Tomb Raider:Definitive Edition بر روی PS4 به صورت 60FPS اجرا خواهد شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
jpg


Scot Amos, طی مصاحبه ای با Eurogamer تایید کرده بود که TR:DE برروی PS4 و XO به صورت 1080p/30FPS اجرا میشود.در صورتی که Crystal Dynamics ماه گذشته اعلام کرده بود که انها قصد دارند بهترین کارایی و بازده رو برروی هردو کنسول داشته باشند که باعث شد همه به فکر 60FPS بودن بازی بیوفتند.در صورتی که طبق تاییدیه ی Amos بازی به صورت 1080p Native و 30FPS بر روی هردو کنسول اجرا میشود.
ولی از طرفی هم برخی منابع(1 , 2) اعلام کردند که نسخه ی PS4 به صورت 60FPS و نسخه ی XO به صورت 30FPS در اغلب مواقع اجرا می شوند.
افکت ها در هردو نسخه یکسان است گرچه برخی تفاوت های کوچک ممکن هست وجود داشته باشه.ولی بازده ها در دو کنسول(فریم ریت) متفاوت هست و همچنین متغییر.در XO گاهی اوقات تا 45 بالا میرود .ولی این فریم ریت برای زمانی از بازی هست که در محیطی ساده تر باشید.وقتی در صحنه های اکشن و پرجزییات تر قرار بگیرید فریم ریت حدود 30 میشود.و در PS4 تا 60 فریم بر ثانیه.که در سکانس های شلوغ تر و اکشن تر ،فریم ریت اندکی کاهش پیدا میکنه.
و این چیزی هست که ما براساس تجربمون بیان کردیم،و تا اعلام کردن این قضیه به صورت کلی از جانب همه فقط یک هفته باقی مونده.
-
خب خود Scot هم 60 فریم بودن نسخه PS4 رو تایید کرد.
 
Last edited by a moderator:
اينقدر ملت تو گف به پنلو تيكه انداختن بلاخره مجبور شد كه در اين مورد موضع گيري كنه
تو صفحه اول همين تاپيك حرفاشو گذاشته بودم فرموده بودن كه فرقي بين XO و PS4 نيست

Originally Posted by Albert Penello


People DO understand that Microsoft has some of the smartest graphics programmers IN THE WORLD. We CREATED DirectX, the standard API’s that everyone programs against. So while people laude Sony for their HW skills, do you really think we don’t know how to build a system optimized for maximizing graphics for programmers? Seriously? There is no way we’re giving up a 30%+ advantage to Sony. And ANYONE who has seen both systems running could say there are great looking games on both systems. If there was really huge performance difference – it would be obvious


در جواب انتقادا گفته:

Look, I had a lot of time to think about this and I believe in what I said. I believe that the differences between the boxes [PS4 and Xbox One] is not all that great and I know what is going behind the scenes and I have access to more information about some of this thing than a lot of people. Sometimes people tend to neglect the points that are in my favor and they like to highlight the points that tell me I am wrong. I still think Ryse is still the best looking game on any platform. Period. End of story,” he said.


“I think if you look at the title which we launch, which were multiplatform titles. The bulk of them were the same. I think there were 12 titles were released on both platforms [PS4 and Xbox One], leaving three, all of them had the same performance on both boxes. Everybody wants to focus on frame rate, there is Tomb Raider, there is a resolution thing going on and OK, there could be a lot of reasons why that could be true but we are just a [few] weeks in, we just shipped, it’s a long generation. People who bought an Xbox One are going to be in for an awesome generation of games that are only going to get better. I think these little things get way overblown versus like the quality of the games and the real differences in experiences which are pretty minor,” he said.


ببينيد وقت زيادي براي فكر كردن داشتم و هنوز هم به همين باور هستم. من نسبت به بقيه مردم اطلاعات زيادتري دارم چون در جريان وقايع پشت پده هستم و باور دارم فرقي بين Ps4 و XO نيست. هنوز هم فكر ميكنم رايز بهترين گرافيك رو داشته نقطه سر خط.

