sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
این tulsa king رو گذاشتم فصل تموم بشه و اخیرا شروع به دیدنش کردم ۳ اپیزود دیدم باید بگم خیلی خوبه و از اون سریالهای باحال هست ببینم در ادامه روندش چطور میشه
tulsa king اوایلش برای من معمولی بود ولی هر قسمت بهتر و بهتر میشه. واقعا سریال عالی‌ای هست و به همه توصیه میشه
 

KMSF

کاربر سایت
Dec 20, 2022
47
بازیگرای سریال The Last of Us رو انگار با پارتی بازی به زور چپوندن بهش. جدا از بازی ضعیف بازیگرا, هیچ جوره باهاش جور در نمیان. سطح کارگردانی و نویسندگیشم پایین بود. اینهمه بزرگنمایی و تعریفات توخالی از طرف منتقدین برای چنین کار متوسطی مسخرس.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,363
نام
مــاکــان
چقدر Last of us خوب بود.
کاملا نشون میده سازنده ها چیزی که دارن میسازن رو دوست دارن.
بعد از فاجعه های تلویزیونی چند سال اخیر مثل Halo/Witcher و... که سازنده ها اونقدری از اثری که دارن میسازن بدشون میاد و تنفر دارن که کلا کاری با داستان اصلی بازی/کتاب و... ندارن و بقدری درش دست میبرن و تخریب میکنن که دیگه چیزی ازش نمیمونه ، این سریال با کیفیت ساخت و بازی خوب بازیگرهاش واقعا مثل آبی بود روی آتیش که هرچی نگرانی در موردش داشتم رو شست و برد.

خیلی قسمت اول دوست داشتم.

در مورد وفادار بودن بیش از حد به بازی (بعضی صحنه ها یک به یک با بازی برابری میکنه) ، حتما برای گیمرهایی که بازی رو انجام دادن نوآوری خاصی نداره.
در مقابل حداقل کاری که میکنه این هست که گیمرها رو فراری نمیده.

باید ببینیم هدف ساخت سریال باید ببینیم چی بوده ؟
جواب : جذب مخاطبین جدید در پلتفرم جدید.

چه بهتر که با وفادار بودن به فرمولی که فوق العاده موفق بوده سعی در جذب مخاطب جدید کنن.
واقعا HBO کارش درسته ، فقط همین امسال با House of Dragon و الان با TLOU به باقی شبکه ها نشون داد که چرا باید به اثری که میسازی وفادار بود.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
تریلر جدید از سیزن 3 مندلورین منتشر شد🔥
شروع پخش از 10 اسفندماه از +Disney

View attachment 281716
در دنیای جنگ ستارگان بهترین سریال تا الان هست . بقیه خوب نیستند و نمرات و رای هاشون هم کمتره
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
خب من هم نشستم و اپیزود پایلوت سریال The Last of Us را دیدم. قبلا گفته بودم که ترجیح می‌دهم Source Material عنوان را تجربه کنم و بعد به تماشای سریال بنشینم؛ اما کمی فکر کردم که بهتر است یک مخاطب عام که هیچ‌یک از نسخه‌های بازی را تجربه نکرده است، سریال را تماشا کند. پیش از بررسی خود سریال، من باید درایت سازنده بازی را تحسین کنم؛ او سه کار خوب برای نمایش پروژه‌اش در هنر هفتم انجام داد؛ یک) او مدیوم تلویزیون را برای شرح قصه خود انتخاب کرد و دو) شبکه کابلی HBO را برای پخش اثرش در نظر گرفت و سه) خودش وظیفه تولید سریال را برعهده گرفت. خودمان را فریب نمی‌دهیم، منتقدان و اهالی رسانه همیشه هوای HBO را داشتند و خیلی کم بوده که منتقدان به سریال‌های این شبکه پشت کنند. خب می‌رسیم به پایلوت؛ نیمه اول اپیزود در حال و هوای World War Z قرار دارد و در مدیوم «تی‌وی» قابل قبول است و در نیمه دوم داستان در حال و هوای فصل‌های میانه TWD قرار دارد. بالعکس طرفداران سری بازی‌ LTOU، من مشکلی با تیم بازیگری نداشتم؛ بازی‌ها به اندازه بودند؛ هرچند اکتینگ پدرو پاسکال از «خاویر پنیا» بیش‌تر جلو نمی‌رود. در مورد کارگردانی، من ایرادهایی را می‌بینم، البته در ژانر Post-Apocalyptic در تلویزیون قابل قبول است اما به شکلی نیست که بگویم «دارم بهترین پایلوت تاریخ تلویزیون را نگاه می‌کنم» یا «دارم اوج عصر پنجم طلایی تلویزیون را تجربه می‌کنم»، کارگردانی سریال بر عهده کریگ مازین است؛ کسی که قاب‌های جذاب و کارت‌پستالی در سریال «چرنوبیل» گرفته بود؛ اما در اینجا او کمی "amateurish" کار کرده است؛ لرزش دوربین روی دست بسیار بد کار شده، این‌زوم و زوم‌اوت‌های جالبی اصلا در طول سریال نگرفته است؛ کلوزآپ‌های همه ضعیف هستند. از این سطح آماتوریش مازین تعجب کردم ولی باز هم در حد همان ژانر، قابل قبول است و می‌تواند با TWD رقابت کند. باید منتظر ماند و دید که این سریال می‌تواند بدون تجربه بازی توسط مخاطبی، احساسات را برانگیزد یا خیر.

پ.ن: در مورد HBO‌پرستی منتقدان باید بگویم که اگر TLOU از شبکه SyFy پخش می‌شد، رک بگویم که سریال حتی نزدیک به امر برند‌سازی قرار نمی‌گرفت.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر