هنوز هست u3 داره روند پیشرفتش رو طی میکنه به ویژه توی بخش سینگل من هم میگم آره این عکس پر از ایراد گرافیکی هست ولی کمی منصف باشید بد نیست !
همینش هم بعضی ها قبول نمی کنند و عالی می دونند . تا بعد پیش کش ...
 
آخرین ویرایش:
سهیل جان , یک نگاه به این عکس بکن :


طراحی درخت , علفها , تکسچر زمین !
اسمشو چی می زاری ؟ با چی مقایسش می کنی ؟
باز هم عکسی از بتای u3 فکر میکنید بتای gears 3 با بتای uncharted 3 فرق نمیکنن چون گیرز مدتها روش کار شده بود بعد بتا رو دادن و بقیه دیدن که به معنای واقعی کم عیب بود ولی هنوز که هنوز هست u3 داره روند پیشرفتش رو طی میکنه به ویژه توی بخش سینگل من هم میگم آره این عکس پر از ایراد گرافیکی هست ولی کمی منصف باشید بد نیست !
 
آخرین ویرایش:
اگه حرف شما درست باشه U1 و U2 هم دموهاشون بايد in-engine بوده باشه!درسته؟در اين صورت اين سوال پيش مياد كه چرا اين دموهای in-engine كوچكترين تفاوتی با in-game و خودبازی نداشتن؟
البته دوستمون jimrako1 هم جواب خوبی داد.
و مهمتر از همه اون لوكيشن تو U1 كه كشتی نازی ها كنار يه آبشار غرق شده بود و گرافيك Geow3 به جرات می گم به نصف اونجا هم نمی رسيد in-engine بود؟

خیلی دلیل میتونه داشته باشه ! یکیش فریم ریت ! یکیش بیشتر استفاده کردن از یکسری افکتها بدون افت کیفیت تو پرفورمنس کار و یا بالا بردن AA و Motion blur و ... یا بالا بردن کیفیت ذرات تو محیط ( دود و انفجار و ) و یا عمق دید و یا افکت bloom و چندین و چند افکت دیگه ! تو خیلی از بازیها همین نکات رو دست کاری کردن نتایج خیلی خوبی گرفتن ! برین دمو های Fable 3 و Alan wake و همون دموی VGA هیلو ریچ و ... رو ببینین متوجه میشین ! از همون مدلها تو بازی اصلای هم استفاده میکردن ولی این کجا و اون کجا !! همون عکس مقایسه ای گیرز 3 و آنچارتد رو هم که گذاشتین تو اولین رونمایی از گرافیک آنچارتد 3 دیدیم !! احتمال زیاد این هم in-engine هست ! همچون افکت motion blurـی 10 برابر بهتر از بتای خود آنچارتد 3 هست ! تو دموی E3ـش هم ندیدم همچین افکتی رو با این کیفیت !

یه موقع بحث فن بازی هست یه موقع نیست ! ;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or