اگر به بازياي مولتي پلتفورم نگاه كنيد روي هر دو كنسول يه جور اجرا ميشدن. همشون پرفورمنسشون يكي بوده. همه دارن روي فريم ريت تمركز ميكنن. رزولوشن كه در نهايت يكيه. نسل طولاني در پيش داريم(كنايه از اينكه جوجه رو آخر پاييز ميشمرن) در نهايت تفاوت خيلي كمه

ديگه نتيجه گيري از صحبتهاي ايشون با خودتون
 
در جواب انتقادا گفته:
ببينيد وقت زيادي براي فكر كردن داشتم و هنوز هم به همين باور هستم. من نسبت به بقيه مردم اطلاعات زيادتري دارم چون در جريان وقايع پشت پده هستم و باور دارم فرقي بين Ps4 و XO نيست. هنوز هم فكر ميكنم رايز بهترين گرافيك رو داشته نقطه سر خط.

اگر به بازياي مولتي پلتفورم نگاه كنيد روي هر دو كنسول يه جور اجرا ميشدن. همشون پرفورمنسشون يكي بوده. همه دارن روي فريم ريت تمركز ميكنن. رزولوشن كه در نهايت يكيه. نسل طولاني در پيش داريم(كنايه از اينكه جوجه رو آخر پاييز ميشمرن) در نهايت تفاوت خيلي كمه

ديگه نتيجه گيري از صحبتهاي ايشون با خودتون
يني كف اتاق سينه خيزم كرد:-j
نميدونم ايشون فكر كرده بقيه هم مثل خودش .... تشريف دارن ، مخصوصا اون جايي كه گفته پر فرمنس بازي هاي مالتي پلتفرم تا به حال در دو كنسول يكسان بوده ......ايشون يادشون رفته منبعي به نام df وجود داره كه مياد اناليز ميكنه ....تو تمام بازي هاي مالتي پلتفرم تا به الان برتري داده به ps4 ؛ از bf4 كه علاوه بر رزولوشن بالاتر 10 فريم هم ps4 بيشتر ارائه كرد تا cod كه .....
نميدونم ناخوداگاه ياد وزير اطلاع رساني صدام افتادم :))
 
اینم یه عکس از مقایسه کامل بین کیفیت بافتها!!
(عکس PC رو خودم از بازی در آخرین درجه جزئیات گرفتم):
upme

f7575b1335cd868a1.jpg


به راحتی مشخصه که حتی از جزئیات کاراکتر اصلی بازی مخصوصا تسلیشن چهره اساسی زده شده که برای خود من یک جای تعجب داره که یعنی اینقدر کنسولها ضعیفند که حتی از پس تسلیشن چهره لارا هم برنمیان؟!...یا اینها واقعا کم کاری کردند؟؟
 
اینم یه عکس از مقایسه کامل بین کیفیت بافتها!!
(عکس PC رو خودم از بازی در آخرین درجه جزئیات گرفتم):
به راحتی مشخصه که حتی از جزئیات کاراکتر اصلی بازی مخصوصا تسلیشن چهره اساسی زده شده که برای خود من یک جای تعجب داره که یعنی اینقدر کنسولها ضعیفند که حتی از پس تسلیشن چهره لارا هم برنمیان؟!...یا اینها واقعا کم کاری کردند؟؟
این عکس که از یک صحنه گرفته نشده اما توی تعدادی از عکسها که اومده بود به وضوح معلوم بود لارا از نسخه PC سرتره !!!! باید منتظره Digital foundry موند . حداقل capture ها همه 1080 باشه . اون سیستم نور و سیستم پوست و وضوح بالاتری که روی لارا روی نسخه کنسولی گزاشتن طبیعتا به گفته سازنده ها باید بالاتر از نسخه Pc به نظر برسه ! که فکر کنم تا هفته اینده DF تجزیه و تحلیلش رو قرار بده .

از نظر اینکه میگفتن texture ها زده باشه اونطوری که من دیدم کلا texture work متفاوت هست و حتی محیطهای بازی هم شلوغتر طراحی شده .... نورپردازی به مراتب خیلی بهتره و Particl effect ها خودشون رو بهتر نشون میدن . TressFX هم توی این نسخه به دلیله نورپردازی متفاوت به نظرم بهتر به نظر میرسه .

اینم چندتا عکس .... نشون میده کلا TExture Work نسخه DE متفاوت هست ( نه اینکه بد باشه ) .... اما محیطهای بازی از نسخه PC شلوغتر هستند و نورپردازی واقعا بهتر شده . شخصیت لارا هم با کیفیت تر هست به نظره من .




IGN هم امروز بازی رو نقد کرده و 9.1 داده .
 
