آقا جان اون in-game نیست ! in-engine هست که فرق داره ! اولی (in-game) به صورت Real time پردازش میشه ولی توی دومی (in-engine) به سیستم زمان میدن تا با همون موتور پایه تصاویری رو رندر کنه که کیفیت بیشتری نسبت به حالت Real time دارن !
in-game با in-engine فرق داره به ولله ! قرار هم نیست هر چیزی که in-engine باشه بشه عیناً در حال بازی هم مشاهده کرد ! Alan wake هم داشت از این میان پرده ها که in-engine بودن ولی ... هنوز هم که هنوزه دوستان ور میدارن عکسهایی از قسمت های in-engine رو به جای قسمتهای in-game میذارن و یا از این عکسها بصورت در هم استفاده میکنن و ... خسته نمیشین ؟
اگه حرف شما درست باشه U1 و U2 هم دموهاشون بايد in-engine بوده باشه!درسته؟در اين صورت اين سوال پيش مياد كه چرا اين دموهای in-engine كوچكترين تفاوتی با in-game و خودبازی نداشتن؟
البته دوستمون
jimrako1 هم جواب خوبی داد.
و مهمتر از همه اون لوكيشن تو U1 كه كشتی نازی ها كنار يه آبشار غرق شده بود و گرافيك Geow3 به جرات می گم به نصف اونجا هم نمی رسيد in-engine بود؟
یعنی یه جور در مورد انچارتد نظر میدید که ادم فکر میکنه بازی الان تو دستتونه و بازیش کردید حالا خوبه بتل فیلد بازی انحصاری سونی نیست و گرنه معلوم نبود چه اتفاقایی میفتاد همنجوری دو نفری هی دارن واسه خودشون عکس میذارن و تحلیلهای ازلکی میکنن یه جور حرف میزنن انگار مثلا از محیط بیابونی انچارتد هیچی ندیدن بابا تو همین E3 یه دمو یکی دو دقیقه ای بود که قسمتای مختلف بازی رو نشون میداد از جمله محیط بیابونی وصحرایی که حتی یه قسمتشم ناتان اسب سواری میکرد و کیفیت خیلی عالیم داشت ولی اونجوری که این دوستان میگن نبود من نمیدونم چرا اینقدر یه چیزو ازلکی بزرگ میکنید و همینجوری پست میدید و عکس از جاهایی که دلتون میخواد میذارید و انتظار دارید دیگرانم قبول کنن و خندشون نگیره و نظرات بچه گونتونو قبول کنن
بله همه عكسا دروغه و يا in-engine ـنن يا تقلبی!
بخاطر اينكه تقلب نشه بايد گرافيك بازی رو در حد PS1 كنن!
افكت های آب (با اون شكل طبيعيش و خيس شدن كاراكتر بعد اينكه توش می ره و شبيه سازی دقيق خيس شدن) و آتيش (كه تو دمو ديديم چطور اجسام دقيقا مثل دنيای واقعی می سوختن) و انفجار رو هم منتقدا نگاشون نمی كنن،كيفيت تكسچرها و طراحی صورت (گاهی اوقات حالات صورت جوری طبيعيه كه آدم فكر می كنه فيلم CG داره می بينه!) و سايه زنی رو هم همينطور!
اين عكس رو يكی از فن های 360 همين چند صفحه قبل گذاشته (البته عكس دومی رو ريسايز فرمودن) :
تو عكس اولی اين گياه ها واقعا چين؟تا جایی كه يادمه بازی شمشير نادر هم گياهاش بهتر بود
سهیل جان , یک نگاه به این عکس بکن :
طراحی درخت , علفها , تکسچر زمین !
اسمشو چی می زاری ؟ با چی مقایسش می کنی ؟
واقعا برای مولتی پلير عاليه!
اون قالی تو سمت راست هيچ فرقی با دنيای واقعی نداره!همينطور ديرك آهنی بغلش!
درختها هم هر چی باشه يكسان و شبيه به هم نيستن!
ضمنا سايز عكس Full HD نيست اگه بود بافتهای ريز مثل برگ درختا و همون سنگ ريزه ها و موزاييكای كف زمين اينجوری مثل بازیای آخر PSP تو هم نمی ريختن.
باز هم عکسی از بتای u3 فکر میکنید بتای gears 3 با بتای uncharted 3 فرق نمیکنن چون گیرز مدتها روش کار شده بود بعد بتا رو دادن و بقیه دیدن که به معنای واقعی کم عیب بود ولی هنوز که هنوز هست u3 داره روند پیشرفتش رو طی میکنه به ویژه توی بخش سینگل من هم میگم آره این عکس پر از ایراد گرافیکی هست ولی کمی منصف باشید بد نیست !
دقيقا".ولی همينا هم برای مولتی پلير خوبه.(الان لينك عكسا با سايز واقعيشون رو ندارم وگرنه می ذاشتم)
ضمنا هر انچارتدی رو سه بار بايد تموم كرد:
-بار اول برای لذت بردن از داستانش
-بار دوم برای گيم پليش (تروفی ها)
-بار سوم برای لذت بردن از گرافيكش خصوصا لحظه های فك براندازی كه آدم می خواد بازی رو ول كنه و محوشون شه.