آخرین ویرایش:
این عکس که از یک صحنه گرفته نشده اما توی تعدادی از عکسها که اومده بود به وضوح معلوم بود لارا از نسخه PC سرتره !!!! باید منتظره Digital foundry موند . حداقل capture ها همه 1080 باشه . اون سیستم نور و سیستم پوست و وضوح بالاتری که روی لارا روی نسخه کنسولی گزاشتن طبیعتا به گفته سازنده ها باید بالاتر از نسخه Pc به نظر برسه ! که فکر کنم تا هفته اینده DF تجزیه و تحلیلش رو قرار بده .

از نظر اینکه میگفتن texture ها زده باشه اونطوری که من دیدم کلا texture work متفاوت هست و حتی محیطهای بازی هم شلوغتر طراحی شده .... نورپردازی به مراتب خیلی بهتره و Particl effect ها خودشون رو بهتر نشون میدن . TressFX هم توی این نسخه به دلیله نورپردازی متفاوت به نظرم بهتر به نظر میرسه .

اینم چندتا عکس .... نشون میده کلا TExture Work نسخه DE متفاوت هست ( نه اینکه بد باشه ) .... اما محیطهای بازی از نسخه PC شلوغتر هستند و نورپردازی واقعا بهتر شده . شخصیت لارا هم با کیفیت تر هست به نظره من .




IGN هم امروز بازی رو نقد کرده و 9.1 داده .
تو اين عكسايي كه شما گذاشتي به وضوح نسخه ي PS4 برتري هايي داره و محيط خيلي شلوغتره اما از حق نگذريم بشدت چهر ه ي لارا تو ذوق ميزنه اميدوارم فقط از زمان و مكان نادرستي عكس برداري شده باشه وگرنه با اين چهره ي جديد بانو رو من نميتونم باهاش كنار بيام بيش از اندازه ضايست
 
نسخه ی pc تسلیشن داره و تکسچر هایه خیلی بهتر ... نسخه ی ps4 تسلیشن offe و تکسچر ها هم ضعیفن...

- - -ویرایش - - -

این عکس که از یک صحنه گرفته نشده اما توی تعدادی از عکسها که اومده بود به وضوح معلوم بود لارا از نسخه PC سرتره !!!! باید منتظره Digital foundry موند . حداقل capture ها همه 1080 باشه . اون سیستم نور و سیستم پوست و وضوح بالاتری که روی لارا روی نسخه کنسولی گزاشتن طبیعتا به گفته سازنده ها باید بالاتر از نسخه Pc به نظر برسه ! که فکر کنم تا هفته اینده DF تجزیه و تحلیلش رو قرار بده .

از نظر اینکه میگفتن texture ها زده باشه اونطوری که من دیدم کلا texture work متفاوت هست و حتی محیطهای بازی هم شلوغتر طراحی شده .... نورپردازی به مراتب خیلی بهتره و Particl effect ها خودشون رو بهتر نشون میدن . TressFX هم توی این نسخه به دلیله نورپردازی متفاوت به نظرم بهتر به نظر میرسه .

اینم چندتا عکس .... نشون میده کلا TExture Work نسخه DE متفاوت هست ( نه اینکه بد باشه ) .... اما محیطهای بازی از نسخه PC شلوغتر هستند و نورپردازی واقعا بهتر شده . شخصیت لارا هم با کیفیت تر هست به نظره من .




IGN هم امروز بازی رو نقد کرده و 9.1 داده .

تو خودت به همین عکسایی که گذاشتی دقت کن... نسخه ی ps4 حتی تسلیشنم نداره...
 
Kotaku :

And both versions look better than the PC version

Putting the two versions side by side, there are a number of differences. Most immediately noticeable is how much more alive the environments feel in the new version: Howling winds and low-hanging clouds blow through most areas, where in the PC version there was only open air and the occasional bit of fog. Trees in the Definitive Edition blow in the wind where on PC they stand still. In some places in the Definitive Edition, flocks of birds circle in the air, while on PC the air is empty.


The definitive edition also has much more high-contrast, dramatic lighting, and everything looks somehow heightened—every time I'd switch back to see a similar scene on PC things would look flat and less active.
q1qw.jpg


Much has been made about how different Lara Croft looks in the Definitive Version
But really, I like it! She looks more like a person, and her face is more defined and easier to read. For a game that relies so heavily on getting us to identify with its protagonist, that's a good thing.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or